English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Framtidige trenerkandidater
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 556, 557, 558 ... 772, 773, 774  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Bart1
Veteran


Joined: 21 Sep 2015
Posts: 1883
Location: Selsbakk

PostPosted: 22.07.2020 12:25    Post subject: Reply with quote

Hva? Ble det bare tull og rot igjen? Hvem skulle trodd at dette skulle skje nok engang med dette styret? Hadde ikke latt dette styret ha ansvaret for bedriftsidrettslaget vårt engang...
Back to top
View user's profile Send private message
Lomaxx
Veteran


Joined: 30 Jul 2006
Posts: 4397
Location: Telt på wembley

PostPosted: 22.07.2020 12:39    Post subject: Reply with quote

Uansett hvem som snakker sant og hvem som ikke gjør det så fremstår vi som idioter. Ikke bare på grunn av pressemeldinga, men fordi vi gikk all-in for én person. Én person i et hav av personer. Vi burde henta inn minst 4 man til intervju uansett om vi var 99% sikker på at vi gikk til nummer 1 skulle komme- På den måten kunne vi bare latt Åge få stå der med ideen om at vi ikke hadde snakket med han. Da kunne vi gått for nummer 2, 3 eller 4 og overlevd med at ingen viste hvem som var hva og ikke fremstått som jævla godtroende idioter. I verste fall kunne vi etter ansettelsen sagt "vel Åge var en av de vi snakka med" og han hadde fremstått som tullebukken. Nå sitter vi med status quo og eneste alternativet vi har tilgjengelig er en trener som absolutt ikke ønsker å være i jobben. Det må da finnes en jævla trener der ute som ønsker jobben som hovedtrener om så bare midlertidig. Om vi skal se på Lillestrømfotballen vi har hatt de siste kampene frem til desember så håper at medlemmene gir beskjed til styre om at de ikke ønsket og at de kan finne seg noe annet å gjøre. Vi er en proffklubb, men siden Nils Arne gav seg har vi i grunn oppført oss mer som the south sea company. Et luftslott som levde mer på pengene de hadde enn det at de faktisk gjorde noe. Det gikk som kjent ganske helt åt skogen til slutt.
_________________
Grilldress er også en dress:)

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
View user's profile Send private message
KitWalker
Veteran


Joined: 16 Mar 2011
Posts: 3961

PostPosted: 22.07.2020 12:45    Post subject: Reply with quote

frank wrote:
Rbks pressemelding var kanskje ikke polert nok, men jeg kan levende se for meg stemningen her inne om Hareides påstand om at det ikke hadde vært noe kontakt, fikk stå uimotsagt. Det ville ha blitt et rabalder uten like.

I tillegg har du hordene av Kåre-apologeter som hadde fått alle sin fordommer bekreftet. Jeg tror ikke man skal undervurdere hvor dramatisk dette ville ha blitt for klubben.

Er ikke noe jeg tror. Jeg VET at det hadde blitt et salig spetakkel her inne om kun Hareides versjon, der han ikke har vært i reel diskusjon med klubben om trenerjobben, har kommet ut. Hadde blitt en evig hyling om hvor udugelig klubben er.
SÃ¥pass godt kjenner jeg hulebeboerene her inne.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 22.07.2020 12:49    Post subject: Reply with quote

Uansett hvem som har ljugd, hvilken versjon som stemmer, hva som er lagt ut på nettet og hva som til slutt stoppet signeringen, koker vi ned til det aller viktigste spørsmålet: Hva nå?

Kjetil Knutsen fra nyttår som plan a? Hva er alternativene?
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Aristoteles
Veteran


Joined: 25 Nov 2006
Posts: 2760

PostPosted: 22.07.2020 12:51    Post subject: Reply with quote

Ok. Det ble bare rot med Hareide. Da må man skrinlegge det prosjektet og gå videre. Vi er norges største og mest anerkjente klubb selv med alt det utenomsportslige vi har klart å påføre oss den siste tiden. Enhver trener med IQ, ambisjoner og visjoner vet jo at om man ønsker å vinne så er forutsetningene best her. Vi er selvfølgelig en attraktiv klubb for gode trenere. De som tror at ingen trenere ønsker seg hit kan ta seg en bolle. Det er tull.

Det koster altfor mye å ikke ha en kvalifisert trener. Å gå med Henriksen er svinedyrt. Bare det å kjenne igjen hvem som er verdt å satse på og hvem vi må la gå av spillerne er sinnsykt viktig. Å spille med Helland når han presterer elendig er ikke holdbart. Ikke bare gjør det at han ikke ser behovet for å heve listen på spillet sitt med det sender signaler til de som konkurrerer med han at det ikke spiller noen rolle hvor godt de arbeider fordi Helland alltid vil gå foran. Lundemo fikk spille stort sett alle kamper selv om han var på vei bort mens talenter som Tagseth råtnet på benk. Det er korttenkt og idiotisk. Med en trener som ikke holder mål og ikke gjennkjenner og utvikler verken spillet eller spillerne ender man opp med økonomisk og sportslig tap uansett hvordan man snur og vender på det. Vi er en nordisk storklubb og det er ingenting som koster mer enn å ikke ha en kvalifisert trener. Samtlige andre klubber klarer å finne trenere. Ingen i Norge har bedre forutsetninger og kan velge på en høyere hylle enn oss. Det mest frustrerende for meg med hele Hareide situasjonen er at vi annonserer at vi bare driter i å skaffe oss en kvalifisert trener fordi han sa nei. Prisen for det er altfor høy både sportslig og økonomisk. Få ut fingern og ansett en kvalifisert trener.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18475

PostPosted: 22.07.2020 13:02    Post subject: Reply with quote

Zorac wrote:
Uansett hvem som har ljugd, hvilken versjon som stemmer, hva som er lagt ut på nettet og hva som til slutt stoppet signeringen, koker vi ned til det aller viktigste spørsmålet: Hva nå?

Kjetil Knutsen fra nyttår som plan a? Hva er alternativene?


Hvis dette ender med Knutsen så blir jo utfallet tilslutt perfekt. Samtidig, jeg er litt skeptisk til at Rambo skal ha ansvaret resten av sesongen og skjønner ikke hvorfor man må annonsere det allerede nå. Hvorfor skal disse "prosessene" alltid ta så forbanna lang tid her? De fleste klubber bruker da ikke 6-8 måneder på å finne en ny trener? Det virker jo heller ikke som det er verdt å bruke så mye tid siden vi ender opp med trenere som ikke passer klubben (som Horneland).
Back to top
View user's profile Send private message
waterfalls
Veteran


Joined: 21 Oct 2013
Posts: 1842
Location: Stjørdal

PostPosted: 22.07.2020 13:08    Post subject: Reply with quote

Jeg tror at dette med Henriksen ut sesongen er for å skape litt ro, trygghet og langsiktighet innad og utad i laget og klubben.

Hvis de har en trener klar i september så tror jeg ikke klubben sier vent til januar selv om de har sagt at Henriksen leder laget ut året.
Back to top
View user's profile Send private message
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17348
Location: Stavanger

PostPosted: 22.07.2020 13:10    Post subject: Reply with quote

Det er fort en sovepute for å ikke gi gass for å finne en kvalifisert trener fortest mulig. Hver kamp, dag og uke Henriksen er tap av tid for at en kvalifisert trener kan utvikle oss som klubb. Det har en enorm kost slik Aristoteles er inne på.
Back to top
View user's profile Send private message
ballbingen
Veteran


Joined: 27 May 2016
Posts: 1023

PostPosted: 22.07.2020 13:11    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Hvorfor skal disse "prosessene" alltid ta så forbanna lang tid her? De fleste klubber bruker da ikke 6-8 måneder på å finne en ny trener? Det virker jo heller ikke som det er verdt å bruke så mye tid siden vi ender opp med trenere som ikke passer klubben (som Horneland).


I scenariet hvor det er Knutsen som nå er i toopen av lista, gir det strategisk god mening å drøye prosessen. Han er midt i sitt livs sesong, og verken han eller klubben er særlig interessert i noe annet fokus. Etter sesongen, uavhengig om de havner foran eller bak MFK til slutt, er det nok enklere å sette seg ned og tenke framtid for både trener og klubb. Dette er selvsagt risikabelt for oss, siden vi igjen risikerer å sitte igjen som svarteper hvis han sier nei, og vi står tilbake på bar bakke.
Back to top
View user's profile Send private message
machiavelli
Veteran


Joined: 16 Jul 2013
Posts: 1862

PostPosted: 22.07.2020 13:14    Post subject: Reply with quote

KitWalker wrote:
frank wrote:
Rbks pressemelding var kanskje ikke polert nok, men jeg kan levende se for meg stemningen her inne om Hareides påstand om at det ikke hadde vært noe kontakt, fikk stå uimotsagt. Det ville ha blitt et rabalder uten like.

I tillegg har du hordene av Kåre-apologeter som hadde fått alle sin fordommer bekreftet. Jeg tror ikke man skal undervurdere hvor dramatisk dette ville ha blitt for klubben.

Er ikke noe jeg tror. Jeg VET at det hadde blitt et salig spetakkel her inne om kun Hareides versjon, der han ikke har vært i reel diskusjon med klubben om trenerjobben, har kommet ut. Hadde blitt en evig hyling om hvor udugelig klubben er.
SÃ¥pass godt kjenner jeg hulebeboerene her inne.


En setning til adressa om at man har vært i dialog med Åge som en av kandidatene til jobben, men som han selv har sagt er kneet et problem. Så gir man nok til å skjønne at det har vært dialog uten at man ser ut som komplette idioter og amatører med tidenes pressemelding.
Back to top
View user's profile Send private message
Kent
Veteran


Joined: 11 May 2007
Posts: 1102

PostPosted: 22.07.2020 13:16    Post subject: Reply with quote

I utgangspunktet er ikke det som skjedde i går dramatisk på noen som helst måte.

At en klubb og en trener ikke kommer til enighet skjer til stadighet.

Det er derimot måten RBK (igjen) håndterer dette på, som er oppsiktsvekkende.

Dette er (fortsatt) en av skandinavias største klubber, men meldingene fra klubben synliggjør og blottlegger en klubb som fremstår som underlegen, desperat, avslørt og forsmådd.

Toppen av kransekaka etter ikke å ha fått Hareide i boks, er at klubben avlyser hele trenerjakten ut året, som igjen synliggjør at de ikke har andre alternatiever å jobbe med når det åpenbare førstevalget går i vasken.

De blottlegger seg med dette totalt ved å si utad at vi ikke vet av andre trenere enn Hareide som kan passe som trener i RBK.

Koteng uttalte så passende før sesongstart, og mens Horneland fortsatt satt som trener, at i en klubb som RBK må man alltid ha et par trenernavn på blokka i tilfelle noe skjer med sittende trener.

Gitt at det stemmer, at klubben har noenlunde oversikt over tilgjengelige kandidater (som man alltid bør ha), er det ingen grunn til at man må bruke et helt år på å skaffe seg en ny trener. Dette burde man greit klare på noen uker, som i de fleste andre klubber på kontinentet.

Og spesielt ikke når alle vet at Horneland satt utrygt allerede ved avslutningen av forrige sesong. Det er faktisk snart ett år siden.

Og vi står nå med blanke ark - igjen.

Som nevnt ovenfor er vi, ja fortsatt, betraktet som en av de største klubbene i Skandinavia både i form navn og ikke minst ressurser. En av de store fordelene med det, er at vi lettere enn konkurrerende klubber får tilgang til både spillere og trenere fra et høyere nivå. Ved at vi fremstår attraktive og kan betale mer enn konkurrerende klubber.

MEN:
Over tid har vi sett klare bevis på at vi ikke spesielt godt klarer å utnytte dette fortrinnet i form av en god spillerlogistikk. Vi evner ikke å utnytte klubbens navn og ressurser til å være så overlegne som vi burde vært.

Trenerjakten som har pågått mer eller mindre konstant etter at Kåre dro, med ansettelsen av Horneland (som faglig sett ikke kan forsvares - men det er en annen diskusjon) og nå prosessen etter Horneland, har synligjort at dette problemet også gjenspiler seg på dette området.

Det er derfor vi kan konkludere med at det som skjer nå ikke er noen tilfeldighet eller uflaks.

Det er en utvikling vi har sett utspille seg over tid.

Det er bare nok et bevis på at de som styrer klubben ikke har kompetansen eller forståelsen til å utnytte de ressursene som faktisk ligger i klubben.

En klubb som Hamkam eller Mjøndalen kunne ha sagt at de setter trenerjakten å vent hvis førstevalget går i vasken. Men Norges største klubb skal selvfølgelig ikke gjøre det.

Vi er størst, best, har flest ressurser og størst ambisjoner.

Omtrent alle norske spillere og trenere vil til RBK. Som en av få Skandinaviske klubber har vi fortsatt også et navn i Europa.

Da blir det rett og slett en prestasjon å ikke klare å hente en tålelig god trener som kan få ut det poetnsiale som tross alt ligger i dette laget.

På alle måter gjør dagens styre klubben liten.


Last edited by Kent on 22.07.2020 13:33; edited 5 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 22.07.2020 13:16    Post subject: Reply with quote

Nei nei og atter nei!

Vi kan ikke gå i den samme fella en gang til, vi har nettopp ansatt en lettvekter fra en annen Elite Serie klubb og de faller gjennom hos oss hver eneste gang. Vi må rett og slett ha en erfaren trener med en god porsjon pondus ellers så klapper de sammen som et korthus så fort det blir bittelitt press. Og det blir jo som kjent ikke bare litt press hos oss når det butter imot.

Og hva har Knudsen bevist foruten det han har gjort i B/G de siste årene, null og niks. Hva er det som tilsier at han kan gjøre det samme i en annen klubb? Og spesielt i en klubb som vår. Se på Deila, hva har han oppnådd siden den makssesongen han hadde i Godset? Ingenting, null, nada og niks. Samme med JJ etter at alt klaffet i Stabæk. Siden den sesongen har det vært smalhans over hele linja.

Jeg trodde vi endelig hadde lært av den siste løpetrenerfadesen, men tydeligvis ikke.

#Smh my head.
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 22.07.2020 13:18    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Samtidig, jeg er litt skeptisk til at Rambo skal ha ansvaret resten av sesongen og skjønner ikke hvorfor man må annonsere det allerede nå. Hvorfor skal disse "prosessene" alltid ta så forbanna lang tid her? De fleste klubber bruker da ikke 6-8 måneder på å finne en ny trener? Det virker jo heller ikke som det er verdt å bruke så mye tid siden vi ender opp med trenere som ikke passer klubben (som Horneland).


Dorsin sa riktignok at vi kjører med Rambo som hovedtrener ut året i utgangspunktet, men jeg ser uansett ikke behovet for å si noe annet enn at man jobber videre med andre alternativer og at Rambo sitter til denne er på plass.

Vi leverer fryktelig dårlig om dagen, og jeg er ikke veldig tøff i trynet når det gjelder verken årets eller neste års eventuelle Europacup. Da kan det fort vise seg at denne feilkommunikasjonen/uenighetene/løgnene ble svært dyre. Så lenge man for en gangs skyld hadde en solid plan a, har jeg imidlertid ikke rare håpet for at det finnes noen plan b, og det meste tilsier at vi nå er tilbake til tegnebrettet. Og vi har ikke råd til annet enn å treffe godt på neste ansettelse, og den bør komme så fort som mulig.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
TomBoy
Proff


Joined: 09 Mar 2006
Posts: 341
Location: Trondheim

PostPosted: 22.07.2020 13:20    Post subject: Reply with quote

https://www.nidaros.no/rb...-113-72754


Dagen etter tapet mot Bodø/Glimt, så hadde vi en prat med Åge. Da kom vi muntlig overens om at han skulle ta over 1. august. Så har vi hatt en dialog og intensjoner underveis om at det er det som gjelder, sier Dorsin til Nidaros.

Han forteller videre at det var kun personlige betingelser rundt kontrakten og hans helse som skulle diskuteres før 1. august
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Montana
Veteran


Joined: 28 Dec 2012
Posts: 4912

PostPosted: 22.07.2020 13:24    Post subject: Reply with quote

Jeg har ikke abonnement så vet ikke hva artikkelen er, men Dorsin/Rosenborg er altså fortsatt ikke ferdig med å snakke om folk de ikke skal ansette? Pressemeldingen var ikke omfattende nok?
Back to top
View user's profile Send private message
angvik
Proff


Joined: 25 Mar 2014
Posts: 486
Location: Oslo

PostPosted: 22.07.2020 13:28    Post subject: Reply with quote

TomBoy wrote:
https://www.nidaros.no/rbk-sjefen-apner-opp-om-misforstaelsen-rundt-hareide/s/5-113-72754


Dagen etter tapet mot Bodø/Glimt, så hadde vi en prat med Åge. Da kom vi muntlig overens om at han skulle ta over 1. august. Så har vi hatt en dialog og intensjoner underveis om at det er det som gjelder, sier Dorsin til Nidaros.

Han forteller videre at det var kun personlige betingelser rundt kontrakten og hans helse som skulle diskuteres før 1. august

Dette er så dårlig håndtert at jeg får fnatt.
Klubben/Dorsin sier at det ikke er "noen vond tone", men klarer likevel å påstå gjennom media(!) at det forelå en muntlig avtale. De påstår også at denne "pressemeldingen" var et forsøk å avlive "snakket" om trenerspørsmålet.

Klubben står bokstavelig talt oppi et svært høl som de fortsetter å grave i. Jeg fatter bare ikke at det er mulig.

Hva skjedde med policyen om å ikke kommentere spilleroverganger og trenerspørsmål før ting er klappet og klart?
Back to top
View user's profile Send private message
Bonzo
Veteran


Joined: 02 Aug 2005
Posts: 1126
Location: Drammen

PostPosted: 22.07.2020 13:28    Post subject: Reply with quote

Dorsin backer innholdet i pressemeldingen og forklarer at for å slippe mye mas siden det allerede hadde blitt snakk, så ble den sluppet. Han er likevel enig at det utad har virket noe rart. Det er ingen vond tone mellom RBK og Hareide, men han synes fremdeles det er rart at Hareide uttaler at det må ha vært en misforståelse mellom klubben og ham.
Back to top
View user's profile Send private message
Bananskrue
Veteran


Joined: 11 Aug 2012
Posts: 3116

PostPosted: 22.07.2020 13:30    Post subject: Reply with quote

Kan det hende at vi gikk så langt som å sparke Horneland fordi Hareide takket ja til å ta over? Da skjønner jeg at man blir litt irriterte når vi plutselig sitter her noen måneder senere uten trener og uten plan.
Back to top
View user's profile Send private message
Bonzo
Veteran


Joined: 02 Aug 2005
Posts: 1126
Location: Drammen

PostPosted: 22.07.2020 13:36    Post subject: Reply with quote

Det gir vel i hvert fall litt mer mening. Synes det var rart at man uttalte at denne avtalen var så fersk etter B/G kampen og Hornelands exit. Det kan jo tyde på at de har hatt en plan med avslutningen av kapittelet om Horneland og faktisk har jobbet i forkant. Likevel er det noe snodig at man ikke har god nok kommunikasjon mellom klubben og Hareide til at man har funnet ut i hvilken grad han kan ta over denne sensommeren/høsten eller ikke.
Back to top
View user's profile Send private message
doffen
Veteran


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 1980

PostPosted: 22.07.2020 14:07    Post subject: Reply with quote

Var det ikke etter BG kampen at horneland hadde kommet med noen forslag? Tipper de da ble enige med Hareide om 1/8, og kanskje var horneland der at han skulle bli assistent eller noe i den duren. Så trodde de Åge ville stå i avtalen, og det var lite risiko i å slippe horneland litt senere.

Skjønner at de blir forbanna, men den pressemeldinga er uansett like flau og uproff.
Back to top
View user's profile Send private message
orkdal,n
Rutinert


Joined: 26 Aug 2018
Posts: 774
Location: Orkland

PostPosted: 22.07.2020 14:10    Post subject: Reply with quote

Æ trur at vi må engasjer Snåsa-kaill,n sånn at kneet te,n Åge bli bra med en gang. Smile
_________________
Nattbussen går halv ett!
Back to top
View user's profile Send private message
RBKgutt
Senior


Joined: 24 Jun 2020
Posts: 109

PostPosted: 22.07.2020 14:11    Post subject: Reply with quote

https://www.vg.no/sport/f...-vaar-side

Første artikkelen i denne saken som faktisk er litt oppklarende.

"– Som sagt har vi hatt dialog og kommer helt sikkert til å ha dialog fremover, sier Hareide.

Det synspunktet støtter Rosenborgs sportsdirektør.

– Det har vel vært aktuelt frem til nå, så det kan det så klart være igjen. Vi får se hva som skjer, sier Dorsin."

Her tipper jeg de prøver å få til en løsning til slutt uansett.
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 22.07.2020 14:12    Post subject: Reply with quote

Hjelde wrote:
Utrolig kreative forsøk her inne for å gjøre Hareide til syndebukken her... men altså, det blir for dumt. Mannen har jo bare vært ærlig og erkjent at utviklingen med kneet ikke går som det skal og at han derfor ikke har mulighet til å trene laget nå. Det er bare å takke og bukke for at han er ærlig på det... og ikke gjøre noe nummer ut av det utad. Ingen skulle visst om dette, men nå har Rosenborg selv sørget for å invitere hele Norge inn i dette røret.

Det hadde ikke vært noe problem for Rosenborg å gi Hareide mer tid til å få orden på kneet. De kunne signert avtale om at Hareide trente RBK fra 2021-sesongen. Og det finnes faktisk medisinsk personell i Trondheim, til og med i klubben, som kan bistå i den prosessen. Det som har skjedd her er at Hareide ikke har villet signere noen kontrakt, i strid med de signalene klubben har fått fra han tidligere.

Det andre jeg stusser veldig over er hvorfor brukere her på forumet hyler over at klubben *sier* vi fortsetter med Henriksen som midlertidig hovedtrener ut året. At de har uttalt det betyr selvsagt ikke at de ikke likevel kan komme med en ny hovedtrener 1. august eller en annen dato. Det det betyr er mer arbeidsro for Henriksen og spillerene og de som jobber med å finne hans erstatter. Jeg hadde syntes det var rart om de kom med noen annen beskjed enn nettopp dette...
Back to top
View user's profile Send private message
Pappelg
Veteran


Joined: 10 Jul 2018
Posts: 1862

PostPosted: 22.07.2020 14:15    Post subject: Reply with quote

Jaja, så ble det dårlig kommunikasjon igjen. Men det hadde ikke blitt Hareide nå 1.august uansett sånn som det ble. Med mindre det dukker opp muligheten for en bra utenlandsk trener nå i sommer så blir det vel Henriksen ut sesongen. Da ser det ut som for meg at det beste vi kan gjøre er å gi unggutta masse spilletid og forsøke å nå 3 plass. For en nedtur denne sesongen ble, men er vel ikke helt uventa.
Back to top
View user's profile Send private message
glimt
Senior


Joined: 12 Aug 2011
Posts: 214

PostPosted: 22.07.2020 14:19    Post subject: Reply with quote

All ære til Knutsen, men jeg tror det er det er det langvarige samarbeidet med Bjørkan som har gjort at Glimt har tatt fyr det siste halvannet året. Jeg tror også at han blir i klubben neste år (kontrakt ut 2022), og det aner meg at en retur til Bergen er mest aktuelt når han er ferdig i Bodø.

Fascinerende å se at enkelte krever å ha fire aktuelle kandidater på intervju. Finnes det virkelig fire kandidater som
a) er interessante for klubben
b) er interessert i jobben og
c) er tilgjengelige umiddelbart?

Ikke for å slenge dritt (eeeller...?), men når i Rosenborgs moderne historie var hovedtrenerjobben mindre attraktiv enn den er akkurat nå?

Spåkula sier at det kommer litt brannslokking fra begge kanter nå, så offentliggjøres det at Hareide overtar etter sesongen er over. Rambo manøvrerer skuta inn til en skuffende femteplass.
_________________
Attaboy: "taktikken fungerer, altså. PINLIG Glimt!"
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 556, 557, 558 ... 772, 773, 774  Next
Page 557 of 774

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb