| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 16.12.2021 17:02 Post subject: |
|
|
Huff nei, uten Frigård må vi nok dessverre takke nei, altså. Veldig trist det hele. _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 16.12.2021 17:09 Post subject: |
|
|
| Slik den økonomiske situasjonen i klubben er så kan vi nok ikke betale de enorme summene som HamKam med full rett kan kreve for en internasjonal kapasitet som Geir Frigård. Lite å gjøre med dessverre. |
|
| Back to top |
|
 |
Sobchak Proff

|
Posted: 16.12.2021 17:13 Post subject: |
|
|
| Ble litt gira et lite sekund, før jeg innså at alternativet til Rekdal sannsynligvis er Otto Ulseth, Skullerud eller noe liknende. |
|
| Back to top |
|
 |
WengerKnows Senior
|
Posted: 16.12.2021 17:16 Post subject: |
|
|
| Ser Frigård sin eneste trenererfaring er som assistent i Ham-Kam fra mai 2020. Stemmer det eller…? |
|
| Back to top |
|
 |
Francisco Clementine Veteran
|
Posted: 16.12.2021 17:18 Post subject: |
|
|
| Aiaiai, en sorgens dag om dette skulle gå i vasken. Kanskje Magne Hoseth eller Petter Rudi er gira på å starte en hovedtrenerkarriere? |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 16.12.2021 17:27 Post subject: |
|
|
Altså, jeg må ha med Frigård. Synd det. Next! _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
ballbingen Veteran
|
Posted: 16.12.2021 17:44 Post subject: |
|
|
Om man er blant de som synes RBKweb var begynt å være et litt slitsomt sted å være pga Senador (og likesinnede), så bør man stålsette seg for 2022...! Puh, dette kommer til å bli en utfordring...!
Dobbeltsjekket at årsavgift er betalt, og klar til å bidra til å få elgen ut av styret. Men laget har jeg ikke tenkt å slutte å støtte, Rosenborg er selvsagt større enn enkeltpersonene som er her! |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 16.12.2021 17:48 Post subject: |
|
|
| Hvorfor skal vi hente bare trenere som IKKE er god på feltet? |
|
| Back to top |
|
 |
BalleK Veteran

|
Posted: 16.12.2021 17:55 Post subject: |
|
|
Jeg forsto veldig lite da Horneland ble ansatt (jeg forstår det fremdeles ikke).
Men nå er jeg egentlig mer oppgitt. Det er liksom ikke annet enn tull fra RBK-styret. At de ansetter Rekdal er uforståelig slik jeg ser det. (Men altså - det er IKKE Rekdals sin feil at han blir ansatt.)
At han krever å få med Frigård er det siste lille halmstrået. Hvis Frigård går i vasken så kanskje det gjør at Rekdal går i vasken også? Da kan vi håpe på at Henriksen overtar som en midlertidig løsning, at vi får skiftet ut styremedlemmene til våren og at et nytt styre bygger opp klubben på nytt fra bunnen av med et akademi, en sporslig leder, et A-lag og en trener som alle vil ha arti' fremover-fotball. Men det halmstrået der er syyyyltynt - jeg innser det.
Jeg er forvirret og lei. Jeg tror ikke jeg gidder dette mer. Jeg bor i Sandnes så jeg kan jo begynne å følge med på det Sandnes Ulf driver med - det er kanskje mer givende..?. Etter over 40 år med interesse for RBK vet jeg rett og slett ikke hva det blir til fremover med fotballinteresse.
Ser at noen her skriver at "nå må vi alle dra i samme retning!" Hvilken retning? Jeg vet jo ikke hvor vi er på vei eller hva vi holder på med? Skal vi spille som Start? Skal vi spille som Brann? Eller som Bodø Glimt? Hvilke spillere skal selges? Hvilke nye trenger vi? Vi har jo ingen retning lenger.
At det kunne bli slik... _________________ RBK fjepper
Toillat folk e folk det å |
|
| Back to top |
|
 |
Bonzo Veteran

|
Posted: 16.12.2021 17:58 Post subject: |
|
|
| Francisco Clementine wrote: | | Aiaiai, en sorgens dag om dette skulle gå i vasken. Kanskje Magne Hoseth eller Petter Rudi er gira på å starte en hovedtrenerkarriere? |
Vel skal vel ikke se bort i fra at Rudi kan ansettes som speider- og analyseansvarlig dersom Geir Hansen og Rekdal har samarbeidsproblemer? |
|
| Back to top |
|
 |
RK Senior
|
Posted: 16.12.2021 18:01 Post subject: |
|
|
Spørsmålet er vel: Hvordan klarte Rekdal å lure/overbevise Nils Arne Eggen om at han praktisk talt har samme fotball filosofi som Nils Arne, og vil spille samme type fotball med Rosenborg hvis han blir trener?  |
|
| Back to top |
|
 |
ballbingen Veteran
|
Posted: 16.12.2021 18:05 Post subject: |
|
|
| Enten har han begynt å bli dement, eller så har han blitt Bratseths nikkedukke/nyttige idiot. Uansett hva det er, så er det et signal om at noen bør vurdere om kanskje hans sterke innflytelse bør bygges ned. |
|
| Back to top |
|
 |
Rallepus Veteran

|
Posted: 16.12.2021 18:13 Post subject: |
|
|
Det er denne forunderlige tanken om at alle på 90-tallet i Norge egentlig mente akkurat det samme om fotball, og at det var denne nasjonale enigheten som førte til suksess for Norge og RBK. Men merkelig nok – tatt i betraktning enigheten og kompetansen som nærmest magisk bredde om seg i norsk luft på den tida – var det likevel bare Rosenborg som fikk suksess igjen og igjen og igjen. _________________ Dette er livet, og du kan ikke gi slipp på det, du klynger deg til et håp om at et mirakel skal skje, og hver kveld skjer det noe helt motsatt. |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 16.12.2021 18:39 Post subject: |
|
|
Om dette strander pga Frigård skal jeg seriøst vurdere å gå i kirka _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
| Back to top |
|
 |
Toget Junior
|
Posted: 16.12.2021 18:49 Post subject: Å koste for sine egne dører |
|
|
Kjetil Rekdal kommer til å gi oss seriegull i 22. Det er kun Ståle Solbakken som har hans evne i kampledelse. Jeg vil heller ha tilbake defensiv trygghet, for så å gjenskape angrepsfotballen vi alle liker. Jeg blir trist over å lese mange av deres holdninger, på grunn av at Rekdal banket oss i 2005. "Iversen var min avgjørende spiller" kan det siteres fra mannen som nå skal lede oss til riktig vei.
Les historie og tro på mannen! |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 16.12.2021 18:57 Post subject: |
|
|
Du kunne ha fått til en bedre troll-post hvis du først skal starte karrieren her inne med trolling. Prøv igjen. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Last edited by Mustrum Ridcully on 16.12.2021 19:17; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
ricko11 Rutinert

|
Posted: 16.12.2021 19:12 Post subject: |
|
|
Nå er det nesten så jeg plutselig frykter at dette går i vasken. Hva kan eventuelt det neste dette styret finner på være?
Drillo? Mons Ivar? Perry 3? Bratseth flankert av Torstein Flakne og Marit Bjørgen?
Det verste er at det ikke er 100% kødd  |
|
| Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 16.12.2021 19:25 Post subject: |
|
|
Toget.
Tror du ikke helt har fått med deg RBK historien. Hvem vi er og hva vi ønsker å være.
Hamren ga oss gullet og det kunne sikkert også Steve Bruce og Roy hodgen gjort.
Se kamper fra den tiden vi kjørte over olympiakos meg 5-0 og sikkert også de beste Glimt kampene i ES så forstår du hvorfor Rekdal aldri bør være i RBK _________________ Medløpere. |
|
| Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 16.12.2021 19:30 Post subject: |
|
|
Toget.
Så kan du se Ham Kams 4-0 over Ranheim hvor 3 mål kom på dødballer og et på et vådeskudd fra 40m. _________________ Medløpere. |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 16.12.2021 19:41 Post subject: |
|
|
| Mustrum Ridcully wrote: | | Du kunne ha fått til en bedre troll-post hvis du først skal starte karrieren her inne med trolling. Prøv igjen. |
Hvem som er troll av deg og Toget kan sikkert diskuteres Der jeg kommer fra så møter man nykommere med alminnelig folkeskikk men det er muligens ikke slik der du kommer fra? _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet!
Last edited by Nåssåladden on 16.12.2021 19:42; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Rbkforalltid Proff
|
Posted: 16.12.2021 19:41 Post subject: |
|
|
Det er jo klart at vi er nå på et forferdelig dårlig nivå. Man må starte en plass. Hvis Rekdal starter med å få på plass markering, innsats og press så ser jeg ikke problemet i det. Bare det vil jo gi oss mange seirer i denne elendige ligaen og være et kvantesprang fra Hareide sitt rbk.
Mustrum må roe ned litt med den «trollinga» når han er uenig med folk. «Rasistkort» trenger vi ikke på forumet.
Last edited by Rbkforalltid on 16.12.2021 19:44; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
orkdal,n Rutinert

|
Posted: 16.12.2021 19:42 Post subject: Re: Å koste for sine egne dører |
|
|
| Toget wrote: | Kjetil Rekdal kommer til å gi oss seriegull i 22. Det er kun Ståle Solbakken som har hans evne i kampledelse. Jeg vil heller ha tilbake defensiv trygghet, for så å gjenskape angrepsfotballen vi alle liker. Jeg blir trist over å lese mange av deres holdninger, på grunn av at Rekdal banket oss i 2005. "Iversen var min avgjørende spiller" kan det siteres fra mannen som nå skal lede oss til riktig vei.
Les historie og tro på mannen! |
Riktig. Når førstevalget KK ikke ville til Rbk var det riktig å gå for en trener som har masse erfaring, og kjenner den norske eliteserien. Rekdal kjenner også Rbk selv om det kun har vært fra utsiden.
I vår situasjon nå trenger vi en som på kort sikt kan bringe oss til topps igjen, og en som framstår som en sterk leder og har vinnermentaliteten som Rekdal har. _________________ Nattbussen går halv ett! |
|
| Back to top |
|
 |
Rbkforalltid Proff
|
Posted: 16.12.2021 19:46 Post subject: |
|
|
| Neeskens wrote: | Toget.
Så kan du se Ham Kams 4-0 over Ranheim hvor 3 mål kom på dødballer og et på et vådeskudd fra 40m. |
Legger du grunnlaget på en kamp? Eller har du sett mer? |
|
| Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
Posted: 16.12.2021 19:50 Post subject: Re: Å koste for sine egne dører |
|
|
| orkdal,n wrote: | | I vår situasjon nå trenger vi en som på kort sikt kan bringe oss til topps igjen, og en som framstår som en sterk leder og har vinnermentaliteten som Rekdal har. |
Så det vi trenger er Åge Hareide? _________________ Alle må gå. |
|
| Back to top |
|
 |
orkdal,n Rutinert

|
Posted: 16.12.2021 19:53 Post subject: |
|
|
Vi har Hareide nå.
Sportslig avdeling A-lag