| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
LOST Proff

|
Posted: 20.12.2006 04:27 Post subject: |
|
|
Jeg tror jeg vet bedre enn deg hva jeg ville ha gjort balla. Jeg er også ærlig nok til å si det jeg mener, jeg lyver ikke til deg hvis du tror det.
Hvis du hadde hatt nok penger, og mye, mye mer enn nok penger, og så valgt Genk framfor RBK -din favoritt-klubb så sier vel det en del om din kjærlighet til klubben iallefall. Kjærlighet handler mye om hva du setter høyest. Velger du penger framfor klubben din (selv om du er millionær fra før) virker det på meg som at kjærligheten til klubben er laber for å si det mildt.
Til sammenligning kunne vel Sapara tjent mere i en annen klubb, men ser ut til å lagt mere vekt på det sportslige enn det økonomiske. Velger SI Genk er det neppe pga sportslige.
Ellers forventer jeg ikke noe veldig nye av SI, men mer av personer som mener å ha tilhørighet til klubben. (hvis han drar)Tror ikke jeg vil kritisere han heller, blir vel heller mer oppgitt.
Synes også det er leit at slavene ikke innser galskapen i at penger ruler livet deres. Men det er vel for så vitt ikke mye bedre at en fotballklubb styrer livet til en person heller...galskap... |
|
| Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
Posted: 20.12.2006 09:02 Post subject: |
|
|
http://www.vg.no/pub/vgar...tid=179947
det her var ikke akkurat fine nyheter å våkne til.
Er ikke ofte VG skriver at noen trolig vil signere for en klubb og det ikke skjer, eller?
Liker ikke dette |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 20.12.2006 09:15 Post subject: |
|
|
http://fotball.adressa.no...e71230.ece
Bratseth tror noe annet dog.
Gi mannen en årslønn på ti millioner. Det er han verdt.
I artikkelen til VG står det at Anna Crane bor i London. Stemmer det? _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 20.12.2006 09:20 Post subject: |
|
|
| snegle wrote: | | Gi mannen en årslønn på ti millioner. Det er han verdt. |
Beløpet vet jeg ikke, men det er klart at markedet bestemmer hva som er markedsmessig lønn.
La oss håpe Steffen primært bruker dette til å forhandle frem en markedsmessig lønn for de neste to årene i RBK, og med markedsmessig mener jeg da i betydningen hva han kunne fått i klubber RBK gjerne vil sammenligne seg med.
Jeg synes det er helt greit om Steffen tjener rått i RBK, så lenge det er en konsekvens av at RBK tar opp konkurransen. Det værste som kan skje er at RBK sparer seg til fant. |
|
| Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
Posted: 20.12.2006 09:37 Post subject: |
|
|
| Vel stoler ikke på alt herr Bratseth sier uansett jeg da, kan jo være bare noe han slang ut i panikk da han fikk høre tilbudet fra Genk, jeg tror ærlig talt SI kommer tl å gå til Genk, kanskje jeg skal ta meg en tur ned i 1. etasjen å ta meg en prat med mor Iversen, hun er vel oppdatert |
|
| Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 20.12.2006 10:15 Post subject: |
|
|
Steffen forsvinner fra RBK som dugg for sola. Ferdig med det.
Da har vi vel 1 spiss i klubben da, nemlig Kone. Akkurat nå er jeg mer spent på hvem erstatteren blir enn om Steffen forsvinner eller ei, men det er vel en diskusjon for en annen tråd. |
|
| Back to top |
|
 |
zender Junior
|
Posted: 20.12.2006 10:41 Post subject: kvam.... |
|
|
| Æ spyyr snart æ, ta her e trist!! |
|
| Back to top |
|
 |
Larris Junior

|
Posted: 20.12.2006 11:00 Post subject: No bli æ ailltså vred! |
|
|
No e æ drittlei av at folk spyr ut sin galle over Steffen. De e ingen (utenom de synske reporteran hos VG) som veit ka hainn Steffen vælge.
Så ta de me ro!!! Æ e åsså lei av å sjå at mange tå dem som klaga som værst for ett år sia, når Steffen skoill te RBK igjæn (dæm skreiv at hainn va Judas å att dæm hata'n å håpa att hainn aldri skoilla kom te byen igjæn...) Dem e de samma folkan som i høst har rosa'n oppi skyan. Dokker kainn sjå sjøl! Innlæggan i deinn herre debatt'n e over ett år gammel! No rægne æ me at dæm byjnne å syt å klage igjæn. DE e kvalmt de!! _________________ Lenge Leve RBK |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 20.12.2006 11:05 Post subject: |
|
|
| Rolig nå. Pust ut og skriv bokmål. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 20.12.2006 11:07 Post subject: |
|
|
| På TV2 tekst TV så sier de at Iversen mest sannsynlig vill takke ja til tilbudet fra Genk i løpet av et par dager. Hva skal vi tro? Nå må RBK få med seg næringslivet i Trondheim for å beholde Steffen!! |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 20.12.2006 11:12 Post subject: |
|
|
| Men det som også er viktig er vell at Anna Crane og ungen har det bra. Vill hun ha det så bra i Belgia? Hun har visst et meget bra forhold til svigermora og dette må jo bety mye for Steffen. |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 20.12.2006 11:22 Post subject: |
|
|
| doffen wrote: | | Da har vi vel 1 spiss i klubben da, nemlig Kone. Akkurat nå er jeg mer spent på hvem erstatteren blir enn om Steffen forsvinner eller ei, men det er vel en diskusjon for en annen tråd. |
Det svaret gir seg jo selv all den tid Bratseth har uttalt at det ikke vil bli kjøpt inn flere nye spillere. Så det blir vel Kone som midtspiss med Riseth som back-up sannsynligvis. _________________ Han snakke som ein gud og træne som ei fett |
|
| Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
Posted: 20.12.2006 11:24 Post subject: |
|
|
| senador wrote: | | Men det som også er viktig er vell at Anna Crane og ungen har det bra. Vill hun ha det så bra i Belgia? Hun har visst et meget bra forhold til svigermora og dette må jo bety mye for Steffen. |
nå sier VG at hun bor i london, og det er jo kortere vei fra belgia over kanalen enn fra trondheim. trodde også hun bodde i trondheim, men virker ikke sånn. |
|
| Back to top |
|
 |
EvileyeS Rutinert

|
Posted: 20.12.2006 11:34 Post subject: |
|
|
Mener å ha lest at de hadde kjøpt seg hus som hele familien bodde i i Trondheim jeg... _________________ Svikter ALDRI Rosenborg!
www.tt05.no
Ultras Øyivinds |
|
| Back to top |
|
 |
nastynick Rutinert
|
Posted: 20.12.2006 11:35 Post subject: |
|
|
C.R.E.A.M -->Cash Rules Everything Around Me, Steffen iversen no exception. Bratseth derimot, kristenhellig som han er, liker å gi bort julegaver som for eksempel Steffen Iversen. _________________ Ljuskraft...bang booom! Bli arg! |
|
| Back to top |
|
 |
Nero Proff
|
Posted: 20.12.2006 11:44 Post subject: |
|
|
Jeg har ikke noe problem med å forstå at folk vil tjene penger. Men med tanke på hva Iversen har sagt, og at Genk ikke har noe mer å tilby enn RBK når det gjelder det sportslige, så synes jeg vi supportere har mer enn rett til å kritisere Iversen hvis han går.
Men som noen her sier, så er det kanskje enda større grunn til å kritisere ledelsen i RBK som har inngått denne tullete avtalen, med mange penger potensielt ut av vinduet! |
|
| Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 20.12.2006 11:45 Post subject: |
|
|
| georgios wrote: |
nå sier VG at hun bor i london, og det er jo kortere vei fra belgia over kanalen enn fra trondheim. trodde også hun bodde i trondheim, men virker ikke sånn. |
Kortere vei... Litt i overkant av 1 time fra Brussel til London, litt over 2 fra Værnes til London. Genk er etter det jeg kan finne ut noe rundt 150 km fra Brussel. Så da skulle vel reisetida være omtrent den samme. Men det går sannsynligvis noen flere fly der nede enn det går herfra. Norwegian flyr vel 2 eller 3 ganger i uka.. |
|
| Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
Posted: 20.12.2006 11:51 Post subject: |
|
|
true, helt ærlig så kan ikke jeg se noen annen grunn til at han skal gå til genk enn pengene, gjør han det ville jo drømmescenarioet vært at vi møter de i CL kvallik, og banker de ned i grusen, Kone putter 4 å ivers scorer selvmål på Lerkendal!
nå skal jeg kanskje ikke ta alt på forskudd, men tror vi er en spiss i manko før jul. |
|
| Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 20.12.2006 11:58 Post subject: |
|
|
Jeg vil vel tro at belgisk fotball totalt kanskje er et lite hakk over TL. Men toppklubbene er neppe mye bedre enn toppklubbene i Norge. I farta kommer jeg på at vi har slått ut Brugge og at VIF spilte jevnt (over to kamper, ble rundspilt i Belgia) mot dem, men tapte på straffekonk. Ellers har vel Stabæk slått ut Anderlecht i UEFA-cup.
Men det er vel ikke stor tvil om at det er penger som er motivet hvis overgangen blir en realitet uansett... |
|
| Back to top |
|
 |
FanFraSør Rutinert
|
Posted: 20.12.2006 12:48 Post subject: |
|
|
| Steffen kan dra for min del. Jeg forstår at han sier ja til pengene selv om han har mange millioner fra før. Det er snakk om mye penger og så lenge man ikke har mange hundre millioner på bok så tror jeg de fleste hadde ønsket seg litt flere, særlig når de kunne få dem ved å gjøre det de likte best og til og med i løpet av kort tid. Så det er ikke Iversen jeg har problemer med, spillere bytter klubber ofte i dag, det er en del av den nye fotballverden. Kan ikke gå rundt og kalle Zidane, Henke, Ronaldo for fotballhorer fordi de spiller for mer enn 2 - 3 klubber. Det er ledelsen jeg er sterkt kritisk til som jeg nevnte tidligere. De må slutte å legge seg så til de grader flate. Håper det blir satset på Koné og at han gjør det bra. Han kan bli en mye bedre spiss en Iversen, men vi trenger nok å kjøpe inn en til. |
|
| Back to top |
|
 |
mirifice Junior

|
Posted: 20.12.2006 13:09 Post subject: ivers |
|
|
tror vi alle tjener på å ikke rope så innmari høyt før noe er slått fast.
kan være greit å ha ivers diskusjonen på et saklig plan og ikke sitte å rakke ned på han som person før noe er bestemt, kan jo tenkes at han får med seg hva som blir skrevet og sagt? det kan jo bikke i favør genk. tenker at han mener at han ikke blir satt pris på av supportene osv.
jeg ser også helst at ivers blir med oss videre, men jeg kommer ikke til å rakke ned på han med judas bemerkninger osv før han EVENTUELT signerer for genk _________________ Hvis fotball ikke fantes, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere! [Mick Lyons] |
|
| Back to top |
|
 |
larenim Veteran
|
Posted: 20.12.2006 13:12 Post subject: |
|
|
| tr0ndern wrote: | | Det svaret gir seg jo selv all den tid Bratseth har uttalt at det ikke vil bli kjøpt inn flere nye spillere. Så det blir vel Kone som midtspiss med Riseth som back-up sannsynligvis. |
Har du slått deg? Tviler på at du er så teit at du tror klubben lar være å kjøpe ny spiss dersom Steffen drar. Da gjenstår bare muligheten for at innspillet ditt er et angrep på Bratseths ledelse. Og når du VET at det du sier er feil, blir det hakket for usaklig. Bratseth har gjort noen feil, men han har gjort mye rett også.
Uansett er det lite han kan gjøre nå, nå står det på Steffen Iversen og Genk. Jeg tipper han blir, hvis ikke lønnstilbudet er psyko stort. _________________ / Slapp av folkens, det her ordner seg. |
|
| Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 20.12.2006 13:31 Post subject: |
|
|
| Tror nok det blir henta en ny spiss om evt når Steffen forsvinner. Håper virkelig det blir Azar. |
|
| Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 20.12.2006 13:39 Post subject: |
|
|
Tror ikke vi skal legge så mye i den Bratseth-uttallelsen nei.
For det første er den gitt på et tidspunkt da Iversen ikke var tilbudt de summene hos Genk så pr. da trengte vi vel ingen (spiss hvertfall).
For det andre, er det en ting jeg vil si Bratseth er dyktig til i jobben sin, så er det å holde kortene tett til brystet i forkant av overganger inn til RBK.
Det fins vel mange tilfeller av at RBK har blitt utropt til overgangstaperen få uker før vinduet stenger, Bratseth har uttalt at klubben ikke har planer om nye spillere og så har vi likevel fått inn nye navn. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 20.12.2006 13:58 Post subject: |
|
|
| EvileyeS wrote: | | Mener å ha lest at de hadde kjøpt seg hus som hele familien bodde i i Trondheim jeg... |
Ja, da var vitterlig snakk om at fam. Iversen bodde/bor i et hus på Byåsen. |
|
| Back to top |
|
 |
|