| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var beste Rosenborg-spiller? |
| Hansen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Hedenstad |
|
1% |
[ 1 ] |
| Reginiussen |
|
64% |
[ 48 ] |
| Hovland |
|
0% |
[ 0 ] |
| Meling |
|
0% |
[ 0 ] |
| Jensen |
|
8% |
[ 6 ] |
| Lundemo |
|
0% |
[ 0 ] |
| Trondsen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Akintola |
|
22% |
[ 17 ] |
| Søderlund |
|
4% |
[ 3 ] |
| Adegbenro |
|
0% |
[ 0 ] |
| Konradsen |
|
0% |
[ 0 ] |
|
| Total Votes : 75 |
|
| Author |
Message |
Kafanskavimedhan Rutinert

Joined: 25 Apr 2005 Posts: 774 Location: Falkenberg, Sverige
|
Posted: 27.10.2019 21:45 Post subject: |
|
|
Skal sette penger på mostanderen i neste kamp også. Kanskje vi vinner resten av kampene våre og klarer en medalje i år. _________________ Bring him home! |
|
| Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 27.10.2019 21:45 Post subject: |
|
|
| Har sagt d før og sier det igjen. Vi har et grisegodt lag bare de gidder. Problemet i år er at Hornis ikke klarer å få dem motivert nok i de enkle kampene. |
|
| Back to top |
|
 |
Robin Rutinert
|
Posted: 27.10.2019 21:46 Post subject: |
|
|
Vanskelig å kalle dette årsbeste - jeg tenker noen av kampene i CL-kvaliken. Om vi var 11-11 så hadde jo dette kampbildet vært en fullstendig katastrofe etter min mening. Ligge bak og satse på kontringer på hjemmebane kan aldri være årsbeste.
Men som situasjonen er nå, med 10 vs 11. Årets deiligste seier. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 27.10.2019 21:47 Post subject: |
|
|
 _________________ Influencerâ„¢ |
|
| Back to top |
|
 |
VÃ¥r Herre Proff
|
|
|
Innsatsmessig mellom 15 minutt og Søders hjerneblødning var det tilnærmet årsbeste, vil jeg si. _________________ Herre går bra?
Last edited by VÃ¥r Herre on 27.10.2019 21:47; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Stubbelur Veteran

|
|
|
Rbkweb har et utdatert system for diskusjon. Om senador, og øvrige troll, hadde vist seg i en debatt i all offentlighet hadde han blitt rettmessig slått ned og utstøtt.
Det er ingen internjustis her, og derfor fungere det ikke.
Den negative spammen her inne ødelegger det som en gang var et sted jeg gledet meg til å lese og delta i. Og det har ingenting med hvordan Rosenborg presterer å gjøre.
Jeg har fått nok, og oppfordrer alle andre til å lukke rbkweb for godt også.
Takk for alt, rbkweb. Farvel. |
|
| Back to top |
|
 |
sukram Veteran
|
Posted: 27.10.2019 21:48 Post subject: |
|
|
| Aristoteles wrote: | | Har sagt d før og sier det igjen. Vi har et grisegodt lag bare de gidder. Problemet i år er at Hornis ikke klarer å få dem motivert nok i de enkle kampene. |
Joda. Men dette er jo ikke barnehagebarn eller en verna bedrift. Hvorfor i huleste må Horneland "kjeledegge" de til å løpe de ekstra meterne? De får millioner for å springe rundt. |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
|
|
| Kafanskavimedhan wrote: | | Mustrum Ridcully wrote: | | Du den der Koteng-er-Cowboy-svadaen har blitt ettertrykkelig motbevist. Slutt å gnål om ting du ikke forstår. |
Så måten Kåre fikk sparken på var ok? Jeg er en av de som støtter sparkingen, men måten den ble gjort på var starten av det fallet mot stupet som vi er på vei mot. Rene definisjonen på en løs kanon. |
I etterkant synes jeg sparkingen var litt i snilleste laget. Sånn med tanke på hvor lite Kåre bryr seg om klubben. Du framstiller jo Koteng som om han var Gigi Becali. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Last edited by Mustrum Ridcully on 27.10.2019 21:49; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Robin Rutinert
|
|
|
| Innsatsen har vært på topp i dag, det er jeg enig i. Og det var også derfor jeg trodde vi kom til å vinne denne før kampstart, underveis og selv med en mann mindre i andre omgang. |
|
| Back to top |
|
 |
VÃ¥r Herre Proff
|
|
|
Ta deg en luftetur og nyt en sjeldent god RBK-kveld i 2019 heller, stubbelur. _________________ Herre går bra? |
|
| Back to top |
|
 |
BalleK Veteran

|
|
|
Følg med da dommer!!! _________________ RBK fjepper
Toillat folk e folk det å |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 27.10.2019 21:49 Post subject: |
|
|
Vi kan fortsatt ta gull i en kamp til ikke ikke annet  _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 27.10.2019 21:50 Post subject: |
|
|
| sukram wrote: | | Aristoteles wrote: | | Har sagt d før og sier det igjen. Vi har et grisegodt lag bare de gidder. Problemet i år er at Hornis ikke klarer å få dem motivert nok i de enkle kampene. |
Joda. Men dette er jo ikke barnehagebarn eller en verna bedrift. Hvorfor i huleste må Horneland "kjeledegge" de til å løpe de ekstra meterne? De får millioner for å springe rundt. |
Det er jo selvsagt trenerens ansvar å få laget til å fungere og få de til å ville løpe de ekstra meterne. Det spiller ingen rolle om man tjener millioner eller om man spiller for knapper og glansbilder. _________________ Bring him home! |
|
| Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 27.10.2019 21:51 Post subject: |
|
|
Fantastisk innsats i 2. omg, og helt fortjent seier! Deilig!!  _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
| Back to top |
|
 |
Gnafs Senior
|
|
|
Herregud så tåpelig folk ska vær her i dag da? Klubben fortjener negstive bemerkninger, men i dag var vi gode.
Dersom folk skal bli hårsår i et offentlig forum bør man finne seg noe annet å gjøre. Så lenge man unngår trusler og lignende usakeligheter bør det være høyde for alles tanker og synspunkt! Skjerp dere ! |
|
| Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
|
|
Så langt ingen moderator på banen. Her må det tas et valg. Jeg kommer til å bråke helt il noen tar tak i dette. Om en mod ber meg holde kjeft er det grei nok - men tusenvis av nedpissinger av RBK kommer ikke til å fly. Skit lei av brukere som konstant pisser ned klubben. _________________ Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest |
|
| Back to top |
|
 |
Lord Oakley Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
elvis_k Junior
|
Posted: 27.10.2019 21:52 Post subject: |
|
|
| Noe som skremmer meg selv litt er det faktum at når jeg tidligere ville ha følt på en intens følelse av glede over å slå Molde så er jeg helt «meh» hva gjelder RBK for tiden. Jeg PRØVER å engasjere meg, men det har skjedd noe det siste halvannet året. Antagelig både med meg og klubben. Tror faktisk det på sikt hadde gavnet klubben å havne utenfor pallen i år.... |
|
| Back to top |
|
 |
Jan Erik Rutinert
|
|
|
| Aristoteles wrote: | | Har sagt d før og sier det igjen. Vi har et grisegodt lag bare de gidder. Problemet i år er at Hornis ikke klarer å få dem motivert nok i de enkle kampene. |
Vågal påstand basert på dine antakelser. _________________ Det står då før svarte faen ingen mål i skauen! |
|
| Back to top |
|
 |
Lord Oakley Veteran
|
|
|
| sidney wrote: | | Så langt ingen moderator på banen. Her må det tas et valg. Jeg kommer til å bråke helt il noen tar tak i dette. Om en mod ber meg holde kjeft er det grei nok - men tusenvis av nedpissinger av RBK kommer ikke til å fly. Skit lei av brukere som konstant pisser ned klubben. |
Mulig de ikke gidder å ta det nå, heller gleder seg over kampen, og så får man ta det senere... |
|
| Back to top |
|
 |

|
|
|
| Mustrum Ridcully wrote: | | Kafanskavimedhan wrote: | | Mustrum Ridcully wrote: | | Du den der Koteng-er-Cowboy-svadaen har blitt ettertrykkelig motbevist. Slutt å gnål om ting du ikke forstår. |
Så måten Kåre fikk sparken på var ok? Jeg er en av de som støtter sparkingen, men måten den ble gjort på var starten av det fallet mot stupet som vi er på vei mot. Rene definisjonen på en løs kanon. |
I etterkant synes jeg sparkingen var litt i snilleste laget. Sånn med tanke på hvor lite Kåre bryr seg om klubben. Du framstiller jo Koteng som om han var Gigi Becali. |
Er heller ingen fan av Kåre og synes han har oppført seg som en bitter liten skitunge, men klubben håndterte ikke situasjonen særlig profft. Hadde de gjort det så hadde vi sannsynligvis hadd en annen stemning rundt klubben. _________________ Bring him home! |
|
| Back to top |
|
 |
BalleK Veteran

|
Posted: 27.10.2019 21:53 Post subject: |
|
|
Det er rødt dommer! _________________ RBK fjepper
Toillat folk e folk det å |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
|
|
| Stubbelur wrote: | Rbkweb har et utdatert system for diskusjon. Om senador, og øvrige troll, hadde vist seg i en debatt i all offentlighet hadde han blitt rettmessig slått ned og utstøtt.
Det er ingen internjustis her, og derfor fungere det ikke.
Den negative spammen her inne ødelegger det som en gang var et sted jeg gledet meg til å lese og delta i. Og det har ingenting med hvordan Rosenborg presterer å gjøre.
Jeg har fått nok, og oppfordrer alle andre til å lukke rbkweb for godt også.
Takk for alt, rbkweb. Farvel. |
Når man går lei tar man forumpause. Man kan utbasunere dette om man vil, eller man kan gjøre det i stillhet. Men man oppfordrer IKKE andre til å forlate et fellesskap som har blitt byggd opp av frivillige og eksistert siden totusenogføkkings to bare for at man er sur.
Skam deg. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
Jan Erik Rutinert
|
|
|
| BalleK wrote: | | Det er rødt dommer! |
Nei _________________ Det står då før svarte faen ingen mål i skauen! |
|
| Back to top |
|
 |
Torgeir Rutinert
|
|
|
| elvis_k wrote: | | Noe som skremmer meg selv litt er det faktum at når jeg tidligere ville ha følt på en intens følelse av glede over å slå Molde så er jeg helt «meh» hva gjelder RBK for tiden. Jeg PRØVER å engasjere meg, men det har skjedd noe det siste halvannet året. Antagelig både med meg og klubben. Tror faktisk det på sikt hadde gavnet klubben å havne utenfor pallen i år.... |
Føler akkurat det samme om RBK i år. Evner ikke å glede meg over seire eller irritere meg over tap. Total likegyldighet.
Last edited by Torgeir on 27.10.2019 21:54; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
|