View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
henrifei Veteran
|
Posted: 16.12.2021 15:37 Post subject: |
|
|
sirkus Rosenborg fortsetter lets goo |
|
Back to top |
|
|
larskill Junior
|
Posted: 16.12.2021 15:38 Post subject: |
|
|
Noen som har sett HamKam i år? Hvordan har de spilt? |
|
Back to top |
|
|
puckno Veteran
|
Posted: 16.12.2021 15:38 Post subject: |
|
|
Hedning wrote: | puckno wrote: | Jeg setter RBK på 100% pause inntil styret og Rekdal er byttet ut. |
Fra nå da eller? |
Jeg mener da laget og kampene. Jeg har jo akkurat meldt meg inn i klubben for å være med og kaste Bratseth og resten av styret. _________________ Rekdal ut! |
|
Back to top |
|
|
Odd94 Junior
|
Posted: 16.12.2021 15:41 Post subject: |
|
|
Jeg tror dette kan gå veldig bra eller rett til h******. Men nå er det viktig at vi samles rundt den treneren vi får, uansett tidligere uttalelser. Rekdal er ikke en dårlig trener, og han er en mann som jobber med å bygge egen karriere videre i motsetning til Hareide som jeg opplevde som mer resignert. Jeg har trua. Velkommen! |
|
Back to top |
|
|
Hedning Legende
|
|
|
puckno wrote: | Hedning wrote: | puckno wrote: | Jeg setter RBK på 100% pause inntil styret og Rekdal er byttet ut. |
Fra nå da eller? |
Jeg mener da laget og kampene. Jeg har jo akkurat meldt meg inn i klubben for å være med og kaste Bratseth og resten av styret. |
Hører du selv hvor urimelig det er? Rekdal har ikke kommet til Trondheim, og du vil arbeide aktivt for å fjerne han fra noe du nekter å forholde deg til?
Hvem har du tenkt å sette inn i styret med innstruks om å gi Rekdal sparken?
Hvordan tror du det vil gagne klubben at medlemmene kaster styret og innsetter en puppet for å sparke Rekdal? Tror du det øker sjansen for at trenere vil komme til oss?
Last edited by Hedning on 16.12.2021 15:42; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Sigurd Senior
|
|
|
Helt utrolig mye surmuling her inne. Rekdal fremstår da som et godt valg når Knutsen glipper. Skal man i det minste gi mannen en sjanse først eller? |
|
Back to top |
|
|
puckno Veteran
|
Posted: 16.12.2021 15:42 Post subject: |
|
|
larskill wrote: | Noen som har sett HamKam i år? Hvordan har de spilt? |
"– Fra cirka midten av sesongen har fokuset vært på eget spill. HamKam har utviklet seg i riktig retning og tatt det i riktig rekkefølge. Samtidig tror jeg ikke de har spilt seg ut av femmeteren én gang. Det bør man ikke forvente og det er ikke noe han har lyst til heller. Han har en tanke i hodet og det er å vinne fotballkampen, sier Kristoffer Hagen." _________________ Rekdal ut! |
|
Back to top |
|
|
Søtvatten Veteran
|
Posted: 16.12.2021 15:43 Post subject: |
|
|
Sigurd wrote: | Helt utrolig mye surmuling her inne. Rekdal fremstår da som et godt valg når Knutsen glipper. Skal man i det minste gi mannen en sjanse først eller? |
Nei. |
|
Back to top |
|
|
Troillongan Veteran
|
Posted: 16.12.2021 15:44 Post subject: |
|
|
puckno wrote: | Hedning wrote: | puckno wrote: | Jeg setter RBK på 100% pause inntil styret og Rekdal er byttet ut. |
Fra nå da eller? |
Jeg mener da laget og kampene. Jeg har jo akkurat meldt meg inn i klubben for å være med og kaste Bratseth og resten av styret. |
Høres smart ut. Jeg også kommer til å boikotte laget inntil videre, og muligens velge meg ut en spesiell spiller som jeg skal håne uansett hvordan han gjør det. La Lerkendal stå tom, slik at vi kan senke motivasjonen til spillerne litt også.
Støtt laget, kritiser de som kritiseres skal. _________________ I kvit å svart.. |
|
Back to top |
|
|
moomoo Veteran
|
|
|
TV 2 OG NRK: KJETIL REKDAL ENIG MED ROSENBORG
Både TV 2 og NRK melder torsdag ettermiddag at Rosenborg er enig med Kjetil Rekdal om å overta som trener i klubben.
Nå melder altså TV 2 og NRK at Rekdal og klubben skal ha kommet til enighet om betingelsene. Ifølge TV 2 skal det være snakk om en kontrakt som strekker seg over flere år.
Nå er det opp til HamKam og RBK å bli enige om betingelsene for en overgang, ifølge TV 2.
Back to top |
|
|
Hedning Legende
|
|
|
Tror nok jeg heller ser kamper og tar 100% pause fra dette forumet enn motsatt. |
|
Back to top |
|
|
henrifei Veteran
|
Posted: 16.12.2021 15:45 Post subject: |
|
|
helt ærlig så er det eneste jeg forbinder Rekdal med er Rosenborg-hat. håper ikke dette er noe serlig mange føler for da kan det bli tøft å få folk på kamp |
|
Back to top |
|
|
Trolljkar Rutinert
|
|
|
Ligger kamper på Discovery, så et par, var dørgende kjedelig med lite bevegelse og lange baller.
Fikk flashbacks til RBK, så slo av. |
|
Back to top |
|
|
puckno Veteran
|
|
|
Sigurd wrote: | Helt utrolig mye surmuling her inne. Rekdal fremstår da som et godt valg når Knutsen glipper. Skal man i det minste gi mannen en sjanse først eller? |
Fullstendig uaktuelt. _________________ Rekdal ut! |
|
Back to top |
|
|
puckno Veteran
|
Posted: 16.12.2021 15:46 Post subject: |
|
|
Troillongan wrote: |
Høres smart ut. Jeg også kommer til å boikotte laget inntil videre, og muligens velge meg ut en spesiell spiller som jeg skal håne uansett hvordan han gjør det. La Lerkendal stå tom, slik at vi kan senke motivasjonen til spillerne litt også. |
For en latterlig kommentar. _________________ Rekdal ut! |
|
Back to top |
|
|
Hedning Legende
|
Posted: 16.12.2021 15:46 Post subject: |
|
|
Kjetil Reka wrote: | helt ærlig så er det eneste jeg forbinder Rekdal med er Rosenborg-hat. håper ikke dette er noe serlig mange føler for da kan det bli tøft å få folk på kamp |
Hva består egentlig dette Rosenborghatet som alle snakker om av? Har ikke samme oppfatningen i det hele tatt. At Rekdal er en dårlig taper og har tapt mye mot Rosenborg vet vi. At han alltid har hatt lyst til å trene Rosenborg har alltid vært like åpenbart. |
|
Back to top |
|
|
Org45 Junior
|
Posted: 16.12.2021 15:47 Post subject: |
|
|
Dette handler ikke om å gi mannen en sjanse eller ikke, det handler om hvordan man skal slutte opp om en klubb som gjennomfører en prosess som kan gi et slikt resultat. Det er ikke til å tro det som har skjedd. |
|
Back to top |
|
|
Zarm93 Veteran
|
Posted: 16.12.2021 15:47 Post subject: |
|
|
Sigurd wrote: | Rekdal fremstår da som et godt valg når Knutsen glipper. |
Et godt valg er det ikke. Et godt valg ville vært noe som i hvert fall rent spillestilmessig minnet om Knutsen.
Dette er et valg man tar når man ikke evner å finne kandidater. _________________ Alle må gå. |
|
Back to top |
|
|
Rallepus Veteran
|
Posted: 16.12.2021 15:48 Post subject: |
|
|
Tenker at om man er glad i RBK, er det bare én ting å gjøre nå: melde seg inn og være med og kaste styret. Jeg og flere venner har meldt oss inn for første gang denne uken, og håper det samme gjelder mange andre.
https://www.rbk.no/om-rbk/medlem
SÃ¥ tar vi det derfra, med utgangspunkt i det valgkomiteen kommer frem til.
Når det kommer til selve spillet på banen, kommer jeg nok ikke til å gidde å bruke verken tid eller penger på det før Rekdal er ute. Så la det skje raskt. _________________ Dette er livet, og du kan ikke gi slipp på det, du klynger deg til et håp om at et mirakel skal skje, og hver kveld skjer det noe helt motsatt.
Last edited by Rallepus on 16.12.2021 15:54; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Neeskens Veteran
|
Posted: 16.12.2021 15:49 Post subject: |
|
|
Det siste Bratseth gjør i klubben er å ansette Rekdal. Hvilken slutt!.
Hvilken måte å gå ut av klubben på. Svært lite ærverdig. _________________ Medløpere. |
|
Back to top |
|
|
Flabbergast Veteran
|
Posted: 16.12.2021 15:50 Post subject: |
|
|
Pragmatisk overgangsfotball |
|
Back to top |
|
|
EspN Veteran
|
|
|
Hjelper ikke uansett hva vi gjør. |
|
Back to top |
|
|
Trolljkar Rutinert
|
|
|
Zarm93 wrote: | Sigurd wrote: | Rekdal fremstår da som et godt valg når Knutsen glipper. |
Et godt valg er det ikke. Et godt valg ville vært noe som i hvert fall rent spillestilmessig minnet om Knutsen.
Dette er et valg man tar når man ikke evner å finne kandidater. |
Enig.
Driter i at det er Rekdal, jeg bærer ikke flere år gammelt gnag.
Derimot så er spillestilen i lagene hans ikke i nærheten av "Artig angrepsvillig fotball", så vist det er mulig tar jeg gjerne litt av det de har røyka på Brakka.
Last edited by Trolljkar on 16.12.2021 15:51; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Org45 Junior
|
Posted: 16.12.2021 15:51 Post subject: |
|
|
gucci wrote: | Tenker at om man er glad i RBK, er det bare én ting å gjøre nå: melde seg inn og være med og kaste styret. Jeg og flere venner har meldt oss inn for første gang denne uken, og håper det samme gjelder mange andre. @
https://www.rbk.no/om-rbk/medlem
SÃ¥ tar vi det derfra, med utgangspunkt i det valgkomiteen kommer frem til.
Når det kommer til selve spillet på banen, kommer jeg nok ikke til å gidde å bruke verken tid eller penger på det før Rekdal er ute. Så la det skje raskt. |
enig |
|
Back to top |
|
|
Dr.Ible Proff
|
Posted: 16.12.2021 15:51 Post subject: |
|
|
Da er det bare å håpe dette blir bra, glemme gammelt fiendeskap med Reka.
Vi støtter jo alltid laget, alltid.
Jeg er som mange svært kritisk til styrets manglende strategi og klønete framtreden. Har meldt meg inn nå, skal stemme ved neste årsmøte. _________________ Fa(a)n siden ca 1976 |
|
Back to top |
|
|
|