| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Energislangen Junior
|
Posted: 11.12.2021 20:01 Post subject: |
|
|
Ikke at jeg egentlig bryr meg stort om Brann, men hadde det vært snakk om fjortispuling, så hadde kanskje det nachspieltet fått større konsekvenser enn det faktisk gjorde.
Når det gjelder dagens pressekonferanse så fikk jeg egentlig ingen følelse av at KK planlegger å forlenge med Glimt, men på en annen side synes jeg heller ikke han virket å ha planer om å komme til Trondheim heller.
Men det er jo lov å håpe  _________________ Nils Arne er sexy! |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 11.12.2021 20:06 Post subject: |
|
|
Bitteliten overdrivelse kanskje, med trykk på kanskje. Ikke glem at Forren og Barmen var med og at det er en drøss med fester som bare ble feiet under teppet, og som offentligheten ikke får vite om før en eller annen tosk skal skrive bok. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 11.12.2021 20:56 Post subject: |
|
|
Umulig å si hvilken vei KK går etter pressekonferansen i dag, men synes ihvertfall han forsterker inntrykket av å være proff til fingerspissene, selv etter å ha fått samme spørsmål igjen og igjen og igjen. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
Letterkenny Rutinert

|
Posted: 11.12.2021 21:28 Post subject: |
|
|
| Mustrum Ridcully wrote: | | Fjortispuling på Stadion er ikke mønsterbruk. |
😂😂😂��😂 |
|
| Back to top |
|
 |
Letterkenny Rutinert

|
Posted: 11.12.2021 21:33 Post subject: |
|
|
Jeg håper og håper, men må innrømme at jeg får følelsen av at han faktisk har takket nei av denne uttalelsen (klippet fra Eurosport):
« Kjetil Knutsen har ennå ikke bekreftet offentlig at han angivelig skal ha takket nei til klubben.
– Har du takket nei til Rosenborg?
– Jeg har lært gjennom et langt liv i fotballen at jeg kommer ikke til kommentere noe som omhandler andre klubber. De har ofte sine prosesser i ting, og de skal få lov å ha sin prosess. Det blir helt feil å gjøre det. Så hvis det er noe overhodet som omhandler Rosenborg, så må du spørre Rosenborg. Det er fair det, synes jeg i hvert fall.»
Det forklarer jo også hvorfor vi i trenerjakten har beveget oss fra å framstå som et dovendyr til at vi plutselig agerer som en en fjortis som har skjønt han kommer til å få pule for første gang om få strakser. |
|
| Back to top |
|
 |
Carl Veteran
|
Posted: 11.12.2021 22:46 Post subject: |
|
|
Det som er så trasig, er at det er himmel eller helvete.
Skulle Kjetil Knutsen si ja, vil det bety utrolig mye for klubben. Endelig får vi en voksen trener som vektlegger og kan offensiv fotball. Vi får en trener som passer perfekt inn i RBKs dna. Tanken på hvordan han kan utvikle spillet er til å få vann i munnen av. Og det vil selvsagt bety alt for entusiasmen i Trøndelag og blant supporterne.
Men skulle han si nei, ender vi plutselig opp med Kjetil Rekdal. Hvem så den komme? En mann som i en mannsalder har framstått som rbk-hater nummer en her i landet. En mann kjent for å kaste egne spillere under bussen. Kjent for alt annet enn rollebasert angrepsspill. Egenrådig, sur, vanskelig. Og lite likt blant supporterne, selv om en del tror at det holder med en sterk mann som kan røske opp og skremme spillerne gode. Ja da, selvsagt kan Rekdal fotball. Men det betyr ikke at han passer i RBK. Det er på alle måter en kulturkrasj..
Det er bare å krysse fingrene å håpe. Forskjellene på de to kjetilene vil være formidabel for oss. |
|
| Back to top |
|
 |
TAF Veteran

Joined: 24 Jul 2005 Posts: 2819 Location: Eksil i Kristiansand
|
Posted: 11.12.2021 22:57 Post subject: |
|
|
| 6Strand wrote: | | Det forklarer jo også hvorfor vi i trenerjakten har beveget oss fra å framstå som et dovendyr til at vi plutselig agerer som en en fjortis som har skjønt han kommer til å få pule for første gang om få strakser. |
Denne analogien stemmer vel bare dersom dersom fjortisen begynner å mistenke at han IKKE får pult likevel, og med panikk i blikket prøver seg på alle andre på nachspielet. _________________ "En vinner ser alltid en mulighet i alle problemer. En taper ser som oftest et problem i alle muligheter." - NAE |
|
| Back to top |
|
 |
Rbkforalltid Proff
|
Posted: 11.12.2021 23:21 Post subject: |
|
|
| Ut da uttalene til Knutsen virker det som han har sagt nei for en stund siden og ikke tenker noe mer på RBK. |
|
| Back to top |
|
 |
Letterkenny Rutinert

|
Posted: 11.12.2021 23:54 Post subject: |
|
|
| TAF wrote: | | Denne analogien stemmer vel bare dersom dersom fjortisen begynner å mistenke at han IKKE får pult likevel, og med panikk i blikket prøver seg på alle andre på nachspielet. |
Ahhh… fjortistida!
Fra alvor til spøk: da skjønte du akkurat hvor jeg ville. |
|
| Back to top |
|
 |
Letterkenny Rutinert

|
Posted: 11.12.2021 23:55 Post subject: |
|
|
| Rbkforalltid wrote: | | Ut da uttalene til Knutsen virker det som han har sagt nei for en stund siden og ikke tenker noe mer på RBK. |
Enig. Snøret begynner å bli veeeeeldig tungt nå. Er det storfisk eller bunnen? |
|
| Back to top |
|
 |
FJohnsen04 Junior
|
Posted: 12.12.2021 00:33 Post subject: |
|
|
To ting som sterkt indikerer at Knutsen allerede har sagt nei til RBK:
1. Eggen sier til media at Rekdal er minst en like god kandidat som Knutsen. Hvorfor skulle han uttalt det om Knutsen fortsatt var aktuell? Høres ut som brannslukking i forkant av en ansettelse av Rekdal som Eggen (og styret) vet vil skape reaksjoner.
2. RBK skal angivelig ha tilbudt kontrakt til Milos Milojevic. Hvem tror at vi hadde gjort det dersom styret fortsatt hadde tro på at Knutsen ville komme?
Vi trenger ikke vente i spenning til i morgen på hva Knutsen svarer, Rosenborg blir det hvertfall ikke. Dessverre [/i] |
|
| Back to top |
|
 |
Slartibartfast Proff

|
Posted: 12.12.2021 01:30 Post subject: |
|
|
Enig i at mye tyder på det. Men skjønner ikke da hvorfor Koteng nylig var ute og meldte at Knutsen fortsatt er høyaktuell. Vet riktignok ikke om det var det han faktisk sa, men tolket overskriften slik? _________________ It's hope in a hanging snore......
Fishing snore! |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 12.12.2021 08:04 Post subject: |
|
|
Avtalt spill mellom Knutsen og RBK for å holde overgangen hemmelig lengst mulig?  _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
| Back to top |
|
 |
Rbkforalltid Proff
|
Posted: 12.12.2021 08:13 Post subject: |
|
|
| Slartibartfast wrote: | | Enig i at mye tyder på det. Men skjønner ikke da hvorfor Koteng nylig var ute og meldte at Knutsen fortsatt er høyaktuell. Vet riktignok ikke om det var det han faktisk sa, men tolket overskriften slik? |
Koteng har vel ikke sagt det? Han ar sagt ingen kommentar og at Knutsen er en god trener.
Knutsen har sagt at rbk får kjøre sin prosess og gir inntrykk av at han gir blanke i den. |
|
| Back to top |
|
 |
danielsk Veteran
|
Posted: 12.12.2021 08:18 Post subject: |
|
|
Tror nok at rapportene om at Kjetil Knutsen sa nei tidligere stemte. Ut fra TV2s artikkel var kontrakt og betingelser med MM avklart og det manglet bare styrets godkjennelse. Hadde ikke Bratseth sagt nei hadde han vært signert og annonsert allerede. Jeg har ingen tro på at sportslig ledelse var klar til å ansette MM hvis Kjetil Knutsen fortsatt var et alternativ. Nå meldes det at det blir styremøte i dag, da er det nok Rekdal som evt skal godkjennes.
Poenget er at Kjetil Knutsen har vært klubbens soleklare førstevalg. De hadde ikke gått så langt i å sluttføre andrevalg (MM) med mindre de følte førstevalget var utilgjengelig. Ser for meg Rekdal er klar i morgen. Grøss. |
|
| Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 12.12.2021 09:41 Post subject: |
|
|
| RS wrote: | | Men skulle han si nei, ender vi plutselig opp med Kjetil Rekdal. Hvem så den komme? En mann som i en mannsalder har framstått som rbk-hater nummer en her i landet. |
Personlig har jeg alltid følt at Rekdal innerst inne har veldig lyst til å trene Rosenborg. At han har uttalt seg kritisk til oss tolker jeg mer som et uttrykk for at han har større forventninger til Rosenborg enn mange andre lag. _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
| Back to top |
|
 |
Carl Veteran
|
Posted: 12.12.2021 09:42 Post subject: |
|
|
| Det er nok riktig at Knutsen takker nei. Forhåpningene om Knutsen er små. Det jeg ikke klarer å forstå, er hva han kommer til å annonsere. Blir det Glimt, ville jo det vært rett å gi beskjed tidligst mulig. Ingen grunn til å vente og skape usikkerhet. Brann kan jeg vanskelig se for meg at han velger. Og hadde det vært en utenlandsk klubb inn i bildet, tror jeg ryktene ville lekket ut. Merkelig, men det finnes kanskje en logikk jeg ikke ser. |
|
| Back to top |
|
 |
HupOranje Senior
|
Posted: 12.12.2021 09:45 Post subject: |
|
|
| Rbkforalltid wrote: | Koteng har vel ikke sagt det? Han ar sagt ingen kommentar og at Knutsen er en god trener.
Knutsen har sagt at rbk får kjøre sin prosess og gir inntrykk av at han gir blanke i den. |
Riktig. Koteng har ikke bekreftet noe, men Adressa «erfarer».
https://www.adressa.no/sp...god-trener
| Adressa wrote: | Men etter det Adresseavisen erfarer, er Kjetil Knutsen fortsatt aktuell for jobben. Og en kandidat det jobbes med.
- Han er en god trener. Fortsatt, sier Koteng om Knutsen, uten å ville bekrefte eller avkrefte hans navn. |
|
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 12.12.2021 09:46 Post subject: |
|
|
"Uttalt seg kritisk til oss"? Han hater RBK inn til beinmargen!
Som her, lånt fra en annen her inne som jeg ikke husker hvem var i farta.
https://www.youtube.com/w...amp;t=169s
| Satan selv wrote: | | Alltid når Rosenborg skal spille har jeg trua på at de skal tape. Viktigste av alt, det. |
Så kan man late som dette bare var en flåsete kommentar for å være tøff og morsom for kamera. Men faktum er at Rekdal ikke har åpna kjeften om RBK i hele sin spiller- og trenerkarriere uten å snakke stygt om klubben.
Ja, han spiller feil type fotball, har lite å vise til, han ble kastet ut av Start pga. gambling-problemer. Alt dette er gode argumenter for at han ALDRI burde nærme seg Lerkendal. Men Rosenborg-hatet hans alene er vetogrunn.
Og den i styret eller whatever som kom opp med dette forslaget er en Quisling av verste sort! _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
Joestlaachmkr Rutinert
Joined: 25 Oct 2019 Posts: 900 Location: En by på Sørlandet
|
Posted: 12.12.2021 09:55 Post subject: |
|
|
| Rbkforalltid wrote: | | Ut da uttalene til Knutsen virker det som han har sagt nei for en stund siden og ikke tenker noe mer på RBK. |
Det er slik jeg også ser det. |
|
| Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 12.12.2021 10:06 Post subject: |
|
|
Jeg kaller det mindreverdighetskomplekser. Litt som å snakke stygt om den fineste dama på skolen fordi du vet du ikke har sjanse på henne uansett. _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
| Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 12.12.2021 10:20 Post subject: |
|
|
Hvis KK blir vår nye trener, og at det kun er på grunn av at Bratseth nektet å ansette MM, så er offisielt styret i RBK komplett udugelig.
Jeg synes det sterkeste argumentet nå, for at KK ikke kommer er hvor uprofesjonelle vi har vært med å informere KK om at vi er i prosesser med både MM og KR. Hvor vi opptrer som hodeløse høns.. - som vanlig.
Jeg tror også at dette er bare toppen av isfjellet i forhold til ting som har skjedd internt i klubben de siste ti årene.. Noe resultatene (foruten Kåre-tiden), også viser. |
|
| Back to top |
|
 |
WT62 Veteran
|
Posted: 12.12.2021 10:48 Post subject: |
|
|
Min spådom for de neste dagene
I dag, Glimt vinner ES og kvalik til CL 22. Knutsen bekrefter sitt nei til RBK.
Koteng : vi har gode kandidater på blokka
Tirsdag : Rekdal takker nei - vil heller lede HamKam i ES.
Onsdag: MM mister jobben i Hammarby.
Torsdag :MM saksøker RBK for brutte løfter og generell inkompetanse
Fredag: Koteng er rolig for løsning før jul . Definere nå ikke hvilken jul.
Helga: kontinuerlige styremøter på Kotengs kontor med Eggen tilstede på Teams.
Mandag til torsdag, kaos i alle kanaler.
Fredag : Henriksen og Maalen presenteres som likestilte trenere med Perry som rådgiver.
Koteng: en løsning vi har hatt i sikte lenge og vi har fått Norges beste trenerteam.
Lørdag: komplett server error på rbkweb
Og så er det jul |
|
| Back to top |
|
 |
Carl Veteran
|
Posted: 12.12.2021 11:06 Post subject: |
|
|
Tar heller Henriksen og Maalen enn Rekdal. |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 12.12.2021 11:17 Post subject: |
|
|
Tror faktisk jeg hadde tatt Ole Gunnar Solskjær foran Rekdal... _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
| Back to top |
|
 |
|