| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 29.12.2006 23:03 Post subject: |
|
|
Om Skjelbred hadde prestert like bra som høsten 2005 i år hadde nok ryktene vært troverdige. Men kan ikke se for meg Ciljan i PL med sine fysiske forutsetninger og årets form.. Forhåpentligvis er han tilbake i 2005 form neste år. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 29.12.2006 23:10 Post subject: |
|
|
| eivindwb wrote: | | Haugen, nå holder du på som ballaballa i Steffen-tråden. Per Ciljan har klubbfølelse. Det overrasker meg ikke en plass om han blir i Rosenborg ut karrieren. |
Jeg tror at Per kommer til å gå lei av livet i Trondheim og søke nye utfordringer. Fortrinnsvis i en alder av 22+. Han kommer nok hjem når han er over tredve og har vunnet noe ute i europa. Hvorfor jeg tror det? Han har ingen familie (kone og barn) som holder han hjemme, jeg tviler på at han blir som Roar Strand som ble familiemann. Roar var vel eldre da han slo gjennom (uten at jeg skal være for skråsikker). |
|
| Back to top |
|
 |
LOST Proff

|
Posted: 30.12.2006 00:31 Post subject: |
|
|
| Haugen wrote: | | Når man har mulighert til å sikre seg økonomisk for all fremtid, hopper de fleste på dette. Om han drar nå, er jeg ikke sikker på, men før eller siden pakker også han og drar. |
Hvis han blir i RBK karrieren ut vil han ikke da sikre sin økonomiske fremtid? prøv å regn på det da...han vil sikkert kunne tjene en 25-50 mill, og kanskje enda mer, hvis han blir. Mer enn nok med andre ord.
Mye tror jeg er opp til RBK også. Om de virkelig vil ha han. Om de virkelig ønsker å satse på han. Noe de tydelig vis har vist SI. Det gjør det selvsagt mer vanskelig i dra til utlandet hvis klubben virkelig viser at de ønsker han sterkt, spesielt hvis han har følelser for klubben.
Tørum (?) har vel også pekt på viktigheten av å beholde de beste spillerne. Tror vi kommer til å se at klubben strekker seg lengre enn før for å beholde enkeltspillere.
Synes jeg ser en positiv trend nå for RBK, de klarer å få tak i, og beholde spillere selv om de kjemper mot like store og større europeiske klubber.
En annen ting er at jeg mener å huske at han har gitt uttrykk for at han kunne tenke seg å spille i RBK hele karrieren.
Blir skuffet hvis han drar, iallefall i løpet av de nærmeste årene. Men forstår jo at han kan bli fristet hvis klubber som Milan kommer med fristelser. |
|
| Back to top |
|
 |
shinyskjel Junior

Joined: 30 Oct 2006 Posts: 55 Location: Oslo, men e fra Trondheim!
|
Posted: 30.12.2006 01:52 Post subject: |
|
|
Jeg tror heller ikke Ciljan drar!
Mulig om noen år... Men det er veldig tydelig at han trives på Rosenborg, og tror han vil vokse mer her hjemme.. om ikke bli her!
Han har aldri insinuert at han vil dra, så stoler på han der. _________________ Rosenborg - stolt fortid og ei stor fræmti'!
Seier kommer ikke dalende fra himmelen, men må jobbes hardt for her på jorden! |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 30.12.2006 12:29 Post subject: |
|
|
| - Vi er i dialog med klubben og har avtalt nye kontraktssamtaler på nyåret. Alt tyder på at Per blir i Rosenborg. Han stortrives der, og er veldig fornøyd med klubben på alle områder, sier rådgiver Andreas Ekker til VG. |
|
| Back to top |
|
 |
ballaballaballa Veteran
|
Posted: 30.12.2006 14:21 Post subject: |
|
|
| shinyskjel wrote: |
Han har aldri insinuert at han vil dra, så stoler på han der. |
Var han ikke ute og snakket om at han så på RBK som ett steg mot landslaget og spill ute i Europa når han kom til klubben da? Mener å ha sett 2mas med en slik artikkel her inne en plass. |
|
| Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 30.12.2006 15:43 Post subject: |
|
|
Per trives utrolig bra i Trondheim, han har masse venner. I tillegg har Trondheim de peneste damene å finne. Tror det er godt mulig at Per blir i RBK ut karrieren.
Han har i tillegg takket nei til Rune Hauge. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 30.12.2006 16:35 Post subject: |
|
|
Om trondheimsdamene hadde vært aldri så stygge tror jeg nok Ciljan hadde takket nei til Rune Hauge. Hadde du sagt ja til Rune Hauge?
Tenk deg om før du poster! |
|
| Back to top |
|
 |
shinyskjel Junior

Joined: 30 Oct 2006 Posts: 55 Location: Oslo, men e fra Trondheim!
|
Posted: 30.12.2006 17:05 Post subject: |
|
|
JEG tror han blir...!
Om han i fremtiden bestemmer seg for å prøve å spille i utlandet skal jeg ikke holde det han har sagt mot han. Ciljan er enda ung, og det er mye som kan skje i fremtiden. Tror likevel han vil bli værende en stund til. _________________ Rosenborg - stolt fortid og ei stor fræmti'!
Seier kommer ikke dalende fra himmelen, men må jobbes hardt for her på jorden! |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 30.12.2006 17:08 Post subject: |
|
|
| Rune Hauge = Sleip, taperaktig jævel. |
|
| Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 30.12.2006 18:21 Post subject: |
|
|
| Konesseur wrote: | Om trondheimsdamene hadde vært aldri så stygge tror jeg nok Ciljan hadde takket nei til Rune Hauge. Hadde du sagt ja til Rune Hauge?
Tenk deg om før du poster! |
Haha taper . Damene har ingenting å gjøre med Rune Hauge, det har noe med å gjøre at han ikke vill til f.eks England pga. de vanvittig dårlige damene der. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 30.12.2006 21:02 Post subject: |
|
|
| Kan jo ta med seg ei trønderpie. |
|
| Back to top |
|
 |
larenim Veteran
|
Posted: 30.12.2006 21:14 Post subject: |
|
|
| ballaballaballa wrote: | | Var han ikke ute og snakket om at han så på RBK som ett steg mot landslaget og spill ute i Europa når han kom til klubben da? |
Der kom du, ja! En femtenåring har vel alltids ambisjoner. Det som er snodig med Lille-Pers er at de ikke omhandlet proffspill i større grad.
Per Ciljan er Rosenborgsk. Trøndersjela er grodd fast i ham. Den trauste, lykkelige og tilfredse måten å se livet på. _________________ / Slapp av folkens, det her ordner seg. |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 30.12.2006 21:52 Post subject: |
|
|
| Quote: | | Det som er snodig med Lille-Pers er at de ikke omhandlet proffspill i større grad. |
Hvor har han sagt dette? |
|
| Back to top |
|
 |
jarln Veteran

|
Posted: 30.12.2006 23:26 Post subject: |
|
|
| knerten_10 wrote: | | Rune Hauge = Sleip, taperaktig jævel. |
tja, vil man til en storklubb utlandet er Hauge mannen man går til.. Er ingen som selger like mange til storklubber som ham..
taperaktig er det nok ikke å være like smart i business som Hauge, og skal man lykkes i business er sleiphet en viktige egenskap  |
|
| Back to top |
|
 |
larenim Veteran
|
Posted: 30.12.2006 23:30 Post subject: |
|
|
| Haugen wrote: | | Hvor har han sagt dette? |
Jeg sa dette. Det du får problemer med, er å finne uttalelser hvor han ønsker seg bort. _________________ / Slapp av folkens, det her ordner seg. |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 31.12.2006 01:39 Post subject: |
|
|
| Smart av deg. Har selvfølgelig ingen uttalelser på lager hvor Skjelbred ønsker seg bort. Men intill videre nekter jeg og tro at unge Skjelbred er noe bedre enn alle andre spillere i Norge når det gjelder ønsket om å komme seg utenlands. |
|
| Back to top |
|
 |
Tysker'n Senior

|
Posted: 21.01.2007 22:08 Post subject: |
|
|
Snakker ikke italiensk dessverre, men det betyr nok ny interesse av Inter
Alice
Una freccia norvegese per l'Inter
19 01 2007
L'Inter guarda con molta attenzione il mercato degli esterni per il centrocampo.
Abbandonate per il momento le piste del mercato francese, spagnolo e inglese, che offrono ottimi talenti ma a prezzi troppi elevati, lo sguardo degli osservatori nerazzurri si è spostato anche verso il Nord Europa.
Nel campionato norvegese è stato scovato un giovane di grande talento, Per Ciljan Skjelbred. Classe 1987, gioca nel Rosenborg e il suo contratto è in scadenza nel dicembre 2007. Non avendo ancora rinnovato con il suo club a giugno già potrebbe arrivare 'gratis' firmando per il club di Moratti.
Skjelbred (176 cm per 63 kg) ha già debuttato in Champions la scorsa stagione segnando anche un gol, poi un bruttissimo infortunio (rottura scomposta della gamba) lo ha tenuto lontano dai campi di gioco per sei mesi e solo ora sta ritrovando il campo con continuità . Agile e veloce palla al piede, ha impressionato per la sua capacità di smarcarsi e servire i compagni con precisi cross.
La storia del 21enne norvegese è poi davvero curiosa. All'età di 15 anni, Skjelbred ha vinto un reality sul calcio (chiamato 'Proffdrømmen') e si era guadagnato la possibilità di svolgere uno 'stage' presso le giovanili del Liverpool che allora non avevano individuato in lui la stoffa del campione, a causa di un fisico ancora troppo acerbo.
Ora il giovanotto è cresciuto e il suo curriculum si è arricchito di diversi presenze nelle Nazionali giovanili e presto, siamo convinti, che farà il suo ingresso anche in quella maggiore. In Norvegia è un vero idolo per le tifose che lo ritengono uno dei giocatori più sexy del campionato...ma questo all'Inter interessa poco. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 21.01.2007 22:19 Post subject: |
|
|
Engelsk oversettelse
"In the Norwegian championship a young one of large talent it was tracked, For Ciljan Skjelbred. Class 1987, plays in the Rosenborg and its contract is in expiration in the December 2007. Not still having renewed with its club to June already it could arrive 'free' signing for the club of Moratti."
Uff, uff! |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 21.01.2007 22:37 Post subject: |
|
|
Forhåpentligvis er det bare tullprat og spekulasjoner. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 21.01.2007 22:37 Post subject: |
|
|
Femie italienere måtte jo få med at han er et sex objekt.
Dette gjorde meg litt dårlig, blir han sittende på benken bak Sapara, Konan og eventuelt Tettey (som til nå har blitt satt litt forran i køen på indreløperplassen) og Inter kommer med kontraktsforslag?
Ja.. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 21.01.2007 22:53 Post subject: |
|
|
Tror ærlig talt dette er bare tull.
Det er beviselig mye mer oppsinn i latinsk presse enn her i Nord-Europa.
PS! Italienerne har rappet bildet mitt fra Raufoss-kampen. Vaffanculo! |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 21.01.2007 23:24 Post subject: |
|
|
Blackmail de italienske svinene Tror det er tøys og tull det der, men alikevel er det på tide å gi ham ny kontrakt. Begynner å bli lei av RBK hele tiden venter til den sesongen kontrakten går ut. _________________ In Rekdal We Trust! |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 21.01.2007 23:31 Post subject: |
|
|
| Serie A suger hardere enn Tippeligaen. Rart hvis han går dit. |
|
| Back to top |