Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene. Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
Det gnåles fra kommentatorene om Hoff sin stempling, mens albuen i nesa på Vecchia i straffefeltet blir avfeid med at det ikke var med vilje. Skjønner meg ikke på norske kommetatorer _________________ Helland som sentral blir for meg å forsøke å fylle et rundt hull med en oval kloss laget av sagspon med syltetøystrikk rundt. Zorac 19.02.21
Ser ut som om Reitan skal få jobbe godt for å være selvskreven høyreback. Synes Augustinsson har gjort en bra omgang, samme med Andersson på høyre. _________________ Helland som sentral blir for meg å forsøke å fylle et rundt hull med en oval kloss laget av sagspon med syltetøystrikk rundt. Zorac 19.02.21
Posted: 22.08.2021 19:46 Post subject:
En ting jeg liker med Holm er når vi ikke har ball, så tar han løpet mot forsvaret for å presse. Han stopper ikke opp hvis pasningen er for lang eller laget mister ballen, han forsøker å stresse motstanderen på et eller annet vis og posisjonerer seg for forsvarsspill.
Posted: 22.08.2021 19:47 Post subject:
Samme start på andre så åpner Tove stadion for nach, med styrets velsignelse. _________________ - Gå ikke glipp av denne unike sjansen til å se Martin Ødegaard live på Lerkendal!
Stopperne holdt på og gi bort nok et mål i kampen her å..hareide kan ikke se på stopperspillet.
NÃ¥r det skjer hver kamp,er det grunn nok til og fjerne de.
Hittil i kampen har laget vært i flyt. Ville ikke gitt Augustinsson for mye heder og ære for det. I de tidligere kampene han har spilt har Augustinsson vært en stillestående kjegle, spesielt når han får ball. Augustinsson har langt igjen å bevise for å ta plassen til enten Reitan eller Andersson i mine øyne. Andersson har uten tvil vært veldig positiv. Kun sist kamp mot Rennes at Andersson fikk kjørt seg. Men det er til en viss grad å forvente gitt motstanderen.
Posted: 22.08.2021 19:54 Post subject:
Målet til Holm er rett og slett eminent bassebehandling. _________________ - Gå ikke glipp av denne unike sjansen til å se Martin Ødegaard live på Lerkendal!
Posted: 22.08.2021 19:54 Post subject:
Hoff kan ikke presse. Han stopper opp 2,meter foran og virrer rundt og springer bare sånn ved siden av.
Vagic var for meg så dær... Ikke noe i ham vi ikke har allerede. Men tidlig ennå. _________________ Medløpere.
Altså Vecchia, Ceide, Vagic og Holm… herrefred!
De 2 sistnevnte starter sine første kamper, og det er det her de gjør?
Meeeeget spennende spillere der