English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Framtidige trenerkandidater
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 620, 621, 622 ... 772, 773, 774  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Driblevækk
Veteran


Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1468
Location: Drammen

PostPosted: 21.10.2021 20:34    Post subject: Reply with quote

Han kommer ikke. Det er jeg 100% sikker på, hvorfor i all verden skulle han? Ufattelig synd.
_________________
Hanj Samuel e svart, æ si itj meir! (100% NILS)
Back to top
View user's profile Send private message
Bart1
Veteran


Joined: 21 Sep 2015
Posts: 1883
Location: Selsbakk

PostPosted: 21.10.2021 20:42    Post subject: Reply with quote

Robert81 wrote:


Rosenborgs totalpakke har fremdeles større potensiale enn Bodø, selv om det er vanskelig å se nå.



Ja, men er den så fristende? Vi har hatt svært mange trenere som har takket nei. Det har vært trenere som Geir Bakke - altså trenere på en langt lavere hylle enn Knutsen... Etter dette har vi blitt dårligere og dårligere, med et eldre og eldre mannskap.

Jeg tror rett og slett at vi trenger en storopprensking, hvor Koteng må vekk og vi må starte på nytt - med et ungt mannskap. Da kan vi skape det Knutsen har skapt i Glimt, med en person som Knutsen - om det ikke blir ham.

Men, hvis vi fortsetter slik vi har gjort de siste 20 årene, så vil resultatene være slik de har vært de siste 20 årene... Jobben Knutsen har gjort i Glimt har startet for mange år siden. De kan selge hvem som helst, men de får nye og unge spillere som går rett inn i systemet og leverer... Der har vi ikke vært de siste 20 årene. Det vi ser i dag, med at spillere som holder på å legge opp kommer inn og tar plassene på laget vårt - lover ikke godt.

Takk gud for at Hareide gir seg nå, men med samme ledelse som vi har hatt - vil det bli noen endringer, når man bare bytter trener?
Back to top
View user's profile Send private message
Maro
Rutinert


Joined: 10 Nov 2019
Posts: 792
Location: Trondheim

PostPosted: 21.10.2021 20:48    Post subject: Reply with quote

Bart1 wrote:
Maro wrote:
Glem Knutsen. Han kommer ikke. Glem det. Se på Glimt da!!!!!


Får håpe vi denne gangen har flere på listen da...

Blir ikke så veldig imponert om vi får en ny assistentrener fra Haugesund som hovedtrener, eller at Perry kommer tilbake for tredje gang.. Det som kanskje ville ha vært typisk..


Det blir panikk nå, og vi ender med å hente Michelsen.
_________________
Det kan stort sett bare gå oppover
Back to top
View user's profile Send private message
WT62
Veteran


Joined: 18 Apr 2011
Posts: 2068

PostPosted: 21.10.2021 20:48    Post subject: Reply with quote

Tipper at Koteng får en telefon fra KK neste uke,der han høflig takker for interessen, smigret etc etc og takker så nei til RBK.
I Norge fortsetter ham med B/G eller drar til utlandet.

Og vi ser konsekvensen av innavl og inkompetanse alt under mantraet «kjenne klubben» som viktigste ansettelsekriterie.
Vil tro Kotengforkjemperne som fikk han kampvotert inn sitter med en flau smak i kjeften nå.
Det trenges en skikkelig opprydding i klubben nå
Back to top
View user's profile Send private message
Maro
Rutinert


Joined: 10 Nov 2019
Posts: 792
Location: Trondheim

PostPosted: 21.10.2021 20:53    Post subject: Reply with quote

Den telefonen kommer 100%. Glimt går videre til utslagsrundene og Knutsen gir seg aldri midt i det her. ”Nå trengs det en skikkelig opprydning i klubben” , det har vi sakt siden 2018 sesongen. Men det kommer et punkt der vi bare må innse at vi er en stor klubb ja, men et middelmådig lag i Eliteserien med potensiale til å kjempe i toppen hver sesong.
_________________
Det kan stort sett bare gå oppover
Back to top
View user's profile Send private message
orkdal,n
Rutinert


Joined: 26 Aug 2018
Posts: 774
Location: Orkland

PostPosted: 21.10.2021 21:04    Post subject: Reply with quote

Hvorfor i all verden skulle Knutsen forlate festfotballen han har vært med å skape i Bodø? Det kommer ikke til å skje. Jeg håper han fortsetter på prosjektet sitt, det fortjener også Bodø-væringene og alle som er glad i norsk fotball. Stå på Bodø-Glimt!
_________________
Nattbussen går halv ett!
Back to top
View user's profile Send private message
Nidarosballklubb
Rutinert


Joined: 15 Apr 2019
Posts: 648
Location: Norge

PostPosted: 21.10.2021 21:11    Post subject: Reply with quote

Sløvsekken wrote:
Nidarosballklubb wrote:
Knutsen har gjort Glimt til kanskje et større fotballag enn Eggens RBK, så ingen tvil om at det er det hotteste navnet.


Himmelens navn har du drukket mann ?


Trenger kanskje ikke overbevise deg mer etter i kveld?
Back to top
View user's profile Send private message
tigerbart
Veteran


Joined: 27 Mar 2019
Posts: 1210
Location: Oslo

PostPosted: 21.10.2021 22:03    Post subject: Reply with quote

Da ryker vel Knutsen garantert, selv om det kanskje var å håpe på for mye å tro at han ville til oss, selv før latterliggjørelsen av "the special one". Nå har jeg vanskelig for å se at Knutsen er aktuell for norske lag på mellomlang sikt. Så kan det jo hende at han går på trynet i en større liga, og at vi kan hente ham tilbake...
Back to top
View user's profile Send private message
Jonas
Veteran


Joined: 30 Jul 2005
Posts: 6537
Location: Oslo

PostPosted: 21.10.2021 22:29    Post subject: Reply with quote

Hjulmand all over? Klubben går all in på et førstevalg som ryker og vi ender opp med Horneland 2.0. Christian Michelsen neste? Ser for meg Koteng stå der og snakke om økt treningsmengde og at KBK løper mye.
_________________
No al calcio moderno
Back to top
View user's profile Send private message
Letterkenny
Rutinert


Joined: 01 Aug 2017
Posts: 719

PostPosted: 21.10.2021 22:36    Post subject: Reply with quote

Nidarosballklubb wrote:
Trenger kanskje ikke overbevise deg mer etter i kveld?


For all del, en sterk prestasjon av B/G som jeg også unner dem. Men kjære vene. Roma byttet 9(!) spillere fra helgens kamp mot Juventus. Også var det dette med å gjenskape prestasjon i år etter år. Du kan ikke bare ha drukket..
Back to top
View user's profile Send private message
Francisco Clementine
Veteran


Joined: 07 Aug 2018
Posts: 1389

PostPosted: 21.10.2021 23:49    Post subject: Reply with quote

6Strand wrote:
Nidarosballklubb wrote:
Trenger kanskje ikke overbevise deg mer etter i kveld?


For all del, en sterk prestasjon av B/G som jeg også unner dem. Men kjære vene. Roma byttet 9(!) spillere fra helgens kamp mot Juventus. Også var det dette med å gjenskape prestasjon i år etter år. Du kan ikke bare ha drukket..


Patricio: 90 minutes tonight, 90 minutes against Juve, 1-6 with him on the pitch

Ibanez : 90 minutes tonight, 90 minutes against Juve, 1-6 with him on the pitch

El Sharaawy: 60 minutes tonight, 64 minutes against Juve, 1-3 with him on the pitch

Cristante: 45 minutes tonight, 90 minutes against Juve, 0-4 with him on the pitch

Mkhitaryan: 45 minutes tonight, 90 minutes against Juve, 0-4 with him on the pitch

Shomurodov: 45 minutes tonight, 9 minutes against Juve, 0-4 with him on the pitch

Pellegrini: 30 minutes tonight, 90 minutes against Juve, 0-3 with him on the pitch

Abraham: 30 minutes tonight, 90 minutes against Juve, 0-3 with him on the pitch

0-3 when 6 players who started the Juve game were simultaneously on the pitch, with another one who came off the bench in that game also on the pitch during this period
Back to top
View user's profile Send private message
Nidarosballklubb
Rutinert


Joined: 15 Apr 2019
Posts: 648
Location: Norge

PostPosted: 22.10.2021 00:18    Post subject: Reply with quote

6Strand wrote:
Nidarosballklubb wrote:
Trenger kanskje ikke overbevise deg mer etter i kveld?


For all del, en sterk prestasjon av B/G som jeg også unner dem. Men kjære vene. Roma byttet 9(!) spillere fra helgens kamp mot Juventus. Også var det dette med å gjenskape prestasjon i år etter år. Du kan ikke bare ha drukket..


I Glimt snakker de ikke om gjenskaping. Å gjenskape noe i fotball er ikke mulig. Fokuset er å gjøre det bedre hele tiden.

Fotballen har også endret seg, og forskjellene har blitt enorme mellom ligaene. Så å prestere slikt i 2021 krever mye mer enn for 20 år siden. Så selv om RBK presterte bra over tid, tror jeg ikke de hadde et slikt topp-nivå som Glimt har nå.

Men Knutsen kommer ikke hit, det er jeg helt sikker på nå. Å gå til RBK nå er å gå nedover på stigen for KK. Så han blir enten i Glimt eller drar til utlandet hvis det kommer et fristende tilbud.
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8924
Location: Rosenborg

PostPosted: 22.10.2021 01:55    Post subject: Reply with quote

Nidarosballklubb wrote:
Sløvsekken wrote:
Nidarosballklubb wrote:
Knutsen har gjort Glimt til kanskje et større fotballag enn Eggens RBK, så ingen tvil om at det er det hotteste navnet.


Himmelens navn har du drukket mann ?


Trenger kanskje ikke overbevise deg mer etter i kveld?


Useriøst. En enkelt kamp forandrer ikke på noe som helst. Prestasjonene til Eggen strakk seg over 15 år, med seire over en rekke av verdens absolutt beste lag. I tillegg til en seriegullrekke man ikke får se maken til igjen i vår levetid. Knutsen bør kanskje passere Kåre Ingebrigtsen på merittlisten før man overhodet begynner å tenke på å sammenlikne med Eggen. Skjønner at du er fanboi, men får nå være måte på tull.
Back to top
View user's profile Send private message
Hvit mann som pusher 50
Veteran


Joined: 16 Feb 2006
Posts: 7419
Location: Lotto-bøgda

PostPosted: 22.10.2021 06:25    Post subject: Reply with quote

Jeg drømte at jeg fikk opp i Feed'en på Facebook: "Koteng: Kjetil blir en vanvittig styrke for RBK!" - så klikka jeg på linken og så at det var snakk om Kjetil Rekdal med Tom Nordlie som assistent :/ Verste marerittet jeg har hatt siden jeg drømte at SP fikk rent flertall på Stortinget...
_________________
Du och vi, Alfred - du och vi
Back to top
View user's profile Send private message
Maro
Rutinert


Joined: 10 Nov 2019
Posts: 792
Location: Trondheim

PostPosted: 22.10.2021 08:50    Post subject: Reply with quote

tr0ndern wrote:
Jeg drømte at jeg fikk opp i Feed'en på Facebook: "Koteng: Kjetil blir en vanvittig styrke for RBK!" - så klikka jeg på linken og så at det var snakk om Kjetil Rekdal med Tom Nordlie som assistent :/ Verste marerittet jeg har hatt siden jeg drømte at SP fikk rent flertall på Stortinget...



Hahaha - den er fin.
_________________
Det kan stort sett bare gå oppover
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6722
Location: South-west coast exile

PostPosted: 22.10.2021 08:53    Post subject: Reply with quote

Ingenting er umulig frem til det motsatte er bevist! Jeg velger (kanskje naivt nok) å leve i håpet.
Back to top
View user's profile Send private message
Lomaxx
Veteran


Joined: 30 Jul 2006
Posts: 4397
Location: Telt på wembley

PostPosted: 22.10.2021 11:23    Post subject: Reply with quote

Selv har jeg levd i håpet, men har hatt 0 tro på at det blei noen Knutsen. Håper fortsatt at det blir han, men trur vi har gode alternativer i bakhånd. Med litt flaks og masse glidemiddel så kommer det uansett noe inn
_________________
Grilldress er også en dress:)

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
View user's profile Send private message
Nåerdetnok
Veteran


Joined: 22 Oct 2007
Posts: 1425
Location: Bergen

PostPosted: 22.10.2021 11:46    Post subject: Reply with quote

Liker ikke bruken av ordet "noe". Noer har kommet rekende før. Potensialet er større enn i Bodø, men da må det ryddes på flere nivåer i klubben (og Åge og Micke skal ha ros for å ha satt i gang en del), og vi må ha en kompetent trener. Ikke mange av de innenlands.
Back to top
View user's profile Send private message
ola.
Veteran


Joined: 19 Feb 2006
Posts: 2029
Location: Bodø

PostPosted: 22.10.2021 12:11    Post subject: Reply with quote

Aldri har en norsk trener for en annen norsk klubb vært så åpenbart midt i blinken for RBK som Kjetil Knutsen. Det tør jeg påstå.

Om han kommer, fortjener han all den tid Horneland fikk. Om han kommer, er vi heldige. Knutsen vil i så fall fortjene en satsing, og ikke innsparelser som da Horneland tok over.

Så er det til slutt veldig vanskelig å tro på at Koteng og co klarer å hanke ham inn nå.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 22.10.2021 16:00    Post subject: Reply with quote

Som 2mas var inne på, tror jeg den mest sannsynlige grunnen for at han skal komme til oss nå er at det ligger en slags avtale og enighet i bunn som ble spikret for litt tid tilbake. Og at Knutsen er den type mann som vil hedre en slik avtale.

Så får vi se hvordan interessen fra utlandet er etter gårsdagen. Jeg har ikke fått med meg noe som helst av konkret, seriøs interesse etter Milan-kampen, eller etter fjorårssesongen i det hele tatt for den del, hverken i mediene eller på ryktebørsen. Roma er selvsagt rosina i Knutsens Glimt-opphold og viser at kampen på San Siro ikke var noen tilfeldighet, så jeg antar at noen av de som eventuelt satte seg på gjerdet den gang er kommet ned nå, men man vet jo aldri. Norske trenere generelt er tydeligvis ikke spesielt attraktive utenlands, men Knutsen er så "renraset" og effektiv i filosofien sin at han er vanskelig å ikke bli fascinert av.
_________________
Influencer™
Back to top
View user's profile Send private message
waterfalls
Veteran


Joined: 21 Oct 2013
Posts: 1842
Location: Stjørdal

PostPosted: 22.10.2021 16:16    Post subject: Reply with quote

Han har i tillegg bevist at han er i stand til å skape resultater til tross for at hele angrepsrekka fra forrige sesong forsvant, som gjør hans prestasjon enda mer imponerende og gjør at de som var litt usikre på om forrige sesong var et tilfelle av 'full klaff' ikke lengre er i tvil om at dette er en dyktig trener som vet hvordan han skal få frem det beste i sine spillere.

Håpet vårt får være at hvis Knutsen allerede har takket ja er en person som holder sitt ord og ikke forsøker å lure seg unna, eller at han er litt som vår kjære NAE og ikke har et behov for å dra utenfor Norge og til det mer ukjente hvor ting kanskje er litt mer annerledes og usikkert. I Rosenborg vet han i større grad hva han går til, og om han har ambisjoner utenfor landets grenser så vil jeg tørre å påstå at f.eks. 2 sesonger i Rosenborg vil gjøre han bedre rustet til å oppnå suksess i andre land. Han er vel også ganske familiekjær, og hvis de ikke har planer om å flytte fra Bergen så er det enklere å pendle til og fra Trondheim enn f.eks. Nederland/Belgia.
Back to top
View user's profile Send private message
Bart1
Veteran


Joined: 21 Sep 2015
Posts: 1883
Location: Selsbakk

PostPosted: 22.10.2021 18:32    Post subject: Reply with quote

Jeg håper virkelig at dette går i boks og at Knutsen kommer. Men, jeg klarer ikke helt å forstå hvorfor? Det gir lite mening for Knutsens del...
Back to top
View user's profile Send private message
Robert81
Rutinert


Joined: 24 Feb 2011
Posts: 560

PostPosted: 22.10.2021 18:36    Post subject: Reply with quote

Det kan jo hende at han har såpass tro på seg selv at han tror han kan gjøre det bra også med Rosenborg. Det er jo tross alt mer penger i omløp her (hvis vi ser bort fra premier fra euro-cup).

Kanskje vil det være avgjørende om vi klarer tredjeplassen i ligaen. Det vil være opp til Hareide.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Bart1
Veteran


Joined: 21 Sep 2015
Posts: 1883
Location: Selsbakk

PostPosted: 22.10.2021 18:48    Post subject: Reply with quote

Robert81 wrote:
Det kan jo hende at han har såpass tro på seg selv at han tror han kan gjøre det bra også med Rosenborg. .


Jeg ser den, selv om det virker noe usannsynlig at han skal vektlegge akkurat dette når det gjelder karrierevalg... Men, håper du har rett.
Back to top
View user's profile Send private message
ola.
Veteran


Joined: 19 Feb 2006
Posts: 2029
Location: Bodø

PostPosted: 22.10.2021 18:55    Post subject: Reply with quote

Så et det også akkurat den troen vi må forvente av uansett hvem det blir. Hadde vært for dumt hvis ikke …
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 620, 621, 622 ... 772, 773, 774  Next
Page 621 of 774

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb