| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Cobley Junior
|
Posted: 25.11.2006 21:43 Post subject: |
|
|
Jeg mener RBK bør ta en tur over dammen, til sør-amerika for å se seg om etter en klassestopper..
Jaja, jeg vet at vi ikke vært heldig med Lago og Eguren, men vi må ikke være redd for å prøve igjen...
Hvis vi ser på topp 10-15 stoppere i verden i dag, er det opptil flere sør-amerikanere, rettere sagt er spillere som Lucio, Cris, Ayala m.f sør-amerikanske...finnes utallige midtstoppertalenter i den delen av verden.. _________________ "Sentèr bror, fer nu har æ fått opp farten...!" |
|
| Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 26.11.2006 02:21 Post subject: |
|
|
| TomH wrote: | RBK kan få både Koren og Bernier - om klubben selv ønsker.........
Det er faktisk helt realistisk! |
Ja, men Bernier er [b]IKKE[\b] god nok.
GÃ¥ tilbake til lavvoen. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 26.11.2006 15:57 Post subject: |
|
|
Du synes ikke Bernier er god nok, Holdbrillan. Bernier er en bedre spiller enn vår nåværende ballfordeler. Det eneste aberet er kanskje at Riseth er flinkere til å skade motspillere. Og at han er flinkere med media selvsagt. _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 26.11.2006 16:18 Post subject: |
|
|
Med en midtbane bestående av Marek Sapara, Patrice Bernier og Robert Koren hadde vi nok eid Tippeligaen, og kanskje eid Champions' League og - men litt synd å sende både Tettey og Skjelbred ut i kulda da... _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 26.11.2006 21:45 Post subject: |
|
|
Med en midtbane bestående av Sapara, Bernier og Koren hadde vi skjøvet Skjelbred og Tettey ut i kulden, og det er ikke riktig. Begge de to lokale ungguttene er gode nok til å bidra med mye av det samme som Koren og Bernier kan bidra med.
Bernier kan jeg greit se i Rosenborg. Koren liker jeg ikke, og jeg ser heller ikke hvor han skal passe inn, bortsett fra som indreløper, men der har vi allerede gode nok spillere.
På kort sikt er vi kanskje bedre tjent med Koren, men på lang sikt er det Tettey-Skjelbred som gjelder. Ikke Sapara-Koren. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 26.11.2006 22:32 Post subject: |
|
|
Heller bedre spillere enn lokale spillere. Dette er nye tider. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 26.11.2006 22:34 Post subject: |
|
|
| samma for meg hvor de kommer fra, tar ikke ut laget på grunnlag av geografiske forutsetinger. |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 26.11.2006 22:44 Post subject: |
|
|
Dere må ikke glemme UEFA- reglene, det er meget viktig med egenproduserte spillere. Så å kjøpe spiller over en lav sko er ikke det lureste... Tror RBK bør satse på Tettey og Skjelbred... _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 26.11.2006 22:53 Post subject: |
|
|
| skal vi tenke på en regel som ikke finnes? |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 26.11.2006 23:13 Post subject: |
|
|
Heldigvis er det ikke du som tar ut laget heller, joko-  _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 27.11.2006 08:55 Post subject: |
|
|
| joko- wrote: | | skal vi tenke på en regel som ikke finnes? |
Regelen eksisterer... Bare gå inn på UEFA's sider å les... Regelen ble innført til høsten 2006. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 28.11.2006 10:11 Post subject: |
|
|
| Hvis det viser seg at Koren blir i Norge og han ikke blir Rosenborg spiller, da er så talentløst av den sportslige ledelsen i Rosenborg at hele gjengen bør sparkes så langt fra brakka som overhodet mulig. Ved en anskaffelse av Koren så er det en gylden mulighet til å bli kvitt Solli. Det er jo en drømme situasjon. Solli har ikke prestert i RBK draka noen sinde. Han har vært her i 3,5 år nå. Det er det samme som Storflor. De har fått alt for mange sjanser og skal ikke ha flere. Selg de til Lierse og Rekdal i Belgia. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 28.11.2006 12:42 Post subject: |
|
|
Typisk RBK å ikke bry seg når det gjelder. Koren er jævlig god!! Tettey syens jeg ikke har overbevist meg og Per ciljan er ikke det han var enda. Dessuten trenger vi folk som kan sette ballen i mål, det kan ikke tettey og ciljan etter skaden. De er vaksinert, vi må ha en midtbanespiller som kan klinke kula i mål. Men med Rune Bratseth som sportdirektør så blir det ikke noe Koren dessverre.
Inn: Koren, ny midtstopper, Stoor, venstre kant
Ut: Kvarme, (Basma), (Essediri),
Solli vill jeg ha med som ving. Grunnen er at Braathen og Jamtfall sliter mye med skader i løpet av en sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 28.11.2006 22:19 Post subject: |
|
|
Storflor har vært et av lagets beste spillere iår etter min mening. _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 28.11.2006 22:43 Post subject: |
|
|
Sier meg enig med Baadshah/Tab. Storflor har vært en av våre beste spillere, med noen viktige mål og et stort antall assists. Nå er han i tillegg toppscorer i Royal League. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 28.11.2006 23:10 Post subject: |
|
|
| Det er lenge siden jeg har sett Storflor så god som i høstsesongen. Er enig der ja;) |
|
| Back to top |
|
 |
Hulsker kan Brenn Senior
|
Posted: 29.11.2006 19:22 Post subject: |
|
|
http://home.skysports.com...k+on+Czech
Noen som veit hvem han er ? men tviler jo på at vi får han.
Bare for Bayern å slenge på en extra 0.. så ern deres.. _________________ Gi oss Daniel Braaten tilbake. Å gi oss en skikkelig spiss, selg steffen! |
|
| Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
Posted: 29.11.2006 19:56 Post subject: |
|
|
Jeg anbefaler deg å lese forumet.
Tomas Sivok _________________
| kentosd wrote: | | Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør. |
|
|
| Back to top |
|
 |
Hulsker kan Brenn Senior
|
Posted: 29.11.2006 20:09 Post subject: |
|
|
heh, tnx mate.. får ikke med seg alt  _________________ Gi oss Daniel Braaten tilbake. Å gi oss en skikkelig spiss, selg steffen! |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 30.11.2006 00:49 Post subject: |
|
|
Fredrikstads Tarik Elyounoussi valgte skolen fremfor en trail i Premier League-klubben Portsmouth!
Den engelske Premier League-klubben har fulgt stortalentet i et halvt år.
Tarik Elyounoussi (18 ) scoret for øverig fem mål på 25 kamper for Fredrikstad i år, en spiller jeg mener RBK abselutt bør skaffe seg. _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 30.11.2006 18:26 Post subject: |
|
|
Du mener trial? Sikkert bare en skrivefeil fra din side.
Uansett, det står at norske klubber er interesserte i denne karen. Har kjennskap til han fra FM Kunne muligens vært noe for RBK, men jeg tviler litt. Ser ut som han skal til Sverige. Da slipper vi å møte han
http://home.skysports.com...t+for+exit _________________ In Rekdal We Trust! |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 03.12.2006 19:02 Post subject: Gislason |
|
|
| Kunne Stefan Gislason vært en intresann man med tanke på anker rollen på rosenborg? Det lille jeg har set virker han som en forholdvis passningsikker og duellsterk midtbanespiller. |
|
| Back to top |
|
 |
petko Rutinert
Joined: 12 Jan 2005 Posts: 654 Location: Kowloon, Hong Kong
|
Posted: 03.12.2006 19:08 Post subject: |
|
|
Gislason er den desiderte beste defensive midtbanespilleren i TL. Så hans defensive kvaliteter er det ikke tvil om, og sånn sett ville han vært en forsterknng. Men, er han god nok offensivt, altså til å sette igang spillet og styre midtbanen? Det har jeg mine tvil om... _________________ Veni, vidi, vici! |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 03.12.2006 19:19 Post subject: Gislason Passningskvalitet |
|
|
| Tviler på at passningskvaliteten til gislason er noe dårliger enn hos riseth og med mindre vi får en utrolig god midstopper så ser det ut til at forsvaret vårt ikke fungerer uten denne skjermen som riseth har vært. De er rett og slett for sløve bak der. |
|
| Back to top |
|
 |
|