Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene. Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
Posted: 15.03.2019 10:30 Post subject:
Tøff video, men synd at mesteparten er i sakte film. Synes ikke det kommer like bra frem hvor ville mange av redningene hans er. Det ser man som oftest best fra den vanlige kameravinkelen i vanlig hastighet.
Julekveld! Vi er langt på overtid i Hansen-epoken, men får bare nyte hvert sekund vi har med han fremover. Heldigvis er Østbø en svært habil keeper også, om han fremdeles er her når vi endelig vil trenge han...
Kanskje, men dette var ikke nødvendigvis ment som en "skrytefilm", men heller å vise Hellands syklus de siste årene, med skader - comeback - nye skader - comeback osv. Skadene har dessverre vært en stor del av hans historie, og på grensa til det tragikomiske, noe jeg prøvde å få frem i videoen Hadde det ikke vært for skadene tror jeg Helland hadde vært alt for god for Rosenborg.
Jeg har jo også en annen Helland-film, så jeg utelot alle målene som allerede er med i den (inkludert målene mot VIF i 2015). _________________ It's hope in a hanging snore......
Fishing snore!
Det er visst hjemmekampen mot Maribor som har trigget noe LaLiga copyright-styr.. Rart. Men det står at videoen fortsatt skal være tilgjengelig for alle. Så lenge du går inn på YouTube og ser burde det funke, men kan tydeligvis ikke ses som embedded på andre sider. _________________ It's hope in a hanging snore......
Fishing snore!
Oh man, det der var feelgood til fingertuppene. Fredag, treningskamp i morgen, og det der... bring it on! _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
Posted: 16.04.2021 09:28 Post subject:
Vi hadde litt skyts fra distanse det året altså. Olsen, Prica, Iversen, Konan og ikke minst Sapara... Livsfarlig å slippe oss til fra <20 meter. Og livsfarlig å slippe oss til innlegg fra sidene med både Prica og Iversen i boksen, samt duellsterke målsniker på begge backene.