English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Christos Zafeiris

 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6697
Location: South-west coast exile

PostPosted: 19.08.2021 12:26    Post subject: Reply with quote

Vi har visstnok forhørt oss om Christos Zafeirids.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 19.08.2021 12:36    Post subject: Reply with quote

PÃ¥ tide med en midtbanespiller inn, tenker jeg.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Flabbergast
Veteran


Joined: 19 Jul 2012
Posts: 3332
Location: Trondheim

PostPosted: 19.08.2021 12:44    Post subject: Reply with quote

han er ryktet til Haugesund også. Men ja, på høy tid vi får inn en ny til midtbanen
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6697
Location: South-west coast exile

PostPosted: 19.08.2021 12:45    Post subject: Reply with quote

I det alderssegmentet tenker jeg det er greit. Vi har to midtbanespillere som er i karrierens solnedgang, en som ikke en gang spiller på kunstgress. Konradsen forsvinner forhåpentligvis etter sesongen. Åsen er nok også ferdig i vinter. Holse kan fort bli solgt i vinter om ikke allerede i sommer. Da står vi igjen med Henriksen, Hoff, Tagseth, Skarsem og Vagic om han ikke er tiltenkt en stopperrolle. Vi kommer nok ikke til å ha en overflod av midtbanespillere per 01.01.22, og da hadde jeg gjerne sett en type som unge Zafeiris inn. Om akkurat han er riktig mann for jobben veit jeg ikke, men en spiller med framtida foran seg sier jeg ikke nei takk til. Det er lenge siden vi så bevisst har jaktet den type spillere.
Back to top
View user's profile Send private message
Thulian
Veteran


Joined: 17 Aug 2012
Posts: 2230
Location: Oslo

PostPosted: 19.08.2021 12:48    Post subject: Reply with quote

Bra at vi jakter unge og lovende spillere, og vedkommende er vel av de bedre på Grorud.
Ikke at jeg følger klubben selv, men bor i nærområdet (Bjerke) så er en del her som følger de.

Uansett så er det viktig å hente inn spillere som er tenkt at skal drilles inn i en rolle for neste år også nå.
Tettey, Skjelbred, Konradsen er alle nevnt og kan faktisk alle være borte fra midtbanen neste år.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 19.08.2021 13:07    Post subject: Reply with quote

Kamerat Ola wrote:
I det alderssegmentet tenker jeg det er greit.


For ordens skyld kom jeg med en liten tøys. Å hente lovende 18-åringer i enhver posisjon og nær sagt uavhengig av dekning er fornuftig. Si han kommer i vinter og trenger et halvår/ år før han kan begynne å få nevneverdig med innhopp, så har sannsynligvis minst tre av de vi har i dag forlatt skuta i spillende funksjon.

18 er ungt, så jeg tviler på om dette uansett er en spiller som klarer å spille seg inn i nærheten av fast plass, kanskje ikke en gang rotasjon på en god stund, så utlån et år til en bedre klubb enn Grorud for så å gjøre opp etterpå virker fornuftig. Men det bør da skrives kontrakt på minst fire, helst fem år.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Pepsi
Junior


Joined: 09 Mar 2012
Posts: 33

PostPosted: 19.08.2021 13:10    Post subject: Reply with quote

Zafeirids er visstnok klar for Haugesund og skriver under kontrakten i morgen for de.

Men bra vi følger med på spillere i den alderen, det bør vi i alle posisjoner hele tiden.
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6673

PostPosted: 19.08.2021 15:53    Post subject: Reply with quote

Litt snedig at vi ikke er mere konkret i interessen egentlig.
Vi mangler midtbanespillere i dette segmentet, kan umulig koste mye og kunne muligens blitt hentet, sett på i oppkjøring i forhold til tropp og muligens lånt ut til et annet ES lag en sesong.

Tror det viktigste for ham er spilletid, men kan ikke forstå at han velger FKH over RBK om vi hadde vært mere på ball her.

Må vell bety at vi har enda større talenter i kikkerten?

Vi har Tagseth og Vagic i omtrendt samme aldersgruppe, skarsem litt eldre og Broholm har jo spennende ferdigheter, kanskje er det grunnen.

Broholm minner meg forøverig mye om Ciljan i sine yngre dager, mulig det må skrives på kontoen for nostalgi men men RBK
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17342
Location: Stavanger

PostPosted: 19.08.2021 19:21    Post subject: Reply with quote

Mye smartere av han å dra til Haugesund på nåværende tidspunkt, i Rosenborg hadde han fått "råtne" på benk og kastet vekk viktige utviklings år.

Vi har ikke et godt system enda på hvordan vi skal foredle slike talenter på hvordan vi skal gi dem spilletid.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 20.08.2021 08:42    Post subject: Reply with quote

Så er situasjonen nå litt spesiell, med tanke på at vi allerede har to midtbanespillere (Tagseth og Vagic) i samme situasjon. Det er vanskelig å gi mange unge og uferdige tilstrekkelig spilletid samtidig.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17342
Location: Stavanger

PostPosted: 20.08.2021 10:21    Post subject: Reply with quote

Skulle vi ha hentet han måtte vi ha en plan om utlån i 1 - 2 sesonger til en klubb med tilsvarende spillestil som oss selv for å så bli god nok for en rolle hos oss. Alternativt at vi kan hente ut en økonomisk gevinst om han ikke skulle ha blitt god nok for a-laget.
Back to top
View user's profile Send private message
Sletto
Proff


Joined: 15 Jan 2013
Posts: 335

PostPosted: 20.08.2021 20:25    Post subject: Reply with quote

Signerte vel for FkH i dag?
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6697
Location: South-west coast exile

PostPosted: 21.08.2021 09:02    Post subject: Reply with quote

Jepp. Kontrakt ut 2025, spiller sesongen ut i Grorud.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb