English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nye spillere 2022
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 49, 50, 51  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
ODN
Veteran

PostPosted: 03.12.2021 01:23    Post subject: Reply with quote

waterfalls wrote:
Har hørt han er veldig skadeutsatt.

Passer oss midt i blinken det. Fra spøk til alvor, er det noen som vet om vi hadde noen prosenter på videresalg? I så fall, hvor mye?
Back to top
View user's profile Send private message
Kai88
Veteran

PostPosted: 03.12.2021 02:14    Post subject: Reply with quote

Ellers kjøpte LSK Akor fra sogndal nylig. Han har jeg sett nevnt her inne, jeg blir ikke overrasket hvis han runder 10 mål neste sesong (forutsatt at lehne blir solgt.)
Back to top
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 03.12.2021 07:12    Post subject: Reply with quote

ODN: Noen sa på twitter for en stund tilbake at vi har nærmere 40% videresalg på Adegbenro. Så man kan jo bare håpe han blir solgt til en stor liga for skammelig mye penger. Smile
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 03.12.2021 08:12    Post subject: Reply with quote

Akor herja jo noe voldsomt med oss i en G19-NM-finale for noen år siden. Jeg er egentlig litt overrasket over at ingen har plukket ham opp før nå. Vanskelig å si om han vil funke fra første spark, selvfølgelig.
Lord Oakley
Veteran

PostPosted: 06.12.2021 21:51    Post subject: Reply with quote

Evjen virker bare lengre og lengre unna en plass i AZ. Mulig å lokke han tilbake med en ny trener som vil satse ungt? Vi behøver utvilsomt vinger til neste år. Skal Skarsem og Holse kjempe om plass på indreløperen så er det vel Ceide og Veccia igjen som alternativer?
Back to top
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 06.12.2021 22:06    Post subject: Reply with quote

Vi trenger alternativer på kant ja. Det holder ikke å drive å dytte midtbanespillere utpå kanten hver gang Vecchia og/eller Ceide ikke kan spille. Og de er relativt skadeutsatt.
Back to top
Lord Oakley
Veteran

PostPosted: 06.12.2021 22:13    Post subject: Reply with quote

Et drømmescenario er jo om Milos får med seg Akinkunmi Amoo i samme slengen; men der spekuleres det i salg på 30-50 mill, og vi er vel ikke heeeeelt der...?

https://www.youtube.com/w...23wNCNFfQQ
Back to top
Ratatosk
Veteran

PostPosted: 08.12.2021 12:55    Post subject: Reply with quote

Håper klubben har kontroll på de unge gode spillerne i OBOS. Foreksempel Tafoeek Ishmaheel. Får mye skryt. Ung og spennende. Lukter Moldesignering.
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 08.12.2021 13:14    Post subject: Reply with quote

Copy-paste fra Indre bane-notatene til JJ?
Back to top
Captain
Veteran

PostPosted: 08.12.2021 16:02    Post subject: Reply with quote

Noen som har kjennskaper til Henrik Castegren? Ser at kontrakten hans går ut nå, og han har varslet at han forlater Norrköping. Han var tidligere linket til Austria Wien, men der ble ikke klubbene enige. Virker i alle fall å være i et alderssegment som kan passe vår forsvarsrekke.

https://www.transfermarkt...ler/253159
huffameg
Rutinert

PostPosted: 08.12.2021 17:38    Post subject: Reply with quote

Ratatosk wrote:
Håper klubben har kontroll på de unge gode spillerne i OBOS. Foreksempel Tafoeek Ishmaheel. Får mye skryt. Ung og spennende. Lukter Moldesignering.

Av det lille jeg har sett han virker han veldig spennende! Bevist målteft som venstreving og er i ung alder. Såvidt jeg kan se har han nigeriansk statsborgerskap? Vi har ikke plass på utenlandskvota til spillere som ikke er fast spillende. Så det må skje en opprydning om ikke han har dobbelt statsborgerskap, nigeriansk og norsk. I så fall vil han være en billig investering med godt potensial som jeg absolutt kan støtte.
Back to top
Zorbeltuss
Veteran

PostPosted: 08.12.2021 21:25    Post subject: Reply with quote

Ser ut til at Ismaheel vil telle som norskutviklet hvis han blir værende i norsk fotball fram til April. Er vel tre år mellom 12 og 21. Absolutt en posisjon hvor vi kan trenge en up-and-coming tilvekst.
Bye
Veteran

PostPosted: 08.12.2021 22:39    Post subject: Reply with quote

Vi trenger forsvarsspillere. Flust.
Skrulledude
Senior

PostPosted: 08.12.2021 22:49    Post subject: Reply with quote

Bye wrote:
Vi trenger forsvarsspillere. Flust.

Mener å ha forstått at Knuddsen allerede har fikset det for oss. RBK
Back to top
huffameg
Rutinert

PostPosted: 08.12.2021 22:52    Post subject: Reply with quote

Skrulledude wrote:

Mener å ha forstått at Knuddsen allerede har fikset det for oss. RBK

Knuddsen faktisk. Er det Kjeddil Knuddsen? Very Happy
Back to top
Joestlaachmkr
Rutinert

PostPosted: 09.12.2021 10:48    Post subject: Reply with quote

Captain wrote:
Noen som har kjennskaper til Henrik Castegren? Ser at kontrakten hans går ut nå, og han har varslet at han forlater Norrköping. Han var tidligere linket til Austria Wien, men der ble ikke klubbene enige. Virker i alle fall å være i et alderssegment som kan passe vår forsvarsrekke.

https://www.transfermarkt...ler/253159

Kjenner ikke til denne spilleren. Men var ikke Malmö også interessert i han?
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
Keenoir
Legende

PostPosted: 09.12.2021 21:20    Post subject: Reply with quote

huffameg wrote:
Ratatosk wrote:

Av det lille jeg har sett han virker han veldig spennende! Bevist målteft som venstreving og er i ung alder. Såvidt jeg kan se har han nigeriansk statsborgerskap? Vi har ikke plass på utenlandskvota til spillere som ikke er fast spillende. Så det må skje en opprydning om ikke han har dobbelt statsborgerskap, nigeriansk og norsk. I så fall vil han være en billig investering med godt potensial som jeg absolutt kan støtte.

Hvorfor skulle denne spilleren vær billig for oss å hente? Nøkkelspiller for et hardsatsende FFK som nok kommer til å gå for opprykk neste sesong.
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 09.12.2021 22:17    Post subject: Reply with quote

Er nok billigere enn en ung og god angreosspiller fra Eliteserien, Allsvenskan eller Superligaen. Virker rask og god taktisk i det offensive spillet. Noe lett og jobber han bra nok defensivt? Uansett, RBK mÃ¥ bli bedre i Ã¥ hente spillere fra OBOS ol. Andre klubber har lyktes bedre med dette, RWP er et forsøk pÃ¥ dette, men Hareide har jo vært vÃ¥r trener i Ã¥r…..👎
Back to top
Hakkespett
Veteran

PostPosted: 14.12.2021 22:56    Post subject: Reply with quote

Dra meg gjerne baklengs ut av fuglekassa, men jeg ser potensielle signeringer på sølvfat for oss. Flere ES-spillere som går bosman til nyttår jeg ikke hadde fått vondt av om vi signerte. Karamoko og Lode tror jeg hadde komplementert hverandre bra i midtforsvaret, og om vi lander Moussa Njie på vingen kan kanskje Holse endelig få herje fast på midtbanen.
Ratatosk
Veteran

PostPosted: 14.12.2021 23:05    Post subject: Reply with quote

Moussa Njie med solide 7 kamper for Sandefjord i år? Da tror jeg heller at et par talenter fra OBOS ville vært mer aktuelt. Ismaheel eller Furtado foreksempel.
Hvorfor skal Lode signere for RBK? Blir nok Glimt eller utlandet for han vil jeg tro.
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 15.12.2021 00:25    Post subject: Reply with quote

Tja, Lode er muligens i en litt vanskelig alder for å lande de "kuleste" utenlandsoppdragene. Samtidig må man regne med et solid lønnshopp om han kommer til oss; Glimt har såvidt jeg har forstått en ganske edruelig lønnspolitikk, og vi har selv sett hva som skjer om man lar denne skli ut.

Allikevel vil jeg tro det finnes flere "middels" europeiske klubber som kan gi adskillig mer enn oss. Han kan eksempelvis fort havne i Belgia, Polen eller lignende på en langt bedre lønn enn vi kan tilby.
SeG
Veteran

PostPosted: 15.12.2021 00:29    Post subject: Reply with quote

Lode er bra, men skulle ønske klubben var i stand til å finne de typene selv, uten å måtte blakke seg på relativt usikre kort som Lode osv. Ja han har vært bra for Glimt, men vi vet jo hvordan spillere blir etter et halvt år hos oss. Trist å si det men vi har veldig, veldig mye å lære av hvordan Molde driver klubben sin. Vi må være mye tidligere på de unge talentene som finnes rundt omkring og tørre å satse på dem. Denne karusellen med å betale blodpenger for spillere som har blomstret i ander klubber i Norge er ikke holdbar. Ja det er greit om det er en type Carew-signering, men utover det må vi prøve å finne rimeligere løsninger. Klubben driter ikke penger lenger

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
Jonas
Veteran

PostPosted: 15.12.2021 00:41    Post subject: Reply with quote

Kall det etterpåklokskap, men det rare er jo at vi ikke hentet makkeren Brede Moe gratis i fjor vinter. Hadde sikkert gått ad undas så vaklevorent vi har fremstått bakover (altså uavhengig av Moe sine ferdigheter), men da hadde vi det minste hatt noe å bygge videre på. Nå er vi helt skrapt på stopperplass og ikke bedre enn at han faktisk hadde vært en forsterkning.

Personlig ønsker jeg meg en stoppertype ala Antonio Rudiger med skikkelig power og pondus i spillet sitt, men har for øyeblikket null tiltro til at man evner å hente typer.
waterfalls
Veteran

PostPosted: 15.12.2021 00:47    Post subject: Reply with quote

Rüdiger er på utgående kontrakt, og visstnok aktuell for Real Madrid. Så det er bare for Koteng å kidnappe han, vise han noen YT-klipp fra 90-tallet og overbevise han om at den hvite Rosenborg-drakten er mye penere uansett.
Back to top
SeG
Veteran

PostPosted: 15.12.2021 00:48    Post subject: Reply with quote

Da må han i hvertfall sørge for at han ikke får se noen av draktene vi hadde fra ca 2004 og utover...

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 49, 50, 51  Next
Page 4 of 51

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb