English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Kjetil Knutsen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 63, 64, 65 ... 114, 115, 116  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8925
Location: Rosenborg

PostPosted: 28.11.2021 23:31    Post subject: Reply with quote

Ja det er nok dette som er det essensielle når Knutsen skal finne ut hva han skal gjøre neste sesong..
Back to top
View user's profile Send private message
Thulian
Veteran


Joined: 17 Aug 2012
Posts: 2233
Location: Oslo

PostPosted: 28.11.2021 23:31    Post subject: Reply with quote

På TV var Kjernen klart høyest og best, nesten overraskende høyt og aktivt.
Men det kan jo skyldes plassering av mikrofoner rundt om på stadion
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 28.11.2021 23:47    Post subject: Reply with quote

Det er vel ofte motsatt; at bortefansen "skrus opp" for å i mer tribunekamp enn det i realiteten er. Det var i hvert fall slik før.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Nidarosballklubb
Rutinert


Joined: 15 Apr 2019
Posts: 648
Location: Norge

PostPosted: 28.11.2021 23:53    Post subject: Reply with quote

Er dette tråden om KK eller om lyd?

Hva tenker dere om stikket KK kom med mot RBK etter kampen: «Men vi ønsker i hvert fall å spille for å vinne.» Og «det er ingen andre lag jeg ville byttet med.»

Det er vel rimelig dårlig nytt og tror han har bestemt seg.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 29.11.2021 00:04    Post subject: Reply with quote

Jeg tenker at den som venter får se. Lite poeng i å dissekere hver eneste setning å tolke i positiv eller negativ retning. Og jeg tror hverken lydnivået i dagens kamp, strømprisen eller den kinesiske kalender er spesielt utslagsgivende for om han kommer til Trondheim eller ei.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Joestlaachmkr
Rutinert


Joined: 25 Oct 2019
Posts: 900
Location: En by på Sørlandet

PostPosted: 29.11.2021 00:06    Post subject: Reply with quote

Neeskens wrote:
Fikk høre i dag at det enten blir RBK eller en klubb i utlandet og at det sannsynligvis blir så han flytter fra Bodø.

Jaha..? Og hvor har du «hørt» dette, om jeg får spørre?
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
Bagwell
Rutinert


Joined: 05 Jul 2010
Posts: 514
Location: Hatet og foraktens høyborg.

PostPosted: 29.11.2021 00:11    Post subject: Reply with quote

Fikk ikke med meg det intervjuet, men vi trenger sikkert ikke legge for mye i det. Det kan selvsagt hende at han velger noe annet enn oss. Det store fantastiske utland kan kanskje friste. Enten velger han oss, eller noen andre. 50/50 og sånt.
Eneste som er sikkert er at lydnivået på dagens kamp ikke påvirker valget.. "nei jeg valgte bort Rosenborg fordi trykket fra tribunen var litt labert når vi spilte der i 100minusgrader i november"... altså kom igjen da.
_________________
sur feskak!
Back to top
View user's profile Send private message
Nidarosballklubb
Rutinert


Joined: 15 Apr 2019
Posts: 648
Location: Norge

PostPosted: 29.11.2021 00:56    Post subject: Reply with quote

Jeg tror det som gjør at han vil velge oss nå er pga familien. De bor i Bergen og han har før uttalt hvor vanskelig det kan være. Så etter noen år så langt fra hverandre tror jeg det nå blir flytting. Det sier ha jo selv også at valget tas ut ifra hva som er best for han og familien, og sa sier det vel seg selv?
Back to top
View user's profile Send private message
ODN
Rutinert


Joined: 26 Jun 2020
Posts: 859

PostPosted: 29.11.2021 00:59    Post subject: Reply with quote

Er det jeg som er elendig til å lete, eller kan noen hjelpe til med å finne intervju med Knutsen enten i forkant, eller etter kampen?
Back to top
View user's profile Send private message
waterfalls
Veteran


Joined: 21 Oct 2013
Posts: 1842
Location: Stjørdal

PostPosted: 29.11.2021 02:24    Post subject: Reply with quote

Dortmund99 wrote:
Twitter? Adressa var vel også på stadion, og opplevde det samme som meg. Var på stadion, ellers hadde jeg vel hatt fint liten formening om dette.


Personen jeg referer til var også på stadion, og han hadde en annen oppfatning enn deg og adressa. Andre her inne har også vært på stadion og har en annen oppfatning enn deg og adressa. Jeg vet ikke hva som stemmer, jeg referer kun til at andre har en annen oppfatning enn påstanden din om at det jevnt over var mer liv og røre blant glimt-fansen.

Du skrev jo at at man ser/hører dette også på tv-bildene, derfor spør jeg om du har sett kampen i reprise? Enkelte klipp er ikke godt nok grunnlag for å si noe om hvem som hørtes best ut på tv i alle fall.

Pokie wrote:
Jeg sitter på en side hvor jeg ofte hører bortefansen best. Jeg skal ikke ta fra de som var i Kjernen noe, for de lager jo trøkk som de alltid gjør. Jeg tror dog vi alle kan være enige om at Kjernen har vært mer høylytt og dominante enn i dag. Det skal i grunn bare mangle at folk som sitter midt på langsida hører kjernen best. Det er tross alt Lerkendal!

Det har vært noen kamper i år hvor kjernenribunen har vært ca 1/5 full. I dag kanskje 1/4. Sånn var det jo på resten av stadion også, og det handler rett og slett om at vi ikke spiller artig, eller vinner kamper.


Ingen påstår at det var kjempetrøkk på Kjernen i dag ut i fra det jeg har lest, men utgangspunktet var en påstand om at Glimt-fansen var best og der er det i alle fall delte meninger.
Back to top
View user's profile Send private message
ballbingen
Veteran


Joined: 27 May 2016
Posts: 1023

PostPosted: 29.11.2021 02:35    Post subject: Reply with quote

For å holde fokuset på hva som er viktig i denne tråden: Var selv der, litt il venstre for midten på Pepsi Max (så Kjernen får noen % "gratis"). Ingen tvil om at Kjernen overdøvde bortesupporterene, men det skulle også bare mangle (spesielt på Øvre Pepsi Max, siden borteseksjonen er gjemt bort under den øvre tribunehalvdelen). B/G-fans var langt unna å være de mest høylytte på besøk i år.

Jeg hadde likevel håpt på en sjarmoffensiv mot KK fra ØØ i kveld (full mobilisering for å vise hvilken klubb han bør velge hvis god stemning på kamp betyr noe). Det skjedde ikke, men er også til å forstå med tanke på været og tabellposisjonen.
Back to top
View user's profile Send private message
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21961

PostPosted: 29.11.2021 09:07    Post subject: Reply with quote

Nidarosballklubb wrote:

Hva tenker dere om stikket KK kom med mot RBK etter kampen: «Men vi ønsker i hvert fall å spille for å vinne.» Og «det er ingen andre lag jeg ville byttet med.»

Det er vel rimelig dårlig nytt og tror han har bestemt seg.


Den første der hørte jeg ikke at han sa.
Det andre der var snakk om tabellposisjon og kampprogram i innspurten. Selvsagt ville han ikke byttet med noen, Glimt ligger jo klart best an.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3457
Location: Trondheim

PostPosted: 29.11.2021 09:37    Post subject: Reply with quote

Molde er vel også Ikke så langt unna , Bergen!.
Vel, det blir spennende uker fremover ihvertfall. Sitter rett over koteletten nå og han virker rolig og prater om vær og vind.. kanskje et godt regn!
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
Bart1
Veteran


Joined: 21 Sep 2015
Posts: 1883
Location: Selsbakk

PostPosted: 29.11.2021 09:56    Post subject: Reply with quote

Molde er vel ikke interessert i KK... Tror de er godt dekket opp når det gjelder trener. De har jo også OGS i bakhånd..
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 29.11.2021 10:56    Post subject: Reply with quote

Molde er vel ikke akkurat enkelt å komme til fra Bergen? Blir fort nøyaktig det samme som Bodø med mellomlandinger og greier. Og det er vel neppe mer aktuelt for familien å flytte etter til Molde enn det er å flytte etter til Bodø, hvis det er det det står på?

Nei, jeg tror ikke vi taper på oppløpssida mot en annen norsk klubb (bortsett fra eventuelt Glimt, da).
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8925
Location: Rosenborg

PostPosted: 29.11.2021 11:06    Post subject: Reply with quote

8 timer å kjøre fra Molde til Bergen. Skal man fly så må man mellomlande en plass. Trondheim - Bergen går det direktefly. Så en del kortere reisetid ja.
Back to top
View user's profile Send private message
Paldan
Junior


Joined: 15 Nov 2021
Posts: 74
Location: Byen er Bergen

PostPosted: 29.11.2021 12:47    Post subject: Reply with quote

Halloen, det er Bergen vi snakker om. Selvfølgelig har vi direkteruter bÃ¥de til Molde og Bodø. SÃ¥ hvis Knutsen vil flytte nærmere familien (i reisetid) utgÃ¥r nok ogsÃ¥ Trondheim pga lang reisetid til flyplass, og er i praksis like fjernt fra Bergen som det Bodø og Molde er. Forøvrig spent pÃ¥ hvilken pris jeg fÃ¥r for dette innlegget 😃
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 29.11.2021 12:58    Post subject: Reply with quote

Du får researchprisen, for du har helt rett: Widerøe flyr direkte både til Molde og Bodø 3-4 ganger i døgnet. Men siden man neppe blir ultragretten av den ekstra timen i lufta (spesielt med tanke på hvor flyplassen i Bodø befinner seg), så kan man vel mistenke at det ikke er ren reisetid som differensierer mellom norske byer. Med mindre man har noe spesielt imot skranglete melkeruter langs kysten med propellfly i januar, da.

Så ja, Molde blir jo det samme som Bodø, mens Trondheim har litt andre kvaliteter i kraft av å være en (ordentlig) by.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
Macha
Veteran


Joined: 06 Nov 2008
Posts: 5461

PostPosted: 29.11.2021 12:59    Post subject: Reply with quote

Lang reisetid til flyplass? 20-25 min? Jaja hvis det er der det skal avgjøres, *knis*.
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8925
Location: Rosenborg

PostPosted: 29.11.2021 13:49    Post subject: Reply with quote

Ah, sjekket bare SAS og Norwegian for Bergen-Molde ruter selvfølgelig. I stand corrected Tommel'n opp!
Back to top
View user's profile Send private message
Paldan
Junior


Joined: 15 Nov 2021
Posts: 74
Location: Byen er Bergen

PostPosted: 29.11.2021 13:50    Post subject: Reply with quote

Er jetfly som betjener strekningen Bergen-Bodø, propellfly er for smÃ¥flyplasser. Har sett de i bruk pÃ¥ Værnes btw 🤭

Ja, Trondheim er helt klart en tiltalende by (til ikke å være Bergen), men Leos lekeland og Munkholmen er neppe avgjørende faktorer for om en trener kommer eller ikke. Nå var imidlertid poenget med avstand til familien, at han vanskelig kommer nærmere familien uten å flytte til Bergen. Reisetid Bergen-Bodø og Bergen-barteby kommer ut på det samme pga Værnes avstand til Trondheim.
Back to top
View user's profile Send private message
robbie
Veteran


Joined: 19 Mar 2007
Posts: 6250
Location: Skottland

PostPosted: 29.11.2021 13:59    Post subject: Reply with quote

Så om vi flytter Værnes til Tempe eller Nardo så signerer han med andre ord?
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8925
Location: Rosenborg

PostPosted: 29.11.2021 14:01    Post subject: Reply with quote

Evt at Knutsen bosetter seg i Stjørdal Wink Han tåler en halvtimes biltur til trening.
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6722
Location: South-west coast exile

PostPosted: 29.11.2021 14:04    Post subject: Reply with quote

Han kjenner vel Tom Dent fra før av og.
Back to top
View user's profile Send private message
Paldan
Junior


Joined: 15 Nov 2021
Posts: 74
Location: Byen er Bergen

PostPosted: 29.11.2021 14:21    Post subject: Reply with quote

robbie wrote:
Så om vi flytter Værnes til Tempe eller Nardo så signerer han med andre ord?


SÃ¥fremt avstand til familien skal være et argument i favør RBK, sÃ¥ mÃ¥ det være løsningen. Skal se dere endelig fÃ¥r bruk for kompetansen til Koteng, dette er vel innenfor hans fagfelt 👍😄
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 63, 64, 65 ... 114, 115, 116  Next
Page 64 of 116

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb