English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Kjetil Knutsen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 77, 78, 79 ... 114, 115, 116  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Carl
Rutinert


Joined: 26 Jun 2020
Posts: 939

PostPosted: 06.12.2021 22:48    Post subject: Reply with quote

Vi får se. Mulig Dorsin spiller høyt for å legge press på Knutsen. På meg framstår Dorsin som taktikker, så det er jo lov å håpe.
Back to top
View user's profile Send private message
Lomaxx
Veteran


Joined: 30 Jul 2006
Posts: 4397
Location: Telt på wembley

PostPosted: 06.12.2021 22:52    Post subject: Reply with quote

Jeg sier som jeg har sagt hele veien. Jeg trur ikke noe er avgjort før noen står avbildet med kontrakt og dollarglis. Alt tyder nå på Milos, men for alt vi veit kommer Ten Haag inn som en black horse (selvfølgelig gjør han ikke det, men dette er bare for the emphasis) og signerer. Den som lever får uansett se.
_________________
Grilldress er også en dress:)

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
View user's profile Send private message
Bananskrue
Veteran


Joined: 11 Aug 2012
Posts: 3116

PostPosted: 06.12.2021 23:00    Post subject: Reply with quote

Jeg synes dette er helt rett av klubben. Vi har to gode kandidater hvor en av de har tydelig sagt fra at dette er interessant og en annen som later til å utsette og utsette. Sist dette skjedde endte vi opp med Horneland. Jeg syns Milos virker som en spennende trener og det aller verste som kan skje nå er at vi ender opp med en ny fadese hvor vi venter for lenge på en trener som ikke klarer å gi et klart svar.
Back to top
View user's profile Send private message
enojado
Veteran


Joined: 19 Jun 2017
Posts: 2516

PostPosted: 06.12.2021 23:06    Post subject: Reply with quote

Det var relativt sikkert at Knutsen kom til klubben dersom større klubber fra utlandet ikke fattet interesse. Knutsen har en manager som sørger for nettopp det. Han har ikke avslått tilbudet fra rbk, men rbk ønsker ikke å vente så mye mer og har startet formelle samtaler med andre kandidater hvor det, så vidt meg bekjent kun en kandidat som er interessant - Milojevic, som forøvrig akkurat har vært i møte med rbk-ledelsen.
Ryktene sier at Glimt-ledelsen er noe oppgitt over Knutsen og som muligens er i ferd med å brenne noen bruer. Jeg ble fortalt at situasjonen minnet kanskje litt om uspiselige 2003-utgaven av Hareide... En vingle-per som ikke helt vet hva han vil?
Back to top
View user's profile Send private message
PauloSilas
Veteran


Joined: 31 Aug 2007
Posts: 2314

PostPosted: 06.12.2021 23:36    Post subject: Reply with quote

RS wrote:
Vi får se. Mulig Dorsin spiller høyt for å legge press på Knutsen. På meg framstår Dorsin som taktikker, så det er jo lov å håpe.


Det er nok nå.
_________________
Peter Storey wrote:
Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare
Back to top
View user's profile Send private message
Nidarosballklubb
Rutinert


Joined: 15 Apr 2019
Posts: 648
Location: Norge

PostPosted: 06.12.2021 23:54    Post subject: Reply with quote

Kilder sier til NRK at Knutsen ønsker å bli værende i Glimt.

Ikke så rart. Hvorfor dra fra et av Europas mest spennene lag til Norges svar på IFK?
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8925
Location: Rosenborg

PostPosted: 07.12.2021 00:01    Post subject: Reply with quote

Tror dessverre Knutsen er gift, så anbefaler å se etter noen andre.
Back to top
View user's profile Send private message
Nidarosballklubb
Rutinert


Joined: 15 Apr 2019
Posts: 648
Location: Norge

PostPosted: 07.12.2021 02:23    Post subject: Reply with quote

Huff, er redd Koteng forhaster seg nå, at han bare har mistet tålmodigheten og at KK glipper før han rekker å si ja eller nei.

For dersom det stemmer at KK sa nei til RBK før helga, hvorfor uttaler han på søndag etter kampen mot Brann at han enda ikke har bestemt seg? Da kunne han jo bare gått ut og sagt at det ikke blir RBK, og Glimt ville kanskje fått en vanvittig vitamininnsprøytning av den nyheten. Kan ikke se noen grunn til å holde det hemmelig at han sier nei til RBK. Han var jo raskt tydelig på at han sa nei til Brann!
Back to top
View user's profile Send private message
Thulian
Veteran


Joined: 17 Aug 2012
Posts: 2233
Location: Oslo

PostPosted: 07.12.2021 02:36    Post subject: Reply with quote

Bananskrue wrote:
Jeg synes dette er helt rett av klubben. Vi har to gode kandidater hvor en av de har tydelig sagt fra at dette er interessant og en annen som later til å utsette og utsette. Sist dette skjedde endte vi opp med Horneland. Jeg syns Milos virker som en spennende trener og det aller verste som kan skje nå er at vi ender opp med en ny fadese hvor vi venter for lenge på en trener som ikke klarer å gi et klart svar.

Kunne ikke sagt det bedre selv Tommel'n opp!
Ellers så får vi bare smøre oss med ørlite mer tålmodighet, og se hva som skjer.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
ODN
Rutinert


Joined: 26 Jun 2020
Posts: 859

PostPosted: 07.12.2021 03:12    Post subject: Reply with quote

Når vi har fått reflektert litt over dagen, så sitter vi igjen med utrolig mange spørsmål. Først og fremst, så tror jeg at vi har valgt en veldig dårlig og utålmodig fremgangsmetode i slutten av denne sagaen. Vi har vært tålmodige og ventet på Knutsen i lang tid, og det har vært ganske åpenbart at en offentliggjøring - spesielt dersom han skal komme - ikke vil komme før gullet er blitt delt ut.

Det gidde mening at vi gikk rett inn på forhandlingene med Milos igjen, da Knutsen visstnok hadde takket nei. Når dette viser seg å ikke være sant, så tror jeg at vi har spilt et altfor risikofylt spill - som vil straffe seg. Vi må være såpass ærlige og ydmyke, og innse at det ikke er noen selvfølge at Knutsen velger oss. Inntrykket jeg har, er nettopp det at vi har prøvd å sette ett større press på Knutsen. For min del, så virker dette både korttenkt og arrogant. Det er nok ingen tvil om at Milos mest sannsynlig vil bli den neste hovedtreneren vår, og til tross for at de aller fleste ønsker seg Knutsen - så tror jeg uansett at vi vil få en utrolig dyktig trener i Milos. Nå er det bare å vente i spenning for å se hvem av de som forhåpentligvis trener oss neste år, men jeg tror uansett som nevnt at vi gjør en kjempesignering selv om det er Milos som kommer.
Back to top
View user's profile Send private message
ballbingen
Veteran


Joined: 27 May 2016
Posts: 1023

PostPosted: 07.12.2021 03:37    Post subject: Reply with quote

ODN wrote:
Når vi har fått reflektert litt over dagen, så sitter vi igjen med utrolig mange spørsmål. Først og fremst, så tror jeg at vi har valgt en veldig dårlig og utålmodig fremgangsmetode i slutten av denne sagaen. Vi har vært tålmodige og ventet på Knutsen i lang tid, og det har vært ganske åpenbart at en offentliggjøring - spesielt dersom han skal komme - ikke vil komme før gullet er blitt delt ut.


Tror du virkelig ikke at de som har tatt denne avgjørelsen ikke har mer håndfast informasjon om hvilken vei dette bar, enn vi som sitter og spekulerer baser på rykter om huskjøp og kakebestillinger - og at etter flere måneders arbeid så mister de tålmodigheten ei uke før serien er over?

NÃ¥r det ikke blir Knutsen, er det fordi Knutsen selv ikke vil...
Back to top
View user's profile Send private message
Joestlaachmkr
Rutinert


Joined: 25 Oct 2019
Posts: 900
Location: En by på Sørlandet

PostPosted: 07.12.2021 05:34    Post subject: Reply with quote

Det eneste som er artig med dette, er alle brukerne her inne som skrev at de «vet» at Knutsen allerede er klar som RBKs neste trener.
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
Rbkforalltid
Proff


Joined: 21 Nov 2021
Posts: 317

PostPosted: 07.12.2021 07:37    Post subject: Reply with quote

Du må huske på at alt tolkes fordel rbk her, forståelig nok.
Back to top
View user's profile Send private message
Macha
Veteran


Joined: 06 Nov 2008
Posts: 5461

PostPosted: 07.12.2021 07:45    Post subject: Reply with quote

Nidarosballklubb wrote:
For dersom det stemmer at KK sa nei til RBK før helga, hvorfor uttaler han på søndag etter kampen mot Brann at han enda ikke har bestemt seg?


Hvor sa han det?
Back to top
View user's profile Send private message
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17348
Location: Stavanger

PostPosted: 07.12.2021 07:55    Post subject: Reply with quote

Synes det er ganske forståelig at om en ikke får noen klare indikasjoner/forpliktelser at en i en rekrutteringsprosess går videre med andre alternativer.

Det er ingen arbeidsgiver som ønsker å vær reserveløsningen til noen som egentlig da venter på andre mer interessante muligheter.
Back to top
View user's profile Send private message
Joestlaachmkr
Rutinert


Joined: 25 Oct 2019
Posts: 900
Location: En by på Sørlandet

PostPosted: 07.12.2021 08:54    Post subject: Reply with quote

En ting er nå hvertfall helt sikkert, Koteng har virkelig dritt seg selv ut atter en gang.
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
Saltfjellet
Proff


Joined: 09 Aug 2019
Posts: 297

PostPosted: 07.12.2021 09:35    Post subject: Reply with quote

Joestlaachmkr wrote:
En ting er nå hvertfall helt sikkert, Koteng har virkelig dritt seg selv ut atter en gang.


Litt tidlig å konkludere så bastant. Har aldri vært gitt at Knutsen ville komme.

Og det å ta en prat men Plan B er lurt.

Drite seg ut, det hadde vært om de snakket kun med Knutsen og ikke hadde noe alternativ om han skulle si nei. Ref Horneland.

Edit; dog, en skal aldri utelukke at Koteng har gjort noe dumt.
Back to top
View user's profile Send private message
Fosningen
Rutinert


Joined: 25 Jun 2009
Posts: 616
Location: Ã…fjord

PostPosted: 07.12.2021 09:42    Post subject: Reply with quote

Enkelte her inne hadde "innsideinfo" om at alt var klart. Enten må noe ha endret seg fullstendig, eller så bør noen revurdere kildene sine.

Stor nedtur dette. Der MM trolig vil hoppe på første og beste tilbud fra en større klubb (som ikke er overraskende) så ville nok KK ha fokusert mer på langsiktig bygging. Blir spennende å følge karrieren til Knutsen videre, enten det blir i Bodø eller andre steder.
Back to top
View user's profile Send private message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3457
Location: Trondheim

PostPosted: 07.12.2021 09:51    Post subject: Reply with quote

Skal jeg tolke mine kilder så ligner dette veldig på Hareide 2.0. Men klok av skade så har klubben denne gangen også jobbet med plan B. Så det kan vise seg å være avgjørende. Men når vi vet
at Knudsen vil nærmere familien så er det særs merkelig hvis det blir Glimt og Bodø i ,4-5 år. Han har barn som jobber og bor i Bergen. Og sikkert Kone også.
Trondheim har også alt av utdanning etc.
Det er ikke over before the fat lady sings.
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
Nordens Lokomotiv
Veteran


Joined: 13 Mar 2016
Posts: 2127

PostPosted: 07.12.2021 09:52    Post subject: Reply with quote

Det som har endret seg er vel at KK har fått et tilbud som matcher vårt, og vel så det. Kan ikke se for meg at vi er villige til å gi noe mer enn 6 mill per år, som visst nok er tilbudet fra Glimt.
_________________
Nordens eneste fotballdiktatur
Back to top
View user's profile Send private message
Trondhjemsen
Proff


Joined: 12 Dec 2012
Posts: 265
Location: Trondhjem

PostPosted: 07.12.2021 10:18    Post subject: Reply with quote

Hvis det er KK vi har lyst på håper jeg virkelig ikke at det er 5, 6 7 eller 8 mill det hele står og faller på.Vi ansetter fire nye i administrasjonen og det tyder på at vi har penger nok. Jeg tror Knutsen har potensiale til å trekke fler til stadion enn de fire nye uansett hvor god de er på sosiale media.
_________________
Fem, fem, ti - done deal
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 07.12.2021 10:20    Post subject: Reply with quote

Jeg tror neppe det står på lønnstilbudet på dette tidspunktet. Åpenbart at Glimt måtte matche lønn for å ha noen mulighet, men jeg tror vel det alltid har handlet om

a) muligheten for å nå lenger, bygge høyere med en større klubb, og
b) få bedre mulighet til å kombinere trenerjobben med familieliv.
c) At lønna øker med anseelsen er vel mer et logisk biprodukt.

Jeg tror Knutsen vil få problemer med å kjempe helt oppe i gullkampen neste år med Glimt, når ytterligere to nøkkelspillere forsvinner, for det er faktisk ikke sånn at Glimt bare har ristet av seg tapet av de tre foran uten konsekvens - de var bare så gode i fjor at en ganske betydelig svekkelse fortsatt ble ganske bra. Nå mister de definitivt Bjørkan og sannsynligvis(?) Lode; Botheim og Solbakken er linket bort, og Patrick Berg er vel alltid interessant. Jeg tror også Knutsen vet at dette er spillere som er vanskelige å erstatte med samme kvalitet, spesielt Bjørkan og Berg.

Kommer han ikke tror jeg det er en fristelse til å fullføre europacupspillet med 'ferdigutviklede' Glimt, og en tanke om at fortsatt suksess der åpner de der dørene i større klubber som ikke helt materialiserte seg nå. Selv om han skulle forlenge med Glimt, så tror jeg det ville vært en klausulert forlengelse med en ganske tydelig hovedintensjon om å gå til sommeren.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
JohnTiger
Veteran


Joined: 27 Nov 2007
Posts: 2584
Location: Heimdal

PostPosted: 07.12.2021 10:29    Post subject: Reply with quote

Jeg ville gjerne hatt KK hit, men han har altså sagt vet ikke - vet ikke vet ikke - ikke bestemt meg - ikke bestemt meg - ikke bestemt meg, i snart en 5 måneder nå.

Jeg vet ikke hva det tyder på, men det er i alle fall ikke en trener som har så veldig lyst til å trene Rosenborg.

På ett eller annet tidspunkt må selvsagt Rosenborg ha et svar, og når han "aldri" kan svare på dette så er det bare å droppe fyren å gå videre.

(håper dog dette er tidenes cover-up av Dorsin og agentvennen hans Razz)
_________________
Rosenborg e laget!

Twitter : @JohnTiger67
Back to top
View user's profile Send private message
RBKgutt
Senior


Joined: 24 Jun 2020
Posts: 109

PostPosted: 07.12.2021 10:57    Post subject: Reply with quote

Hvis det er slik at Dorsin har iverksatt alt det her for å presse frem en avgjørelse fra Knutsen så er det en beinhard taktikk. Jeg velger dog å ha litt mer tro på de som sitter på brakka og bestemmer. De har nok enten fått noen klare føringer fra Knutsen på at han ikke vil ha jobben, eller så er status den samme som den var for 1 mnd siden, men Dorsin og co ønsker å konkritisere det mer med plan B. Når det kun er to kandidater så er det vel egentlig helt naturlig at plan B også kommer ganske langt i prosessen. Syns også det er noe merkelig at TV2 har hørt det stikk motsatte av hva de fleste andre aviser har hørt. Hvor mange kilder inn til klubbene finnes det egentlig? Razz
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8925
Location: Rosenborg

PostPosted: 07.12.2021 11:08    Post subject: Reply with quote

De hadde vel neppe dratt Milojevic til Trondheim i gårkveld om dette var et forhandlingsutspill. Fyren er under kontrakt med Hammarby og brenner jo i praksis alle broer dit med denne turen. Klubben har nok fått klare indikasjoner fra Knutsen på at han ikke kommer hit, og går all in på plan B.

Om det hadde vært en forhandlingsstrategi, og de hadde dratt Milojevic hit i den tro at han er kandidaten de går for, for å å snu ryggen til han og gå for Knutsen, så bør hele ledelsen i RBK gå av umiddelbart, for det er en så ufyselig opptreden at de ikke har noe i RBK å gjøre.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 77, 78, 79 ... 114, 115, 116  Next
Page 78 of 116

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb