English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nye spillere 2020
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 92, 93, 94  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
TomH
Veteran


Joined: 08 May 2004
Posts: 4934
Location: Buskerud

PostPosted: 16.12.2019 12:30    Post subject: Reply with quote

Zorac wrote:
Huber wrote:
Er det noen som kan forklare hvorfor Runar Espejord er en "drømmesignering" for RBK i følge Joacim Jonsson?


Fyren har rett og slett ikke peiling, og er omtrent like treffsikker som en dart-spiller med leddgikt og Parkinson. Jeg tør påstå at alle forslag Jonsson kommer med som hovedregel er spillere vi bør styre langt unna.


Jeg følger ikke med på det JJonsson sier, men at Espejord kan være meget god, er ikke feil. Som flere vet etter 15 år her inne, kjenner jeg godt til det som foregår i TIL. Espejord har hatt en høy stjerne der i lang tid og blitt sammenlignet med T.A.Flo, Rushfeldt og Årst. Espejord er en høy og god dribler, bra fart og er en frekk og strålende avslutter, men han er alltid skadet.

Hodor wrote:
Sitert Joachim Jonsson :
"Gir Dorsin råd om å rydde i Rbk-Stallen: - Espejord er som født inn i spissrollen"
...
Og minst like mye skadet som Helland


Konklusjon: Hodor har rett;
grunnen til å ikke signere Espejord er ikke pga ferdigheter, men pga skadene han hele tiden får. Personlig tror jeg han fort kunne vært en landslagsaktuell spiss om det ikke var for hans skranglete kropp. Om valget var mellom Maars Johnsen og en skadefri og fresh Espejord, ville jeg valgt Espejord 10 av 10 ganger.
_________________
Takk.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
ZOOlander
Veteran


Joined: 18 Jul 2012
Posts: 1045
Location: Tig(g)erstaden

PostPosted: 16.12.2019 12:58    Post subject: Reply with quote

Må få presisere at jeg er fan av Helland jeg da.. Absolutt verd å beholde og burde fått spille mye mer på bekostning av leiesoldaten Akintola!!! Er usikker på hva som er beefen mellom Helland og Horneland, men noe MÅ det jo nesten være!= Han produserer mål og målpoeng hver gang har kommer inn, er trønder og høyt verdsatt blandt det trønderske publikum!!!
Skal heller ikke påstå at han ikke har vært drøyere i vekta tidligere, men når han feirer målet mot PSV ser jeg mye overflødig godsaker synes jeg! Alle kan jo ha en liten dobbelthake i gitte positurer, men det er for meget av det gode der!
_________________
Saklig
Back to top
View user's profile Send private message
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 11 Feb 2012
Posts: 4038

PostPosted: 16.12.2019 13:29    Post subject: Reply with quote

De siste par kampene så har Helland jobbet hjemover, noe han ikke gjorde hjemme mot Tromsø f eks, det er antakelig den biten som har manglet og forutsatt at Horneland ikke har satt Helland på benk av andre årsaker enn sportslige så er det nok nøyaktig det som trengs for at Helland skal være førstevalg. Det og å være godt nok trent til å holde seg skadefri.

Å få Helland ordentlig i gang er nok en liten nøkkel for at 2020 skal bli et hyggelig år vil jeg mene, så gjenstår det å se om Horneland har skjønt at så er tilfelle og greier å få det til.

Hvis en kan få skikk på Helland, sentral midtbane og Hovland sin konsentrasjonsevne så mangler det egentlig bare litt samhandling. Lever i håpet, men frykter at med Horneland så er det realistisk med kun en eller to av fire.
_________________
Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100%
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 16.12.2019 13:31    Post subject: Reply with quote

TomH wrote:

Jeg følger ikke med på det JJonsson sier, men at Espejord kan være meget god, er ikke feil. Som flere vet etter 15 år her inne, kjenner jeg godt til det som foregår i TIL. Espejord har hatt en høy stjerne der i lang tid og blitt sammenlignet med T.A.Flo, Rushfeldt og Årst. Espejord er en høy og god dribler, bra fart og er en frekk og strålende avslutter, men han er alltid skadet.


Jeg mener ikke nødvendigvis at du tar feil, men jeg synes dette er tuftet på veldig lite. Espejord har spilt i Tromsø siden 2013, og totalt scoret 14 ganger på 73 kamper på seniornivå, 18 mål inkludert aldersbestemte landskamper de fem siste årene. Han har egentlig kun scoret mye på U18-nivå eller yngre, og der er det mange som har dominert.

Det er tynt grunnlag for å si at han er en 'frekk og strålende' avslutter i referanserammen 'voksen eliteseriespiller på vei inn i sine beste år'. Høy? Joda. Ish. God dribler? Tja. Kanskje? Bra fart? Sikkert, hvis du sier det. Men hvis man da sammenligner med for eksempel Martin Samuelsen, som er høyere, bedre til å drible, hurtigere (tror jeg), og som midtspiss har begynt å score greit med mål - i tillegg til at han er året yngre og mindre erfaren i midtspissrollen - da begynner sammenligningen å se dårlig ut for Espejord. Og det tror jeg vil gjelde midtspissene til mange lag i serien.

Selvfølgelig kan man si at han ville vært en annen spiller uten alle skadene, og kanskje fortsatt kan bli det dersom kroppen spiller på lag, men det blir veldig hypotetisk. Med andre ord: selv en magisk skadefri Espejord ville vært et enormt sjansespill for Rosenborg som erstatter for spisser som tross alt har vesentlig mer å slå i bordet med. Da skulle man vært passe brennsikker på at det fantes et gigantisk uforløst potensial som var enkelt å få ut gjennom bytte av drakt.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
TomH
Veteran


Joined: 08 May 2004
Posts: 4934
Location: Buskerud

PostPosted: 16.12.2019 14:50    Post subject: Reply with quote

Zaphod,
skjønner ikke hvorfor du skriver det du skriver.
Vi er jo enige.

For øvrig 1;Litt artig at du argumenterer mot meg, ved å vise til at det jeg skriver er tuftet på veldig lite. Dine argumenter mot meg er basert på mine skriverier og er dermed 2.hånds informasjon av veldig lite Very Happy

For øvrig 2; Espejords antall kamper, må gjøres om til antall minutter. Han har knapt spilt en hel sammenhengende kamp i ES.

For øvrig 3; Martin Samuelsen er ikke min kopp med te. En puslete spiller som finter for å vise at han kan triks. I så henseende en helt motsatt spiller av Espejord som er kraft og fart rett på - og finte hvis nødvendig. Jeg har sett Espejord nå og da og han er egentlig ganske lik Rushfeldt/ Årst i spillestil, men med bedre teknikk. God i lufta.

Jeg er redd for at Martin Samuelsens unødvendige finter og triks har blitt en for stor del av hans personlighet på banen, til at han klarer å legge det bort. Ja, han har ferdigheter, men spillestilen hans ødelegger for mye. Skulle han en dag bli voksen i spillet, ta duellene i stedet for å trekke seg, og finne enkleste og mest effektive løsning med ball, blir han veldig god, men tror ikke RBK er riktig for ham. Tror han vil være best i et spisspar, sammen med en duellsterk spiss.

Uansett: Ingen av disse er riktige spisser for RBK. Samuelsen er "feil spillertype" og Espejord spiller dessverre aldri en hel kamp.
_________________
Takk.


Last edited by TomH on 16.12.2019 15:03; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 16.12.2019 15:02    Post subject: Reply with quote

Vi er jo enige i konklusjonen, men ikke årsaken. Jeg mener altså at kvaliteten på Espejord - det han så langt har bevist - i nåtid er for dårlig til at vi kunne ha vurdert ham som førstevalg, våre ambisjoner og øvrige nivå tatt i betraktning. Skadehistorikken er sånn sett bare et hinder for at vi skulle hentet ham som et slags andrevalg, hvis det skulle vært aktuelt, slik jeg ser det.

Kanskje drar han en Lazarus, blir skadefri sammenhengende, og begynner å putte jevnt og trutt, men det er og blir spekulasjon. Det hadde nok ikke vært dumt av ham å gå til Bodø nå, som førstevalg foran meget lovende Boniface, forutsatt at han ble forespeilet nettopp status som førstevalg, men kanskje er en runde i OBOS heller ikke feil, for å få i gang produksjonen for et mer dominerende lag.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
TomH
Veteran


Joined: 08 May 2004
Posts: 4934
Location: Buskerud

PostPosted: 16.12.2019 15:17    Post subject: Reply with quote

Litt morsomt at vi diskuterer en spiller som altså ingen av oss tenker er riktig, men jeg klarer rett og slett ikke legge denne fra meg Wink

Jeg regner med at du baserer ditt "syn" på Espejord på statistikken "antall skårede mål"? Sjanser skapt/ vellykkede driblinger/ osv regner jeg med ikke er tatt med?

Jeg baserer mitt "syn" på Espejord ved egne observasjoner av spilleren (som jeg stoler mer på enn mye annet). Han har uten tvil ferdigheter til å skåre veldig mye mål (i ES-sammenheng) for et godt lag som skaper trykk og sjanser, hvis han klarer å være skadefri. Skulle likt å se ham skadefri for noe annet enn et bunnlag.

Kanskje riktig som du sier, at det vil være bra for ham å spille for et godt lag i OBOS. Skulle han derimot lykkes der, vil han jo fort bli dyr da.
_________________
Takk.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6680

PostPosted: 16.12.2019 16:07    Post subject: Reply with quote

ZOOlander wrote:
Jeg mistenker at vekten hans er mye av årsaken til alle skadene.. Han må rett og slett ha et solid anlegg for å legge på seg og det krever tydeligvis meget å holde seg på den smale sti.. Det sies at han har skulset bort mye av talentet sitt på lav seriøsitet- jeg vil tro det gjelder både trening og kosthold. Sistnevnte er det tilsynelatende åpenbart fortsatt mye å gå på dessverre...


Dette er bullshit å dra frem nå.

Han har selv innrømmet i sine yngre dager at han tok ting litt for gitt og det kom mye av seg selv så var ikke helt der han burde profesjonelt i henhold til trening, kosthold og restitusjon, men det er gammelt nytt.

At det sikkert har en sammenheng med at han sliter litt med skader i dag kan man jo tenke seg, men etter han kom tilbake til RBK har han ikek vært noe annet enn seriøs.

og at han er feit? LOL sier jeg bare!
Sterk i kroppen er han og det er ikke høye fettprosenten der ute å går.

Skjerpings!
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 16.12.2019 16:58    Post subject: Reply with quote

TomH wrote:
Jeg regner med at du baserer ditt "syn" på Espejord på statistikken "antall skårede mål"? Sjanser skapt/ vellykkede driblinger/ osv regner jeg med ikke er tatt med?


Det er helt korrekt, utover meget sporadisk øyensyn selv.

Jeg skulle kanskje kvalifisert det litt tidligere med at jeg faktisk regner med du har bedre kontroll på spilleren enn det jeg har, og derfor ikke betviler skissen din av hans kvaliteter - poenget var bare at jeg synes konklusjonen på hans evner som avslutter virket litt vel overdrevet gitt historikken hans som seniorspiller. Litt sånn at dersom han hadde hatt alle disse kvalitetene på det nivået du beskriver burde både han selv og Tromsø gjort det vesentlig bedre når han spiller.

Det var altså forskjellen mellom 'er' og 'kan muligens være' jeg ville ta tak i, for det er en liten kjepphest for meg den der forventningen om lineær utvikling av unge spillere - at de nærmest er skjebnebestemt til å stabilisere kvaliteter de nå viser en gang iblant, og at det er høydepunktene som definerer talentet deres.

Så jeg hviler meg på den lille statistikken som finnes, og vil altså hevde at 14 vellykkede (og hvor mange 'strålende'?) avslutninger på 5 år kanskje er litt lite til å få medaljongen med skriften 'frekk og strålende avslutter' på. Det er kanskje litt i overkant panegyrisk? Kanskje fullføre en sesong med tosifret antall mål først?

Det er litt vanskelig med langtidsskadde spillere med såpass 'talent-historikk'. De er automatisk attraktive for eliteklubber på ren spekulasjon, men kan fort ende med å aldri få utvikle seg med fast spilletid. Jeg tror jeg ville prøvd ordentlig hardt å bli toppscorer i OBOS nå, var jeg Espejord.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6680

PostPosted: 16.12.2019 18:34    Post subject: Reply with quote

Espejord har vell slitt mye grunnet mangel på kontinutet pga skader.
Uten at jeg er noen ekspert så melder jeg meg på at som type spiss er han en riktig type spiller.

Utover det så er det ganske artig å se dere er enig men på forskjellige presedenser :p
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
Huber
Veteran


Joined: 17 Mar 2011
Posts: 2078

PostPosted: 16.12.2019 19:17    Post subject: Reply with quote

Med Horneball så er det vel duellspill og defensiv jobbing som er det viktigste, og der ligger han bak Søderlund. Han er bedre når det kommer til passningskvalitet, men hva betyr vel det når at spissen skal gjøre er å vinne hodeduellen etter de lange ballene fra Hansen?
Back to top
View user's profile Send private message
EGA
Veteran


Joined: 09 Aug 2009
Posts: 1540

PostPosted: 16.12.2019 21:59    Post subject: Reply with quote

[quote="moomoo"][quote="ZOOlander
Sterk i kroppen er han og det er ikke høye fettprosenten der ute å går.

Skjerpings![/


Da bruker han ikke kraften rett. Veikeste duellspiller vi har. Dersom han går i duell blir det kun frispark i mot.
Søder ser jo sterk ut han også, samme elendigheten hos han også med mye frispark i mot etter dueller.
Back to top
View user's profile Send private message
50prosenNT
Rutinert


Joined: 14 Aug 2018
Posts: 960
Location: Oslo

PostPosted: 17.12.2019 00:05    Post subject: Reply with quote

Espejord klar for Heerenveen.

Next!
_________________
but but
Back to top
View user's profile Send private message
Yv89
Rutinert


Joined: 08 Nov 2017
Posts: 949
Location: Trønderlainne

PostPosted: 17.12.2019 00:28    Post subject: Reply with quote

Han derre Bendtner er ferdig i fck da
_________________
Rosenborg. Min lidenskap, andres hat! Reise rundt å bare pisse på!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 17.12.2019 10:14    Post subject: Reply with quote

Søder er jo sterk nok i massevis, han er bare for udisiplinert (ukoordinert?) i duellspillet og presspillet, slik at han ender opp med å lage alt for mange frispark. Og så er han faktisk ikke helt stor nok til å lykkes ofte i duell med de verste stopperbeistene - der har Maars, i likhet med han derre Bendtner, bedre forutsetninger i alle fall.

Men Maars synes jeg ser ut som han mangler en del grunnleggende styrke. Ikke at han nødvendigvis skulle vært sværere, men sannsynligvis litt tettere pakket. Det burde gå an å fikse, tenker jeg.

Espejord klar for Heerenveen ja.. det blir vel en typisk hit or miss. Ingen overraskelse dersom han er tilgjengelig igjen om et år, etter 2 seriekamper og 9 måneder på skadelista. Men Heerenveen har vel råd til å ta sjansen.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
TomH
Veteran


Joined: 08 May 2004
Posts: 4934
Location: Buskerud

PostPosted: 17.12.2019 16:26    Post subject: Reply with quote

Litt nysgjerrig på hva Espejord egentlig koster Heerenveen.

Hva er det Ola Sagbakken mangler for å være interessant for RBK?
_________________
Takk.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
uptherosens
Junior


Joined: 29 Jul 2014
Posts: 68

PostPosted: 17.12.2019 18:34    Post subject: Reply with quote

TomH wrote:
Litt nysgjerrig på hva Espejord egentlig koster Heerenveen.

Hva er det Ola Sagbakken mangler for å være interessant for RBK?


Jeg tror faren til Saga er 71 år, så han er nok i eldste laget Very Happy. Han var visstnok en habil spydkaster i sin tid ... Ola Solbakken ble vel veiet og funnet for lett i sin tid + ganske skadeutsatt, hvis jeg ikke husker feil.
Back to top
View user's profile Send private message
Pokie
Veteran


Joined: 05 Aug 2011
Posts: 1658
Location: Trondheim

PostPosted: 17.12.2019 18:45    Post subject: Reply with quote

Ola manglet en del. Han forsvinner fort ut av kamper og må få mer "presence" i spillet sitt. Ta flere dueller, involvere seg mer og tørre mer.

Med en god trener kan man såklart jobbe med slikt. Ola har et rått potensial om ikke annet.
_________________
"I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."

- George Best
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
50prosenNT
Rutinert


Joined: 14 Aug 2018
Posts: 960
Location: Oslo

PostPosted: 17.12.2019 18:48    Post subject: Reply with quote

TomH wrote:
Litt nysgjerrig på hva Espejord egentlig koster Heerenveen.


Leste et sted at det var rundt 5mill.

Men han får sikkert dobbel lønn der sammenlignet hva vi kunne gitt
_________________
but but
Back to top
View user's profile Send private message
skien88
Rutinert


Joined: 06 Feb 2019
Posts: 861

PostPosted: 17.12.2019 19:43    Post subject: Reply with quote

Espeflopp. Er tilbake i eliteserien i sommer på lån
Back to top
View user's profile Send private message
ZOOlander
Veteran


Joined: 18 Jul 2012
Posts: 1045
Location: Tig(g)erstaden

PostPosted: 18.12.2019 11:04    Post subject: Reply with quote

moomoo wrote:
ZOOlander wrote:
Jeg mistenker at vekten hans er mye av årsaken til alle skadene.. Han må rett og slett ha et solid anlegg for å legge på seg og det krever tydeligvis meget å holde seg på den smale sti.. Det sies at han har skulset bort mye av talentet sitt på lav seriøsitet- jeg vil tro det gjelder både trening og kosthold. Sistnevnte er det tilsynelatende åpenbart fortsatt mye å gå på dessverre...


Dette er bullshit å dra frem nå.

Han har selv innrømmet i sine yngre dager at han tok ting litt for gitt og det kom mye av seg selv så var ikke helt der han burde profesjonelt i henhold til trening, kosthold og restitusjon, men det er gammelt nytt.

At det sikkert har en sammenheng med at han sliter litt med skader i dag kan man jo tenke seg, men etter han kom tilbake til RBK har han ikek vært noe annet enn seriøs.

og at han er feit? LOL sier jeg bare!
Sterk i kroppen er han og det er ikke høye fettprosenten der ute å går.

Skjerpings!


Bare bullshit å dra opp nå, faktisk.. Problemet er i mine øyne fortsatt aktuelt, så da gjelder poenget nå også! Feit har jeg fortsatt aldri sagt, men at han har litt for mye av det gode kan man vel vanskelig krangle om....? Det er åpenbart! Helt sikkert sterk i kroppen, men også litt for tung i kroppen!
_________________
Saklig
Back to top
View user's profile Send private message
TomH
Veteran


Joined: 08 May 2004
Posts: 4934
Location: Buskerud

PostPosted: 18.12.2019 12:40    Post subject: Reply with quote

Ha Ha!!!

uptherosens wrote:


Hva er det Ola Sagbakken mangler for å være interessant for RBK?


Jeg tror faren til Saga er 71 år, så han er nok i eldste laget Very Happy. Han var visstnok en habil spydkaster i sin tid ... Ola Solbakken ble vel veiet og funnet for lett i sin tid + ganske skadeutsatt, hvis jeg ikke husker feil.
Laughing Laughing
_________________
Takk.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21960

PostPosted: 18.12.2019 13:31    Post subject: Reply with quote

ZOOlander wrote:
Feit har jeg fortsatt aldri sagt, men at han har litt for mye av det gode kan man vel vanskelig krangle om....? Det er åpenbart! Helt sikkert sterk i kroppen, men også litt for tung i kroppen!


Han hadde fettprosent på 7,4% på våren 2018. Da var han også "tung" i manges øyne.

Han har litt samme fysikk som Jonas Svensoson. Han ser også litt stutt ut, men det er lite fett og mye muskler der. Det vil naturligvis gå litt utover tempo, men det handler på ingen måte om at han er dårlig trent, har dårlig kosthold eller ikke er "på den smale sti".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Bakklandia
Legende


Joined: 05 Oct 2004
Posts: 11416
Location: Overhalla

PostPosted: 18.12.2019 16:07    Post subject: Reply with quote

Siden vi veit at Tore Reg synger på siste verset hva gjelder karrieren, og verken Hovland eller Valsvik egentlig holder mål, trenger vi en ny forsvarsjef.

Jeg foreslår herved den 19 år gamle ecudorianske Jackson Porozo.

Han er 1.93 høy, så han er nesten umulig å slå i lufta, taklingssterk, god med ballen i beina og godt driv fremover når det er nødvendig. Gi han en sesongen med Tore Reg som mentor, så har vi en kjempestopper, og en potensiell gullgruve ved videresalg.

Han var fast starter på Ecuador-laget som vant U20-Cop America tidligere i år, og han havnet på turnerings all-star-lag etter å ha toppet statistikken for flest avskjæringer (32), flest klareringer (59) og en 69% sukessrate for vunnede dueller.

Til tross for dette, virker den europeiske interessen for han å være særdeles lunken, og verdien hans anslås av tranfermarkt (selv o mdet jo er diskuterbart hvor troverdige de er på slikt) til å ligge på rundt 300.000 pund, altså 3-4 millioner kr. Som vi absolutt bør ha råd til, og som kan vise seg å være ett røverkjøp.

På mange måter, nesten en slags hynbrid mellom Tore Reg og Lago, selv om han kanskje ikke har helt farta til Tore Reg i glansdagene.

https://www.youtube.com/w...WPVkwIL238
_________________
Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
SverreTrd
Senior


Joined: 09 Apr 2019
Posts: 140
Location: Trondheim

PostPosted: 18.12.2019 16:45    Post subject: Reply with quote

Ratatosk wrote:
Det aller viktigste foran neste sesong, er at vi ikke går inn i 2020 sesongen med Søderlund som spiss. Kampen i dag viser nok en gang hvor hjelpeløs han er i 16 meteren!

Dette tenker jeg også. I disse juletider kan man vel ønske seg Alexander Sørloth?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 92, 93, 94  Next
Page 32 of 94

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb