| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var beste Rosenborg-spiller? |
| Hansen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Hedenstad |
|
10% |
[ 1 ] |
| Reginiussen |
|
10% |
[ 1 ] |
| Hovland |
|
0% |
[ 0 ] |
| Meling |
|
0% |
[ 0 ] |
| Jensen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Lundemo |
|
0% |
[ 0 ] |
| Konradsen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Akintola |
|
0% |
[ 0 ] |
| Søderlund |
|
0% |
[ 0 ] |
| Adegbenro |
|
80% |
[ 8 ] |
|
| Total Votes : 10 |
|
| Author |
Message |
WT62 Veteran
|
Posted: 21.08.2019 12:21 Post subject: |
|
|
Prøver å lure meg selv til å tro at dette er en bonuskamp og at vi hører bedre hjemme i EL. Fullstendig mislykket,nervene siger ubønnhørlig på kjenner jeg.
Vi må være påskrudd fra start, ha korte avstander mellom leddene, ta ut alle motstandere i boks og ikke rygge og rygge når man blir utfordret.
Ser for meg at det er akkurat det vi kommer til å gjøre |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 21.08.2019 12:28 Post subject: |
|
|
Legger merke til at det ikke er mulig å spille på Daniel Olmo som målscorer, kan det hende han ikke er med?? _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
razzle Proff
Joined: 11 Sep 2016 Posts: 407 Location: Trønder i Sarpsborg
|
Posted: 21.08.2019 12:36 Post subject: |
|
|
| moomoo wrote: | | Legger merke til at det ikke er mulig å spille på Daniel Olmo som målscorer, kan det hende han ikke er med?? |
🤞  |
|
| Back to top |
|
 |
rbksc Junior
|
Posted: 21.08.2019 12:40 Post subject: |
|
|
| Quote: | | Olmo åpnet dem med nok en hukommelse |
Kan fort bli tøft i kiosken hvis Olmo kommer med en hukommelse |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 21.08.2019 12:47 Post subject: |
|
|
| moomoo wrote: | | Legger merke til at det ikke er mulig å spille på Daniel Olmo som målscorer, kan det hende han ikke er med?? |
Eller er oddsen så lav at den ikke er spillbar?  |
|
| Back to top |
|
 |
Krokodil Dundee Veteran
|
Posted: 21.08.2019 12:47 Post subject: |
|
|
| Man kan spille på Olmo på Betsson feks |
|
| Back to top |
|
 |
nidaros997 Veteran
|
Posted: 21.08.2019 12:50 Post subject: |
|
|
Eller at det er for opplagt at han kan skåre og bookmakerne derfor ikke ønsker å gi odds?
Hadde vært kjekt om han ikke spilte ja, for å unngå en skade før storsalget, men gitt så mye penger som står på spill om man kvaler til CL, så ville det være veldig rart om han ikke spiller.
En annen mulighet er spillerstreik fordi salget strekker ut i tid? Dinamo ønsker seg nok en heftig budrunde for stortalentet, og når overgangen til Ajax så ut til å gå i boks så ble det skrevet i avisene at et spansk lag hadde meldt seg på i kampen om talentet. Er nok mye som skjer på bakrommet i den klubben også i disse dager.
Jeg håper vi får et tidlig mål som sjokker et overivrig Dinamo, og at vi deretter får ligge og kontre. En kopi av kampen mot Steaua Bucuresti i 2015!
 |
|
| Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 21.08.2019 13:03 Post subject: |
|
|
| zaphod81 wrote: | | moomoo wrote: | | Legger merke til at det ikke er mulig å spille på Daniel Olmo som målscorer, kan det hende han ikke er med?? |
Eller er oddsen så lav at den ikke er spillbar?  |
Er nok heller det  |
|
| Back to top |
|
 |
RBKrosenborg Proff
|
Posted: 21.08.2019 13:10 Post subject: |
|
|
Om noen skulle slite med å få sett kampen, så viser Offentlig tv(nett-tv) i Ungarn kampen direkte.De godtar utenlandsk IP. Det blir et hakk opp fra diverse streams. Tror ikke de nekter strømming på direkte kamper, da Det gikk ann å se champions league kvall der forrige runde.
Jeg garanter likevel IKKE at det kommer til å funke, men her er linken:
https://www.mediaklikk.hu/m4-elo/ |
|
| Back to top |
|
 |
Huber Veteran
|
Posted: 21.08.2019 13:17 Post subject: |
|
|
| Noen som vet hvordan ståa blir med ViaPlay i år? Mener det var ett år hvor låste kanal-streamen for Viasat 4 når RBK skulle spille kamp. |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 21.08.2019 13:37 Post subject: |
|
|
| Tror dessverre det blir for tøft i kveld,Men håper vi får bortemål! |
|
| Back to top |
|
 |
Hulken Rutinert
|
Posted: 21.08.2019 13:53 Post subject: |
|
|
Når hodet treffer puta ikveld, tipper jeg vi har følelsen av at dette tar vi på Lerkendal. Kommende uke kommer til å bli helt jævlig.
 |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7382 Location: South-west coast exile
|
Posted: 21.08.2019 13:53 Post subject: |
|
|
| Får vi et bortemål og unngår å slippe inn mer enn 2-3 så har vi et greit nok utgangspunkt for returoppgjøret. Vi må være på topp i 180 minutter minst, så klart, men klarer vi det så har vi nok en sjanse. |
|
| Back to top |
|
 |
Socrates Veteran

|
Posted: 21.08.2019 13:56 Post subject: |
|
|
| Som regel er jeg sykelig nervøs før kamper som ikveld (før Maribor slet jeg med hjertebank, svettetokter og dårlig fordøyelse), men nå er jeg overraskende rolig og samlet. Ikke for å bli helt senador her, men jeg levner oss så få sjanser til å slå dette laget over to kamper at forhåpningene mine er skrudd ned til et minimum. I tillegg så kommer den kjensgjerningen at vi allerede er klare for gruppespill i Europa uansett utfall, noe som gjør denne playoffen til en ren bonus. |
|
| Back to top |
|
 |
RBKrosenborg Proff
|
Posted: 21.08.2019 14:22 Post subject: |
|
|
Det er så vanvittig ubehagelig med kombinasjonen av det er muligens 10-årets viktigste dobbeltkamp og man alerede vet at det kommer bølge etter bølge.
Det blir lixom værre å værre jo lengere vi holder nullen. Så selv om man selvsagt ikke ønsker å slippe inn, så er jo det best for angsten isolert sett om vi slipper in 3 de første 5min |
|
| Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 21.08.2019 14:34 Post subject: |
|
|
Faan da folkens, nå må dere ta dere sammens!
Kjør på med de vante ritualene, for de som har det, selv har jeg spilt imot RBK på oddsen, skal ha pizza i kveld og kjøpt inn Dahls (2 typer i tilfelle jeg må bytte etter første omgangen om det skulle gå dårlig).
Er det noen som er same her? Kjør på med litt ekstra ganning i kveld!
Dette tar vi!
Kom igjen troillan!  |
|
| Back to top |
|
 |
chroma Senior
|
Posted: 21.08.2019 14:36 Post subject: |
|
|
| Thulian wrote: | ... kjøpt inn Dahls (2 typer i tilfelle jeg må bytte etter første omgangen om det skulle gå dårlig)...
|
Hva slags øl til hvilken type stemning?  _________________ begynner vel å bli gammel |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 21.08.2019 14:39 Post subject: |
|
|
Jeg har sikret meg mot de mest nervøse timene med sandvolleyturnering helt fra 1730 til 2030, og så kan man drikke rituell Dahls i sofaen med god samvittighet.
Grønn, vanlig Dahls, ikke noe av det fancy ølet som strengt tatt smaker bedre. |
|
| Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 21.08.2019 14:41 Post subject: |
|
|
@Chroma, vanlig Dahls pils er den det alltids åpnes med.
Butter det i mot, så bytter jeg til Dahls Fatøl om det må justeres opp ett hakk selvfølgelig.
Etter kamp går det gjerne i Ramp  |
|
| Back to top |
|
 |
50prosenNT Rutinert
|
Posted: 21.08.2019 14:47 Post subject: |
|
|
Med bortemål er jeg positiv! 1-1 hadde vært et godt utgangspunkt, eller 2-1 til nød.
At vi må score både hjemme og borte for å gå videre her, det er hvertfall sikkert
Får vi en kjapp i fleisen kan det bli en lang kveld! Klarer vi å stå imot de første 15-20 har vi gode muligheter. Gjelder å ikke bli for baktunge da. Må tørre å stå høyt i perioder _________________ but but |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7382 Location: South-west coast exile
|
Posted: 21.08.2019 15:04 Post subject: |
|
|
| Jeg trodde jeg ikke var nervøs, men nå kom faen meg nervene her og. |
|
| Back to top |
|
 |
selleck Senior
|
Posted: 21.08.2019 15:23 Post subject: |
|
|
Å få inn en god kontring tidlig i kampen er viktig. Da tar man litt brodden av risikoviljen til DZ, og det blir et langt roligere oppgjør. Skjønt, hvis det skulle bli en kamp med høy tempo - skal RBK i sesong stå dette bedre enn DZ.
Så byr det seg alltid muligheter til å score mål...
Så er det interessant at DZ lagde ikke mange store sjanser i de første rundene, og RBK slapp til få store sjanser. Så dette kan bli jevnt... |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 21.08.2019 15:36 Post subject: |
|
|
Haha..slutt og gi oss trua..da taper vi Dette blir umulig  |
|
| Back to top |
|
 |
FanFraSør Rutinert
|
Posted: 21.08.2019 15:45 Post subject: |
|
|
Endelig så er dagen her. Dette blir spennende. Vi må nok score og ikke slippe inn mer enn 2 maks. 3 - 1 er smertegrensen. Da er det mye bedre med 4 - 2 tap. 1 - 1 eller 2 - 1 er bra utgangspunkt. Seier er over all forventning. Bare vi ikke blir knust men håpet lever til hjemmekampen så er egentlig jeg fornøyd.
Mange som ikke forstår viktigheten av disse to kampene. De er utrolig mye mere verdt enn 2 seriegull dersom vi kommer til C.L. Vi har dårlig økonomi som er reddet av sikret E.L. spill. De store pengene til å forsterke laget betraktelig til neste år tror jeg ikke vi skal regne med bare basert på E.L. med mindre vi får solgt en spiller for veldig gode penger (30+ millioner).
Jeg hadde valgt C.L. og heller fri fra Europa neste år 100 av 100 ganger for som sagt, tror en del ikke virkelig forstår viktigheten av pengene og muligheten det gir oss for å satse tungt i 2021 og fremover. Hjelper ikke å vinne serien i år dersom vi ikke har noe særlig med midler som øker mulighetene våres til å klare gruppespill i 2020.
Hansen, Mike, Samuel og Søder må ha dagen. Da er mye gjort.
Da er det bare å telle ned timene. Lykke til alle sammen  _________________ Når Nils Arne snakker, lytter man! (Gammelt visdomsord fra Brakka) |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 21.08.2019 15:49 Post subject: |
|
|
| Meldes om elendig bane i Zagreb. Det må vel gagne oss istedenfor fotrappe spanjoler og øst-europeere? |
|
| Back to top |
|
 |
|