Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene. Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
Posted: 29.10.2021 12:08 Post subject:
Dessuten så mener jeg fullt og fast at lag som forventer å vinne mange kamper bør tåle å ta risiko også for å øke sjansen til å vinne de enkelte kampene. Murer man igjen og tar lite risiko vil man tendere mot målfattige kamper som fort ender uavgjort, åpner man opp kampene litt bør et godt lag med overlegent spillermateriell øke sin sannsynlighet for å score mål mer enn man øker sannsynligheten for en baklengs.
Jeg sier altså ikke at all out attack og å sende opp keeper på dødballer automatisk er det beste, men at man bør spille så offensivt som man kan uten at sannsynligheten bikker over mot baklengsmål. _________________ Sitat slutt.
Posted: 29.10.2021 23:38 Post subject:
Og så er det selvsagt lov å justere underveis. Jeg synes imidlertid at Rosenborg i alle kamper mot ES-motstand, med et par mulige unntak, bør gå ut for å ta ballegrep på matchen. At vi skal avvente og kjøre kalkulert mot andre enn eksempelvis Molde borte og Glimt i form synes jeg blir totalt feil. _________________ Influencer™