View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Hedning Legende

|
Posted: 28.10.2006 20:51 Post subject: |
|
|
nvm. 
Last edited by Hedning on 29.10.2006 16:00; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
Posted: 28.10.2006 21:09 Post subject: |
|
|
Kleven: http://www.rbkweb.no/foru...807#103807 _________________
kentosd wrote: | Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør. |
|
|
Back to top |
|
 |
shinyskjel Junior

Joined: 30 Oct 2006 Posts: 55 Location: Oslo, men e fra Trondheim!
|
Posted: 01.11.2006 17:50 Post subject: |
|
|
Her har vi gullgutten
*Stooooor Skjelbred-fan*
Fantastisk fotballspiller med MASSE kvaliteter, og mange år å vokse på! En av fotballspillerne jeg er sikker på at vi kommer til å se mye av.
Skikkelig flotting!  |
|
Back to top |
|
 |
shinyskjel Junior

|
Posted: 04.11.2006 18:52 Post subject: |
|
|
En ting...
Kan nån si mæ koffor Per aldri spille fra start lenger??
E d fordi han ikke e i storform eller e d fordi Tørum fortsatt e missfornøyd etter Ham-Kam kampen? Evt. andre grunna... _________________ Rosenborg - stolt fortid og ei stor fræmti'!
Seier kommer ikke dalende fra himmelen, men må jobbes hardt for her på jorden! |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 04.11.2006 18:57 Post subject: |
|
|
Det er fordi han var slem gutt og brukte snus under gullfeiringa. Dessuten har han vært litt vel aktiv på enkelte tyske nettsteder. |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 04.11.2006 18:58 Post subject: |
|
|
Hej shinyskjel, velkommen til forummet. læs denne tråden i gennem, så er du snill.
Grunden til at Skjelbred ikke spiller fra start i morgen, er fordi han spillede junior-finalen i dag. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
shinyskjel Junior

|
Posted: 04.11.2006 19:06 Post subject: |
|
|
Takk for velkomst
Skjelbred må da få feire like my som alle andre på laget. Iversen var vel ikek akkurat nå prakt eksemplar Men det va helt greit for min del! Etter en så god kamp.
hmm... Da så. Jaja, koss gikk det me junioran i dag da?
EDIT: Start vant visst ja  _________________ Rosenborg - stolt fortid og ei stor fræmti'!
Seier kommer ikke dalende fra himmelen, men må jobbes hardt for her på jorden! |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 04.11.2006 21:51 Post subject: |
|
|
Skriv norsk for helvete!! _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
Tommærn Veteran

|
Posted: 10.11.2006 15:20 Post subject: |
|
|
Syns godeste Ciljan virka veldig frisk i går. Jeg tror fjorårsformen er på vei tilbake jeg  |
|
Back to top |
|
 |
shinyskjel Junior

|
Posted: 10.11.2006 19:28 Post subject: |
|
|
Enig!
Han var absolutt en av de beste i går. Løper alltid mye! _________________ Rosenborg - stolt fortid og ei stor fræmti'!
|
Back to top |
|
 |
Einherjar Rutinert

|
Posted: 10.11.2006 21:56 Post subject: |
|
|
Ciljan er på rett vei ja. Godt å se. Er veldig aggresiv og kvikk i beina. Håper og ber om at det SVINET stoltidis (jævla skitsækk) gjorde ikke får konsekvenser for karriæren til Per. Synes det ser bra ut nå. Egentlig imponerende hvor tøfft han tråkker til i duellene med tanke på hva han har vært igjennom (kanskje Tettey kan lære litt ?). Har selv knekt beinet og vet hvor vanskelig det er å stole på det igjen (ja beinet). _________________ RBK |
|
Back to top |
|
 |
FanFraSør Rutinert
|
Posted: 10.11.2006 23:43 Post subject: |
|
|
Jeg synes en del er litt for kritiske til de unge spillerne i klubben. Det tar tid å komme tilbake etter en stygg skade, det tar tid å etablere seg på høyeste nivå, særlig når man er ung. Derfor er det riktig å gi dem mye spilletid. Ofte er det slik at de spiller særdeles svakt når resten av laget spiller svakt. Det skulle jo bare mangle om ikke de gjør noen stor kamp når selv de mest etablerte spiller elendig. Først om noen år kan vi snakke om at de unge (Ciljan og Tettey) bør kunne hevde seg selv om mange av de andre er dårlige. Det er da de evt har utviklet seg fra unge og lovende til klassespillere. |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
shinyskjel Junior

|
Posted: 13.11.2006 20:58 Post subject: |
|
|
hehe! Morsomt
Greide å sjarmere seg inn der også ja  _________________ Rosenborg - stolt fortid og ei stor fræmti'!
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 15.11.2006 18:11 Post subject: |
|
|
Brady wrote: | Det er fordi han var slem gutt og brukte snus under gullfeiringa. Dessuten har han vært litt vel aktiv på enkelte tyske nettsteder. |
tyske nettsider? |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 15.11.2006 18:14 Post subject: |
|
|
Gå en side tilbage i denne tråd, så har du forklaringen. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 16.11.2006 20:45 Post subject: |
|
|
Regner med at dette bare er oppspinn:
Alice News wrote: | Skjelbred: "Onorato per l'interesse dell'Inter"
Grande scalpore ha fatto in Norvegia l'interessamento dell'Inter per l'esterno d'attacco del Rosenborg, Per Cljan Skjelbred (19 anni)...
Grande scalpore ha fatto in Norvegia l'interessamento dell'Inter per l'esterno d'attacco del Rosenborg, Per Cljan Skjelbred (19 anni). Uno dei giocatori scandinavi con maggior talento in circolazione. Lo stesso calciatore si è detto onorato per l'interesse da parte della società nerazzurra. "Real, Barcellona e Inter sono le mie squadre preferite. Conosco bene la squadra nerazzurra e sono lusingato del loro interesse. Io sono un giocatore del Rosenborg e voglio vincere qui, in futuro non si sa mai...". |
Babelfish wrote: | Skjelbred: "Honored for the interest of the Inter"
Great fuss it has made in Norway the interest of the Inter for the outside of attack of the Rosenborg, For Cljan Skjelbred (19 years)...
Great fuss has made in Norway the interest of the Inter for the outside of attack of the Rosenborg, For Cljan Skjelbred (19 years). One of the Scandinavian players with greater talent in circulation. The same soccer player has said itself honored for the interest from part of the society nerazzurra. "Real, Barcelona and Inter are my preferred squares. I know the square well nerazzurra and are flattered of their interest. I am a player of the Rosenborg and want to win here, in future I never do not know myself... ". |
|
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 17.11.2006 11:31 Post subject: |
|
|
For å si det sånn; de fleste store klubbene har utrolig mange spillere som speidernettverket deres følger med argusøyne. At Per står på mange klubbers lister er nok naturlig, men det er neppe noe fare for noe salg av ham ennå.
Det er en ting jeg lure på, skal Per fjerne skruene og platen som han har i leggen, eller skal de stå der til evig tid? |
|
Back to top |
|
 |
shinyskjel Junior

|
Posted: 17.11.2006 15:47 Post subject: |
|
|
Skrua skal fjernes. Det er nok ikke så lenge til heller. _________________ Rosenborg - stolt fortid og ei stor fræmti'!
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 17.11.2006 16:05 Post subject: |
|
|
Jeg liker Per Ciljan som fotballspiller og han er et meget stort talent. Men når han presterer å syte over livet som fotballproff da mister han litt av populæriteten hos meg i hvertfall...
Tenk dere alt han får være med på, som andre bare kan drømme om? Gutten må lære seg å sette ting i perspektiv!! |
|
Back to top |
|
 |
Snorkel Veteran

|
Posted: 17.11.2006 20:33 Post subject: |
|
|
Hva jeg har godt glipp av nå, senador? |
|
Back to top |
|
 |
Bling#Bling Junior
|
Posted: 18.11.2006 02:34 Post subject: Enig! |
|
|
Heelt enig med deg, mistet mye respekt for han da også.. Men det er jo egentlig ikke rart at han forandrer seg, han er jo en gutt som er i ferd med å bli voksen å "finne seg selv". Men jeg tviler sterkt på at han kommer til å være så sympatisk å jordær som han har vært til nå.. Vet det er mange som er uenig i meg med dette, men han er ikke den personen han en gang var.. Mye av dette kan vi nok skylde pressen for! Å bli STJERNE i en alder av 18 år er nok ikke ideelt! |
|
Back to top |
|
 |
Bullseye Rutinert

|
Posted: 18.11.2006 12:08 Post subject: |
|
|
senador wrote: | Men når han presterer å syte over livet som fotballproff da mister han litt av populæriteten hos meg i hvertfall...
|
Hva er det du sikter til her.
Hadde vært fint med en link visst du har. _________________ Cantate Conflictus |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 18.11.2006 13:06 Post subject: |
|
|
Syter over livet som fotballproff? Nå tror jeg du er langt ute på jordet. |
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 18.11.2006 16:37 Post subject: |
|
|
Makan til klaging:
http://fotball.adressa.no...66940.ece#
Han er 19år og får betalt over 500 000kr i året og får en utrolig god økonomisk start på livet, hvor mange 19åringer tjener så mye?.
Han får spille på RBK som er norges beste fotballag og drive med hobbyen.
osv. Jeg kunne ha fortsatt i det uendelige. Dette kan de aller fleste bare drømme om....
Så når han presterer å syte på den måten der, da har han ikke satt ting i perspektiv spør du meg. Vi ser vell godt at han er 19år enda.
Jeg synes også at han forverrer situasjonen. Han slår alle under en kam og tror at alle synes han er en klyse, ufattelig dumt av Per. |
|
Back to top |
|
 |
|