| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Macha Veteran

|
Posted: 06.12.2021 18:47 Post subject: |
|
|
Nå får det være slutt på snakk om å starte på minusside og boikotte sesongkort osv. vi er RBK-supportere. Vi støtter klubben. Om du skal være surmaga kan du fint gjøre det uten å spre eder og galle til alle rundt deg. Slik jeg har forstått har klubben strukket seg veldig langt for å få Knutsen - at han da velger noe annet er synd, men å klikke i vinkel på klubben har ingenting for seg. Milos virker som en særs dyktig fyr - den typen flere her inne har ettersøkt når man ber klubben lete «utenfor boksen». Vi starter på scratch nå. Alle mann til Lerkendal i 2022!
Ps, faen som en del har tolket seg skråsikre denne høsten. |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 06.12.2021 18:48 Post subject: |
|
|
Tror man skal være litt forsiktig med å konkludere for bastant rundt den lista på nåværende tidspunkt. Milos lekket ut en god stund etter Hareide annonserte at han gir seg, så det kan jo godt hende de har sjekket ut flere trenere.
Største bekymringen rundt denne trenerjakten, for min del, er det at de lander på såvidt forskjellige trenertyper. Det gir inntrykk av at klubben ikke vet helt hva den faktisk vil.
Nå kjenner jeg dog ikke veldig godt til Milos, utover at han har ikke har spilt utpreget offensivt i Hammarby. Hvorvidt det skyldes at han ikke er interessert i å sende alle mann i angrep, eller at det er vurdert dithen at de ikke har spillermateriale til å dominere kamper skal dog være usagt.
Personlig hadde jeg jo foretrukket en trener som har som utgangspunkt at man alltid skal ut på banen og sette premissene. Men han skal for all del få sjansen om vi lander på han. Kan jo hende man blir positivt overrasket. I allefall ikke noe poeng i å gi opp på forhånd, som enkelte driver med. Det er faktisk ingen garantier for at Knutsen hadde lyktes i RBK heller. |
|
| Back to top |
|
 |
bæærnt Rutinert
|
Posted: 06.12.2021 19:06 Post subject: |
|
|
| BjarneS wrote: | | bæærnt wrote: | .en salig smørje av en fortid som vi har slitt med å ta et farvel med i alt for lang tid.
|
Ja, det må være helt forferdelig å følge B/G som fortsatt rører rundt med denne sentimentale smørjen. Takk og pris for at vi har gått videre!  |
Er ikke blind, og er like imponert av KK og BG som alle andre. Det er likevel ikke sikkert at KK funker like bra noe annet sted enn i BG sammen med det teamet han har nå. For min del så fremstår han mer som en siste desperat krampetrekning for å redde det som har vært et tapt prosjekt i mange år, og som på mange måter har handlet om å finne veien tilbake til noe som de fleste har glemt eller ikke kan forklare.
Så kanskje like greit at et mer ubeskrevet blad får lov til å prøve seg, og som ikke har dette åket rundt halsen. |
|
| Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 06.12.2021 19:13 Post subject: |
|
|
| Quote: |
– Han har spilt mest 3–4–3, men er pragmatisk og endrer gjerne taktikk etter kampbildet, sier han - og fortsetter:
– Jeg vil si at Hammarby hadde en offensiv trener i forgjengeren Stefan Billborn (som fikk sparken i vår). Milojevic har fått litt mer orden på forsvarsspillet. Selv om man har scoret mye etter at han kom inn, så er det litt mer forsiktig og balansert.
|
Er det ViF under Reka vi går for?
Last edited by Barney on 06.12.2021 19:17; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 06.12.2021 19:14 Post subject: |
|
|
| bæærnt wrote: |
Så kanskje like greit at et mer ubeskrevet blad får lov til å prøve seg, og som ikke har dette åket rundt halsen. |
Han skal få lov til å prøve seg frem så mye han vil for min del. Jeg finner underholdningen min andre steder enn Lerkendal de neste årene. |
|
| Back to top |
|
 |
overlapp Junior
|
Posted: 06.12.2021 19:17 Post subject: |
|
|
| Okei, bye |
|
| Back to top |
|
 |
Gofoten Proff
|
Posted: 06.12.2021 19:18 Post subject: |
|
|
| Det finnes supportere som støtter i medgang og ekte supportere som støtter i motgang. Nå er det motgang så kjøp sesongkort de som kan å støtt laget og ny trener |
|
| Back to top |
|
 |
Pappelg Veteran

|
Posted: 06.12.2021 19:22 Post subject: |
|
|
Rbk i medgang og motgang, enig.
Men jeg synes Milos virker som feil trenertype. Kan bare håpe man blir positivt overrasket. |
|
| Back to top |
|
 |
Hulken Rutinert
|
Posted: 06.12.2021 19:23 Post subject: |
|
|
| Gofoten wrote: | | Det finnes supportere som støtter i medgang og ekte supportere som støtter i motgang. Nå er det motgang så kjøp sesongkort de som kan å støtt laget og ny trener |
De fleste av oss lever godt med å bli kalt "uekte" supportere, da det idag er så my annen og langt bedre fotball tilgjengelig. |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 06.12.2021 19:27 Post subject: |
|
|
| Snart er hele Allsvenskan i RBK pga. Dorsin. |
|
| Back to top |
|
 |
Willoch Veteran
|
Posted: 06.12.2021 19:29 Post subject: |
|
|
Det virker som styret/ledelsen fortsatt styrer etter innfallsmetoden. Men lykke til. _________________ Willoch |
|
| Back to top |
|
 |
Ratatosk Veteran
|
Posted: 06.12.2021 19:33 Post subject: |
|
|
| Spennende at man prøver seg på noe som er utenfor Skandinavia, dersom Knutsen glipper. Kan også bety at han har god oversikt over gode spillere i sine hjemtrakter. Et marked som er billigere enn Skandinavia. Kanskje Serbecic vurderer å bli også?! Virker som en spennende type. Tror det er nødvendig med litt ny input i klubben. Har, etter mitt syn, vært for mye fokus på fortid, ikke på fremtid de siste åra. |
|
| Back to top |
|
 |
Rallepus Veteran

|
Posted: 06.12.2021 19:34 Post subject: |
|
|
| Hulken wrote: | | Gofoten wrote: | | Det finnes supportere som støtter i medgang og ekte supportere som støtter i motgang. Nå er det motgang så kjøp sesongkort de som kan å støtt laget og ny trener |
De fleste av oss lever godt med å bli kalt "uekte" supportere, da det idag er så my annen og langt bedre fotball tilgjengelig. |
Skjønner ikke denne. Det finnes ikke noe bedre fotball enn RBK-fotball. PSG og Premier League osv er ikke fotball. Det er bare reklame for diktaturer. _________________ Dette er livet, og du kan ikke gi slipp på det, du klynger deg til et håp om at et mirakel skal skje, og hver kveld skjer det noe helt motsatt. |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 06.12.2021 19:40 Post subject: |
|
|
| Jeg også velger og være positiv.kan bli bra. |
|
| Back to top |
|
 |
Hulken Rutinert
|
Posted: 06.12.2021 19:41 Post subject: |
|
|
| gucci wrote: | | Skjønner ikke denne. Det finnes ikke noe bedre fotball enn RBK-fotball. PSG og Premier League osv er ikke fotball. Det er bare reklame for diktaturer. |
Jeg syr også mine egne klær for å være sikker på at jeg ikke støtter barnearbeid i Bangladesh. |
|
| Back to top |
|
 |
Bye Veteran
|
Posted: 06.12.2021 19:45 Post subject: |
|
|
Det skal ikke mye egeninnsats til for å finne alternativer til klær sydd i heller tvilsomme omstendigheter nå om dagen, men for all del _________________ Det e rom for sunn fornuft, og egne tolkninga, ailtså. |
|
| Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 06.12.2021 19:48 Post subject: |
|
|
| Willoch wrote: | | Det virker som styret/ledelsen fortsatt styrer etter innfallsmetoden. Men lykke til. |
RIP WILLOCH! _________________ Du och jag Alfred? …..mmmmmjaannjoo... |
|
| Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 06.12.2021 19:50 Post subject: |
|
|
Nannskog har liten tro på Milos.
https://www.aftenposten.n...-milojevic
Taktisk, forsiktig, organiserer seg etter motstanderen. Spiller ofte 343, 4321, og av og til (!) 433.. _________________ Du och jag Alfred? …..mmmmmjaannjoo... |
|
| Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 06.12.2021 19:59 Post subject: |
|
|
| Ser man fotball fordi man ønsker å bli underholdt så skjønner jeg at mange er skeptiske også til neste sesong, for all del. Selvsagt ønsker jeg også å bli underholdt når jeg ser Rosenborg-kamper. Men det er ikke derfor jeg faktisk ser de. Jeg ser de fordi Rosenborg vekker følelser, på godt og vondt. Vært mye av den siste de senere årene her. Jeg føler en lidenskap og et engasjement som jeg ikke kan forklare og som på mange måter ikke gir mening. Det er tross alt 11 fremmede som spiller i en hvit og sort drakt. Men det er akkurat den drakten som er av betydning, det er den som har gitt meg mange minner og vil gi meg mange flere. Jeg har også vært lei og frustrert som bare det, og til tider nesten kjent på den skumle følelsen av likegyldighet, satt på kamper nesten bare fordi jeg føler jeg "må". Men så blåser dommeren i den fløyta og sakte men sikkert så vekkes det "noe". Og det er nok dette som gjør at jeg velger å være optimist og ha trua. Kall meg naiv eller dum, for all del. På mange måter kan man si at jeg er det også, men jeg synes det er tungt å gå inn i en sesong uten å ha troa. Det er tungt å ha tapt på forhånd. Og det er ikke slik Rosenborg er skapt heller. Rosenborg har møtt motgang før, og vil gjøre det igjen. Rosenborg sin suksess er på mange måter bygd på at man skal tørre å ha troen. Det velger jeg å tørre. |
|
| Back to top |
|
 |
ibejnar Veteran
|
Posted: 06.12.2021 20:00 Post subject: |
|
|
De skudsmål siger mig bare at vi får Åge fodbold et år mere nu. Jeg håber de giver et forbedret tilbud til KK. Tror stadig han er den rigtige mand og kan revolutionere vores hold. Jeg læser på danske hjemmesider, at han måske er på vej til Malmø. |
|
| Back to top |
|
 |
Hulken Rutinert
|
Posted: 06.12.2021 20:08 Post subject: |
|
|
Ser flere svenske sportsjournalister setter store spørsmålstegn til at Milos skal lykkes i RBK.
Han skal visst dog være en drøm for journalister da han er en løs kanon i mediene..
Kan noen finne ut om Koteng feiret nyttår i Knjazevac i 1981\82? |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 06.12.2021 20:10 Post subject: |
|
|
Første 25 mot Kalmar i helga var i alle fall bra. Voldsom intensitet, aggressiv gjenvinning, tut og kjør i lengderetning og 3-0. Over 20 000 på tribunen, blir nedtur for Milos å komme hit  |
|
| Back to top |
|
 |
Rbkforalltid Proff
|
Posted: 06.12.2021 20:17 Post subject: |
|
|
| Hvis han kommer nå så må bi gi han en sjanse. Det betyr at han må få hjelp av oss supportere til å ha troa til det motsatte er bevist. Vi må gi han all mulig støtte. Møt opp på kamp, kjøp sesongkort! |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 06.12.2021 20:18 Post subject: |
|
|
Blir automatisk skeptisk med en gang jeg leser om agentkoblinger (selv om det Skandinaviske markedet naturlig nok er lite) til våre spillere/Dorsin.
Det trønderske fotballpublikumet kan være både sært og kresent; bare det at han snakker "ængelsk" gjør at han starter litt på minussida hos den gemene hop, kontra Knutsen som alle har hørt om og sett hva Glimt har fått til.
Milos kan gjerne være en kjempetrener, men behøver ikke å være en god RBK-match. Spill-motspill-infoen klinger dårlig i mine ører. Det klubben trenger nå er en som kan sette et gjenkjennelig offensivt mønster og rett og slett gi litt f i motstanderne.
Tror ikke siste ord er sagt, men han Wahl i Nettavisen pleier å ha gode kilder. _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
|