English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Miloš Milojevic
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 33, 34, 35  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Macha
Veteran


Joined: 06 Nov 2008
Posts: 5461

PostPosted: 07.12.2021 10:51    Post subject: Reply with quote

JohnTiger wrote:
Litt off-topic, men Botheim har jo fått mye (velfortjent) skryt i år av gud og hvermann, men Vecchia har altså 10 mål, 1 assist på 17 kamper. Mange av de har han ikke spilt hele kampen heller. Synes det er mer imponerende egentlig.


Virker som dette er underkommunisert, men ja Vecchia fremstår som lagets viktigste spiller per nå. Gitt hans prestasjoner, og det jeg opplever som en tiltakende debatt rundt (for lav) prissetting av ES-spillere sammenliknet med spillere i Danmark og Sverige, mener jeg oppriktig at klubben kan verdsette både Vecchia og Ceide opp mot 50 mill. Jeg tror vi altfor lenge har latt vår oppfatning om pris bli diktert av hva vi historisk har fått, ikke hva vi burde få. Spesielt salgene av Midtsjø, Svensson og Selnæs syns jeg er eksempler på det.
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8925
Location: Rosenborg

PostPosted: 07.12.2021 10:53    Post subject: Reply with quote

Botheim 14 mål på 2550 minutter -> Mål hvert 182.min
Vecchia 10 mål på 1165 minutter -> Mål hvert 116.min
Back to top
View user's profile Send private message
håpløs
Veteran


Joined: 28 Jun 2015
Posts: 1229

PostPosted: 07.12.2021 10:55    Post subject: Reply with quote

Bare å levere så er ikke dette øverste pkt ditt noe problem Zaphod.
Spm er hvor mye han skal 'variere' opp mot RBK og KK's deilige 433 som igjen viser seg å være knaill(!)
Back to top
View user's profile Send private message
bæærnt
Rutinert


Joined: 30 Jun 2005
Posts: 875

PostPosted: 07.12.2021 10:57    Post subject: Reply with quote

Han har en flyktig karriere som trener. Kanskje ung, lovende og ambisiøs, men en smule utålmodig ? Men hva med den formelle bakgrunnen ? Tidligere spiller på balkan og/eller med formell trenerutdannelse ?
Back to top
View user's profile Send private message
håpløs
Veteran


Joined: 28 Jun 2015
Posts: 1229

PostPosted: 07.12.2021 11:09    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
Det kan fort være en trener som hadde lyktes hvis det ikke var for den uryddige overgangssagaen.


Hva er uryddig?

KK har gitt beskjed om svar etter sesongen.
Vi har verdens lengste oppkjøring og har derfor tid til å vente når kandidaten er så bra.
Ingen kritikk fra Trøndelag på det.
Back to top
View user's profile Send private message
Zarm93
Veteran


Joined: 06 Apr 2015
Posts: 2721

PostPosted: 07.12.2021 11:10    Post subject: Reply with quote

"Jag har byggt en hemlig app som ska värva vinnare"

Satser på at Milos drar opp et par godgutter gjennom appen sin når han kommer hit.
_________________
Alle må gå.
Back to top
View user's profile Send private message
h b
Veteran


Joined: 13 Nov 2007
Posts: 2078
Location: Lørenskog

PostPosted: 07.12.2021 11:16    Post subject: Reply with quote

Han har jo gjort det så sterkt som assistent, så han er ment som assistenten til KK Cool
_________________
http://www.youtube.com/wa...r_embedded
Back to top
View user's profile Send private message
håpløs
Veteran


Joined: 28 Jun 2015
Posts: 1229

PostPosted: 07.12.2021 11:26    Post subject: Reply with quote

Ja, for assistenten til KK har tatt over BG.
-MM er myk&deilig på 39år som vil lære mer..?
Back to top
View user's profile Send private message
kevinpieter
Veteran


Joined: 12 Nov 2007
Posts: 1402

PostPosted: 07.12.2021 11:30    Post subject: Reply with quote

bæærnt wrote:
Han har en flyktig karriere som trener. Kanskje ung, lovende og ambisiøs, men en smule utålmodig ? Men hva med den formelle bakgrunnen ? Tidligere spiller på balkan og/eller med formell trenerutdannelse ?


Tidligere spiller som måtte legge opp tidlig pga meniskskade(?). Innså at han ikke kunne legge inn treningsinnsatsen som skulle til for å komme til favorittlaget Chelsea, så da la han heller opp for å bli trener.

Tok UEFA pro-lisens blant annet sammen med Dejan Stankovic, og det var gjennom dette kurset at de ble kjent, som igjen førte til at han fikk tilbud om å trene Røde Stjerne sammen med Stankovic. Veldig lovende at Stankovic likte tankene og ideene hans så godt at han ble invitert med som assistenttrener.

(Kilde: Milojevic i en svensk fotballpod)
_________________
My meaning is bad, but my grammar is good.
Back to top
View user's profile Send private message
WT62
Veteran


Joined: 18 Apr 2011
Posts: 2068

PostPosted: 07.12.2021 11:39    Post subject: Reply with quote

Det blir nok han og til tross for skepsis til prosess ( håper Dorsin ikke forhandlet alene med ham-det ville virkelig vært ille) sp får vi ønske ham velkommen og håpe at organisasjonen nå er såpass profesjonell at han slipper å ta tak i grunnleggende prosesser i klubben slik Åge måtte.
Back to top
View user's profile Send private message
kevinpieter
Veteran


Joined: 12 Nov 2007
Posts: 1402

PostPosted: 07.12.2021 11:50    Post subject: Reply with quote

Jeg hørte på poden nevnt over (https://t.co/Rg4DSJSpgR / https://t.co/MKeTISB2Dc, takk til @PolRoger10 på Twitter) mens jeg malet leiligheten i natt, og ble veldig positiv til hele fyren. Alt fra hans tanker rundt utvikling av unge spillere (som han også har jobbet med), til hvordan han ønsker å spille er som musikk i mine ører. Jeg tolker den pragmatiske tilnærmelsen til kamper mot ulike lag som at han ønsker at laget har flere måter å spille på, for så å bruke den som passer best, heller enn at vi skal stokke om på spillerne våre for å dekke opp for den livsfarlige høyrebacken til motstanderen, som vi er mer vant med.

Han fremstår også som en angrepsvillig trener, og understreker sjøl at i klubber som Rosenborg(!) er det ikke nok å vinne, en må også underholde. Han er også godt vant med press fra omgivelsene, som han sa om presset i Røde Stjerne: "If you draw, it is crisis. Even the parking guys hate you."

Det er mulig også Horneland sa masse bra på det medlemsmøtet (som jeg ikke var på), men ting han sa i intervjuer imponerte ikke meg. Det var mer "me må ha innsats ... gutta må møte opp ... vi ska trena masse". Utover masse innsats, lange baller og knallhard løping hjemover, så fikk i alle fall ikke jeg med meg hva han ønsket å implementere av tanker og ideer på banen. Og når kampene begynte, så bar det preg av at det var lange baller og masse løping som var selve ideen.

Jeg håper Milojevic kan få tid på seg til å bygge et godt lag (han sier sjøl han trenger 2-3 vinduer på å hente de typene som har den rette mentaliteten til sitt lag), og til å spille feiende flott angrepsfotball. Men sjøl om det tar lang tid å sette et veldig godt spill (sjøl Knutsen brukte tid på dette), så skal det være mulig å se relativt fort om vi er på riktig vei. På samme måte som at det var mulig å se allerede i bortekampen mot Stabæk (kamp 2?) at Horneland-fotball, sjøl om den lykkes ikke var noe jeg ville bruke tid på å se.

Jeg har vært Knutsen-fan lenge, og ønsket ham inn i fjor (da onde tunger mente at han var for umerittert, og at det vi trengte var en med en solid CV ...) og skulle gjerne sett ham inn. Men når han etter sigende har sagt nei, så får vi lukke den døra, og da synes jeg Milojevic er et veldig spennende navn.
_________________
My meaning is bad, but my grammar is good.
Back to top
View user's profile Send private message
Rbkforalltid
Proff


Joined: 21 Nov 2021
Posts: 317

PostPosted: 07.12.2021 12:03    Post subject: Reply with quote

Et interessant spørsmål er å se om han har endret mye på laget for kamp til kamp i historien. Store endringer hele tiden er ikke bra.
Back to top
View user's profile Send private message
waterfalls
Veteran


Joined: 21 Oct 2013
Posts: 1842
Location: Stjørdal

PostPosted: 07.12.2021 12:24    Post subject: Reply with quote

Det er bare en ting som jeg synes fremstår veldig snedig etter i går. Det er at Koteng bekreftet til media at det skulle være et møte i går, men la til at det ikke var med noen konkrete. Så dukker Milos opp i Trondheim. Da kan man ikke ha møte med han på brakka, dermed så blir det hjemme hos Dorsin. Hvorfor må Koteng legge til slik ekstra informasjon når det så enkelt kan bli motbevist. Var han ikke oppdatert på at Milos skulle komme, eller ble ting framskyndet fordi media var på ballen? Eller har Dorsin møte med Milos for å sluttgjøre siste detaljer mens Koteng har styremøte for å formalisere ansettelsen?
Back to top
View user's profile Send private message
Troillongan
Veteran


Joined: 07 Sep 2007
Posts: 1164

PostPosted: 07.12.2021 12:27    Post subject: Reply with quote

Vi har/har hatt samtaler med begge kandidatene. Kan være at Milos ønsket/krever et fysisk møte, noe som ikke er uvanlig. Så det trenger ikke bety stort at han var her en svipptur for et fysisk møte for å forsøke å selge seg inn. Dialogen med KK kan være like god for det. Kan jo være vi har møtt KK fysisk også uten at det er snappet opp.
_________________
I kvit å svart..
Back to top
View user's profile Send private message
PauloSilas
Veteran


Joined: 31 Aug 2007
Posts: 2314

PostPosted: 07.12.2021 12:48    Post subject: Reply with quote

hehe enkelte mister aldri trua
_________________
Peter Storey wrote:
Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare
Back to top
View user's profile Send private message
Orkdal1
Rutinert


Joined: 23 Aug 2011
Posts: 584

PostPosted: 07.12.2021 13:00    Post subject: Reply with quote

PauloSilas wrote:
hehe enkelte mister aldri trua


Snart jul. RBK
Back to top
View user's profile Send private message
Rallepus
Veteran


Joined: 02 Feb 2012
Posts: 1209

PostPosted: 07.12.2021 13:26    Post subject: Reply with quote

Knutsen har jo angivelig vært både på visning på Grilstad og kjøpt pukkelstein til oppkjørselen i Stjørdal. Han har fått jobb i Melhus Bil og meldt inn familien i Nardo FK. Angivelig. Merkelig nok uten at mediene har klart å plukke det opp.

Hvis det er så viktig å møtes fysisk, som det jo er i en prosess, så kan man jo tenke seg at dette har skjedd andre steder enn i Trondheim – andre steder enn hjemme hos Dorsin.

Eksempelvis var Dorsin i Stockholm tidligere i høst MENS han var i intervju med Rasmus & Saga. Da ble han spurt om Djurgården-trenerne og avkreftet, men spurte de om Hammarby-treneren? Nei.

At Milos sover på madrass på gulvet til Dorsin betyr bare én ting.
_________________
Dette er livet, og du kan ikke gi slipp på det, du klynger deg til et håp om at et mirakel skal skje, og hver kveld skjer det noe helt motsatt.
Back to top
View user's profile Send private message
Letterkenny
Rutinert


Joined: 01 Aug 2017
Posts: 719

PostPosted: 07.12.2021 13:34    Post subject: Reply with quote

Det kan jo godt tenkes at Kjetil Knutsen har vært både på visning på Grilstad, kjøpt seg RBK-brød på Rema 1000 og hentet ut leasingbil.

I følge statistisk sentralbyrå er det 32 menn som har Kjetil Knutsen som sitt første fornavn og etternavn i Norge, og det er 30 menn som har Kjetil Knutsen som sitt eneste fornavn og etternavn.......
Back to top
View user's profile Send private message
Bart1
Veteran


Joined: 21 Sep 2015
Posts: 1884
Location: Selsbakk

PostPosted: 07.12.2021 13:38    Post subject: Reply with quote

Jeg tror KK signerer inntil noe annet blir bekreftet.

There is hope in a hanging snore
Back to top
View user's profile Send private message
Troillongan
Veteran


Joined: 07 Sep 2007
Posts: 1164

PostPosted: 07.12.2021 13:43    Post subject: Reply with quote

All den tid BG ikke avslører at Knutsen har forlenget er det håp i mitt hode i alle fall.. Er vel ingen grunn for å holde supporterne der oppe på pinepenken om han har signert.
_________________
I kvit å svart..
Back to top
View user's profile Send private message
Frankiefourfingers
Veteran


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 3750

PostPosted: 07.12.2021 13:45    Post subject: Reply with quote

Bart1 wrote:
Jeg tror KK signerer inntil noe annet blir bekreftet.

There is hope in a hanging snore


Interessant. Du har gått fra å vite til å tro.
_________________
I have spoken.
Back to top
View user's profile Send private message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3460
Location: Trondheim

PostPosted: 07.12.2021 13:52    Post subject: Reply with quote

Jeg får håpe vi ikke tilbyr Milos de samme betingelser som KK. Det vil være gale Matias. Og hadde han vært så god og lovende som enkelte mener så hadde han nok hatt bedre tilbud fra lengere sør i Europa.
Sveriges er en større eksportør enn oss i fotball sammenheng.
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
bæærnt
Rutinert


Joined: 30 Jun 2005
Posts: 875

PostPosted: 07.12.2021 14:28    Post subject: Reply with quote

Neeskens wrote:
Jeg får håpe vi ikke tilbyr Milos de samme betingelser som KK. Det vil være gale Matias. Og hadde han vært så god og lovende som enkelte mener så hadde han nok hatt bedre tilbud fra lengere sør i Europa.
Sveriges er en større eksportør enn oss i fotball sammenheng.


Det er lov å håpe på at vi har optimalt treff på timinga denne gangen, og at vi kan ta oss godt betalt når han stikker. For han gjør jo det en gang han også. Og helst uten en tupp i ræva.

Kanskje historien vil avdekke at Dorsin til slutt faktisk fant gull i gråstein i Sverige ?


Last edited by bæærnt on 07.12.2021 14:32; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
digre
Proff


Joined: 24 Oct 2012
Posts: 262

PostPosted: 07.12.2021 14:30    Post subject: Reply with quote

Ser at Joakim Jønsson er skeptisk, så da er jeg en tanke mer positiv enn i går.
Back to top
View user's profile Send private message
Troillongan
Veteran


Joined: 07 Sep 2007
Posts: 1164

PostPosted: 07.12.2021 14:53    Post subject: Reply with quote

Etter det Adresseavisen erfarer har det også fra tidlig tirsdag morgen vært møtevirksomhet i RBK-ledelsen. Milojevic er fremdeles i Trondheim tirsdag.

Nå tyder mye på at Hammarby-treneren blir presentert som ny sjef.

https://www.adressa.no/sp...tell-annet
_________________
I kvit å svart..
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 33, 34, 35  Next
Page 9 of 35

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb