| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
RoSolum Proff
|
Posted: 30.05.2020 12:32 Post subject: |
|
|
| Lisa Birgit Holst wrote: | | Joda, men det krever at man oppretter bruker, starter abonnement og avslutter abonnement etterpå. Mye jobb for en treningskamp. |
Da var det vel ikke så farlig med den treningskampen likevel? _________________ Stopp negativismen rundt Rosenborg!
Fotball er følelser - slipp dem fri!
https://www.facebook.com/...ed_comment |
|
| Back to top |
|
 |
JB Veteran
Joined: 04 Aug 2013 Posts: 1057 Location: Holmedal, Årjäng, Sverige
|
Posted: 30.05.2020 12:38 Post subject: |
|
|
Hjelper Ikke reklamere med tilbud på adressa+ til 1kr, når det er klin umulig å registrere seg. Schibsteds side har ligget nede siden i går, og det er umulig å opprette abonnement slik at man får tilgang til denne kampen. _________________ Rosenborg Ballklub er min religion, og Lerkendal er kjerka. |
|
| Back to top |
|
 |
Standarn og Crick Veteran

|
Posted: 30.05.2020 12:47 Post subject: |
|
|
Positivt overrasket over at vi har sett såpass mye bedre ut enn Glimt. Ikke alle som var like gode, men heller ingen som har vært spesielt dårlige.
Må se det er utrolig forfriskende med en back som faktisk klarer å slå presise innlegg. Trondsen har vært utrolig god i første omgang.
Heller ikke overraskende at det er Doff som scorer. Tror han kommer til å score mye for rbk i år. |
|
| Back to top |
|
 |
RoSolum Proff
|
Posted: 30.05.2020 12:52 Post subject: |
|
|
| JB wrote: | | Hjelper Ikke reklamere med tilbud på adressa+ til 1kr, når det er klin umulig å registrere seg. Schibsteds side har ligget nede siden i går, og det er umulig å opprette abonnement slik at man får tilgang til denne kampen. |
Klarte det fint, jeg
Har vært mye rart så langt i matchen, bærer vel godt preg av 2-3 mnd uten kamp eller ordentlig trening.
Godt å se at vi er såpass mye bedre enn Glimt, hvertfall. Spent på å se hvordan laget opptrer med Konradsen nå i 2. omgangen, synes ikke Tagseth var så fryyyyktelig imponerende i 1.omg _________________ Stopp negativismen rundt Rosenborg!
Fotball er følelser - slipp dem fri!
https://www.facebook.com/...ed_comment |
|
| Back to top |
|
 |
Undergangen er nær Veteran

|
Posted: 30.05.2020 13:18 Post subject: |
|
|
| Blir litt deppa når Sagbakken sier Horneland nok ikke ønsker Serbecic tilbake nå fordi da blir konkurransen for stor, samtidig som stopperne vi har sender kort pasning sidelengs/bakover med en gang en glimtspiller kommer nærmere enn 3 meter. Gud som jeg savner en stopper som ikke er redd ballen. |
|
| Back to top |
|
 |
Standarn og Crick Veteran

|
Posted: 30.05.2020 13:42 Post subject: |
|
|
| Første omgang var grei og vi var klart best. Andre omgang var svak. Eneste lyspunkt der var Holse som viste god teknikk og arbeidskapasitet. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 30.05.2020 13:46 Post subject: |
|
|
| Positiv kamp helt frem til kampen døde ut. Jeg er ikke lenger i tvil om at Horneland vil spille en offensiv 433-fotball som jeg kan like, spørsmålet er om han klarer å få det til. Lundemo, Trondsen, Zach, Tagdeth og Adegbenro var vel de mest positive. |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 30.05.2020 13:46 Post subject: |
|
|
| Synes vi gjør en grei kamp alt tatt i betrakning. Vi er klart bedre enn Glimt i denne kampen. Eneste bekymringen er at vi fortsatt sliter med å omstille et spillemessig overtak til mål. Denne kampen burde vært avgjort i 1.omgangen. I stedet kunne den fort endt uavgjort om Glimt hadde hatt litt marginer på slutten. |
|
| Back to top |
|
 |
Captain Veteran
|
Posted: 30.05.2020 13:56 Post subject: |
|
|
Alt i alt en ok kamp, til tross for at det er tre måneder siden forrige. Til tider virket vi gode i første omgang, men kampen ble veldig påvirket av alle byttene i andre omgang. Synes Valsvik hadde noen fine involveringer når det kom til frispilling langt mot høyrevingen. Gjerne mer av det fremover. Videre tror jeg ikke at Tagseth har spilt seg ut av laget, men må fortsette i dette sporet fremover. I dag virket det ikke som at Konradsen kom helt til sin rett, men det kan være at han var veldig rusten, i tillegg til at han har spilt lite i vinter.
I første omgang var det tendenser til godt spill, der relasjoner satt. Prestasjonen til Trondsen sto ikke nå tilbake fra det Meling leverte, så der er det mye å bygge videre på. Synes konkurransen mellom Valsvik og Hovland virker mer åpen nå, enn det noen gang har gjort. Nesten slik at jeg tror sjansene for å få se Valsvik fremfor Hovland er større enn at Hovland vinner den "kampen".
Blir også morsomt å se hva som skjer med høyrevingen om/når Helland er skadet. Synes både Ceide og Holse virket å takle rollen godt, der kanskje Ceide kommer mer til sin rett ute til venstre.
Uansett, det blir spennende å følge laget videre fremover. Jeg gleder meg i alle fall enormt til kampene sparkes i gang  _________________ Stolt fortid, stor fremtid |
|
| Back to top |
|
 |
Lisa Birgit Holst Junior
|
Posted: 30.05.2020 13:58 Post subject: |
|
|
| RoSolum wrote: | | Lisa Birgit Holst wrote: | | Joda, men det krever at man oppretter bruker, starter abonnement og avslutter abonnement etterpå. Mye jobb for en treningskamp. |
Da var det vel ikke så farlig med den treningskampen likevel? |
Korrekt. Så med redelig reklame hadde jeg sluppet å kaste bort tiden min. |
|
| Back to top |
|
 |
JohnTiger Veteran
|
Posted: 30.05.2020 19:47 Post subject: |
|
|
Ser Lundemo startet. Hvordan er kontraktsituasjonen for han nå? Har vi plutselig tenkt å satse på han allikevel? Trodde han var på vei ut av klubben jeg  _________________ Rosenborg e laget!
Twitter : @JohnTiger67 |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 30.05.2020 22:14 Post subject: |
|
|
Jeg mener, om vi ikke har så mange alternativer siden vi skulle prøve Trondsen på Venstre backen så er det bedre at vi bruker han enn Konradsen på DM da en er middles og den andre er Konradsen _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 30.05.2020 22:51 Post subject: |
|
|
Vi venter vel på at Skjelbred skal komme tilbake for å bekle sentral midt. Er ikke så lenge igjen. Ikke egentlig verdt å begynne å "kjøre inn" andre alternativer, kan like gjerne bruke Lundemo så lenge. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
|