View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Rayman Rutinert
|
Posted: 07.12.2021 19:34 Post subject: |
|
|
Det er mest av alt respektløst å ikke klare å svare på fem måneder |
|
Back to top |
|
 |
vegviks Veteran
|
Posted: 07.12.2021 19:37 Post subject: |
|
|
Alle skjønner at han ikke kan svare oss før han er ferdig med sesongen. Et evt ja til oss i september = tidlig exit fra Glimt. Dessuten; hvor fornøyde hadde vi vært om vi kjempa om seriegull og trenern hadde sagt ja til FCK (🤷🏽♂️) 2 runder før slutt? _________________ Lekestue, lekestue - vi e Rosenborg |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 07.12.2021 19:40 Post subject: |
|
|
Nei det har ingenting med å være respektløs faktisk er det motsatt. Knutsen er ansatt i B/G og skal han vise respekt mot noen så er det nåværende arbeidsgiver. Enn så lenge er han lojal mot den klubben han jobber i, synes han kjører helprofft opplegg jeg.
Uansett hvordan denne sagaen slutter så er Knutsen hel ved. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 07.12.2021 19:43 Post subject: |
|
|
I følge TV2 har ikke Knutsen sagt nei. Heller ikke lovet BG noe. Ellers kommer det frem skepsis mot Milo.
Virker som Koteng er veijldi pressa.
https://www.tv2.no/sport/14409841/ _________________ Du och jag Alfred. Ikke lenger fullt så gode venner. |
|
Back to top |
|
 |
håpløs Veteran
|
Posted: 07.12.2021 19:43 Post subject: |
|
|
Ved 1.tap; "Hvor er tankene dine Kjetil?" |
|
Back to top |
|
 |
Rayman Rutinert
|
Posted: 07.12.2021 19:51 Post subject: |
|
|
Hvis han virkelig ville til Rosenborg og tidlig hadde bestemt seg for det, er det jo respektfullt overfor egen arbeidsgiver å videreformidle det så tidlig som mulig, med mindre man har en konflikt eller er misfornøyd med arbeidsgiver. |
|
Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 07.12.2021 19:55 Post subject: |
|
|
https://www.tv2.no/sport/14411586/
Kan jo virke som om vi har mistet tålmodigheten, og at han har vært klar på at dette er noe han vil adressere når han er klar for det.
Om det da er etter endt serie og siste kamp i gruppespillet i ECL så spørs det jo fort om vi har fått litt panikk på kammerset.
Er vel for mye Ã¥ hÃ¥pe pÃ¥ at Milos er pÃ¥tenkt som assistent til Knutsen, og at det er et større bilde her som vi ikke ser.🙈 |
|
Back to top |
|
 |
Carl Veteran
|
Posted: 07.12.2021 19:58 Post subject: |
|
|
Burde skjønt det kom dårlige nyheter når treneren man ville ha begynte å snakke om timing. |
|
Back to top |
|
 |
Odd94 Junior
|
Posted: 07.12.2021 20:11 Post subject: |
|
|
KK har en høy tåkedottfaktor for tiden, hadde han ikke vært en jævlig god trener ville jeg nok irritert meg noe grusomt over nevnte faktor. |
|
Back to top |
|
 |
Zorbeltuss Veteran
|
Posted: 07.12.2021 20:20 Post subject: |
|
|
Er jo mulig han har sagt til RBK og Glimt når han har tenkt å sette seg ned for å bestemme seg? Media trenger ikke å vite noe som helst. Kan hende de fikk inn Milos på samtale nå siden det muligens var en åpning i kalenderen hans nå som de ble ferdigspilt i Sverige slik at de eventuelt kan handle raskt hvis Knutsen i neste uke sier nei til å komme hit? _________________ Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100% |
|
Back to top |
|
 |
håpløs Veteran
|
Posted: 07.12.2021 20:27 Post subject: |
|
|
Det er så gøy å være RBK-supporter!
Og snart er 'Troillprat' på lufta. *20blank.
-Jeg henter firstprice-brusen og legger meg nakenpåmagen.
Last edited by håpløs on 07.12.2021 20:39; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 07.12.2021 20:28 Post subject: |
|
|
RBK/Brann/Utlandet.
Bodø ligger tynt ann ihvertfall. Da må isåfall familien flytte til Bodø?.
Milos virker som en omreisende lykkejeger. 5mnd så vil han bort. Men det skyldes nok alle de millionene han vil få kastet etter seg i RBK. Vi lønner han nok over alle hannes drømmer og Agenten håver inn på Dorsins vennskap og mangelfulle oversikt og nettverk. _________________ Medløpere. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 07.12.2021 21:45 Post subject: |
|
|
Kanskje KK Blir Manager og Milos blir trener?
Kanskje KK er assistenten til Milos?
Kan være Dorsin har skiftet fra Kjeldsberg til Löfbergs lila?
Poenget er at på nåværende tidspunk med den informasjonen vi har så blir ALT spekulasjoner.
F5 - F5 - F5 _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 07.12.2021 23:16 Post subject: |
|
|
Quote: | Har kilder i Trøndelag som mener å ha hørt at Solskjær blir manager. Knutsen trener og Milo assistent.
Ivar "æ har mytji pæng" Koteng
|
Godt å høre at vi har litt selvrespekt og setter punktum når Knutsen ikke klarer å bestemme seg selv etter måneder med utilslørt frieri.
Litt krutt fra Balkan blir noe nytt. _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
Back to top |
|
 |
Snorre Junior
|
Posted: 07.12.2021 23:25 Post subject: Kjetil Knutsen |
|
|
Ut ifra et perspektiv som arbeidsgiver anser jeg det som udramatisk at RBK nå har møter med en kandidat nr. 2. det vil ikke si at kandidat nr 1 har røket, men man må planlegge med at det kan skje. Basert på lengden av møtene med kandidat 2 så er det lite som minner om konkrete forhandlinger. Heller mer mot gjennomgang av klubb, planer, teamsammensetning, spillerlogistikk osv. Jeg sitter med et inntrykk av at man nå undersøker Team Milos mer grundig, men at det fortsatt er back-up/plan 2 eller kanskje plan 3. Knutsen selv har ikke avvist oss.
Jeg tror hele mediestyret om at KK har takket nei er basert på misforstått informasjon. Han har bare ikke svart, enda,
RBK har sagt at de venter en avklaring i midten av desember. Det passer fint med at Bodø/glimt har to kamper igjen inneværende uke og at Knutsen selv sier han ikke har tatt en avgjørelse. Jeg tror avgjørelsen hans (rent formelt) blir tatt til neste uke når seriegullet er i boks.
Rosenborg venter fortsatt på KK sitt svar men de har jo ingen garanti.
Om RBK ikke hadde sjekket ut alternativer nærmere nå ville det vært skandale.
Synes der er betryggende at de har konkrete samtaler med kandidat 2 på lista.
Jeg tror fortsatt på kandidat 1. _________________ Vi har itj råa t å ligg igjen me nånn i forsvar!!! |
|
Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 07.12.2021 23:29 Post subject: |
|
|
Om du ikke ser at det er et problem for Milos som har kontrakt til (eller ut) 2024 med Hammarby, så skjønner jeg lite. Det er et så stort problem at RBK selvsagt ville akkomodert Milos på andre måter enn å lage dette mediasirkuset i Norge, om det bare var "for å bli kjent i tilfelle tilfelle"... |
|
Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 07.12.2021 23:35 Post subject: Re: Kjetil Knutsen |
|
|
Snorre wrote: | Ut ifra et perspektiv som arbeidsgiver anser jeg det som udramatisk at RBK nå har møter med en kandidat nr. 2. det vil ikke si at kandidat nr 1 har røket, men man må planlegge med at det kan skje. Basert på lengden av møtene med kandidat 2 så er det lite som minner om konkrete forhandlinger. Heller mer mot gjennomgang av klubb, planer, teamsammensetning, spillerlogistikk osv. Jeg sitter med et inntrykk av at man nå undersøker Team Milos mer grundig, men at det fortsatt er back-up/plan 2 eller kanskje plan 3. Knutsen selv har ikke avvist oss. |
Det du beskriver er kanskje fremgangsmåten staten opererer på når de skal ansette ny sentralbanksjef. Milos kom til Trondheim, hadde møte både mandag og tirsdag, i en tid der de fleste møter, iallfall initielle, foregår digitalt. Nesten så jeg blir overasket om ikke en kontrakt er underskrevet |
|
Back to top |
|
 |
Trolljkar Rutinert
|
|
Back to top |
|
 |
Kom_igjen_troillan Veteran
|
Posted: 07.12.2021 23:48 Post subject: |
|
|
Tirsdag kan AN erfare hva 53-åringen kan tjene om han bestemmer seg for å signere en forlengelse med årets serieleder.
Flere kilder kan fortelle at Knutsen er tilbudt en lønn på opp mot sju millioner kroner i året.
AN kjenner også til at tilbudet om sju millioner kroner skal ha blitt matchet av Rosenborg, uten at dette angivelig skal ha vært nok til å lokke Knutsen til Lerkendal. _________________ – På slutten manglet de bare ett mål på å klare ekstraomganger.
Da angriper man, for de kan ikke score mål så lenge Rosenborg er i angrep.
Sitat Nils Arne Eggen etter 2-0 over BATE  |
|
Back to top |
|
 |
Captain Veteran
|
Posted: 07.12.2021 23:51 Post subject: |
|
|
Vi skal angivelig ha matchet lønnstilbudet han har fått i Bodø, og det skal være på syv millioner per år. _________________ Stolt fortid, stor fremtid |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 07.12.2021 23:54 Post subject: |
|
|
Quote: | Flere kilder kan fortelle at Knutsen er tilbudt en lønn på opp mot sju millioner kroner i året. Det er en kraftig økning fra 2020-lønnen. En kredittsjekk fra Bisnode viser Knutsens alminnelige inntekt på 2,3 millioner kroner i 2020 – en million mer enn det han tjente i 2019. |
Jeg velger å mene at det er forbannet trist at Dorsin, Bratseth, Koteng og Moe Dyrhaug leker storklubb og bare kjører medielekket show for å vise frem serberen når Knutsen har ruget for lenge på svaret. Buksevann. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 08.12.2021 00:02 Post subject: |
|
|
enig. fatter ikke den arrogansen som er på brakka |
|
Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 08.12.2021 00:07 Post subject: |
|
|
Jo men når han ikke svarer da?
Det er jo Hareide exit allerede til helgen. _________________ Du och jag Alfred. Ikke lenger fullt så gode venner. |
|
Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 08.12.2021 00:11 Post subject: |
|
|
Jeg syns det er innafor all den tid treneransettelsen oppleves som klubbens viktigste veivalg post Eggen - Alt er tillatt. |
|
Back to top |
|
 |
Nidarosballklubb Rutinert
|
Posted: 08.12.2021 00:23 Post subject: |
|
|
Innså nettopp hvorfor Knutsen ikke er åpen om at han sier nei til RBK: For å kunne forhandle om enda større betingelser med Malmö eller andre klubber. Jo flere klubber han er aktuell for, jo mer vil de kjempe om han. Taktisk jævel denne KK.
Last edited by Nidarosballklubb on 08.12.2021 01:04; edited 3 times in total |
|
Back to top |
|
 |
|