| View previous topic :: View next topic   | 

| Author | 
		Message | 

Nidarosballklubb Rutinert

| 

Posted: 12.05.2019 01:28    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Vi er et bunnlag og det er latterlig av Horneland å tenke det fortsatt ikke er umulig med gull. Kanskje ikke umulig rent poengmessig, men spillet et så elendig at det skal et mirakel til. Det eneste som bør være fokus nå er å unngå nedrykk. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Konesseur Veteran

| 

Posted: 12.05.2019 06:05    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Kvaliteten i spillermateriellet er til stede til seriegull. Dersom Horneland går av nå er det ikke en umulighet med seriegull i 2019. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

henrifei Veteran

| 

Posted: 12.05.2019 06:47    Post subject:  | 
				     | 

| 

hvis du ser på tabellen så er det en skremmende trend. 

jevn og kjedelig kamp mot 15. 

utspilt mot 13.

heldig seier mot 12.

jevnt mot 9.

underlegne mot 3. 

utspilt mot 2. 

slaktet av 1. 

nå venter Haugesund mot Haugesund på Lerkendal 16.mai og så kommer Mjøndalen. begge disse er bedre på NFF-ball, fortsetter trenden med elendig spill og resultater i de 2 neste så er nedrykk en stor sannsynlighet. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Green Goblin Rutinert

| 

Posted: 12.05.2019 08:08    Post subject:  | 
				     | 

| 

Huff og uff, jeg synes oppriktig synd på dere.

Jeg er ikke overrasket dog, selv om det har gått enda litt tråere enn jeg trodde det ville gjøre. Det er et godt eksempel på hva som kan skje om man tukler med det sportslige DNA-er til en klubb. Dere må ta det onde med rota og få inn et nytt styre. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

PerO Veteran

| 

Posted: 12.05.2019 08:17    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Sløvsekken wrote: | 	 		  Vi er her nå

| 	  

Ingen dårlig sammenligning å bruke Titanic. Men du burde ha brukt et bilde av skipet like etter avgang, ikke når det synker.

Titanics rederi slet med økonomien etter overskridelser under byggingen og synkende bilettsalg.

Mannskapet var erfarent, men ikke samkjørt.

Det brant i kullageret, men ingen brydde seg vesentlig.

Titanics kaptein seilte med et ikke sjødyktig skip og mannskap. Ignorerte varsler om isfjell på 2. Halvdel av turen og styrte raskeste vei. Han traff isfjellet og sank.

Så langt har Horneland begynt å øve med laget, ikke bare kjøre på og tro at de er så rutinerte at det skal gå av seg selv.

Han har tatt tak i brannen i kullrommet (garderoben).

Så får vi se når turen(sesongen) er kommet halveis om han har fått drilet mannskapet, slokt brannen i kullrommet og styrer trygt sør for isfjellene, eller om han gjør som Titanics kaptein og velger feil kurs.

Halvbeis i sesongen må styret ha oversikt over dette, og gjøre de rette valgene hvis det er nødvendig. Enda er vi så tidlig på turen at kapteinen bør sitte trykt ei stund til.
  Last edited by PerO on 12.05.2019 08:23; edited 1 time in total | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Konesseur Veteran

| 

Posted: 12.05.2019 08:20    Post subject:  | 
				     | 

| 

| PerO wrote: | 	 		  

Ingen dårlig sammenligning å bruke Titanic. Men du burde ha brukt et bilde av skipet like etter avgang, ikke når det synker. | 	  

Det er noen som ikke har skjønt at skipet har sunket selv etter at det har sunket.

Titanic tok av midt på sommeren i fjor da det plutselig oppstod ett hull i skroget. Alarmen gikk ved vintersolverv 21. desember. Bildet av båten på vei ned ble tatt et par dager ut i januar. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

EGA Veteran

| 

Posted: 12.05.2019 08:49    Post subject:  | 
				     | 

| 

Et annet moment som gjør at jeg ikke får tiltro til Horneland.

Ceide var frisk sist gang og imponerer på trening. På nytt i går ble fortidens spillere ( DeLanlay og Helland) prioritert. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

senador Legende

| 

Posted: 12.05.2019 10:14    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Keenoir wrote: | 	 		   	  | senador wrote: | 	 		   	  | Keenoir wrote: | 	 		  Når er det lov å kalle det krise?

Vi har en poengfangst etter snart 1/3 del av serien er spilt som tilsier klart nedrykk.

Det er forsvunnet neste 10 000 NOK fra Lerkendal og klubbens økoonomi blør.

For hver uke som går så blir det litt verre å komme på rett kurs.

Horneland må bort fortere enn svint og han må følge av NFF Fyrsten Stig Inge Bjørnebye før de har lagt klubben i NFF grus. | 	  

Men blir det noe bedre å sparke Horneland?  

1. Henriksen må ta over under tvang/overtagelse. Da rykker vi ned. Garantert. Flere andre personer må gå på samme tidsrom som skaper et kjempe problem på kort sikt i mangel av flere stillinger . 

2. Vi må ansette Tom Nordlie. Det går ikke bra over tid. 

3. Hvem gidder å bli trener for RBK? Når man kan risikere arbeidsledighet etter flere seriegull og Europaspill, så tror jeg folk tenker på det. 

4. Det er ingen i RBK som kan å ansette dyktige folk. 

Klubben er bundetfast på skinna mens Moldelokomotivet er på full fart for å kjøre over RBK en gang for alle. | 	  

1.Trond Henriksen er en bedre Rosenborg trener enn Horny, han har ihvertfall en filosofi som er forenlig med klubben. 

2. Det er bedre med at det funker en periode, enn at det ikke funker fra første dag uten håp slik som nå.

3. Det er bedre med noe umerittert med rett filosofi og potensial og jeg er sikker på at det finnes 3 millioner grunner som hjelper på å få noen ombord.

4. Helt enig og er det største problemet, de har faktisk ikke maktet å gjør en god ansettelsesprosess noen gang. Kåre var griseflaks og ikke en god ansettelsesprosess. 

Tidligere er det Hroar Stjernen; Perry (som hadde vist seg som udugelig noen år før), HORNY nå og den værste ansettelse av dem alle Bjørnebye.

Som har lært seg udugelighet av NFF og i Start hvor hans største bragd var å få kona til en av sine spillere til sengs.

Kan vi outsource den prosessen det er å ansette noen. | 	  

1. Trond Henriksen er ikke en god hovedtrener. Når han var sjef før Hamren så lå vi vel også på nedrykksplass. Han ønsker heller ikke å være i den situasjonen så det gir et dårlig utgangspunkt. Innavl fra RBK har ikke kvalitet eller kvalifikasjoner til å øke RBK sitt nivå. 

2. Når det går på ræva med Tom Nordlie kommer vi i samme situasjon som nå så vi bør helst unngå det. 

Så lenge Bjørnebye får holde på som han gjør og et styre som ikke forstår sammenhengene mellom mål, strategi og aktiviteter så vil vi bli en drittklubb i Norge. 

Tror vi også skal ta denne forbedringen mot LSK med en klype salt. Denne kampen var et bunnoppgjør mellom de dårligste lagene i serien. 

Hver dag skades RBK mer og mer når det ikke gjøres fundamentale endringer. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

eksil Veteran

| 

Posted: 12.05.2019 10:46    Post subject:  | 
				     | 

| 

Horneland hyller Valsvik og mener han burde få mer spilletid. 

https://www.vg.no/sport/f...-spilletid _________________ Du och jag Alfred? …..mmmmmjaannjoo... | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

håpløs Veteran

| 

Posted: 12.05.2019 10:59    Post subject:  | 
				     | 

| 

Gammelt nytt som vg bruker for å provosere. 

GV er nok ute med den innsatsen Adeg viste i går.

Artig å se og tydelig at han har tatt opp hansken etter Molde.

Synd at han var litt stresset og overtent, ser det spes på sjangsen der han og MJ er gjennom men også hele veien ser det ut som han spiller med 'innbytterpuls'.

60min i går er klar på at treneren har garderoben.

Dette kan derfor bli bra med alle tilbake og lettere ben.

Har ingen anelse om NB, håper utspillet i går er reelt og ikke et 'penge-utspill.

Opp i ringa i nærduellene så er han med.

De eldste har nå gått foran så jeg tror Nicklas har skjønt det. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Borden Veteran

| 

Posted: 12.05.2019 12:15    Post subject:  | 
				     | 

| 

Det eneste man kan håpe for enkeltspillere er at de gjør individuelle prestasjoner ute på banen som gjør at enkelte mener at de derfor fungerer under Horneland. F.eks. en god takling, godt skudd, god dribling eller godt innlegg.

Det man ikke ser noe tegn til er hvordan de spiller hverandre gode, hvordan go'fot-prinsippet til Eggen blir brukt, spillemønster og kombinasjoner mellom spillerne som kommer fra noe annet enn tilfeldigheter som oppstår ute på banen.

Horneland gjør så godt han kan, men det var ingenting ved hvordan Haugesund spilte i fjor som tilsier at han bringer noe nytt til trenergjerningen. Alt jeg ser og hører sier meg at han har et syn på fotball som er primitivt og lite utviklende for spillerne og klubben. Det vil heller ikke dra folk i hopetall til tribunene.

Valget av Horneland må få konsekvenser, og da for de som gikk god for ham som ny trener etter å ha lett nesten et halvt år etter noen som skulle bringe klubben mange hakk videre fra det Kåre Ingebrigtsen drev med.

De skyldige er vel Bjørnebye, Bratseth, Heggem og Winsnes vil jeg tro. Hva Heggem og Winsnes står for rent fotballmessig har jeg lite peiling om, da de har vært stille i media og ikke har annen erfaring enn spiller utenom styrevervene i klubben.

Bjørnebye har feilet i Start og vist en ikke spesielt imponerende spillerstalloppbygging i tiden han har vært i RBK. Om det står for ham alene eller en blanding av ham og hovedtrener vet jeg ikke, men en stor del av ansvaret må han nok ta. Det er handlet inn mange spillere i en såpass høy alder at utviklingspotensialet er lite. De som er solgt videre er stort sett kommet fra egen junioravdeling. Det har også gitt det problemet at klubben sitter igjen nesten uten lokale spillere på laget. 

Sammenlign med Ajax som satser på unge, egenproduserte spillere med utviklingsmuligheter og en positiv spillestil som gjør de i stand til å utvikle seg. Det har gjort en mindre klubb i topp europeisk sammenheng i stand til å hevde seg i Europa. Rosenborg, som også har et mål om å hevde seg i Europa, har valgt helt andre virkemidler. Eldre, noe mislykkede eksproffer uten stort utviklinspotensiale, ingen spillere opp fra egen junioravdeling og en spillestil som er milevis unna det mer avanserte Ajax driver med.

Og hvorfor har ingen fra junioravdelingen kommet opp under Bjørnebyes tid som sportssjef? Det er vel han som har ansvaret for det som skjer der? Er det bare at de ikke får sjansen eller er det noe feil med utviklingen?

Rune Bratseth har en enda lengre historie i klubben. Han satt som sportssjef fra 1994 til 2006. Ja, han var med på oppturen i Europa, men var også med på nedturen i årene etter. Svært mange av spillerkjøpene hans feilet, utenom de det var mest åpenbart vlle være vellykkede, som Rushfeldt og Carew. Jan Derek Sørensen var vel Sollieds valg å hente til klubben det året han vikarierte for Nils Arne Eggen. 

Det som gjorde det mulig for laget å prestere i Europa mot slutten av 90-tallet, var foruten Nils Arne Eggen, at klubben beholdt mange av de beste spillerne på laget, som Hoftun, Bragstad, Skammelsrud, Strand, Brattbakk og Mini. Brattbakk dro i '97/'98, men var instrumental de første årene i Europa. Alle disse kom til klubben før Bratseth. I tillegg fikk klubben opp egne stjerner som Iversen, Heggem og Winsnes. Utover 2000-tallet så man virkelig hvilken retning det tok med alle de mindre gode kjøpene og den nesten totale mangelen på spillere fra egen stall som tok steget. 

I tillegg har man treneransettelsene til Bratseth. Han skjøt blink med Hareide, uten at det var noen genistrek som ingen hadde tenkt på. Deretter begynte valgene å bli vanskeligere og Ola By Rise uten erfaring utenfra, Perry som dro klubben ned i nedrykkskampen og Høgmo som hadde drevet med kvinnefotball og hadde et ok år med Tromsø. Arven etter Eggen var i ferd med å forsvinne. Oversikten over trenere var i beste fall mangelfull.

Jeg håper Rune Bratseth har ansatt sin siste trener i klubben. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

frank Proff

| 

Posted: 12.05.2019 14:03    Post subject:  | 
				     | 

| 

Jeg tenker at alle som har etterlyst en autoritær leder som er fast i klypa, har fått det de ønsker seg.

For det er slik autoritær ledelse ser ut: uforutsigbarhet, benking som sanksjonsmiddel, laguttak som overrasker alle - også spillerne.

Selv holder jeg på å miste troen. Horneland snakker om at han skaper et sterkt vi, men det ser mer ut som en fryktkultur for meg.

Tingen med autoritære ledere er at de på kort sikt får det sånn de vil, men jeg er ikke overbevist om at jeg liker det Horneland vil. _________________ Å tenke før man prater er som å tørke seg i ræva før man driter. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

BadMongo Junior

| 

Posted: 12.05.2019 14:07    Post subject:  | 
				     | 

| 

Jeg blir bare trist når jeg ser RBK nå. Som den medgangssupporteren jeg er blir jeg nødt til å ta konsekvensene av apati og likegyldighet. Jeg orker ikke å følge med på elendighetene mer. 

Det å sette Horneland til denne jobben er som å legge en stradivarius i hendene på en sjimpanse. 

Takk og farvel. _________________ Medgangssuporter | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

KitWalker Veteran

| 

Posted: 12.05.2019 14:26    Post subject:  | 
				     | 

| 

| frank wrote: | 	 		  Jeg tenker at alle som har etterlyst en autoritær leder som er fast i klypa, har fått det de ønsker seg.

For det er slik autoritær ledelse ser ut: uforutsigbarhet, benking som sanksjonsmiddel, laguttak som overrasker alle - også spillerne.

Selv holder jeg på å miste troen. Horneland snakker om at han skaper et sterkt vi, men det ser mer ut som en fryktkultur for meg.

Tingen med autoritære ledere er at de på kort sikt får det sånn de vil, men jeg er ikke overbevist om at jeg liker det Horneland vil. | 	  

Ja! Det er det jeg har ønsket meg og i motsettning til alle andre her inne så er jeg så glad i klubben at jeg ønsker at Horneland, Koteng, Bratseth og alle de som har tatt slike tøffe avgjørelser lykkes.

JEG har trua på at RBK vil vinne ligaen iår også, og komme inn i gruppespill i CL!

RBK FOR ALTID         

Snakkes på Lerkendal 16. mai. Dagen alt snur og surtrusene må svelge oppgulpet sitt   | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Nordens Lokomotiv Veteran

| 

Posted: 12.05.2019 14:34    Post subject:  | 
				     | 

| 

Tenk om alle var så bra som deg    _________________ Nordens eneste fotballdiktatur | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

frank Proff

| 

Posted: 12.05.2019 15:01    Post subject:  | 
				     | 

| 

| KitWalker wrote: | 	 		  Ja! Det er det jeg har ønsket meg og i motsettning til alle andre her inne så er jeg så glad i klubben at jeg ønsker at Horneland, Koteng, Bratseth og alle de som har tatt slike tøffe avgjørelser lykkes.

JEG har trua på at RBK vil vinne ligaen iår også, og komme inn i gruppespill i CL!  | 	  

Så, så. Ingen grunn til å ta en Konesseur og blande kortene: om man liker det Horneland gjør og om man støtter klubben er to HELT forskjellige ting.

Men ingenting er bedre enn at han latterliggjør min snikende tvil, og skaper tidenes rbk-lag _________________ Å tenke før man prater er som å tørke seg i ræva før man driter. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Captain Veteran

| 

Posted: 12.05.2019 15:03    Post subject:  | 
				     | 

| 

Jeg er enormt glad for at Horneland står så fjellstøtt som han gjør, endelig har vi fått en trener som stiller knallharde krav til samtlige spillere. Er tøft gjort å sette Bendtner utenfor kamptroppen, og at han benker de store stjernene, bare for å vise at de også må kjempe for å få spille. I lengden tror jeg dette vil gagne hele laget, inkl. de spillerne som ikke får spille så mye for tiden. Føler at Adegbenro kom inn med en punch og rett attityde i gårsdagens kamp. Det er veldig mange gode spillere i Rosenborg, og derfor er det viktig å ha en trener som tør å ta de vanskelige avgjørelsene. 

16. mai kampen tror jeg blir en spennende kamp, der de fortsetter i samme sporet som i de siste 60 min. av gårsdagens kamp. Jeg gleder meg enormt til kampene fremover!     _________________ Stolt fortid, stor fremtid | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

wikivic Proff

| 

Posted: 12.05.2019 15:18    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Captain wrote: | 	 		  | Jeg er enormt glad for at Horneland står så fjellstøtt som han gjør, endelig har vi fått en trener som stiller knallharde krav til samtlige spillere. Er tøft gjort å sette Bendtner utenfor kamptroppen, og at han benker de store stjernene, bare for å vise at de også må kjempe for å få spille | 	  

Denne taktikken hadde vært lettere å forstå om det faktisk var sånn at spillerne som ble vraket fra troppen er i dårlig form. Søderlund gjorde et OK innhopp i går, men har like fullt prestert elendig denne sesongen. At han får benkeplass på bekostning av Bendtner som etter rapportene har imponert på trening denne uka, viser at dette ikke dreier seg om form og kvaliteter. Dette ser snarere ut til å gå på person. Vi har fått en trener som setter opp et lag vilkårlig av de han liker best som person – ikke etter hvem som funker best sammen, i de posisjonene de er best i. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

puckno Veteran

| 

Posted: 12.05.2019 15:27    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Captain wrote: | 	 		  16. mai kampen tror jeg blir en spennende kamp, der de fortsetter i samme sporet som i de siste 60 min. av gårsdagens kamp. Jeg gleder meg enormt til kampene fremover!     | 	  

Spennende blir det kanskje ja, men jeg ville ikke satt pengene mine på hjemmeseier. Jeg tror motivasjonen hos Haugesunds spillere til å slå Horneland er større enn RBK-spillernes motivasjon til å spille for Horneland. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Stubbelur Veteran

| 

Posted: 12.05.2019 15:41    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Captain wrote: | 	 		  Jeg er enormt glad for at Horneland står så fjellstøtt som han gjør, endelig har vi fått en trener som stiller knallharde krav til samtlige spillere. Er tøft gjort å sette Bendtner utenfor kamptroppen, og at han benker de store stjernene, bare for å vise at de også må kjempe for å få spille. I lengden tror jeg dette vil gagne hele laget, inkl. de spillerne som ikke får spille så mye for tiden. Føler at Adegbenro kom inn med en punch og rett attityde i gårsdagens kamp. Det er veldig mange gode spillere i Rosenborg, og derfor er det viktig å ha en trener som tør å ta de vanskelige avgjørelsene. 

16. mai kampen tror jeg blir en spennende kamp, der de fortsetter i samme sporet som i de siste 60 min. av gårsdagens kamp. Jeg gleder meg enormt til kampene fremover!     | 	  

+1 | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
  | 

Posted: 12.05.2019 15:54    Post subject:  | 
				     | 

| 

| frank wrote: | 	 		  Jeg tenker at alle som har etterlyst en autoritær leder som er fast i klypa, har fått det de ønsker seg.

Tingen med autoritære ledere er at de på kort sikt får det sånn de vil, men jeg er ikke overbevist om at jeg liker det Horneland vil. | 	  

Dette er jeg fullstendig enig i. Det minner veldig om en fryktkultur sett utenfra, det vil aldri fungere på sikt, og det er et rimelig dårlig tegn at han ikke engang får en kortsiktig effekt.

Du kan forøvrig legge til konsolidering av makt ved å fjerne eventuelle konkurrerende stemmer eller objektive målinger. Det er sjefens øyne, sjefens inntrykk som gjelder, og ingenting annet. 

Men de som ønsket seg autoritær får kose seg med dette. Selv tror jeg det dreier seg om en overkorrigering fra trenerutvalgets side, der de hadde så lyst på en sånn hard springetype at det etter hvert ble mindre viktig med filosofi, erfaring og nivå. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Francisco Clementine Veteran

| 

Posted: 12.05.2019 15:57    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Om det bare er vilje som er kriteriet for å spille for oss kan vi vel bare spille utelukkende med sultne juniorer? | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

senador Legende

| 

Posted: 12.05.2019 16:05    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Captain wrote: | 	 		  Jeg er enormt glad for at Horneland står så fjellstøtt som han gjør, endelig har vi fått en trener som stiller knallharde krav til samtlige spillere. Er tøft gjort å sette Bendtner utenfor kamptroppen, og at han benker de store stjernene, bare for å vise at de også må kjempe for å få spille. I lengden tror jeg dette vil gagne hele laget, inkl. de spillerne som ikke får spille så mye for tiden. Føler at Adegbenro kom inn med en punch og rett attityde i gårsdagens kamp. Det er veldig mange gode spillere i Rosenborg, og derfor er det viktig å ha en trener som tør å ta de vanskelige avgjørelsene. 

16. mai kampen tror jeg blir en spennende kamp, der de fortsetter i samme sporet som i de siste 60 min. av gårsdagens kamp. Jeg gleder meg enormt til kampene fremover!     | 	  

Horneland skal ikke ha mye skyld for at vi er der vi er. Men det er to ting som bekrefter at han ikke er rett mann for RBK og at han ikke er noen stor trener:

1. Han velger vekk teknologi som gjør at klubben kan finne ut mye om både trening og korrelasjoner mot skade dersom man kan bruke det. For meg virker det som at man i dag sier ja til papir og pen , men ikke PC. 

2. Valsvik på venstreback. Jeg forstår ikke hva som gjør RBK bedre med dette grepet? Han er treg og har en dårlig innleggsfot. Direkte vondfot! | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Captain Veteran

| 

Posted: 12.05.2019 16:08    Post subject:  | 
				     | 

| 

| wikivic wrote: | 	 		  | Denne taktikken hadde vært lettere å forstå om det faktisk var sånn at spillerne som ble vraket fra troppen er i dårlig form. Søderlund gjorde et OK innhopp i går, men har like fullt prestert elendig denne sesongen. At han får benkeplass på bekostning av Bendtner som etter rapportene har imponert på trening denne uka, viser at dette ikke dreier seg om form og kvaliteter. Dette ser snarere ut til å gå på person. Vi har fått en trener som setter opp et lag vilkårlig av de han liker best som person – ikke etter hvem som funker best sammen, i de posisjonene de er best i. | 	  

Greit nok at Søderlund ikke har spilt noe særlig bra så langt i år, men han viser i alle fall interessen for å ville gjøre noe for å bli bedre. Har ikke klaget i media, han har heller backet opp Botheim, noe Bendtner ikke gjorde. Du skriver at Bendtner etter rapportene har imponert på denne ukens treninger, kanskje det stemmer. Jeg har ikke funnet noen kilde på dette, derfor stiller jeg meg tvilsom til akkurat det. Jeg vil tro at om Bendtner var den beste spilleren på ukas treninger, så ville han helt klart vært med i troppen. 

Horneland virker som en av få trenere som tør å innrømme sine feil, og ikke bare kjøre i det samme sporet. Tenker da på spillestilen de første kampene, noe han endret da han så at laget ikke evnet å spille slik han først tenkte. Har vært dønn ærlig på at han gjorde feil, og derfor gikk tilbake til vanlig 4-3-3, med indreløpere. Med dette i bakhodet, tror jeg at Bendtner ville vært med om han var ukens beste spiller. _________________ Stolt fortid, stor fremtid | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

sukram Veteran

| 

Posted: 12.05.2019 16:16    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Franc wrote: | 	 		  | Om det bare er vilje som er kriteriet for å spille for oss kan vi vel bare spille utelukkende med sultne juniorer? | 	  

I så fall bestemmes lagoppstillingen etter gym-regler.

Hun bælfeite jenta med "mensen-smerter" har akkurat samme rett til en femmer (=plass i 11'ern) som fotballspilleren. Fordi hun har de rette holdningene og god innsats. 

Jeg betviler ikke at Hovland kjører en mean høye kneløft på trening. Men at det skal være nok for en plass på Norges beste fotballag er beyond me. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

|