View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Zzyzx Veteran
|
Posted: 20.12.2021 13:50 Post subject: |
|
|
Jeg har ikke vært positiv et sekund ang. denne ansettelsen. Men jeg syns også at intervjuet var bra. At han forklarer seg om:
- fans lurer på om han kommer til å være på feltet
- odds-spillingen, at han har sluttet å spille
- bruk av yngre spillere
- deffensiv spillestil
er heller en styrke enn en svakhet syns jeg. Det viser at han tar dette på alvor og at han ikke er så arrogant at han lett hopper over det.
Det viser nå at han enten selv har lest, eller at noen har formidlet ganske så konkret hva fansen frykter.
Fremdeles ikke positiv, men syns intervjuet var bra. |
|
Back to top |
|
 |
Nordens Lokomotiv Veteran
|
Posted: 20.12.2021 14:02 Post subject: |
|
|
Zzyzx wrote: |
Det viser nå at han enten selv har lest, eller at noen har formidlet ganske så konkret hva fansen frykter.
Fremdeles ikke positiv, men syns intervjuet var bra. |
At en eller flere i denne diktaturklubben sitter og nileser dette forumet er jo ikke nytt, det er eneste måten man kan holde kontroll på "folket" og svare på kritikk, skepsis og spørsmål til hvordan klubben styres.
Sånn bortsett fra at det er god stemning og Rekdal naturlig nok viser sin beste side, og samtidig avviser alt av negativitet mot han som trener og personen ser jeg ingenting som ved dette intervjuet som gjør at Rekdal plutselig ble en mer egnet kandidat.
Men joda, han er jo snill og veldig morsom i følge seg selv, så kan godt hende det blir god stemning på i korridorene på brakka. _________________ Nordens eneste fotballdiktatur |
|
Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 20.12.2021 14:04 Post subject: |
|
|
Kjetil Rekdal er reinkarnasjonen av et styre som burde blitt fritatt for sine plikter før denne skaden ble påført klubben. Den assosiasjonen vil han aldri bli kvitt, den korte tiden han er her. Sånn sett kan man ha sympati med ham, det vil være flere andre å dele skyld med. _________________ Rekdal ut! |
|
Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 20.12.2021 14:05 Post subject: |
|
|
vise hvem i e |
|
Back to top |
|
 |
Rayman Rutinert
|
Posted: 20.12.2021 14:12 Post subject: |
|
|
Dette er fullstendig tragisk, en ansettelse uten faglig begrunnelse, og det er rart hvis ikke hele styret ryker på årsmøtet. Det finnes ikke argumenter for å forsvare denne ansettelsen etter den lange prosessen over 6 (!) måneder |
|
Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 20.12.2021 14:16 Post subject: |
|
|
Enda mer skeptisk etter denne pressekonferansen. Rekdal virker veik og forsiktig.
Om han i tillegg til å være fullstendig galt valg fotballfaglig og kompetansemessig skal bli overkjørt kommer dette til å bli en kamp om å holde seg i eliteserien neste år... |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 20.12.2021 14:21 Post subject: |
|
|
Røten tid å være RBK-supporter på, men siden jeg er og forblir RBK-supporter har jeg ikke noe annet valg enn å vente og se. Anonyme kilder sier at det oppleves som veldig positivt at Rekdal i det minste ikke ser ut som en pløsete sjøku. Det er noe jeg tar med meg videre. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
Pokie Veteran

|
Posted: 20.12.2021 14:23 Post subject: |
|
|
Kjetil Rekdal er fra og med i dag Rosenborger.
Han skal backes. Det kommer neppe til å bli verre enn det var i år. Satser på at han om ikke annet kan bygge et jævlig solid byggverk som kontrollert vinner kamper.
69 poeng i OBOS og 62:21 (+41) med et nokså grått Kamma vsr hvertfall meget imponerende. Får man tilsvarende ut av dette laget tror jeg i det minste at Glimt og Molde skal få kamp hele veien inn.
Men ja, det var ikke denne Kjetil vi håpet på, og det er ikke rett type manager/trener for vårt lag.
Samtidig er han langt mer kompromissløs og sannsynligvis mye mer engasjert i dette prosjektet enn vår forrige hovedtrener var. Satt bak benken hans når Kamma spilte borte mot Ranheim, og han er mildt sagt ikke redd for å si ifra når spillerne ikke utfører oppgavene sine. På 3-0 og 4-0 kjeftet han gledelig mens han ga detaljerte instrukser om hvor spillerne skulle ligge. Det har vært total mangel på slikt engasjement under Åge. Frigård var forøvrig enda mer aktiv enn Kjetil i den kampen. _________________ "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."
- George Best |
|
Back to top |
|
 |
orkdal,n Rutinert

|
Posted: 20.12.2021 14:23 Post subject: |
|
|
Nå må folk skjerpe seg. Vi har fått ny trener. Støtt opp om klubben!
Før det er blitt tilbakevist er utgangspunktet at dette blir bra! _________________ Nattbussen går halv ett! |
|
Back to top |
|
 |
BGFE_1916 Proff
|
Posted: 20.12.2021 14:24 Post subject: |
|
|
Siterer Bruttern på første pressekonferanse. Jaja... |
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7152 Location: South-west coast exile
|
Posted: 20.12.2021 14:25 Post subject: |
|
|
haavarl wrote: | Røten tid å være RBK-supporter på, men siden jeg er og forblir RBK-supporter har jeg ikke noe annet valg enn å vente og se. |
Dette oppsummerer holdningen min ganske greit. I utgangspunktet veldig kjip ansettelse som ikke akkurat skaper store forventninger. Lave forventninger, håper å bli positivt overraska. |
|
Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 20.12.2021 14:30 Post subject: |
|
|
Sjekker nok resultater på VGlive og rister på hodet, men RBK-engasjementet får seg en kraftig bulk når man ansetter noen som så til de grader er en mismatch.
Fall på tabellen fordi man ønsket å innføre langsiktig fokus og mer offensiv tankegang (lik det man har gjort i B/G) - null problem. Kan støttes, siden jeg ser langsiktig fordeler av det.
Reka? Han får sparken om 12-18 mnd med en ny fallskjerm, så er det ut på søken igjen. Får håpe vi ikke spiller i obos da. |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 20.12.2021 14:30 Post subject: |
|
|
Nordens Lokomotiv wrote: | diktaturklubben. |
 |
|
Back to top |
|
 |
Indreløper Veteran

|
Posted: 20.12.2021 14:31 Post subject: |
|
|
Flash backs fra da Horneland ble presentert i hui og hast. "Han snakker da så godt for seg, kan sikkert trene et fotballag også da". _________________ - Gå ikke glipp av denne unike sjansen til å se Martin Ødegaard live på Lerkendal! |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 20.12.2021 14:32 Post subject: |
|
|
Altså, det kan jo ikke være noe tvil om at Kjetil Rekdal er en MYE bedre trener enn Horneland. Ansettelsen av Horneland var ille. Denne ansettelsen kan forsvares. |
|
Back to top |
|
 |
Indreløper Veteran

|
Posted: 20.12.2021 14:33 Post subject: |
|
|
Hedning: Selvfølgelig uten sammenligning for øvrig. _________________ - Gå ikke glipp av denne unike sjansen til å se Martin Ødegaard live på Lerkendal! |
|
Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 20.12.2021 14:34 Post subject: |
|
|
Pokie wrote: |
69 poeng i OBOS og 62:21 (+41) |
Ja, det er eksempelvis 10 poeng mindre enn Bohinen. Han gikk rett ned igjen året etterpå. _________________ Rekdal ut! |
|
Back to top |
|
 |
HeXX Rutinert
|
Posted: 20.12.2021 14:40 Post subject: |
|
|
haavarl wrote: | Røten tid å være RBK-supporter på, men siden jeg er og forblir RBK-supporter har jeg ikke noe annet valg enn å vente og se. Anonyme kilder sier at det oppleves som veldig positivt at Rekdal i det minste ikke ser ut som en pløsete sjøku. Det er noe jeg tar med meg videre. |
Småtøft å være supporter om dagen ja, og som jeg har sagt ved de fleste treneransettelser siden 2002: Jeg er ikke enig i valget, jeg tror ikke Rekdal gjør seg bort, og håper han lykkes. Men om han svikter, er jeg nå redd for at publikum og supportere tenker at nok er nok, og RBK får en varig knekk i oppslutningen rundt laget. Så pri en gitt dagens situasjon er å gi Rekdal best mulig arbeidsforhold, og dermed taler mye for at Koteng og Bratseth i alle fall bør finne seg noen andre å plage... _________________ mvh HeXX
|
 |
Rayman Rutinert
|
Posted: 20.12.2021 14:41 Post subject: |
|
|
Hedning wrote: | Altså, det kan jo ikke være noe tvil om at Kjetil Rekdal er en MYE bedre trener enn Horneland. Ansettelsen av Horneland var ille. Denne ansettelsen kan forsvares. |
Denne ansettelsen er enda verre fordi man har vært igjennom det samme en gang før uten å lære |
|
Back to top |
|
 |
anders1 Proff
|
Posted: 20.12.2021 14:42 Post subject: |
|
|
Nå er han her, og da har Rekdal min fulle støtte. |
|
Back to top |
|
 |
MockFrog Junior
|
Posted: 20.12.2021 14:46 Post subject: |
|
|
Nå er han her, og da har hverken han, styret eller klubben min fulle støtte. |
|
Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 20.12.2021 14:47 Post subject: |
|
|
HeXX wrote: | Jeg er ikke enig i valget, jeg tror ikke Rekdal gjør seg bort, og håper han lykkes. Men om han svikter, er jeg nå redd for at publikum og supportere tenker at nok er nok, og RBK får en varig knekk i oppslutningen rundt laget. |
Mange er nok der allerede ved denne ansettelsen. _________________ Rekdal ut! |
|
Back to top |
|
 |
RoSolum Proff
|
Posted: 20.12.2021 14:49 Post subject: |
|
|
Spør meg selv hvordan i helvete vi havnet her, men;
Velkommen skal du være, håper du motbeviser alle, meg selv inkludert!  _________________ Stopp negativismen rundt Rosenborg!
Fotball er følelser - slipp dem fri!
https://www.facebook.com/...ed_comment |
|
Back to top |
|
 |
Kai88 Veteran
|
Posted: 20.12.2021 14:51 Post subject: |
|
|
Godt forberedt til intervjuet hvertfall. Velkommen, Kjetil. Dette er sjansen din til å motbevise oss alle. |
|
Back to top |
|
 |
Kom_igjen_troillan Veteran
|
Posted: 20.12.2021 14:54 Post subject: |
|
|
Noen som vet hvor jeg kan se pressekonferansen i oppptak? _________________ – På slutten manglet de bare ett mål på å klare ekstraomganger.
Da angriper man, for de kan ikke score mål så lenge Rosenborg er i angrep.
Sitat Nils Arne Eggen etter 2-0 over BATE  |
|
Back to top |
|
 |
|