English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Framtidige trenerkandidater
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 478, 479, 480 ... 779, 780, 781  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Trondhjemsen
Proff

PostPosted: 26.06.2020 17:07    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
Jeg skulle ønske at vi nok en gang klarte å vende nesen mot litt sterkere fotballmiljøer enn det norske, som det tyske eller nederlandske.

Liker tanken, men vi har jo nettopp prøvd det med Coolen og co. Jeg tror de trekker seg ut fordi de ikke blir inkludert i klubben og føler kanskje at de har jobbet på siden av resten. Hvorfor skal det gå bedre om vi prøver på nytt når resten av klubben er som den er?

Gi oss heller en karismatisk type som aksepterer en korttidskontrakt ut året. Vi må få opp entusiasmen i gruppa og supporterne. Det tror jeg Sollied gjør bedre enn de fleste andre.
Lomaxx
Veteran

PostPosted: 26.06.2020 17:09    Post subject: Reply with quote

Kan vi ikke bare gjøre som Eggen trua med og kappe føttene av mini og sy dem på Eggen. Dermed har vi en Eggen som med, om han vil, kan komme tilbake og trene aktivt Razz

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
View user's profile Send private message
Vakker Blomst
Proff

PostPosted: 26.06.2020 17:24    Post subject: Reply with quote

Kan ikke bare Ciljan ta en telefon til gamletreneren sin Jürgen Klinsmann og høre om han er interessert i et dÃ¥rlig betalt og lite lukrativt eventyr oppe i det kalde nord da? 😜
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 26.06.2020 17:49    Post subject: Reply with quote

micke wrote:
Å hente Kjetil Knutsen som hovedtrener mener jeg har for stor risiko. Det RBK trenger nå er en langsiktig løsning med en trener som har stor autoritet og som kan røske litt i grasrota i RBK.

Kjetil Knutsen står for den rette typen fotball som vi i Trøndelag vil ha i RBK, men han har for liten erfaring. Skal vi gå på et nytt prosjekt for å "trene" opp en trener? Jeg mener Kjetil Knutsen har bedre av å være i Bodø noen år til for å eventuelt bli en kandidat for RBK i fremtiden.

Vi RBK supportere(med god hjelp av media) spiser opp trenere, så vær så snill å få inn en som tåler å stå i stormen, som evner å banke inn en tydelig spillestil, som evner å be adressa om å roe seg noen hakk når det er nødvendig, samt å gi oss tilbake gleden av å se RBK rundspille alle motstandere på Lerkendal.

Jeg skjønner meget godt skeptismen din, men jeg er alikevell totalt uenig.
KK har beviselig klart å videreføre Eggens tanker inn i 2020 med suksess.
KK er en mere avslappet person som er mere 1v1 med spillerne sine.
KK vil kunne få til "vårslæpp" på spillerne og bygge oss opp videre mot neste sesong.
Har kjempetro på KK men tror det er UTOPI at vi skal kunne hente ham sålenge han ser muligheten til å fighte med Molde om gull til Glimt.

Om vi skal gjøre noe som heldst mens vi tenker langsiktig så mener jeg vi skal få inn en midlertidlig trener som f.eks Henriksen + Dorsin som helt sikkert har mye respekt i gruppa. Kjøre et par samtaler med Eggen og åpne offentlig om at Eggen er delaktig slik at han får den fortjente honøren for innsatsen.
Tror spillerne vil slippe ned skuldrene og prester nok til at vi fighter om sølv/Bronse/top plassering og så faser vi inn talentene som anses for god nok mot neste sesong og strukturerer opp mot en optimal 4-3-3 tropp mot neste sesong.

dvs. Brattbakk, T.Johnsen og kanskje flere kan få litt spilletid.
Besim hentes hjem og fases inn.
Hovland informeres om å finne seg ny klubb.

Hareide er selvfølgelig et opplagt alternativ, men unansett om det er snakk om 1 sesong eller 3-4 så vil det i beste fall kjøpe oss tid.

Jeg mener bestemt vi fortjener fik av Eggen for å ha bæsjet på rollespiller systemet som i utganspunktet var fundamentet for skyggelag og som han hadde brukt sine beste år på å utvikle for oss.
Her har styret et ansvar som de ikke kan løpe ifra og det BØR få konsekvenser for dem på lik linje som det fikk for Eirik!
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
simvik91
Rutinert

PostPosted: 26.06.2020 18:17    Post subject: Reply with quote

Oppriktig spørsmål: hvordan foregår egentlig prosessen rundt valg og signering av ny trener? Er det sportslig leder som lager en liste over ønskede kandidater som han så gir til styret, som igjen sier ja/nei? Hvem i styret har isåfall "vetorett"? Hvem kan sies å ha ansvaret?

Grunnen til at jeg lurer på dette er at klubben i fjor gjorde en trenersignering som de aller fleste supportere spådde ville gå ad undas, og det viste seg jo nettopp å være en helt elendig trenersignering. Da synes jeg det er merkelig, og helt ærlig litt provoserende, at det ikke er tydelig for medlemmer og supportere av klubben hvem som er ansvarlig for signeringen.
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 26.06.2020 18:19    Post subject: Reply with quote

Det er styret som er ansvarlig for signeringen. En for alle alle for en. Styreleder er alltid øverste ansvarlige, men ta i betraktning at Koteng har sagt han støtter seg på fotballkompetansen til de som har den i styret. Det betyr Bratseth, Heggem, Winsnes. Så det er i praksis de som har gjort valget.
Back to top
PerO
Veteran

PostPosted: 26.06.2020 18:21    Post subject: Reply with quote

Simvik:

Det har variert. Hamren ble hentet da Bratseth, som ikke hadde noen verv pr tidspunkt fikk oppgaven av styret. Han involverte Thorbjørnsen.

Siste gang var det Bjørnebye med Winsnes og Bratseth fra Styret som hjelp
Back to top
Hvit mann som pusher 50
Veteran

PostPosted: 26.06.2020 18:25    Post subject: Reply with quote

Vakker Blomst wrote:
Kan ikke bare Ciljan ta en telefon til gamletreneren sin Jürgen Klinsmann og høre om han er interessert i et dÃ¥rlig betalt og lite lukrativt eventyr oppe i det kalde nord da? 😜

Koteng har jo sagt at pga Corona så er det nødt til å bli en norsk trener (smart måte å prøve å ro seg unna den kommende feilansettelsen på, vil jeg tro). Ingen bør bli sjokkert om Rambo fortsatt trener RBK 31/12 2020. Med mindre vi har fått nytt styre på plass i løpet av fellesferien.
KitWalker
Veteran

PostPosted: 26.06.2020 18:37    Post subject: Reply with quote

tr0ndern wrote:
Vakker Blomst wrote:

Koteng har jo sagt at pga Corona så er det nødt til å bli en norsk trener (smart måte å prøve å ro seg unna den kommende feilansettelsen på, vil jeg tro).

Det har han ikke sagt du.
Back to top
waterfalls
Veteran

PostPosted: 26.06.2020 18:46    Post subject: Reply with quote

Spørsmålet var om de kunne hente fra den hylla de dreiv å flørta med sist gang, altså Bosz, De Boer, Hjulmand osv. Det utelukket Koteng fordi han sa at korona perioden har kostet også for Rosenborg. Slik jeg husker det intervjuet med adressa i farten i alle fall.
Back to top
HeXX
Rutinert

PostPosted: 26.06.2020 20:01    Post subject: Reply with quote

Hvis Koteng har uttalt noe slikt, er det vel grunn til å reise mistillitsforslag med det samme. Han legger premisser for trenerjakten som han ikke har forutsetninger for å gjøre før de faktisk har sondert markedet og kartlagt de reelle kostnadene. Dette er ikke annet enn ansvarsfraskrivelse og mangel på evne til å gjøre jobben som formann.

De kommer garantert til å ta en telefon til Bodø, og få beskjed om at dette ikke er aktuelt uten så og så mange millioner. Men god research vil du garantert finne gode nok eller bedre alternativer i Europa som koster mindre. Så nei Koteng, du må nok ta jobben ordentlig denne gangen. Det vil om ikke annet bli en ny opplevelse...

I bet the YMCA dance is a lot harder to do in Chinese
Back to top
nidaros997
Veteran

PostPosted: 26.06.2020 20:05    Post subject: Reply with quote

https://twitter.com/Hogne...56/photo/1

(Twitter-link til Koteng som velger ny kandidat - fikk ikke til å lime inn bildet).

Foreslår vi velger Fetter Anton neste gang!

RBK
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 26.06.2020 20:21    Post subject: Reply with quote

Skullerud skal være kandidat. Fri og bevare meg vel!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
senador
Legende

PostPosted: 26.06.2020 20:23    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:

Dette er en spøk ikke sant?
Back to top
Flabbergast
Veteran

PostPosted: 26.06.2020 20:24    Post subject: Reply with quote

What!! Dimmetriks fra Bjørnebye? De var vel pals
Back to top
Henri
Legende

Hedon wrote:

Jeg orker ikke mer.
Back to top
Yv89
Veteran

Det er det sykeste.
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 26.06.2020 20:25    Post subject: Reply with quote

senador wrote:

Dette er en spøk ikke sant?

Det hevdes i Eurosport.

https://www.eurosport.no/...tory.shtml
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
senador
Legende

PostPosted: 26.06.2020 20:26    Post subject: Reply with quote

Hvis Skullerud blir ansatt bør styret gå umiddelbart. Har de ikke lært noenting?
Back to top
WanAn
Proff

PostPosted: 26.06.2020 20:27    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:

Må da være mulig å meg ett pusterom eller??? Trodde de hadde lært nå etter perry×2 og assistentannsettelser og så Horneland? Er jo nærmest vanntortur dette. Får jo knapt puste mellom ryktene
Back to top
Aristoteles
Veteran

PostPosted: 26.06.2020 20:31    Post subject: Reply with quote

Skullerud. Er det mulig. Jeg makter ikke mer.
Back to top
Naaerdetnok
Junior

PostPosted: 26.06.2020 20:34    Post subject: Reply with quote

Jeg tar fort en 10ende plass på tabellen i år under en assistent dersom vi kan få KK fra neste år.
Back to top
RBKSandvika
Veteran

PostPosted: 26.06.2020 20:36    Post subject: Reply with quote

Skullerud kan ikke være engang en vits.
Herregud for et skrekkelig valg!
Back to top
KitWalker
Veteran

PostPosted: 26.06.2020 20:37    Post subject: Reply with quote

Skullerud for faen?

Har ikke bevist en pøkk, annet enn å vinne seriegull med Molde da RBK lå med brukket rygg.

I helvette heller.
Back to top
KitWalker
Veteran

PostPosted: 26.06.2020 20:39    Post subject: Reply with quote

Og han er av NFF-skolen.

Nei. Nei. NEI.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 478, 479, 480 ... 779, 780, 781  Next
Page 479 of 781

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb