English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Miloš Milojevic
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 33, 34, 35  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Macha
Veteran

PostPosted: 06.12.2021 18:47    Post subject: Reply with quote

Nå får det være slutt på snakk om å starte på minusside og boikotte sesongkort osv. vi er RBK-supportere. Vi støtter klubben. Om du skal være surmaga kan du fint gjøre det uten å spre eder og galle til alle rundt deg. Slik jeg har forstått har klubben strukket seg veldig langt for å få Knutsen - at han da velger noe annet er synd, men å klikke i vinkel på klubben har ingenting for seg. Milos virker som en særs dyktig fyr - den typen flere her inne har ettersøkt når man ber klubben lete «utenfor boksen». Vi starter på scratch nå. Alle mann til Lerkendal i 2022!

Ps, faen som en del har tolket seg skråsikre denne høsten.
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 06.12.2021 18:48    Post subject: Reply with quote

Tror man skal være litt forsiktig med å konkludere for bastant rundt den lista på nåværende tidspunkt. Milos lekket ut en god stund etter Hareide annonserte at han gir seg, så det kan jo godt hende de har sjekket ut flere trenere.

Største bekymringen rundt denne trenerjakten, for min del, er det at de lander på såvidt forskjellige trenertyper. Det gir inntrykk av at klubben ikke vet helt hva den faktisk vil.

Nå kjenner jeg dog ikke veldig godt til Milos, utover at han har ikke har spilt utpreget offensivt i Hammarby. Hvorvidt det skyldes at han ikke er interessert i å sende alle mann i angrep, eller at det er vurdert dithen at de ikke har spillermateriale til å dominere kamper skal dog være usagt.

Personlig hadde jeg jo foretrukket en trener som har som utgangspunkt at man alltid skal ut på banen og sette premissene. Men han skal for all del få sjansen om vi lander på han. Kan jo hende man blir positivt overrasket. I allefall ikke noe poeng i å gi opp på forhånd, som enkelte driver med. Det er faktisk ingen garantier for at Knutsen hadde lyktes i RBK heller.
Back to top
bæærnt
Rutinert

PostPosted: 06.12.2021 19:06    Post subject: Reply with quote

BjarneS wrote:
bæærnt wrote:
.en salig smørje av en fortid som vi har slitt med å ta et farvel med i alt for lang tid.

Ja, det må være helt forferdelig å følge B/G som fortsatt rører rundt med denne sentimentale smørjen. Takk og pris for at vi har gått videre! Cool

Er ikke blind, og er like imponert av KK og BG som alle andre. Det er likevel ikke sikkert at KK funker like bra noe annet sted enn i BG sammen med det teamet han har nå. For min del så fremstår han mer som en siste desperat krampetrekning for å redde det som har vært et tapt prosjekt i mange år, og som på mange måter har handlet om å finne veien tilbake til noe som de fleste har glemt eller ikke kan forklare.

Så kanskje like greit at et mer ubeskrevet blad får lov til å prøve seg, og som ikke har dette åket rundt halsen.
Back to top
Barney
Veteran

PostPosted: 06.12.2021 19:13    Post subject: Reply with quote

Quote:

– Han har spilt mest 3–4–3, men er pragmatisk og endrer gjerne taktikk etter kampbildet, sier han - og fortsetter:

– Jeg vil si at Hammarby hadde en offensiv trener i forgjengeren Stefan Billborn (som fikk sparken i vår). Milojevic har fått litt mer orden på forsvarsspillet. Selv om man har scoret mye etter at han kom inn, så er det litt mer forsiktig og balansert.

Er det ViF under Reka vi går for?

Last edited by Barney on 06.12.2021 19:17; edited 1 time in total
Back to top
Barney
Veteran

PostPosted: 06.12.2021 19:14    Post subject: Reply with quote

bæærnt wrote:

Så kanskje like greit at et mer ubeskrevet blad får lov til å prøve seg, og som ikke har dette åket rundt halsen.

Han skal få lov til å prøve seg frem så mye han vil for min del. Jeg finner underholdningen min andre steder enn Lerkendal de neste årene.
Back to top
overlapp
Junior

PostPosted: 06.12.2021 19:17    Post subject: Reply with quote

Okei, bye
Back to top
Gofoten
Proff

PostPosted: 06.12.2021 19:18    Post subject: Reply with quote

Det finnes supportere som støtter i medgang og ekte supportere som støtter i motgang. Nå er det motgang så kjøp sesongkort de som kan å støtt laget og ny trener
Back to top
Pappelg
Veteran

PostPosted: 06.12.2021 19:22    Post subject: Reply with quote

Rbk i medgang og motgang, enig.

Men jeg synes Milos virker som feil trenertype. Kan bare håpe man blir positivt overrasket.
Back to top
Hulken
Rutinert

PostPosted: 06.12.2021 19:23    Post subject: Reply with quote

Gofoten wrote:
Det finnes supportere som støtter i medgang og ekte supportere som støtter i motgang. Nå er det motgang så kjøp sesongkort de som kan å støtt laget og ny trener

De fleste av oss lever godt med å bli kalt "uekte" supportere, da det idag er så my annen og langt bedre fotball tilgjengelig.
Back to top
Mikkelsen
Veteran

PostPosted: 06.12.2021 19:27    Post subject: Reply with quote

Snart er hele Allsvenskan i RBK pga. Dorsin.
Back to top
Willoch
Veteran

PostPosted: 06.12.2021 19:29    Post subject: Reply with quote

Det virker som styret/ledelsen fortsatt styrer etter innfallsmetoden. Men lykke til.
Ratatosk
Veteran

PostPosted: 06.12.2021 19:33    Post subject: Reply with quote

Spennende at man prøver seg på noe som er utenfor Skandinavia, dersom Knutsen glipper. Kan også bety at han har god oversikt over gode spillere i sine hjemtrakter. Et marked som er billigere enn Skandinavia. Kanskje Serbecic vurderer å bli også?! Virker som en spennende type. Tror det er nødvendig med litt ny input i klubben. Har, etter mitt syn, vært for mye fokus på fortid, ikke på fremtid de siste åra.
Back to top
Rallepus
Veteran

PostPosted: 06.12.2021 19:34    Post subject: Reply with quote

Hulken wrote:
Gofoten wrote:

De fleste av oss lever godt med å bli kalt "uekte" supportere, da det idag er så my annen og langt bedre fotball tilgjengelig.

Skjønner ikke denne. Det finnes ikke noe bedre fotball enn RBK-fotball. PSG og Premier League osv er ikke fotball. Det er bare reklame for diktaturer.
EspN
Veteran

PostPosted: 06.12.2021 19:40    Post subject: Reply with quote

Jeg også velger og være positiv.kan bli bra.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Hulken
Rutinert

PostPosted: 06.12.2021 19:41    Post subject: Reply with quote

gucci wrote:
Skjønner ikke denne. Det finnes ikke noe bedre fotball enn RBK-fotball. PSG og Premier League osv er ikke fotball. Det er bare reklame for diktaturer.

Jeg syr også mine egne klær for å være sikker på at jeg ikke støtter barnearbeid i Bangladesh.
Back to top
Bye
Veteran

PostPosted: 06.12.2021 19:45    Post subject: Reply with quote

Det skal ikke mye egeninnsats til for å finne alternativer til klær sydd i heller tvilsomme omstendigheter nå om dagen, men for all del
eksil
Veteran

PostPosted: 06.12.2021 19:48    Post subject: Reply with quote

Willoch wrote:
Det virker som styret/ledelsen fortsatt styrer etter innfallsmetoden. Men lykke til.

RIP WILLOCH!
henrifei
Veteran

PostPosted: 06.12.2021 19:49    Post subject: Reply with quote

https://www.expressen.se/...rosenborg/
Uppgifter: Milojevic tar över Rosenborg
Back to top
eksil
Veteran

PostPosted: 06.12.2021 19:50    Post subject: Reply with quote

Nannskog har liten tro på Milos.

https://www.aftenposten.n...-milojevic

Taktisk, forsiktig, organiserer seg etter motstanderen. Spiller ofte 343, 4321, og av og til (!) 433..
waterfalls
Veteran

PostPosted: 06.12.2021 19:59    Post subject: Reply with quote

Ser man fotball fordi man ønsker å bli underholdt så skjønner jeg at mange er skeptiske også til neste sesong, for all del. Selvsagt ønsker jeg også å bli underholdt når jeg ser Rosenborg-kamper. Men det er ikke derfor jeg faktisk ser de. Jeg ser de fordi Rosenborg vekker følelser, på godt og vondt. Vært mye av den siste de senere årene her. Jeg føler en lidenskap og et engasjement som jeg ikke kan forklare og som på mange måter ikke gir mening. Det er tross alt 11 fremmede som spiller i en hvit og sort drakt. Men det er akkurat den drakten som er av betydning, det er den som har gitt meg mange minner og vil gi meg mange flere. Jeg har også vært lei og frustrert som bare det, og til tider nesten kjent på den skumle følelsen av likegyldighet, satt på kamper nesten bare fordi jeg føler jeg "må". Men så blåser dommeren i den fløyta og sakte men sikkert så vekkes det "noe". Og det er nok dette som gjør at jeg velger å være optimist og ha trua. Kall meg naiv eller dum, for all del. På mange måter kan man si at jeg er det også, men jeg synes det er tungt å gå inn i en sesong uten å ha troa. Det er tungt å ha tapt på forhånd. Og det er ikke slik Rosenborg er skapt heller. Rosenborg har møtt motgang før, og vil gjøre det igjen. Rosenborg sin suksess er på mange måter bygd på at man skal tørre å ha troen. Det velger jeg å tørre.
Back to top
ibejnar
Veteran

PostPosted: 06.12.2021 20:00    Post subject: Reply with quote

eksil wrote:
Nannskog har liten tro på Milos.

https://www.aftenposten.n...-milojevic

Taktisk, forsiktig, organiserer seg etter motstanderen. Spiller ofte 343, 4321, og av og til (!) 433..

De skudsmål siger mig bare at vi får Åge fodbold et år mere nu. Jeg håber de giver et forbedret tilbud til KK. Tror stadig han er den rigtige mand og kan revolutionere vores hold. Jeg læser på danske hjemmesider, at han måske er på vej til Malmø.
Back to top
Hulken
Rutinert

PostPosted: 06.12.2021 20:08    Post subject: Reply with quote

Ser flere svenske sportsjournalister setter store spørsmålstegn til at Milos skal lykkes i RBK.
Han skal visst dog være en drøm for journalister da han er en løs kanon i mediene..
Kan noen finne ut om Koteng feiret nyttår i Knjazevac i 1981\82?
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 06.12.2021 20:10    Post subject: Reply with quote

Første 25 mot Kalmar i helga var i alle fall bra. Voldsom intensitet, aggressiv gjenvinning, tut og kjør i lengderetning og 3-0. Over 20 000 på tribunen, blir nedtur for Milos å komme hit Surprised
Back to top
Rbkforalltid
Proff

PostPosted: 06.12.2021 20:17    Post subject: Reply with quote

Hvis han kommer nå så må bi gi han en sjanse. Det betyr at han må få hjelp av oss supportere til å ha troa til det motsatte er bevist. Vi må gi han all mulig støtte. Møt opp på kamp, kjøp sesongkort!
Back to top
Jonas
Veteran

PostPosted: 06.12.2021 20:18    Post subject: Reply with quote

Blir automatisk skeptisk med en gang jeg leser om agentkoblinger (selv om det Skandinaviske markedet naturlig nok er lite) til våre spillere/Dorsin.

Det trønderske fotballpublikumet kan være både sært og kresent; bare det at han snakker "ængelsk" gjør at han starter litt på minussida hos den gemene hop, kontra Knutsen som alle har hørt om og sett hva Glimt har fått til.

Milos kan gjerne være en kjempetrener, men behøver ikke å være en god RBK-match. Spill-motspill-infoen klinger dårlig i mine ører. Det klubben trenger nå er en som kan sette et gjenkjennelig offensivt mønster og rett og slett gi litt f i motstanderne.

Tror ikke siste ord er sagt, men han Wahl i Nettavisen pleier å ha gode kilder.
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 33, 34, 35  Next
Page 4 of 35

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb