| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Bart1 Veteran
|
Posted: 19.12.2021 21:37 Post subject: |
|
|
| Med å ansette Rekdal, har vi kjøpt oss litt tid. Det betyr at det kan drøye et år før vi får en ordentlig trener inn. Vi har da også langt bedre tid på oss med et nytt og kompetent styre - som kan få inn en trener som passer for oss. Noen som har noen forslag? |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 19.12.2021 22:03 Post subject: |
|
|
Jeg foreslår at det nye styret utvider horisonten betraktelig. Å i praksis binde oss til to-tre ligaer i et lite hjørne av fotballeuropa er dumt. Når det svært sjeldent dukker opp trenere som passer filosofien vi ønsker oss er det idioti.
Knutsen kan meget vel være førstevalg også neste gang, men som jeg sa tidlig i denne prosessen; de neste på lista bør være folk jeg ikke har hørt om. Og så bør det være fem til ti slike før neste nordmann på lista.
Hadde jeg vært med i en prosess rundt å finne ny trener, med min svært begrensede og Norge-baserte oversikt (noe jeg tydeligvis deler med styret i klubben), hadde jeg begynt med en telefon til vår gamle venn André Bergdølmo og deretter Coolen og/eller Heerkes. Her bør det være mulig å hente en god del relativt oppdatert kunnskap rundt hvordan det jobbes i klubber som faktisk gjør omtrent eksakt det vi i utgangspunktet skal prøve på, og kanskje til og med få noen konkrete navn som burde kunne være aktuelle. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Willoch Veteran
|
Posted: 19.12.2021 22:19 Post subject: |
|
|
Pressekonferanse mandag kl 13.00. Rekdal skal sjarmere trønderne.
Gleder meg til medlemsmøte kl 19.00. _________________ Willoch |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 19.12.2021 22:29 Post subject: |
|
|
| Ved neste treneransettelse, sannsynligvis i 2022, så vil jeg ikke høre et ord om "prosess", "ta oss god tid", "kravspesifikasjon". Vi har kastet bort så mange sesonger på Koteng/styrets sendrektighet og inkompetanse i disse håpløse prosessene, så neste gang må vi ansette ny trener i løpet av et par uker. |
|
| Back to top |
|
 |
WanAn Proff
|
Posted: 19.12.2021 22:33 Post subject: |
|
|
| Uker? Kan vel gå tilbake til gode gamle dager og ansette assistenten? Geir Frigård neste mann inn. Ordner det samme dag som Reka ryker |
|
| Back to top |
|
 |
Troillongen Senior
|
Posted: 19.12.2021 22:40 Post subject: |
|
|
| Du vet at brukernavnet ditt beskriver godt hva jeg føler etter den nyeste treneransettelsen? Det betyr «god natt» på kinesisk. Rekdal? Noe så helt bort i natta! |
|
| Back to top |
|
 |
WanAn Proff
|
Posted: 19.12.2021 22:52 Post subject: |
|
|
Ja god natt er ganske beskrivende. Har vært en del godnatt øyeblikk i denne klubben derav brukernavnet. Imponerende at du tok den i grunn  |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 20.12.2021 09:20 Post subject: |
|
|
Mangler bare at noen observerer Knutsen i Trondheim nå  _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
digre Proff
|
Posted: 20.12.2021 10:10 Post subject: |
|
|
| Skulle skrive noe av de følelsene jeg føler. Men nå er jeg bare lei. Tror ikke engang jeg gidder å bry meg nok til å la guffa komme opp. Det har de i alle fall lyktes med. |
|
| Back to top |
|
 |
ballbingen Veteran
|
Posted: 20.12.2021 10:46 Post subject: |
|
|
| Bodø/Glimt har spilt ganske bra fotball de siste par årene. Mye minner meg om da vi selv var gode på 433... Skulle vi ikke prøvd oss på han treneren deres neste gang? Kjetil ett-eller-annet? Han vil sikkert komme hit hvis han får muligheten! |
|
| Back to top |
|
 |
Zorbeltuss Veteran
|
Posted: 20.12.2021 11:31 Post subject: |
|
|
Nja, har ikke godt av en ny "Timing-saga". _________________ Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100% |
|
| Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 20.12.2021 16:53 Post subject: |
|
|
Ser ut som om det er Møre og Romsdal som gjelder. Hadde det vært en ide å sende Bernt Hulsker på A-kurs i fall Rekdal snørrer tidlig i RBK- karriæren? Eventuelt Daniel BH _________________ Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 20.12.2021 17:19 Post subject: |
|
|
| Zorbeltuss wrote: | | Du mener Kull i strømpa? |
De kan få nytte av kullet for å fyre. Håper heller de får ekstra høy strømregning _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
VÃ¥r Herre Proff
|
Posted: 20.12.2021 17:25 Post subject: |
|
|
| sidney wrote: | | Ser ut som om det er Møre og Romsdal som gjelder. Hadde det vært en ide å sende Bernt Hulsker på A-kurs i fall Rekdal snørrer tidlig i RBK- karriæren? Eventuelt Daniel BH |
Daniel Berg Hestad er i motsetning til Rekdal en som faktisk hater både Trøndelag og RBK av hele sitt hjerte, så der tror jeg ikke man har mye å hente. _________________ Herre går bra? |
|
| Back to top |
|
 |
thomas_katt Rutinert
|
Posted: 20.12.2021 17:32 Post subject: |
|
|
PÃ¥ akkurat det punktet er det nok en pÃ¥fallende forskjell pÃ¥ folk fra Molde og folk fra Moldes omland ja. En tredjedel av Vestnes er jo RBK-supportere. De to andre tredjedelen slÃ¥ss om at kommunen burde ha vært pÃ¥ andre sida av fjorden eller andre siden av fjellet 😊 _________________ Ã…TTIÃ…TTE FÆMTIFÆM PÃ… TAVLAAA!!! Ã…TTIÃ…TTE FÆMTI FÆM PÃ… TAVLA! FRODE JOHNSEN HAR SKÃ…RA 3!!!
Det er alt for mange i norsk fotball som tenker langsiktig. Prøv å bli god nå (Nils Arne Eggen)
@thomas_katt på twitter |
|
| Back to top |
|
 |
Kai88 Veteran
|
Posted: 20.12.2021 22:14 Post subject: |
|
|
| Berg Hestad lever for sykkel, ski og friidrett siden fotballskoa havna på hylla. Kan sikkert gjøre en god jobb som fysisk trener, men må kanskje spilles inn som del av et team med Magne Hoseth som tar seg av det tekniske? |
|
| Back to top |
|
 |
Rallepus Veteran

|
Posted: 20.12.2021 22:25 Post subject: |
|
|
| moomoo wrote: | Mangler bare at noen observerer Knutsen i Trondheim nå  |
Knutsen observert i Stjørdal der han leverer tilbake pukkstein til oppkjørselen (kjøpt billig), og på IKEA Leangen der han leverer tilbake møbler. Koteng er i gang med å legge Grilstad Marina under vann igjen. _________________ Dette er livet, og du kan ikke gi slipp på det, du klynger deg til et håp om at et mirakel skal skje, og hver kveld skjer det noe helt motsatt. |
|
| Back to top |
|
 |
ballbingen Veteran
|
Posted: 21.12.2021 05:12 Post subject: |
|
|
| thomas_katt wrote: | | PÃ¥ akkurat det punktet er det nok en pÃ¥fallende forskjell pÃ¥ folk fra Molde og folk fra Moldes omland ja. En tredjedel av Vestnes er jo RBK-supportere. De to andre tredjedelen slÃ¥ss om at kommunen burde ha vært pÃ¥ andre sida av fjorden eller andre siden av fjellet 😊 |
Pratet forøvrig med en mfk.supporter fra Vestne her for et par uker siden, og han kunne fortelle at Rekdal har et meget lunkent forhold til Molde. Jeg vet ikke sannhetsgehalten, men et steg på veien til å få aksept fra ØØ kunne jo ha vært at han tok opp megafonen og dro igang "Hater Molde by!" etter neste MFK-oppgjør på Lerkendal... |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 21.12.2021 07:11 Post subject: |
|
|
At Reka har et dårlig forhold til Molde har aldri vært noen hemmelighet. Det startet etter dårlig behandling av Sindre Rekdal da han ble dyttet ned på U-laget siste tiden sin i Molde. _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 21.12.2021 16:57 Post subject: |
|
|
Det var også noe styr den gangen han gikk til Aafk for han var vel ansatt som trener i Molde på det tidspunktet om jge ikke husker feil? De var muggene i Molde for at han stakk til landsdelsrivalen slik. _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
| Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 21.12.2021 23:23 Post subject: |
|
|
Tatt fra hukommelsen så skulle han vel starte i en sentral rolle i akerakademiet, men det gikk ganske kort tid før han fikk jobb i Aafk. Usikker på om han rakk å ha noen arbeidsdager der.
Men hvis kan være jeg husker litt feil. |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 21.12.2021 23:25 Post subject: |
|
|
Det kan stemme det altså, jeg husker bare vagt at det var litt murring ifbm den overgangen _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
| Back to top |
|
 |
Willoch Veteran
|
Posted: 21.12.2021 23:33 Post subject: |
|
|
Spar oss for synet av Rekdal som roper hater Molde by. _________________ Willoch |
|
| Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
50prosenNT Rutinert
|