English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Eirik Horneland
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 141, 142, 143 ... 335, 336, 337  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Cyrilp
Veteran

Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.

PostPosted: 16.05.2019 20:05    Post subject: Reply with quote

bottis86 wrote:
Har man fått intervjuet Horneland etter kampslutt?

Ikke det jeg har fått med meg... tipper han enten har bestemt seg for å slutte, eller diskuterer med styret hvordan de "sammen" må fortsette slik at ingen i styret må slutte. Razz
KitWalker
Veteran

PostPosted: 16.05.2019 20:05    Post subject: Reply with quote

Nå er det det nok Kåre-fotball!! Det var det vi så ikveld. Altså null utvikling. Håper Horneland ser dette selv.
Gå av Horneland!
Back to top
View user's profile Send private message
Standarn og Crick
Veteran

PostPosted: 16.05.2019 20:07    Post subject: Reply with quote

På tide å parkere en container på gressmatten igjen? Horneland og SIB ut!

Vi ligger under 0-2 og jager mål. Da finner horneland ut at han skal sette innpå en stopper... For et geni.
CLkvart
Rutinert

PostPosted: 16.05.2019 20:07    Post subject: Reply with quote

🌑⚡Horneland out! ⚡🌑
Back to top
Bart1
Veteran

PostPosted: 16.05.2019 20:09    Post subject: Reply with quote

KitWalker wrote:
Nå er det det nok Kåre-fotball!! Det var det vi så ikveld. Altså null utvikling. Håper Horneland ser dette selv.
Gå av Horneland!

Hvorfor kaller du dette Kåre fotball?

Kåre var den nest beste treneren og direkte/indirekte skyld i 7 av 8 mulige titler. Latterlig! Kåre var en langt bedre trener enn Horneland
Back to top
bottis86
Junior

PostPosted: 16.05.2019 20:09    Post subject: Reply with quote

Quote:
På forhånd varslet Horneland et offensivt hjemmelag. Dette på bakgrunn av det han før kampen omtalte som en god treningsuke, etter fire poeng på to kamper og et prov på forbedring, et håp om at formen var i anmarsj. Seiersrekken på hjemmebane skulle dobles.

0 steg frem og attende 3?
Back to top
Brooklynlol
Proff

PostPosted: 16.05.2019 20:11    Post subject: Reply with quote

KitWalker wrote:
Gå av Horneland!

Ta deg sammen
Back to top
SHJINNJWÆST
Rutinert

PostPosted: 16.05.2019 20:11    Post subject: Reply with quote

Bart1 wrote:
Da mistet Horneland også min støtte. Jeg ser ikke noen mulighet for at vi kommer ut av dette, uten å sparke han og styret.

Er det først nå du slutter å støtte han? VI hadde før i dag 4 mål på 7 tellende kamper, tar du med treningskampene har vi vunent 2 av snart 20. Og det måtte altså et 0-2 tap til i dag for at støtten din forsvant? Mao viser det hvor talt krise det er når laget lykkes i enkeltkamper med slike elendige prestasjoner. Da får prosjektet tilført ny levetid og den uunngåelige elendigen får fortsette.

Alle som kan legge sammen 2 og 2 har sett at dette prosjektet er dødfødt siden trenignskampene i vinter. Mannen vet ikke hva han holder på med. Han kan litt deffensiv organisering og tvinge fram kriging inn i en spillegruppe. Nå prøver horneland på noe han aldri har prøvd på og aldri har skjønt vitsen med, akkurat som med fullført skolegang eller sosiale evner. Angrepsfotball, og det må gå som det ellers har gjort med ting horneland ikke forstår. Enten dette er skolefag eller arbeidskontrakter.
Back to top
Zarm93
Veteran

PostPosted: 16.05.2019 20:15    Post subject: Reply with quote

SHJINNJWÆST wrote:
tar du med treningskampene har vi vunent 2 av snart 20.

Ikke for å uttrykke noen støtte ovenfor Horneland, men dette stemmer ikke.
Hentesveis
Veteran

PostPosted: 16.05.2019 20:19    Post subject: Reply with quote

I 2019 har vi spilt totalt 15 kamper, og vi har vunnet 4.
bottis86
Junior

Ser ikke ut som at Horneland takker av frivillig...
Hvor mange millioner må RBK ut med for å få han hjem?
Back to top
SHJINNJWÆST
Rutinert

Zarm93 wrote:
SHJINNJWÆST wrote:
tar du med treningskampene har vi vunent 2 av snart 20.

Ikke for å uttrykke noen støtte ovenfor Horneland, men dette stemmer ikke.

Ok, jeg gikk gjennom og telte, vi har vunnet 4 av 15, hvis du syns det er å fryktelig viktig å få påpekt. 2 av de mot lag fra lavere divisjoner.
Back to top
vingback
Veteran

PostPosted: 16.05.2019 20:20    Post subject: Reply with quote

Selv ikke de mest naive kan tro på dette lenger. Få det bort, så kan vi redde plassen i ligaen.
Back to top
Pinne69
Proff

PostPosted: 16.05.2019 20:21    Post subject: Reply with quote

Etter å ha lansert kallenavnet Høinnet her før han ble ansatt ble jeg hudflettet her inne med kommentarer av typen "Hvem har gitt deg lov til å bruke det kallenavnet?"

Nå spør jeg kun " Hvem helvettes har gitt Høinnet lov til å trene RBK?"

Svaret er naturligvis styret. Dvs styret og Høinnet må gi seg. Henriksen inn som vikar frem til vi finner noen som evner å ikke konsekvent sette spillere i posisjoner de ikke behersker. Nå også kjent som Høinnfot-teorien.

Takk for meg!
moomoo
Veteran

PostPosted: 16.05.2019 20:25    Post subject: Reply with quote

Itnervjuet Med Horneland etter kampen var jo i det mindste ikke et intevju av tåkefyrstelige dimensjoner.

- Han sier ha nikke vet hvorfor spillerne opptrår som de gjør
- Dette er IKKE den fotballen han står for eller har gitt beskjed om at de skal spille
- Han kan ikke svare akkruat nå på hva han skaø gjøre mot neste match.

Kan jo forstå at ingen vil stå for den her type fotball, men jeg tror at åkke som man vrir å vender på dette så handler det om mere enn at Horneland er en dårlig trener.

Kan godt se at flere av spillerne er for innarbeidet i gamle mønstre til å omstille seg og at kanskje noen heller ikke "vil".

Men hvordan skal man forklare at det er fullstendig markeringssvikt på to dødballer?

noe må uansett skje, mental hjelp eller ett eller annet, for som Hoffa påpekte tidligere så styrer vi mot OBOS og dette vil få STORE økonomiske og sportslige konsekvenser for RBK i lengere tid.

Må'n tro om ikke Eggen kan ta en prat med spillerne på facetime eller noe om det er mulig, de er jo helt på vidda ang. selvtillitt :/
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
Hvit mann som pusher 50
Veteran

PostPosted: 16.05.2019 20:31    Post subject: Reply with quote

Er vel rimelg tydelig at Horneland har mista garderoben, om han noengang har hatt den? Bare seigpining å la han fortsette...
Zarm93
Veteran

PostPosted: 16.05.2019 20:31    Post subject: Reply with quote

SHJINNJWÆST wrote:

Ok, jeg gikk gjennom og telte, vi har vunnet 4 av 15, hvis du syns det er å fryktelig viktig å få påpekt. 2 av de mot lag fra lavere divisjoner.

Det stemmer for så vidt heller ikke. Vi har vunnet 4 av 16 kamper.
Sarpsborg 08 er i Eliteserien. Norrköping og Sundsvall spiller i Allsvenskan. Rørvik er det eneste laget vi har slått som er fra lavere divisjoner.

Det er ikke viktig for meg, men det tar to sekunder å dobbeltsjekke at det man skriver er riktig.
Back to top
Vår Herre
Proff

PostPosted: 16.05.2019 20:33    Post subject: Reply with quote

Om en del av de Kåre-vennlige spillerne gir 80% for å få tilbake gamletreneren, gi en finger til styret eller noe i den dur, så er det bare å hive hele gjengen på NAV.
puckno
Veteran

PostPosted: 16.05.2019 20:35    Post subject: Reply with quote

Vår Herre wrote:
Om en del av de Kåre-vennlige spillerne gir 80% for å få tilbake gamletreneren, gi en finger til styret eller noe i den dur, så er det bare å hive hele gjengen på NAV.

Alternativt hive de som vil hive de på dør på dør.
Back to top
Vår Herre
Proff

PostPosted: 16.05.2019 20:36    Post subject: Reply with quote

Blir vel klubben som dør uansett om dette fortsetter.
KitWalker
Veteran

PostPosted: 16.05.2019 20:39    Post subject: Reply with quote

Bart1 wrote:
KitWalker wrote:
Gå av Horneland!

Hvorfor kaller du dette Kåre fotball?

Kåre var den nest beste treneren og direkte/indirekte skyld i 7 av 8 mulige titler. Latterlig! Kåre var en langt bedre trener enn Horneland

Fordi det er nettopp det det er .
Back to top
tigerbart
Veteran

PostPosted: 16.05.2019 20:43    Post subject: Reply with quote

moomoo wrote:
Kan jo forstå at ingen vil stå for den her type fotball, men jeg tror at åkke som man vrir å vender på dette så handler det om mere enn at Horneland er en dårlig trener.

...

noe må uansett skje, mental hjelp eller ett eller annet, for som Hoffa påpekte tidligere så styrer vi mot OBOS og dette vil få STORE økonomiske og sportslige konsekvenser for RBK i lengere tid.

Ja, saken er sammensatt og svært alvorlig. Dette kommer ikke til å "gå seg til" uten at betydelige grep gjøres. Jeg tippa RBK på fjerdeplass i år, men innser jo at jeg har vært altfor optimistisk. Per nå har jeg vanskelig å se for at RBK beholder plassen i Eliteserien. Når nær en tredjedel av sesongen er spilt befinner RBK seg på nedrykksplass. Det er ikke tilfeldig.
Back to top
moloen
Junior

PostPosted: 16.05.2019 20:57    Post subject: Reply with quote

Hjelp meg å forstå!

Sørgelig å se RBK i den forfatningen de er nå, men nesten like sørgelig synes jeg det er å se Horneland. Jeg kan ikke annet enn å synes litt synd på han.

Jeg skjønner ikke hva det er RBK styret driver med, her har de lett omtrent et halvt år etter en ny trener.
Horneland var åpenbart ikke noe førstevalg, han var vel på plassen bak Bakke som også befant seg langt bak i køen.

Etter at styret har ansatt Horneland har det slett ikke virket som de har noe tro på han, at det er han som skal overbevise dem før han får bruke noe som helst midler.
Før ny trener var ansatt var det snakk om at man prøvde å hente denne Liverpool reserven for overgangsrekord, Koteng snakket høyt om at nå skulle RBK virkelig satse og penger var ingen problemer.

Så kom Horneland inn og pengene virket å være fullstendig borte, man prøvde seg desperat på spillere som Aasbakk og Våge Nilsen på siste dag av overgangsvinduet. Spillere man helt sikkert kunnet hente viss man hadde ønsket det tidligere i vinduet.

Min frykt nå er at man gjør Horneland til syndebukk, man gir han en Høgmo avgang hvor Horneland sier han har gått av selv når man egentlig har fått sparken, kun for å redde stillingene til Bjørnebye og andre i styret.
Jeg kan jo umulig se for meg at de skal beholde stillingene de som brukte så lang tid på å finne riktig trener og at de da skal få prøve seg på nytt igjen.
Back to top
vingback
Veteran

PostPosted: 16.05.2019 20:59    Post subject: Reply with quote

Mike vil ikke kommentere om tillitt til Horneland.

Søderlund til samme spørsmål: ja ja, null problem

Noen er fornøyde bare med å få spille.
Back to top
SeG
Veteran

PostPosted: 16.05.2019 21:13    Post subject: Reply with quote

Selvfølgelig er det synd på mannen. Han forsøker det han kan. Men det er jo klokkerklart at spillerne ikke har tro på ham. Da hadde de ikke spilt så annerledes enn det han ønsker. Stikk fingern i jorda!

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 141, 142, 143 ... 335, 336, 337  Next
Page 142 of 337

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb