English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Per Ciljan Skjelbred
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 231, 232, 233  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
HoldBrillan
Veteran

PostPosted: 29.12.2006 23:03    Post subject: Reply with quote

Om Skjelbred hadde prestert like bra som høsten 2005 i år hadde nok ryktene vært troverdige. Men kan ikke se for meg Ciljan i PL med sine fysiske forutsetninger og årets form.. Forhåpentligvis er han tilbake i 2005 form neste år.
Veteran

PostPosted: 29.12.2006 23:10    Post subject: Reply with quote

eivindwb wrote:
Haugen, nå holder du på som ballaballa i Steffen-tråden. Per Ciljan har klubbfølelse. Det overrasker meg ikke en plass om han blir i Rosenborg ut karrieren.

Jeg tror at Per kommer til å gå lei av livet i Trondheim og søke nye utfordringer. Fortrinnsvis i en alder av 22+. Han kommer nok hjem når han er over tredve og har vunnet noe ute i europa. Hvorfor jeg tror det? Han har ingen familie (kone og barn) som holder han hjemme, jeg tviler på at han blir som Roar Strand som ble familiemann. Roar var vel eldre da han slo gjennom (uten at jeg skal være for skråsikker).
Back to top
View user's profile Send private message
LOST
Proff

PostPosted: 30.12.2006 00:31    Post subject: Reply with quote

Haugen wrote:
Når man har mulighert til å sikre seg økonomisk for all fremtid, hopper de fleste på dette. Om han drar nå, er jeg ikke sikker på, men før eller siden pakker også han og drar.

Hvis han blir i RBK karrieren ut vil han ikke da sikre sin økonomiske fremtid? prøv å regn på det da...han vil sikkert kunne tjene en 25-50 mill, og kanskje enda mer, hvis han blir. Mer enn nok med andre ord.

Mye tror jeg er opp til RBK også. Om de virkelig vil ha han. Om de virkelig ønsker å satse på han. Noe de tydelig vis har vist SI. Det gjør det selvsagt mer vanskelig i dra til utlandet hvis klubben virkelig viser at de ønsker han sterkt, spesielt hvis han har følelser for klubben.

Tørum (?) har vel også pekt på viktigheten av å beholde de beste spillerne. Tror vi kommer til å se at klubben strekker seg lengre enn før for å beholde enkeltspillere.

Synes jeg ser en positiv trend nå for RBK, de klarer å få tak i, og beholde spillere selv om de kjemper mot like store og større europeiske klubber. Tommel'n opp!

En annen ting er at jeg mener å huske at han har gitt uttrykk for at han kunne tenke seg å spille i RBK hele karrieren.

Blir skuffet hvis han drar, iallefall i løpet av de nærmeste årene. Men forstår jo at han kan bli fristet hvis klubber som Milan kommer med fristelser.
Back to top
shinyskjel
Junior

PostPosted: 30.12.2006 01:52    Post subject: Reply with quote

Jeg tror heller ikke Ciljan drar!

Mulig om noen år... Men det er veldig tydelig at han trives på Rosenborg, og tror han vil vokse mer her hjemme.. om ikke bli her!

Han har aldri insinuert at han vil dra, så stoler på han der.

Seier kommer ikke dalende fra himmelen, men må jobbes hardt for her på jorden!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
2mas
Sjef

PostPosted: 30.12.2006 12:29    Post subject: Reply with quote

- Vi er i dialog med klubben og har avtalt nye kontraktssamtaler på nyåret. Alt tyder på at Per blir i Rosenborg. Han stortrives der, og er veldig fornøyd med klubben på alle områder, sier rådgiver Andreas Ekker til VG.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
ballaballaballa
Veteran

PostPosted: 30.12.2006 14:21    Post subject: Reply with quote

shinyskjel wrote:

Han har aldri insinuert at han vil dra, så stoler på han der.

Var han ikke ute og snakket om at han så på RBK som ett steg mot landslaget og spill ute i Europa når han kom til klubben da? Mener å ha sett 2mas med en slik artikkel her inne en plass.
Back to top
HoldBrillan
Veteran

PostPosted: 30.12.2006 15:43    Post subject: Reply with quote

Per trives utrolig bra i Trondheim, han har masse venner. I tillegg har Trondheim de peneste damene å finne. Tror det er godt mulig at Per blir i RBK ut karrieren.

Han har i tillegg takket nei til Rune Hauge.
Veteran

PostPosted: 30.12.2006 16:35    Post subject: Reply with quote

Om trondheimsdamene hadde vært aldri så stygge tror jeg nok Ciljan hadde takket nei til Rune Hauge. Hadde du sagt ja til Rune Hauge?

Tenk deg om før du poster!
Back to top
shinyskjel
Junior

PostPosted: 30.12.2006 17:05    Post subject: Reply with quote

JEG tror han blir...!

Om han i fremtiden bestemmer seg for å prøve å spille i utlandet skal jeg ikke holde det han har sagt mot han. Ciljan er enda ung, og det er mye som kan skje i fremtiden. Tror likevel han vil bli værende en stund til.

Seier kommer ikke dalende fra himmelen, men må jobbes hardt for her på jorden!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 30.12.2006 17:08    Post subject: Reply with quote

Rune Hauge = Sleip, taperaktig jævel.
Back to top
HoldBrillan
Veteran

PostPosted: 30.12.2006 18:21    Post subject: Reply with quote

Konesseur wrote:
Om trondheimsdamene hadde vært aldri så stygge tror jeg nok Ciljan hadde takket nei til Rune Hauge. Hadde du sagt ja til Rune Hauge?

Tenk deg om før du poster!

Haha taper Very Happy. Damene har ingenting å gjøre med Rune Hauge, det har noe med å gjøre at han ikke vill til f.eks England pga. de vanvittig dårlige damene der.
Veteran

PostPosted: 30.12.2006 21:02    Post subject: Reply with quote

Kan jo ta med seg ei trønderpie.
Back to top
larenim
Veteran

PostPosted: 30.12.2006 21:14    Post subject: Reply with quote

ballaballaballa wrote:
Var han ikke ute og snakket om at han så på RBK som ett steg mot landslaget og spill ute i Europa når han kom til klubben da?

Der kom du, ja! En femtenåring har vel alltids ambisjoner. Det som er snodig med Lille-Pers er at de ikke omhandlet proffspill i større grad.

Per Ciljan er Rosenborgsk. Trøndersjela er grodd fast i ham. Den trauste, lykkelige og tilfredse måten å se livet på.
Haugen
Veteran

PostPosted: 30.12.2006 21:52    Post subject: Reply with quote

Quote:
Det som er snodig med Lille-Pers er at de ikke omhandlet proffspill i større grad.

Hvor har han sagt dette?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
jarln
Veteran

PostPosted: 30.12.2006 23:26    Post subject: Reply with quote

knerten_10 wrote:
Rune Hauge = Sleip, taperaktig jævel.

tja, vil man til en storklubb utlandet er Hauge mannen man går til.. Er ingen som selger like mange til storklubber som ham..
taperaktig er det nok ikke å være like smart i business som Hauge, og skal man lykkes i business er sleiphet en viktige egenskap Smile
Back to top
larenim
Veteran

PostPosted: 30.12.2006 23:30    Post subject: Reply with quote

Haugen wrote:
Hvor har han sagt dette?

Jeg sa dette. Det du får problemer med, er å finne uttalelser hvor han ønsker seg bort.
Haugen
Veteran

PostPosted: 31.12.2006 01:39    Post subject: Reply with quote

Smart av deg. Har selvfølgelig ingen uttalelser på lager hvor Skjelbred ønsker seg bort. Men intill videre nekter jeg og tro at unge Skjelbred er noe bedre enn alle andre spillere i Norge når det gjelder ønsket om å komme seg utenlands.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Tysker'n
Senior

PostPosted: 21.01.2007 22:08    Post subject: Reply with quote

Snakker ikke italiensk dessverre, men det betyr nok ny interesse av Inter Sad

Alice

Una freccia norvegese per l'Inter
19 01 2007

L'Inter guarda con molta attenzione il mercato degli esterni per il centrocampo.

Abbandonate per il momento le piste del mercato francese, spagnolo e inglese, che offrono ottimi talenti ma a prezzi troppi elevati, lo sguardo degli osservatori nerazzurri si è spostato anche verso il Nord Europa.

Nel campionato norvegese è stato scovato un giovane di grande talento, Per Ciljan Skjelbred. Classe 1987, gioca nel Rosenborg e il suo contratto è in scadenza nel dicembre 2007. Non avendo ancora rinnovato con il suo club a giugno già potrebbe arrivare 'gratis' firmando per il club di Moratti.

Skjelbred (176 cm per 63 kg) ha già debuttato in Champions la scorsa stagione segnando anche un gol, poi un bruttissimo infortunio (rottura scomposta della gamba) lo ha tenuto lontano dai campi di gioco per sei mesi e solo ora sta ritrovando il campo con continuità. Agile e veloce palla al piede, ha impressionato per la sua capacità di smarcarsi e servire i compagni con precisi cross.

La storia del 21enne norvegese è poi davvero curiosa. All'età di 15 anni, Skjelbred ha vinto un reality sul calcio (chiamato 'Proffdrømmen') e si era guadagnato la possibilità di svolgere uno 'stage' presso le giovanili del Liverpool che allora non avevano individuato in lui la stoffa del campione, a causa di un fisico ancora troppo acerbo.

Ora il giovanotto è cresciuto e il suo curriculum si è arricchito di diversi presenze nelle Nazionali giovanili e presto, siamo convinti, che farà il suo ingresso anche in quella maggiore. In Norvegia è un vero idolo per le tifose che lo ritengono uno dei giocatori più sexy del campionato...ma questo all'Inter interessa poco.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 21.01.2007 22:19    Post subject: Reply with quote

Engelsk oversettelse

"In the Norwegian championship a young one of large talent it was tracked, For Ciljan Skjelbred. Class 1987, plays in the Rosenborg and its contract is in expiration in the December 2007. Not still having renewed with its club to June already it could arrive 'free' signing for the club of Moratti."

Uff, uff!
Back to top
dags
Veteran

PostPosted: 21.01.2007 22:37    Post subject: Reply with quote

Forhåpentligvis er det bare tullprat og spekulasjoner.
Erik
Veteran

PostPosted: 21.01.2007 22:37    Post subject: Reply with quote

Femie italienere måtte jo få med at han er et sex objekt.

Dette gjorde meg litt dårlig, blir han sittende på benken bak Sapara, Konan og eventuelt Tettey (som til nå har blitt satt litt forran i køen på indreløperplassen) og Inter kommer med kontraktsforslag?

Ja..
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 21.01.2007 22:53    Post subject: Reply with quote

Tror ærlig talt dette er bare tull.

Det er beviselig mye mer oppsinn i latinsk presse enn her i Nord-Europa.

PS! Italienerne har rappet bildet mitt fra Raufoss-kampen. Vaffanculo!
Back to top
Kjetil Rekdal
Veteran

PostPosted: 21.01.2007 23:24    Post subject: Reply with quote

Blackmail de italienske svinene Wink Tror det er tøys og tull det der, men alikevel er det på tide å gi ham ny kontrakt. Begynner å bli lei av RBK hele tiden venter til den sesongen kontrakten går ut.
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 21.01.2007 23:31    Post subject: Reply with quote

Serie A suger hardere enn Tippeligaen. Rart hvis han går dit.
Back to top
Bon Scout jr.
Veteran

PostPosted: 21.01.2007 23:39    Post subject: Reply with quote

Hva mente du egentlig med det? Høres ut som noe som er skrevet i fylla eller i villt sinne...

Riktignok er det mye korrupsjon og juks i Italiensk fotball, men Serie A er da vitterlig bedre enn Eliteserien i Norge.

Spotify: https://open.spotify.com/...jJxy7oUpdZ
Youtube, SkyrScout:
https://www.youtube.com/@SkyrScout
X: https://x.com/Sotw_BonScout
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 231, 232, 233  Next
Page 39 of 233

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb