View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 13.11.2006 01:21 Post subject: |
|
|
Etter å ha sett FFKs Yherland MacDonald noen ganger i høst, synes jeg han virker som en spennende ving. Rask, godt rykk, teknisk og god innleggsfot. Muligens noe tam på det defensive, men han er ung ennå (18 år) og har sikkert forbedringspotensiale. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
kytas Proff
|
Posted: 13.11.2006 04:34 Post subject: |
|
|
McDonald er nok en spennende spiller, teknisk sett.. Men tror ikke han er noe for RBK, særlig ikke hvis du måler han opp mot Tarik.. Som jeg mener har mer fysikk og større vilje til å jobber hjemover...
Dessuten er McDonald 20 år  _________________ "90% av penga jeg tjente brukte jeg på damer og øl... Resten sløste jeg bort." -George Best |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 13.11.2006 19:24 Post subject: |
|
|
kytas wrote: | Dessuten er McDonald 20 år  |
Stemmer det. Blei en drøy regnefeil her, ser jeg!  _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
kytas Proff
|
Posted: 14.11.2006 00:40 Post subject: |
|
|
SÃ¥nn skjer Zorac...
Synes egentlig at det er greit at Mifsud ikke kommer, om han sier ja til Bolton... Han skaper jo ikke akkurat harmoni rundt seg og er litt for ego til å kunne være en ving på RBK..... _________________ "90% av penga jeg tjente brukte jeg på damer og øl... Resten sløste jeg bort." -George Best |
|
Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 15.11.2006 22:48 Post subject: |
|
|
Kjøp Bjørn Helge Riise og omskolér han til høyreback. Da kommer vi til å ha en klegg av av en høyreback, med offensivt blod! _________________ Nils Arne Eggen. |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 15.11.2006 22:53 Post subject: |
|
|
Nei takk |
|
Back to top |
|
 |
goalie Junior
|
Posted: 15.11.2006 23:23 Post subject: |
|
|
Liker tanken jeg:) En riise på motsatt back er ikke å forakte:) Han har jo genene til broren, så back-ferdighetene er vel ikke veldig langt unna, muligens d så slik ut i landskampen, men d har vel ingenting å si?? _________________ Nardo Fotball e lænt;) |
|
Back to top |
|
 |
Snorkel Veteran

|
Posted: 16.11.2006 00:08 Post subject: |
|
|
Spar meg, skal ikke ha noen klyser til klubben min. |
|
Back to top |
|
 |
jkrakene Senior
|
Posted: 16.11.2006 00:41 Post subject: ;) |
|
|
Har lurt lenge på hvorfor rbk ikke tidligere har tenkt på å hente spillere fra Balkanlandene? Slovenia, Slovakia, Serbia osv. ? De har vist en hel rekke ganger at der har de både teknikk og overblikk samt. at de er litt "norske" i spillestilen. De er smarte, for meg kan det se ut som om marek har spilt i Norge i alle år, han går på de vanlige, smarte og gode løpene som indreløper hver bidige gang, og det imponerer meg. Man kan og se det på Koren i lillestrøm, de to preger jo sine lag i Tippeligaen. Jeg har mer tro på Europeiske spillere enn "billige" tekniske, men dumme spillere fra Afrika, Sør-Amerika? Noen synspunkter ?
Unnskyld kone.  _________________ Ståle Stensaas. |
|
Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 16.11.2006 00:46 Post subject: |
|
|
Snorkel wrote: | Spar meg, skal ikke ha noen klyser til klubben min. |
Litt for sent, kanskje? Riseth har jo allerede kontrakt, så vidt jeg vet  _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
Back to top |
|
 |
EOn Junior
|
Posted: 16.11.2006 00:59 Post subject: |
|
|
Det blir bedre når han blir vår klyse.
For øvrig er det vel ikke automatisk sånn at han er en god høyreback bare fordi at Hareide har tru på det, og at hans bror mente at han takla Carew godt. Dessuten blir han nok langt mer kostbar enn både Lustig og Stoor, som faktisk spiller som høyrebacker. |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 16.11.2006 01:18 Post subject: |
|
|
at Hareide har tro på han er heller et "varsko" spør du meg. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 16.11.2006 14:24 Post subject: |
|
|
Snorkel wrote: | Spar meg, skal ikke ha noen klyser til klubben min. |
Lenge siden du har fått med deg overganger til RBK og spillere i stallen her? _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Snorkel Veteran

|
Posted: 16.11.2006 14:36 Post subject: |
|
|
Synes ikke Riseth er så forbanna klysete jeg (vis en samenligner med de virkelig klysene i allefall).
Akkurat nå kommer jeg bare på en som har vell høy klyse adetude i troppen, Mikael Jamtfall, men godt mulig at jeg er blind av kjerlighet på resten av stallen. |
|
Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 16.11.2006 15:01 Post subject: |
|
|
Du har et poeng da, Snorkel. Jeg synes Bjørn Helge er en veldig god fotballspiller, som hadde vært en meget god løsning på høyreback - men jeg kvier meg litt for å ønske ham velkommen fordi han virker usympatisk. _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 16.11.2006 15:19 Post subject: |
|
|
Han har helt jævlig dialekt.. usj |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 16.11.2006 15:49 Post subject: |
|
|
For en gangs skyld enig med Joko. Alle vinger er ikke gode som backer, skjønner dere. Og en back skal ikke bare være god offensivt, hovedsaklig skal han inneha defensive kvaliter. Ikke alle er like begavet som Cafu og R. Carlos. |
|
Back to top |
|
 |
goalie Junior
|
Posted: 16.11.2006 16:06 Post subject: |
|
|
Bare tenk på potensialet i en så offensiv back;) Hvis vi får trykket på med defensive gener, blir d knall:D _________________ Nardo Fotball e lænt;) |
|
Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 16.11.2006 16:08 Post subject: |
|
|
Jeg syns ikke BH Riise er så jævlig god at det gjor no. Oppskrytt spør du meg. Eneste grunnen til at han er så "god" er pga. etternavnet. Han flyter på ryktet til storebror. _________________ In Rekdal We Trust! |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 16.11.2006 21:50 Post subject: |
|
|
Hjemmesiden til AAB skriver her at Rasmus Würtz nå har notert seg 4 landskamper for Danmark, den fjerde kom forøvrig borte mot Tsjekkia i går. Ser at det er flere som har anbefalt han, og vi burde jo kanskje foreta oss noe ang. et kjøp av han. Eventuelt før han forsvinner til større klubber i Europa.
En annen AAB-spiller, Michael Jakobsen, er jo også en interessant mann. Etter hva jeg har hørt innehar han gode pasningskvaliteter, noe som vi virkelig trenger. Faktisk noe vi har manglet siden Hoftun. Farten til Jakobsen vet jeg ikke så mye om, men kanskje noen andre gjør det?
Uansett så er jeg spent på den kommende tida. Skal bli spennende å se hva Rosenborg foretar seg på spillermarkedet. |
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 16.11.2006 22:11 Post subject: |
|
|
Jonas wrote: |
Uansett så er jeg spent på den kommende tida. Skal bli spennende å se hva Rosenborg foretar seg på spillermarkedet. |
Tror det skjer fint lite.... Det blir mye spekulasjoner og noen spillersalg..
Espen Johnsen. Solli forsvinner nok, og kanskje også Esediri.. I tillegg så er Hyka og Nordvik fullverdige medlemmer nå.. Tipper det blir 2 ut og 2 inn.. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
kytas Proff
|
Posted: 16.11.2006 23:14 Post subject: |
|
|
Tror nok det blir ett forsvarskjøp... Virker jo som om Lustig og Stoor er veldig aktuelle..
Med tanke på Solli så spørs det jo hva Tørum svarte på utspillet hans forrige uke... Men sånn det virker nå så tror jeg ikke Solli blir solgt dette overgangsvinduet... _________________ "90% av penga jeg tjente brukte jeg på damer og øl... Resten sløste jeg bort." -George Best |
|
Back to top |
|
 |
Bullseye Rutinert

|
Posted: 17.11.2006 00:53 Post subject: |
|
|
knerten_10 wrote: | For en gangs skyld enig med Joko. |
Nå får du faen meg skjerp deg knerten  _________________ Cantate Conflictus |
|
Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 17.11.2006 09:55 Post subject: |
|
|
Teiteste posten evar |
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 18.11.2006 13:07 Post subject: |
|
|
This Is Anfield wrote: | Jeg syns ikke BH Riise er så jævlig god at det gjor no. Oppskrytt spør du meg. Eneste grunnen til at han er så "god" er pga. etternavnet. Han flyter på ryktet til storebror. |
Han mangler litt fart til å bli noen topp internasjonal back, men har en offensiv spillestil, han kan fort bli fast landslagsback, hvis han blir litt bedre taktisk.. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
|