English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Mjøndalen - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 14, 15, 16

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var beste Rosenborg-spiller?
Hansen
6%
 6%  [ 5 ]
Reitan
5%
 5%  [ 4 ]
Eyjolfsson
0%
 0%  [ 0 ]
Hovland
2%
 2%  [ 2 ]
Andersson
22%
 22%  [ 18 ]
Skarsem
1%
 1%  [ 1 ]
Hoff
11%
 11%  [ 9 ]
Konradsen
1%
 1%  [ 1 ]
Holse
3%
 3%  [ 3 ]
Islamovic
1%
 1%  [ 1 ]
Ceide
3%
 3%  [ 3 ]
Holm
40%
 40%  [ 32 ]
Vecchia
0%
 0%  [ 0 ]
Total Votes : 79

Author Message
Ståle
Veteran

PostPosted: 15.08.2021 21:52    Post subject: Reply with quote

Så ikke kampen, eller intervjuene etterpå. Ble det gitt noen forklaring fra Hareide på hvorfor Tagseth ikke spilte og Ceide ble byttet ut etter 45? Ble begge hvilt til Rennes kampen? Spesielt merkelig at Tagseth som har vært så god for oss, ikke kom på banen da vi sleit på slutten.
Back to top
View user's profile Send private message
Kaize
Proff

PostPosted: 15.08.2021 21:55    Post subject: Reply with quote

Mjøndalen er beviset på at Drillofotball fortsatt virker.
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 15.08.2021 21:56    Post subject: Reply with quote

PerO wrote:
larsarus wrote:
Drøyt med 4 minutter tillegg, så lite som det er blåst på ting...

Neids. 6 bytter a 30 sek er 3 minutter, så 1 for spillet.

Det var i gamle dager at ett bytte automatisk var 30 sekunder. NÃ¥ ser dommeren an tidsbruken for hvert bytte.
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 15.08.2021 21:57    Post subject: Reply with quote

Ståle wrote:
Ble det gitt noen forklaring fra Hareide på hvorfor Tagseth ikke spilte

"Salget av Kristoffer Zachariassen og behov for å hvile andre midtbanespillere har gjort at Konradsen nå har startet fem av de siste åtte kampene. "

Tolker det som at Tagseth skulle hviles denne kampen.
ibejnar
Veteran

PostPosted: 15.08.2021 21:59    Post subject: Reply with quote

Jeg tror ikke der var tale om at hvile hverken Eddie eller Ceide. Tror Åge ville have en mere kombinationsstærk spiller ind i stedet for Ceide og så tror jeg han har fornemmet at Eddie har virket lidt træt på det seneste. Men ja underligt han ikke kom ind direkte for Skarsem. Mon ikke han alligevel starter mod Rennes på torsdag. Jeg må så også indrømmet jeg håber lidt Noah starter for Dino - men det er nok helt utænkeligt. Jeg synes vi ser meget mere bevægelige ud offensivt med ham.
Back to top
Zorbeltuss
Veteran

PostPosted: 15.08.2021 22:06    Post subject: Reply with quote

Mjøndalen er flinke til å spille på det de kan, men vi skal være mye bedre enn vi var idag.

Dette holder ikke mot Rennes, men skal vi ta den skalpen så må vi vel uansett spille vår beste kamp siden iallefall Dinamo Zagreb og så spille en enda bedre kamp en uke etter det igjen.

Midtbanen lider voldsomt av at Konradsen konsekvent er ti-tjue meter for langt bak i banen. Bortsett fra den ene gangen han gjorde slik Doff pleide og slik vi vet, og dermed burde Hareide vite, at er slik han må spille for å være god. Da ble det mål. Hadde et og annet raid oppover venstresida i starten av andreomgang, men var altfor ofte i en balanserende rolle han aldri har mestret, han er kun god nok å spille for oss hvis han kommer på dype løp for å skape overtall.
kristobal
Legende

PostPosted: 15.08.2021 22:48    Post subject: Reply with quote

Første kamp på to år i dag! Var jo litt gøy selv om kampen var sånn passe. Men Holm kommer til å score svært mange mål om han holder seg skadefri og holder seg i Rosenborg. Carew-feeling av ham.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
JohnTiger
Veteran

PostPosted: 16.08.2021 04:54    Post subject: Reply with quote

ibejnar wrote:
Jeg tror ikke der var tale om at hvile hverken Eddie eller Ceide. Tror Åge ville have en mere kombinationsstærk spiller ind i stedet for Ceide og så tror jeg han har fornemmet at Eddie har virket lidt træt på det seneste. Men ja underligt han ikke kom ind direkte for Skarsem. Mon ikke han alligevel starter mod Rennes på torsdag. Jeg må så også indrømmet jeg håber lidt Noah starter for Dino - men det er nok helt utænkeligt. Jeg synes vi ser meget mere bevægelige ud offensivt med ham.

Helt enig Holm bør starte for Dino. Men det kommer ikke til å skje. Da må Dino skade seg på trening.

Twitter : @JohnTiger67
Back to top
krist2
Rutinert

PostPosted: 16.08.2021 08:10    Post subject: Reply with quote

https://www.vg.no/sport/f...-hvile-meg

Ceide
Quote:
– Man vil alltid fortsette å spille når man føler man presterer. Det er litt frustrerende, legger han til.

Quote:
– Emil kommer til å spille mot Rennes (torsdag) og Odd (søndag). Han har hatt en veldig fin utvikling. Han er en veldig fin mann å ha, både som starter og innhopper, beskriver Hareide.

Quote:
– Det var for å få matching på Stefano Vecchia. Det var en fin kamp for han å komme inn, forklarer RBK-trener Åge Hareide.
Back to top
Captain
Veteran

PostPosted: 16.08.2021 10:31    Post subject: Reply with quote

Det viktigste med gårsdagens kamp var å få med seg tre poeng hjem til Trondheim. Det var ikke noen imponerende forestilling, men Mjøndalen gjorde det virkelig vanskelig for oss. Mjøndalen virker faktisk kun å være ute etter å ødelegge for motstanderen, samt krige på dødballer og i dueller.

Noah var virkelig et lyspunkt, og håper at han fortsetter denne positive utviklinga han har hatt siden han kom til klubben.
ballbingen
Veteran

PostPosted: 16.08.2021 10:41    Post subject: Reply with quote

krist2 wrote:
https://www.vg.no/sport/f...-hvile-meg

Det overrasker meg ofte hvor dårlig vi tilsynelatende er på intern kommunikasjon i Rosenborg... Hvor lang tid og hvor mange kalorier hadde det kostet Åge å sørge for at Emil fikk denne forklaringen på hvorfor han ble tatt av og slapp å ventilere frustrasjon i avisa? "Vi tar deg av nå for å spare deg til viktigere kamper som kommer neste uke". Sånn! Istedet for at Emil begynner å tvile på egen prestaasjon, er han plutselig en spiller det er ekstra viktig å ha klar til kvalikkamp mot Rennes. Enorm forskjell psykologisk for en ung spiller som alle vet tviler på seg selv (jfr manglende tellende resultater på banen).
Back to top
Neeskens
Veteran

PostPosted: 16.08.2021 11:02    Post subject: Reply with quote

Vecchia var mere skapende når han kom inn. Han kan også sentre ballen hvilket ceide ikke kan. Jeg tror Vecchia starter mot Rennes.
Dino var som vanlig helt håpløst dårlig.
Vår aller aller dårligste første spiss siden 80 tallet.
Jeg tro Åge starter med Tettey og Hoff dypt. Så tror jeg det er Konradsen som får muligheten øverst!.
Våre stoppere må ha mye hjelp fra midtbanen mot Rennes.
Åge starter nok med Dino, så kommer Moa inn i 2.omg.
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 16.08.2021 11:15    Post subject: Reply with quote

Neeskens wrote:
Han kan også sentre ballen hvilket ceide ikke kan.

Rull inn, da. Ser du i det hele tatt kampene?
Back to top
ibejnar
Veteran

PostPosted: 16.08.2021 12:42    Post subject: Reply with quote

jeg tror faktisk også Ceide blev ofret fordi Åge ville have en mere pasningsstærk spiller ind. Når man kender Åge så er det sikkert som amen i kirken at opstillingen mod Rennes bliver en der kan forsvare og gerne spillere der formår at holde en smule i bolden så vi kan få lidt ro på i de nok få sekvenser hvor vi får bolden.
Back to top
PerO
Veteran

PostPosted: 16.08.2021 19:52    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
Slutt! Dette var en elendig prestasjon, PerO. Ikke prøv å snakke bort en elendig prestasjon. Rbk skal ikke vært bekjent av slikt spill! Vi skaper generelt lite og hadde sluppet inn mange mål hvis Mjøndalen hadde vært litt bedre. Vi ser veldig lite til kvalitetsforskjellen mellom disse to lagene. Den bør være mye større.

Som jeg skrev, møkkakamp. Er det klart nok for deg?

Likevel er det greit å huske, at ingen i Norge kjører over MIF i Mjøndalen, på tross av deres 13. Plass.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 14, 15, 16
Page 16 of 16

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb