|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var beste Rosenborg-spiller? |
| Hansen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Reitan |
|
0% |
[ 0 ] |
| Eyjolfsson |
|
0% |
[ 0 ] |
| Hovland |
|
5% |
[ 2 ] |
| Andersson |
|
0% |
[ 0 ] |
| Skarsem |
|
16% |
[ 6 ] |
| Henriksen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Holse |
|
62% |
[ 23 ] |
| Ceide |
|
0% |
[ 0 ] |
| Islamovic |
|
0% |
[ 0 ] |
| Holm |
|
0% |
[ 0 ] |
| Vecchia |
|
16% |
[ 6 ] |
|
| Total Votes : 37 |
|
| Author |
Message |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 06.12.2021 10:56 Post subject: |
|
|
Apropos fantasiforklaring:
| Hareide wrote: | | – Han har vært ute og vært skadet. Det samme med Noah (Holm), som ble tatt av senere. Vi har gode folk på benken, vi ville ha Stefano i gang. Han er farligere foran mål. Vi gikk tilbake med Stefano og Holse på kantene. Da fikk vi bedre form på laget, sier Hareide og fortsetter:(...) |
Altså, isolert sett helt greit å ta av Ceïde etter en svak førsteomgang av han (også), alle ville vel brukt Vecchia så tidlig som mulig i den situasjonen, og jeg mistenkte jo egentlig byttet for å være programmert for ikke å risikere noe skademessig, men:
1. Jeg synes det er veldig lite utviklende ledelse å gjentatte ganger plukke en 20-åring av til pause, og dessuten helt uten forklaring.
2. Holm var vel like nylig tilbake fra skade, var like lite truende foran mål, og spilte ute av posisjon fordi vi ikke har kanter og tydeligvis må ha Dino på banen. Var det åpenbart at det nok en gang var Emil som skulle ofres?
3. Svikter hukommelsen Hareide, eller husker han det han vil huske? Holse gikk jo vitterlig indreløper fortsatt etter pause, med Vecchia og Holm på kantene, og spilte veeeldig tydelig indreløper i den korte perioden der det så ut som spillerne våre hadde møtt hverandre før. Han ble ikke kant før Konradsen og Tagseth kom inn på midten, og vi utmerket oss vel ikke med god 'form på laget' i den perioden akkurat. Det forklarer jo en del av valgene som gjøres hvis hovedtreneren ikke følger mer med på sin egen kamp, eventuelt ikke husker mer av de valgene som ble tatt, enn dette? _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 06.12.2021 11:04 Post subject: |
|
|
| ^Mirth wrote: | | zaphod81 wrote: | | Dommer Hagen 5 - Tendens til å blåse i stykker kampen, men han lar seg ikke friste av Stabæks konstante jakt på straffespark i sluttfasen. |
Hm... Jeg har vært lite imponert av norske dommere denne sesongen, nettopp fordi de blåser for lett og ofte gjør en og annen graverende feil i hver kamp som får mer eller mindre påvirkning på resultatet i kampen. Derimot syns jeg Hagen var god her, grunnet at han la lista høyt før han blåste (stort sett), og klarte å holde seg bra til linja. Ikke gjorde han noen store graverende feil heller, og da kan man nesten ikke forvente mer av norske dommere. Mulig jeg bare har endt opp med å legge lista veldig lavt for hva jeg forventer av norske dommere...
Forøvrig helt enig i den svake karakteren (2) du gir til Henriksen. Du verden som han har tapt seg... |
5 er jo helt i toppsjiktet karakter for dommere vi har hatt i år. Altså helt enig i at prestasjonen var ok, selv om jeg mener han flere ganger blåser veldig billige frispark på uoversiktlige situasjoner kun fordi noen roper "Heeeeeiiii!". Gjorde ikke feil når Azemi forsøkte å lokke de fram, men burde jo helt klart belønt Stabæks elendige spiss med gult for gjentatt filming og kjefting på dommeravgjørelser på slutten. Kunne unngått en del av ramlingen hvis han var villig til å trekke kort fra bunken sin. _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
| SITATET |