English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Hvor er de nå?
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 497, 498, 499 ... 536, 537, 538  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> På sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 30.08.2021 21:37    Post subject: Reply with quote

Han kom inn som innbytter i det 73. minutt i bortekampen mot Kvik Halden, men pådro seg en skade bare noen minutter senere. Mens han løp, fikk han en kneskade. Han fortsatte litt til, men ble byttet ut i det 81. minutt.

(...)

– Det var mens jeg løp og skulle bremse ned at noe skjedde. Det var uheldige omstendigheter, sier han.

(...)

– Det var kjempeartig og stor suksess. Jeg var i dytten og hadde funnet en fin rolle som superinnbytter som spiss, og da er det kjedelig at det endte så tidlig. Jeg har berget knærne i hele karrieren, og så pådrar man seg noe slikt på overtid i karrieren. Det er alltid kjedelig å dra på seg slikt drit som tar tid å lege, sier Tore Reginiussen.

Les mer: Tore ble skadet lørdag. Nå er karrieren definitivt over
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 31.08.2021 18:12    Post subject: Reply with quote

AGF er blevet en australier fattigere. Venstreback Alex Gersbach har nemlig forladt Fredensvang på en fri transfer.

Fremover skal den 24-årige australier tørne ud for Grenoble, der spiller i den næstbedste franske række.

Læs mere: AGF vinker farvel til forsvarsspiller: Rejser til den næstbedste franske række

Milan Jevtovic er så godt som klar for Odd, ifølge VGs opplysninger. Skiensklubben skal være enig med AGF om en overgang for serberen, som skal signere en treårskontrakt.

Les mer: Opplysninger til VG: Jevtovic tilbake i norsk fotball
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Rånny
Legende


Joined: 12 Apr 2008
Posts: 13649
Location: Namsos

PostPosted: 02.09.2021 20:13    Post subject: Reply with quote

https://www.adressa.no/sp...trenerjobb

Perry har tatt over Östersund, som ligger sist i Allsvenskan.
_________________
" Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "

- Torgeir Børven
Back to top
View user's profile Send private message
Hakkespett
Veteran


Joined: 22 Nov 2011
Posts: 2631

PostPosted: 04.09.2021 18:24    Post subject: Reply with quote

På forhånd; beklager mest sannsynlig bruk av feil tråd.

Jeg har lett og lett, men sliter og trenger hjelp. Av mange forskjellige grunner trenger jeg bildet av Gamboa i snøværet som jeg VET jeg har sett her tidligere men nå ikke har sjans til å finne. All hjelp mottas med stor takk.
_________________
Selv solen går ned i svarthvitt.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 04.09.2021 19:23    Post subject: Reply with quote

Hvilken kamp var det? Hjemme mot Metalist?

Ellers:

Etter en tung periode i Tydskland, uten særlig med spilletid, ser Alexander Sørloth nå fram til et nytt eventyr i spansk fotball.

Selv var 25-åringen aldri i tvil om at han ønsket seg til Martin Ødegaards gamleklubb da interessen fra Real Sociedad ble kjent. Faktisk var han så trygg på valget sitt, at han ikke engang tok en prat med landslagskapteinen før han bestemte seg.

– Først og fremst var det hektisk for begge den perioden. Han hadde nettopp gjort en overgang selv. Men for meg handlet det mest om det sportslige uansett: Jeg så mange kamper da Martin spilte der og visste hvordan Real Sociedad spilte. Vi kunne selvfølgelig ha snakket sammen, men jeg hadde bestemt meg uansett. Da Real Sociedad kom på banen, var jeg klar på at det var dit jeg ville, forteller Sørloth.

Han forteller at klubbens størrelse og ambisjoner var forlokkende.

– Først og fremst er det veldig spennende sportslig, det er et godt lag. De kom på 5.-plass i fjor og har ambisjoner om topp fire i år. Det trigger meg med tanke på Champions League, sier Sørloth.

Les mer: Har allerede spilt i åtte land: – Jeg har levd et spennende liv
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Hakkespett
Veteran


Joined: 22 Nov 2011
Posts: 2631

PostPosted: 04.09.2021 20:56    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
Hvilken kamp var det? Hjemme mot Metalist?


Åja nei min feil, jeg tenkte på det bilde hvor han står i full vinterdrakt med Trondheim i bakgrunn og leker i snøen eller noe. Men liker forslaget! Temaet er "søteste spiller i RBK", og jeg mener det bildet med Gamboa i dusklue og snøvær utvilsomt tar krona.
_________________
Selv solen går ned i svarthvitt.
Back to top
View user's profile Send private message
nidaros997
Veteran


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 2510

PostPosted: 04.09.2021 21:58    Post subject: Reply with quote

Adressa hadde vel også en reportasje med bilder av Koné, Traore og Konan Ya på skitur? Very Happy

Sånn ellers, noen som vet hvorfor HMB var på den rikmanns-whatsapplista? Feil nummer? Vært flyver for VIPer? Confused
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 07.09.2021 17:49    Post subject: Reply with quote

Som Bwells mann i Trøndelag selger han et konsept for avspenning og helse på arbeidsplassen. Konseptet inkluderer blant annet en spesialutviklet massasjestol.

Stolen er utviklet i samarbeid med Olympiatoppen.

– Vi kaller stolen for en ladestasjon for mennesker. 15 minutter i stolen gir fullstendig avkobling fra omgivelsene, samtidig som du får massasje og mental trening. Mange av metodene brukes av toppidrettsutøvere, men det er akkurat det samme som skal til for å hente ut det beste i arbeidslivet, sier Skammelsrud.

Så langt har Bwell rundt 200 stoler ute på trønderske arbeidsplasser.

Les mer: RBK-legenden får hjelp av trønderrocker – skal selge «powernaps» til trønderske arbeidsgivere
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 08.09.2021 19:07    Post subject: Reply with quote

Wermink ferdig på Maldivene - blir fysisk trener i Emmen.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
trolle
Proff


Joined: 29 Jun 2013
Posts: 336

PostPosted: 08.09.2021 20:09    Post subject: Reply with quote

Hakkespett wrote:
På forhånd; beklager mest sannsynlig bruk av feil tråd.

Jeg har lett og lett, men sliter og trenger hjelp. Av mange forskjellige grunner trenger jeg bildet av Gamboa i snøværet som jeg VET jeg har sett her tidligere men nå ikke har sjans til å finne. All hjelp mottas med stor takk.


Dette bildet du tenker på?
https://twitter.com/Cris_...48/photo/1
Back to top
View user's profile Send private message
Hakkespett
Veteran


Joined: 22 Nov 2011
Posts: 2631

PostPosted: 08.09.2021 22:43    Post subject: Reply with quote

Ja! Takker så meget!
_________________
Selv solen går ned i svarthvitt.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 10.09.2021 20:31    Post subject: Reply with quote

Milan Jevtovic nåede 23 kampe i AGF-trøjen, men langt størstedelen var kortere indhop, og han er en smule uforstående over den manglende spilletid.

- Da jeg kom til AGF, spillede jeg to kampe og startede rigtig godt med tre assists, men så før udekampen mod Mura fik jeg en lille knæskade, og så ændrede alt sig. Jeg var ude i to-tre uger, og så fik jeg aldrig rigtig chancen i startopstillingen derefter.

- Jeg fik to kampe fra start i pokalen og lavede også en assist, men de gav mig ikke chancen mere. Det er svært at komme ind i fem-ti minutter og gøre den store forskel, siger Jevtovic.

Han er især skuffet over, at der ikke kom nogen forklaring.

- Hver gang jeg spurgte, fik jeg aldrig noget svar på, hvad jeg manglede eller skulle gøre anderledes. Det var altid noget andet, og de sagde, at chancen ville komme, men sådan var det ikke.

- Det var en ekstra skidt følelse, fordi holdet tabte og tabte og tabte, og man ikke fik chancen, og ingen sagde noget. Man tænkte hele tiden, at det måske ville ændre sig i næste uge, men det blev aldrig sådan. Jeg forstår dem ikke, siger Jevtovic.

Læs mere: Jevtovic kritiserer AGF: Som Pjanic i Barca
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 11.09.2021 13:15    Post subject: Reply with quote

Har ikke lest sjøl ennå, men kanskje interessant: “Dhimbja që u kthye në forcë”, rrëfimi emocionues i Elbasan Rashanit, futbollistit më në formë te Kosova (engelsk: "The pain that turned into strength", the exciting story of Elbasan Rashani, the most fit football player in Kosovo)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 11.09.2021 15:29    Post subject: Reply with quote

Dennis Johnsen startet igjen for Venezia mot Empoli, mens Hedenstad tidlig leder 2-0 i eks-høyrebackduellen med Svensson: Karagümrük - Adana Demirspor.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 12.09.2021 17:27    Post subject: Reply with quote

MFF såg ut att knipa alla tre poäng, men på stopptid kom så IFK Norrköpings kvittering.

En väldigt omdiskuterad sådan.

Peking tilldelades frispark efter att bollen, enligt domarna, tagit på Antonio Colaks hand. Frisparken slogs av Jonathan Levi och nickades in i mål av Samuel Adegbenro – i 95:e minuten.

Av reprisbilderna att döma tog bollen inte på Colaks hand, utan i bröstet/magen.

– Vad jag tror så är den felaktig, jag tror den tar på insidan av revbenen, där hade vi tur, det måste vi erkänna, säger Levi efter matchen.

Läs mera: Adegbenro poängräddare för Peking – kvitterade på stopptid
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 14.09.2021 19:10    Post subject: Reply with quote

I sommer trente [Skogen] med A-laget i tre uker, og fikk spilletid i seks av syv treningskamper. Den eneste kampen han ikke fikk komme inn, var mot den spanske storklubben Atlético Madrid. Klubbene han fikk spilletid mot var AEK Athens, Zürich, Young Boys, ADO Den Haag, Werder Bremen og PAOK.

(...)

Etter perioden med A-laget i sommer er han nå tilbake og trener fast med U21-gruppen. Der er han kaptein, og skal spille fast i høst. Kamphverdagen er altså en U21-liga uten seniorlag. Ikke helt ideelt, erkjenner han.

– Jeg skal være på U21 frem til desember, så får vi se om det er aktuelt for et utlån da. Det var bra nivå i Eerste divisie (nivå to) da jeg var der, definitivt det beste nivået jeg har spilt på. Sportslig sett ville det vært det beste. Samtidig er det mange som følger med 2. laget, så hvis jeg presterer godt der er det muligheter for å spille på et høyere nivå fremover.

Les mer: Sondre (21) fra Lierne om livet som fotballproff: – Det var gøy å sitte og se alle stjernene
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Rånny
Legende


Joined: 12 Apr 2008
Posts: 13649
Location: Namsos

PostPosted: 16.09.2021 18:04    Post subject: Reply with quote

Zachariassen starter borte mot Leverkusen. De leder 1-0. Spilt 20 min.
_________________
" Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "

- Torgeir Børven
Back to top
View user's profile Send private message
PauloSilas
Veteran


Joined: 31 Aug 2007
Posts: 2310

PostPosted: 20.09.2021 16:03    Post subject: Reply with quote

Levi med assist og Adegbenro med nytt mål i helga mot Örebro - han er dermed fortsatt Allsvenskans toppscorer,

Ole Sæter ikke med i Ull/Kisas tropp mot Fredrikstad. Skadet, hvilt eller vraket mon tro? Har startet 5 kamper men er uten målpoeng så langt.
_________________
Peter Storey wrote:
Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 21.09.2021 21:16    Post subject: Reply with quote

Elbasan Rashani lever ut drømmen på fotballbanen om dagen. Etter seks kamper i den franske toppdivisjonen, står 28-åringen med fire fulltreffere hittil.

Det gjør Rashani til toppscorer i Ligue 1 i lag med Kylian Mbappé, Moussa Dembele og Amine Gouiri.

– Jeg tenker jo først og fremst at det vil være naturlig at de gutta der stikker fra meg etter hvert. Men det er jo veldig gøy å møte så store spillere, det er jo store navn vi snakker om. Det er absolutt noe jeg vil huske ikke bare resten av karrieren, men resten av livet, sier Elbasan Rashani til TV 2.

Les mer: Er delt toppscorer med Mbappé: – Noe jeg kommer til å huske resten av livet

For den tidligere fotballproffen Mini endte 2020 med gode tall, mens selskapet han er ansatt i hadde et tøft koronaår, selv om de endte med positive regnskapstall.

Driftsinntektene i hans heleide selskap Mini AS endte på like over 1,2 millioner kroner i 2020. Resultat før skatt endte på 745 000 kroner.

Han kjøpte seg inn i Koment i starten av fjoråret, og det kunne ikke vært et verre tidspunkt forteller han selv spøkefullt, vel vitende om at Koment livnærer seg av å selge produksjoner for kick-off, konferanser, events, reiser, arenaproduksjon og billetter av ulike slag.

Les mer: Godt koronaår for Mini - ikke fullt så godt for arbeidsgiver

Jevtović vokste opp i nærheten av byen Čačak i Serbia, en by med 73.000 innbyggere. I landsbyen på utsiden av Čačak bodde Milan med mor, far og en søster som er fire år eldre.

– Vi var ikke fattig. Vi hadde alt vi trengte, men ikke mer enn det. Noen ganger så var det litt stress med penger, men vi klarte oss alltid. Serbia er et helt spesielt land, og landsbyen jeg vokste opp i besto for det meste av små gårder. Vi hadde noen sauer og kuer, husker jeg.

(...)

– Jeg husker vi begynte å spille kamper for det lokale laget i landsbyen og jeg var god. Jeg var en av de beste. Da vi deltok i turneringer var jeg som regel toppscorer.

(...)

Han signerte proffkontrakt da han var atten med klubben Borac Čačak, og etter fire år i sin nye klubb hadde han vært med på to opprykk.

– Vi gjorde det godt, da jeg kom dit var vi i 2. divisjon, vi rykket opp til 1. divisjon og deretter opp til Superligaen (høyeste nivå).

Han fikk to år på øverste nivå før fotballkarrieren tok han videre til Norge. Nærmere bestemt Bodø.

(...)

Rosenborg kunne ikke betale for å beholde han den gangen. Så han måtte tilbake til Atalyaspor i seks måneder før han fikk den store drømmen sin oppfylt. Nemlig å spille for den største klubben i hjemlandet, Rød Stjerne Beograd.

– Nesten alle barn i Serbia drømmer om å spille for Rød Stjerne, og det å få den oppfylt er ganske utrolig. Da jeg fikk høre at de ville ha meg stengte jeg alt annet ute, det var dit jeg skulle. Jeg scoret i debuten min på hjemmebane, det var helt sykt. Når Rød Stjerne Beograd spiller i Europa er det ingen fans som er bedre.

(...)

Hjemme i Serbia sitter konen og hans to sønner. Sønnene Andrej og Matej er åtte og fem år gamle. Planen for framtiden er at de skal fortsette å bo der.

– Jeg tror det er best for de å gå på skole i Serbia og ikke flytte så mye rundt, men man vet ikke hva framtiden bringer. Kanskje de kommer hit etter hvert, men først og fremst er det viktigste at jeg klarer å gi de alt de trenger der de er.

Les mer: Milan (28) satset alt og flyttet til Norge: – Jeg vil det mer enn de

Leo Hjelde på benken for Leeds mot Fulham i ligacupen i kveld forresten.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Rånny
Legende


Joined: 12 Apr 2008
Posts: 13649
Location: Namsos

PostPosted: 23.09.2021 18:40    Post subject: Reply with quote

Sørloth spiller på TV2Sport 1 nå.
_________________
" Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "

- Torgeir Børven
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 23.09.2021 21:33    Post subject: Reply with quote

Han pådro seg mulig lårstrekk.

Forresten har Blakstad lagt opp.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
PauloSilas
Veteran


Joined: 31 Aug 2007
Posts: 2310

PostPosted: 27.09.2021 20:48    Post subject: Reply with quote

PauloSilas wrote:
Levi med assist og Adegbenro med nytt mål i helga mot Örebro - han er dermed fortsatt Allsvenskans toppscorer,

Ole Sæter ikke med i Ull/Kisas tropp mot Fredrikstad. Skadet, hvilt eller vraket mon tro? Har startet 5 kamper men er uten målpoeng så langt.


Samuel er stadig Allsvenskans toppscorer - nytt mål i helga
_________________
Peter Storey wrote:
Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare
Back to top
View user's profile Send private message
EGA
Veteran


Joined: 09 Aug 2009
Posts: 1535

PostPosted: 27.09.2021 21:48    Post subject: Reply with quote

Sjakktrekk av Åge og satsepå Dino fremfor Samuel.
Samuel hadde vel blitt om Åge hadde satset på han.
Back to top
View user's profile Send private message
Valderrama
Rutinert


Joined: 13 Mar 2013
Posts: 538

PostPosted: 27.09.2021 22:06    Post subject: Reply with quote

Samuel ville ikke konkurrert med Dino, om han hadde blitt i RBK. Han ville konkurrert med Emil, og vi hadde vel heller ikke hentet Stefano, om Samuel hadde blitt. Han var i tillegg mye skadeplaget, så det var nok et riktig valg å selge.
Back to top
View user's profile Send private message
EGA
Veteran


Joined: 09 Aug 2009
Posts: 1535

PostPosted: 27.09.2021 22:12    Post subject: Reply with quote

Nei, det er jo dette Åge skulle sett. Det var jo ganske lett å se at Samuel kunne gå inn i en spissrolle. Sammenliknet med Dino var han jo bedre på alt.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> På sidelinja All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 497, 498, 499 ... 536, 537, 538  Next
Page 498 of 538

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb