| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 24.06.2020 20:48 Post subject: |
|
|
| Artig om han senker Fagermo i kveld. |
|
| Back to top |
|
 |
Standarn og Crick Veteran

|
Posted: 24.06.2020 20:54 Post subject: |
|
|
| Ser slik ut. 2 mål fra han nå og 3-1. |
|
| Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 24.06.2020 20:54 Post subject: |
|
|
Tipper han blir bekreftet klar på Søndag før Brann-kampen. Tror han spiller mot Start selv om de har signert Bakenga.
Men ingen bedre avskjed enn å senke Fagermo! |
|
| Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 24.06.2020 20:55 Post subject: |
|
|
Spilt en ganske god kamp synes jeg. Veldig mye mer bevegelig på topp enn de spissene vi har hatt i det siste. Litt heldig med første scoringen idag, men bra innsats og veldig på hugget! _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
| Back to top |
|
 |
sunnset1 Senior

|
Posted: 24.06.2020 21:07 Post subject: |
|
|
Men han må jo få noe å jobbe med, ikke bare i presspillet. Må fore han med baller og innlegg. Det er jo noe Rosenborg ikke klarer å gjøre for tiden. _________________ Hvorfor? |
|
| Back to top |
|
 |
Standarn og Crick Veteran

|
Posted: 24.06.2020 21:19 Post subject: |
|
|
| Ekte hat-trick på karen. |
|
| Back to top |
|
 |
Orkdal1 Rutinert
|
Posted: 24.06.2020 21:20 Post subject: |
|
|
| On fire. |
|
| Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 24.06.2020 21:20 Post subject: |
|
|
Bare å punge ut! _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
| Back to top |
|
 |
orkdal,n Rutinert

|
Posted: 24.06.2020 21:59 Post subject: |
|
|
| sunnset1 wrote: | | Men han må jo få noe å jobbe med, ikke bare i presspillet. Må fore han med baller og innlegg. Det er jo noe Rosenborg ikke klarer å gjøre for tiden. |
Riktig. Rbk,s problem stikker dypere enn om en potensiell toppscorer blir klar for laget. _________________ Nattbussen går halv ett! |
|
| Back to top |
|
 |
enojado Veteran
|
Posted: 24.06.2020 22:18 Post subject: |
|
|
| Vanskelig for å tro at det blir noen hat-trick med Horneball! |
|
| Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
Posted: 24.06.2020 22:28 Post subject: |
|
|
Enig. Vi har fortsatt til gode å oppleve at noen scorer hat-trick under Horneland, og det kommer nok heller aldri til å skje!!!!
Nei, vent...
 |
|
| Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 24.06.2020 22:41 Post subject: |
|
|
| Trodde aldri jeg skulle lengte så mye etter å få Børven til RBK. Men slik er det altså nå. Det Islamovic har visst har vært så utrolig dårlig. Nå har han ikke hatt laget med seg heller men jeg sliter med å se hva han tilfører laget. Forundrer meg ikke om det blir total flopp og han sendes vekk om et halvår. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 24.06.2020 23:22 Post subject: |
|
|
For meg blir Børven et slags Lakmuspapir for Islamovic. Dersom også han slutter å score eller bremser kraftig på raten, er det åpenbart at rammene for en midtspiss i Rosenborg er fryktelig dårlige. Da er det i så fall lite fair å avskilte svensken allerede. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Pokie Veteran

|
Posted: 25.06.2020 00:25 Post subject: |
|
|
Børvens involvering før sin siste scoring med ett-touchs gjennombruddspasning fra sin indreløperrolle (!) og ut til kanten viser at det muligens finnes mer ferdigheter der enn bare goalgetter-egenskaper.
I tillegg: han scorer hat trick for et Odd som i og for seg skaper ganske lite også.
Kanskje ikke så dum signering dette.
Får man i tillegg laget til å fungere så snakker vi her om en type som lett scorer 20+ ila. en sesong. _________________ "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."
- George Best |
|
| Back to top |
|
 |
enojado Veteran
|
Posted: 25.06.2020 07:17 Post subject: |
|
|
| Zorac wrote: | | For meg blir Børven et slags Lakmuspapir for Islamovic. Dersom også han slutter å score eller bremser kraftig på raten, er det åpenbart at rammene for en midtspiss i Rosenborg er fryktelig dårlige. Da er det i så fall lite fair å avskilte svensken allerede. |
Ja, og rammene er min påstand at Børven ikke vil score hat-trick med Horneland. I RBKs storhetstid fikk alle spiss-reservene, mange sjanser nærmest uansett hvor dårlige de var.
Og av det lille jeg har sett Dino 2 1/2 kamp, så er han ikke så dårlig som mange skal ha det til. Spiller mye på 1-2 -touch, godt overblikk for medspillere og ofte "riktig" plassert, men spillet blir en del preget av misforståelser.
Børven kan i så måte være en perfekt signering for en fallitterklæringen til styret. Men er redd for at det tar så lang tid at 2020 sesongen allerede er ødelagt.
Som Rushfeldt sa en gang etter hjemkomsten fra spania og hat-trick: Ã… spille spiss i rosenborg er en av de minst komplekse rollene i hele klubben... |
|
| Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 25.06.2020 10:24 Post subject: |
|
|
Betal det Odd forlanger nå!!!
Vi med over 200 Mill i budsjett, så kan vi betale noen Mill for eliteseriens desidert beste spiss. Og målgarantist. |
|
| Back to top |
|
 |
Bonzo Veteran

|
Posted: 25.06.2020 10:27 Post subject: |
|
|
| I en tid med permisjoner og økonomisk nedgang er det jo bare å sløse ut? Det er helt meningsløst å bli med på galskapen alle klubber i Norge prøver på hver gang vi henvender oss om noen. Vi har betalt nok med gull for gråstein. |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 25.06.2020 10:29 Post subject: |
|
|
Håndlykken og Odd skal komme her og leke storklubb. Krever fire mill for Børven som har seks uker igjen av kontrakten! Voldsomt provoserende. Hold dere til pressekonferanse for signering av juniorspillere. _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
Captain Veteran
|
Posted: 25.06.2020 10:53 Post subject: |
|
|
Synes Nornes svarer godt for seg i alle fall. Virker som han ønsker det beste for Børven, med tanke på at han skal få slippe å sitte hjemme i august og halve september.
Isolert sett ville ikke fire millioner for eliteseriens toppscorer vært så aller værst, men det faktum at det bare er én mnd. igjen av kontrakten, gjør at det blir usmakelig høyt. Odd burde bukke og nikke hvis de klarer å få inn to millioner for en spiss som uansett er ferdig om én mnd. I tillegg har de vel blitt forespeilet en avtale der de får Botheim på lån, noe jeg tror ville gagnet alle parter.
Det ender vel med at når årsregnskapet skal gjøres opp, viser det seg at de går med noen millioner i underskudd. Derfor burde de tenke litt lengre enn nesetippen. Odd er og forblir en middels klubb i eliteseriesammenheng.
Uansett, deilig å se at Børven banker inn et vaskeekte hattrick mot sin tidligere sjef. Tror Fagermo er bitter for at han ikke klarte å få kloa i han.
https://www.vg.no/sport/f...-userioest _________________ Stolt fortid, stor fremtid |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 25.06.2020 10:58 Post subject: |
|
|
| Er de stinn av penger i Odd, er det noe jeg ikke har fått med meg? |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 25.06.2020 11:07 Post subject: |
|
|
| Bart1 wrote: | Betal det Odd forlanger nå!!!
Vi med over 200 Mill i budsjett, så kan vi betale noen Mill for eliteseriens desidert beste spiss. Og målgarantist. |
Budsjett ikke så fryktelig relevant, bør heller se på regnskap og kontantstrøm. Bør ikke betale fire millioner. |
|
| Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 25.06.2020 11:09 Post subject: |
|
|
| Knowrud wrote: | | Er de stinn av penger i Odd, er det noe jeg ikke har fått med meg? |
For Odd kan det å beholde Børven til 1. juli gi tippeligaspill istedenfor Obos. For RBK, så kan det å få Børven nå være forskjellen mellom gull eller Europaspill og ingenting...
Men, så har man det med stolthet da... Vi vil ikke betale det Odd mener de fortjener - fordi han kan gå gratis av rent juridiske grunner. |
|
| Back to top |
|
 |
Ten8y Rutinert
|
Posted: 25.06.2020 11:52 Post subject: |
|
|
| 4 millioner høres mye ut. Odd sitter med gode kort på hånda her. Til syvende og sist så får vel Koteng & Co vurdere hvor mye han er verdt, og om evt han har det som trengs for å få oss ut av sumpa. |
|
| Back to top |
|
 |
Platon.XI.XI Senior
|
Posted: 25.06.2020 12:15 Post subject: |
|
|
Tullete sum på norsk nivå genrellt, i en økonomisk utfordrende tid hvor usikkerhet trykker hardt på den norske krona.
Vi lever i vakum av vår største storhetstid.
Molde får stort sett hva de peker på. Vi derimot må betale 4 mill ++ for 5 uker. Det må bli slutt på dette. Når det er nevnt er det ikke ment å sparke opp debatten om urettferd og økonomi. Jeg mener at vi må sette ned foten. Vi har spillere som burde være mer enn god nok for en topp plassering i tippeligaen. Vi må ikke haste på så innforjævlig.
Forhåpentligvis, som jeg ser det, så blir det ingen overgang før 1.august. _________________ Asså, hvis du kaille det å bli spællt ut når dem læmpe ballen fra egen 16 og opp i målgården te oss, og slår oss i lufta, da tar du helt feil! Det e æ ikke enig med dæ i, men du må få lov te å ha den meninga.
Nils A. Eggen |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 25.06.2020 12:17 Post subject: |
|
|
| Bli enige om tre mill og bare betal. Greit at det bare er snakk om noen uker, men Odd sitter på gode kort når sesongen er som den er, og det kan fort bli veldig kostbart for oss om vi skal spille 12 kamper uten spiss. |
|
| Back to top |
|
 |
|