English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Brann - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
attach
Forumsjef

PostPosted: 07.12.2006 21:30    Post subject: Reply with quote

1. Jeg hørte også fløyta.
2. Sistemålet til Brann var offside.
3. Nordvik imponerte erfaringen tatt i betraktning.
4. Ikke kom å si at ALH ikke holder som andrekeeper. Unotene blir det nok mindre av med tida. Han er Norges beste keeper til å komme ut og gjøre målet mindre.
Back to top
View user's profile Send private message
shinyskjel
Junior

PostPosted: 07.12.2006 21:31    Post subject: Reply with quote

For en grusom dommer-trio!!!! SÃ¥ mye surr og ball...

Jaja, da var vi ute av Royal League. Kom vel ikke som noe sjokk, men trist likevel.

Ã… si at RBK skal se langt etter seriemester-tittelen var uprofisjonelt sagt.. Syns hele gjengen i komentator studio virka som en gjeng partiske bergensere!

Seier kommer ikke dalende fra himmelen, men må jobbes hardt for her på jorden!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
FanFraSør
Rutinert

PostPosted: 07.12.2006 21:33    Post subject: Reply with quote

Ja det var sørgelige greier. Jeg gråter ikke over at vi er ute av R. L. men jeg er veldig skuffet over hele innsatsen og holdniger. Mulig det at alle skadene er noe helt utenom det vanlige som sannsynligvis bare inntreffer hvert 20 år som klubblegen visst nok har sagt, men jeg tviler på det. Er sikker på at hadde vi vært i C. L. så ville mange flere vært klare til spill. Skal vi først være med i en turnering så må vi ønske å spille, og det er faktisk spillernes jobb å prøve å vinne kamper for arbeidsgiveren sin. Ikke bestandig jeg liker jobben min like godt men jeg får betalt for å gjøre den. Uansett så ser jeg lyst på 2007 og er sikker på at vi kommer til å se noe helt annet enn vi har sett i R. L. så dette tar jeg med knusende ro.

FFS.
Back to top
Kjetil Rekdal
Veteran

attach wrote:
1. Jeg hørte også fløyta.
2. Sistemålet til Brann var offside.
3. Nordvik imponerte erfaringen tatt i betraktning.
4. Ikke kom å si at ALH ikke holder som andrekeeper. Unotene blir det nok mindre av med tida. Han er Norges beste keeper til å komme ut og gjøre målet mindre.

My bra her. Jeg er enig med det du sier om Lunna. Men han er jo tross alt ganske svær da Wink
Erik
Veteran

ballaballaballa wrote:
Nå kom du med ekstremt mye tull her Erik. PCS jobber knallhardt utpå der, og grunnen til reaksjonen hans er at han blir skubbet unna like før. Om vi går tilbake til Branns annulerte mål så ser vi også at PCS jager medspillere bort fra dommeren.

Og anngående formasjoner og spillestil, så er det helt rett å slå langt når bana ser ut som den gjør.

Jeg sa ingenting om insatsen til Ciljan.
Det gule kortet han fikk, var helt unødvendig! Du ville neppe sett Roar Strand gjøre noe så tullete. Desverre er det blitt mange slike episoder iår.

Når vi taper som vi gjør, kan vi like gjerne forsøke å spille fin fotball å tape med stil! Langballer er for meg, det verste i fotballen.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
RBKjento
Junior

jaja, ute av RL... Men jøssesherremann i ola lien for noen dommere... en bør vite hva en driver med skal en dømme en kamp... Rolling Eyes kanskje de var ute på fest i går??

jeg satt faktisk å håpte på espen jeg Razz Wink

Last edited by RBKjento on 07.12.2006 21:35; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
SverreBrandhaug
Rutinert

PostPosted: 07.12.2006 21:34    Post subject: Reply with quote

Jeg kan oppsummere RBKs innsats i RL med ett ord:

PATETISK
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 07.12.2006 21:35    Post subject: Reply with quote

Fikk ikke sett kampen.. Noen som kan gi en liten oppsumering? Hvem spilte bra og dårlig osv..
Kjetil Rekdal
Veteran

PostPosted: 07.12.2006 21:36    Post subject: Reply with quote

Ikke mye å vite. Jeg ble imponert over Nordvik og det var vel det.
bommel
Veteran

PostPosted: 07.12.2006 21:38    Post subject: Reply with quote

Banens desidert dårligste spiller må være karim essediri, han gjorde faktisk ikke en ting riktig i hele kampen..Fytti rakkern for en latterlig dårlig spiller! Hyka var ikke god han heller, men bedre enn karim på motsatt, prøvde ihvertfall litt.

Alex L.H: Spilte en ok kamp, kunne tatt 1-0 målet, men var sterkt med i 2.omgangen. Karakter 4

Solli: Horribel pasning på 1-0, men synes generelt han tok seg godt av PVM og hadde mange fine forseringer: 5

Dorsin: Jernsvensken kan med fordel treffe med flere innlegg, og slet litt i plasseringene jevnt over hele kampen: 4

Basma: Ok kamp, flink til å plassere seg, men pasningene er under enhver kritikk, treffer ikke på en og bare lemper oppover: 4

Nordvik: Veldig bra, er rask og konstruktiv med pasninger og pådrag. Uheldig i enkelte situasjoner som viser at han er litt uferdig. 6

Riseth: Jobber godt og legger ikke imellom i dueller, pluss han scorer. Men må legge av seg det at han tror han er en playmaker med en fin fot, alle pasninger over 20 meter blir bommet på. 5

Tettey: Spiller en god kamp på midtbanen og tar mye initiativ. Desverre har han litt ståltouch noen ganger. 5

Skjelbred: Springer jo som et lemen, god de gangene han får ballen, men blir litt lett noen ganger. Får til mange 2-1 situasjoner. 5

Essediri: Fantastisk dårlig, muligens det dårligste jeg har sett av en Rosenbor ving. Tør ikke å utfordre, mister ballen, og slår konsekvent støtte de gangene han ikke mister den. 1

Hyka: Tør å utfordre, mister ikke ballen så mye, og slår innover et par ganger der tettey får skutt. Men blir noen ganger litt for lett, og underlaget favoriserer ikke akkurat den lettbente teknikeren. 4

Storflor: Jobber og sliter, men vanskelig med Basma sine håpløse "loffere". 3
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 07.12.2006 21:38    Post subject: Reply with quote

Baneforhold, dommere,alle skadene, ledelsen i RL og sist, men ikke minst keeper ALH, gjør RL til en parodi. Vil ikke se Alex i mål på laaaaang tid for RBK. Hvor mange tabbemål har han hatt i RL? I dag burde han ha averget alle tre. RBK trenger en ny 2. keeper, det har vi fått avslørt i løpet av RL. Fint at Nordvik har fått et lite gjennombrudd i RBK. Men hvor mange spillere klarer RBK å stille med mot OB...........?
Back to top
Kjetil Rekdal
Veteran

PostPosted: 07.12.2006 21:39    Post subject: Reply with quote

RBKjento wrote:
kanskje de var ute på fest i går??

Ja de var på fyllefest hos martin andresen. Fristende å legge ut en link til bildet, men det er langt over grensen for å si det midlt.
ballaballaballa
Veteran

PostPosted: 07.12.2006 21:44    Post subject: Reply with quote

Erik wrote:

Jeg sa ingenting om insatsen til Ciljan.
Det gule kortet han fikk, var helt unødvendig! Du ville neppe sett Roar Strand gjøre noe så tullete. Desverre er det blitt mange slike episoder iår.

Når bana ikke tillater finspill, så er det latterlig å forsøke å gjennomføre det også. RBK varierte spillet for å prøve å sikre seg de poengene de måtte ha i denne kampen så enkelt er det.

Om du går på bana med innstilling om å tape med stil istedenfor å vinne med en håndfull langballer så går det rett ned.

Last edited by ballaballaballa on 07.12.2006 21:45; edited 1 time in total
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 07.12.2006 21:44    Post subject: Reply with quote

God opsummering, bommel.

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Sølve
Rutinert

PostPosted: 07.12.2006 21:46    Post subject: Reply with quote

SverreBrandhaug wrote:

PATETISK

Når du nøyer deg med eit ord, bør du i det minste vita kva ordet betyr.
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 07.12.2006 21:46    Post subject: Reply with quote

"Alex L.H: Spilte en ok kamp, kunne tatt 1-0 målet, men var sterkt med i 2.omgangen. Karakter 4"

Smart å si. Første målet kom han ikke ned på pga treg i hodet og kropp. Ved det andre målet skal han holde ballen. Når han valgte å bokse må han da bokse den i en annen retning, og ikke minst lengre. En både taktisk og teknisk feil. Det tredje målet, som ikke er en så tydelig tabbe, vil en bedre keeper enten ha fanget ballen og ikke gitt retur. Ser man ballen blir vanskelig å ta må man slå den hardt ut til siden.

ALH er også ofte passiv i feltet og er dårlig med føttene, har lave utspill når skal avklare. De gode redningene i dag er skudd som går rett på ham fra kloss hold.

ALH i dag: 2 poeng.
Back to top
Kjetil Rekdal
Veteran

PostPosted: 07.12.2006 21:47    Post subject: Reply with quote

Sølve wrote:
SverreBrandhaug wrote:

PATETISK

Når du nøyer deg med eit ord, bør du i det minste vita kva ordet betyr.

Virker som han vet det. Jeg syns det passer ganske greit.
KFF_RBK
Rutinert

PostPosted: 07.12.2006 21:49    Post subject: Reply with quote

Som ni ser efter dagens match så har vi ännu större dommarproblem i Sverige.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 07.12.2006 21:53    Post subject: Reply with quote

Her vitner det om dårlig kunnskap, josinho. Førstemålet skyldes at han stiller seg på feil fot; han står ikke balansert. Andremålet kunne sikkert vært avverget, men at han skal ta den i fast er jeg langt ifra sikker på. Dessuten bør man være veldig forsiktig med å ta en ball i fast i en slik situasjon; rett foran mål med spillere rundt. Innlegget var også hardt. Boksinga kunne vært lengre eller bedre styrt, men det skal også sies at markeringa glipper. Sistemålet har jeg ikke helt sterkt i minnet, men han burde vel ikke tatt det målet?

Last edited by attach on 07.12.2006 21:54; edited 1 time in total
Back to top
shinyskjel
Junior

PostPosted: 07.12.2006 21:54    Post subject: Reply with quote

Syns PCS får litt vel mye pepper for den bittelille reaksjonen.. Syns den var helt naturlig når han mente det var feil, og overfølsom dommer.

Han var ikke hissig under denne kampen, og prøvde (som den eneste på laget) å roe ned sitasjonen da dommerne missa.. Dommerne bør være en smule mer robbuste. Det er snakk om en viktig kamp, og det er naturlig at spillerne blir stressa..

Seier kommer ikke dalende fra himmelen, men må jobbes hardt for her på jorden!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
RBKjento
Junior

PostPosted: 07.12.2006 21:55    Post subject: Reply with quote

This Is Anfield wrote:
RBKjento wrote:
kanskje de var ute på fest i går??

Ja de var på fyllefest hos martin andresen. Fristende å legge ut en link til bildet, men det er langt over grensen for å si det midlt.

hehe:D

Andreas Nordvik kan en vel si var den beste i dag. Men jeg syns d at ALH hadde noen bra reddninger jeg... så ikke noe dissing... klart han skulle tatt 1-0 målet, men likevel...

Last edited by RBKjento on 07.12.2006 21:56; edited 1 time in total
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 07.12.2006 21:56    Post subject: Reply with quote

Endelig kan vi slippe jubelen løs; VI ER UTE AV ROYAL LEAGUE! Very Happy Very Happy Very Happy

Angående dagens kamp: Nordvik imponerer, Tettey er god, Ciljan jobber bra. Lunna er litt uheldig, men enig med attach, han holder mer enn godt nok som 2. keeper. Dommeren var en skandale, nesten like stor skandale som Normark, som er den største tragedien som noen gang har hatt noe med fotball å gjøre. Min børs for dagen:

Lunna 4 - Smårufsete på noen mål, noen gode redninger.
Solli 3 - Tragisk pasning før 1-0. Prøver noe i 2. omgangen, uten å lykkes.
Basma 4 - Grei kamp.
Nordvik 7 - Meget god kamp. Mange offensive initiativ, god defensivt.
Dorsin 4 - Grei kamp.
Tettey 5 - Fin kamp. Mange bra initiativ, scoring.
Skjelbred 4 - Usynlig i første, jobber bra.
Riseth 4 - Duellspiller. Scorer. En del dårlige pasninger.
Essediri 2 - Tarvelig.
Storflor 3 - Svak.
Hyka 4 - Prøver mye, får til litt.
Back to top
Kjetil Rekdal
Veteran

PostPosted: 07.12.2006 21:56    Post subject: Reply with quote

Attach:
Det siste var 2 brann spillere alene mot lund hansen, så han kunne ikke gjøre noe med den. DOmmerne derimot Mad

Royal League har vist seg å være en liten spøk. Sendingen, kommentatorer, gressmattene, tilskuerantall, spill, ja alt.
RBKdesi
Proff

PostPosted: 07.12.2006 21:57    Post subject: Reply with quote

josinho wrote:
Baneforhold, dommere,alle skadene, ledelsen i RL og sist, men ikke minst keeper ALH, gjør RL til en parodi. Vil ikke se Alex i mål på laaaaang tid for RBK. Hvor mange tabbemål har han hatt i RL? I dag burde han ha averget alle tre. RBK trenger en ny 2. keeper, det har vi fått avslørt i løpet av RL. Fint at Nordvik har fått et lite gjennombrudd i RBK. Men hvor mange spillere klarer RBK å stille med mot OB...........?

Nå hadde vel ikke ALH den aller beste hjelpen fra forsvar og midtbane...Han har tross alt et par sterke redninger utover i kampen..Eneste positive med alle de skadene man har nå er at spillere som ALH, Nordvik og Hyka for sjansen å spill...uten trening, blir du heller ikke god..

Like greit å ryke ut av denne cupen, og i tillegg gitt juniorene våre god matchtrening...så etter nyttår kan man heller se for seg fotball i varmere strøk på strøkne gressmatter, enn i surt vært med vind og snø og på grusmatta på Lerkendal...
Back to top
general
Junior

PostPosted: 07.12.2006 21:58    Post subject: Reply with quote

Dette var dårlig av RBK. Egentlig fullt fortjent at Brann vant selv om 3-2 målet var offside. Situasjonen der Gashi scoret skulle egentlig vært mål.
Det skal også sies at Brann hadde veldig mange skadde spillere til denne kampen.
Oppsummert: DÃ¥rlige dommere, svak RBK innsats, Brann vant fortjent.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
Page 5 of 7

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb