View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 11.05.2019 18:23 Post subject: |
|
|
Har jeg ikke tenkt heller, er ikke veldig interessert i hva som skjer med ham. Passer ikke i spillestilen vår. Forsvinner til sommeren uansett. Og er det åpen konflikt skjønner jeg godt at han ikke er i troppen.
Best case scenario : den konflikten fører til trenerens avgang. Alternativt funker det, og vi vinner EL. Win win.
Stråmannsargumentasjonen din er like pinlig uansett hvor mye jeg deltar. Nå hadde du jo en gyllen mulighet til å fremstå som.. Vel, du hadde et poeng, i det minste. Og velger idiotvarianten. Ja ja. |
|
Back to top |
|
 |
Nordens Lokomotiv Veteran
|
Posted: 11.05.2019 18:27 Post subject: |
|
|
zaphod81 wrote: | spillestilen vår. |
 _________________ Nordens eneste fotballdiktatur |
|
Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 11.05.2019 18:32 Post subject: |
|
|
Zaphod, du har jo vært den mest høylytte Bendtner suporteren. Å innrømme feil kan være ubehagelig, ser den. |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

|
Posted: 11.05.2019 18:50 Post subject: |
|
|
Problemet er vel snarere at du ikke ser at det er en forskjell mellom å være tilhenger og ha et balansert synspunkt, og derfor tror du alle som fremfører noen andre argumenter enn nøyaktig det du selv tror er riktig, er kunnskapsløse eller supportere.
Jeg mener fortsatt at spilleren hadde hevet laget med en noenlunde kompetent trener. Alle med øyne burde i alle fall anerkjenne muligheten for det. Bendtners prestasjoner på banen har ikke gjort noe for å motbevise det, selv om det langt fra har vært noen revolusjon. |
|
Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 11.05.2019 19:00 Post subject: |
|
|
Heheh, det du adresserer der er på en måte litt av poenget med en debatt. Jeg har iallefall truffet ganske bra i Bendtner debatten. På et nivå der man skulle tro videre debatering av temaet ble overflødig, men det sitter langt inne hos enkelte fortsatt registrerer jeg. |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

|
Posted: 11.05.2019 19:13 Post subject: |
|
|
Haha, vi får være enige om å være uenige i hvor godt du 'treffer' nivåmessig  |
|
Back to top |
|
 |
Oppkast Proff
|
Posted: 11.05.2019 19:24 Post subject: |
|
|
Søderlund med "klasseassist". Blir en tøff kveld for Bendtner-fansen. |
|
Back to top |
|
 |
WT62 Veteran
|
Posted: 11.05.2019 21:57 Post subject: |
|
|
Koteng antyder sterkt at Bendtner skal selges til sommeren..
Ser for meg følgende samtale på kontoret :
Koteng : vi må sælln Bendtner. Enig Erik ?
Horneland : eg e enige.
Koteng : vi må prøv å få så my som mulig for’n,non idea Stig Inge?
SIB: hva med Finn.no? Kjøpte nettopp en bruk Biltemasykkel der for bare 10k. Ett kupp sa selgeren.
Koteng :iddiot - utlænningan læs da itj Finn.no, vi må poste det på eBay..
Horneland : kan me ikkje snakka me lederen for strategi,kommunikasjon og organisasjon, eg trur han veit kva å gjera.
Inn fra venstre nevnte leder, får forelagt saken og har løsningen klar :
Sætt’n Bendtner på tribunen. Når utlænningan skjer at’n Bendtner itj e i kamptroppen en gang i dein norske ligaen så seinne dæm telexa med ein gang og byr my pæng..
Koteng : da gjør vi det... |
|
Back to top |
|
 |
Ratatosk Veteran
|
Posted: 11.05.2019 22:12 Post subject: |
|
|
Oppkast wrote: | Søderlund med "klasseassist". Blir en tøff kveld for Bendtner-fansen. |
Stemmer det! Den tekniske finessen hadde aldri Bendtner klart. Ballen gikk til og med bakover, over hodet og til en medspiller! Kan bli vanskelig å holde på Søder i sommervinduet etter en slik assist. |
|
Back to top |
|
 |
Fusion Veteran

|
Posted: 11.05.2019 22:20 Post subject: |
|
|

Last edited by Fusion on 11.05.2019 22:21; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Ril Senior
|
Posted: 11.05.2019 22:20 Post subject: |
|
|
Dette skrev Bendtner på Instagram etter kampen:
tak til alle jer som har skrevet omkring min situation i rosneborgballklub
Jeg holder utroligt meget af klubben og ønsker kun klubben og mine hold kammerater det beste altid. Jeg håber på snart at være en del af holdet igen og kunne hjælpe med at vende skuden.
Altid RBK |
|
Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 11.05.2019 23:06 Post subject: |
|
|
Iziba Jaja wrote: | Bart1 wrote: | Ril wrote: | Bendter må ha vært å rullet med russen i går.Enste grunn til å vrake han. Ingen trener med sine fulle fem velger Søderbom over Bendter, selv Kåre forsto det. |
Var det tre spillemål han hadde i fjor og seks assist? Etter å ha spilt omtrent alle kampene? |
Han hadde 11 mål og 9 assist i fjor. |
Hvorfor står han oppført med fem mål og fem assist i alt av statistikker? Fire spillemål
http://www.altomfotball.n...lUrl=false |
|
Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 11.05.2019 23:12 Post subject: |
|
|
Franc wrote: | Bart1 wrote: | Ril wrote: | Bendter må ha vært å rullet med russen i går.Enste grunn til å vrake han. Ingen trener med sine fulle fem velger Søderbom over Bendter, selv Kåre forsto det. |
Var det tre spillemål han hadde i fjor og seks assist? Etter å ha spilt omtrent alle kampene? |
Flere kamper som ving. Søder ble jo av uvisse grunnen prioritert på topp i en lang periode. Var vel omtrent samme tiden Søder sutret om manglende klippekort til media (og garanterte 20 mål i serien om ønsket ble oppfylt). |
Hva da med fem assist på en hel sesong? Ronaldo er vel også ving...
https://www.vg.no/sport/f...r-i-sommer
Ser nå at vi skal gi han bort. Jeg tror ikke det er noen som vil ta imot Bendtner med den lønnen han har. Synes forøvrig at Søder var langt bedre i dag enn hva Bendtner har vårt på laaaaang tid.. |
|
Back to top |
|
 |
BBQsaus Rutinert

|
Posted: 11.05.2019 23:18 Post subject: |
|
|
Ville en umotivert Bendtner ha postet dette? Jeg tviler men.. Det er jo ingen tvil om at mannen er eliteseriens beste spiss når man får laget rundt ham til å fungere. Men han har jo knapt nok fått sjansen.
Jeg er villig til å avskrive ham den dagen det er tydelig at han ikke er god nok eller når han ikke er motivert lenger. Sånn som jeg ser det nå er det et ledelsesproblem at han ikke får være på laget. |
|
Back to top |
|
 |
Robin Rutinert
|
Posted: 12.05.2019 00:23 Post subject: |
|
|
Bart1 wrote: | Ser nå at vi skal gi han bort. Jeg tror ikke det er noen som vil ta imot Bendtner med den lønnen han har. Synes forøvrig at Søder var langt bedre i dag enn hva Bendtner har vårt på laaaaang tid.. |
Var det ikke du som skulle brenne Bendtner-trøyer og det som varre var? Det er tydelig at du har et horn i siden til NB på et eller annet vis.
Altså, det virker som det er mange"Bendtner-hatere" i denne tråden. Søder langt bedre? Jeg er ikke sikker på om du faktisk mener det en gang, eller bare skriver for å trolle. |
|
Back to top |
|
 |
JXS Junior
|
Posted: 12.05.2019 00:36 Post subject: |
|
|
Glem nå Bendtner. Han vil bort fra klubben i sommer. Det er derfor han utelukkes fra troppen. |
|
Back to top |
|
 |
VÃ¥r Herre Proff
|
Posted: 12.05.2019 00:37 Post subject: |
|
|
Sånn utfrysing av en enkeltspiller som det ser ut som foregår her har jeg ingenting til overs for. Dessuten virker det i følge media som at Horneland allerede før han kom til klubben hadde bestemt seg for at Bendtner ikke var en del av planene, uten å gi han en sjanse på lik linje med resten av stallen. Da bør du som trener ha en jævlig god plan som fungerer rimelig raskt, dersom det skal rettferdiggjøres. Sett lite til den...
Men det er tydelig at Søderlund har fått rollen som gullunge, sikkert hyggelig det. _________________ Herre går bra? |
|
Back to top |
|
 |
Iziba Jaja Veteran
|
Posted: 12.05.2019 01:31 Post subject: |
|
|
Bart1 wrote: | Iziba Jaja wrote: | Bart1 wrote: | Ril wrote: | Bendter må ha vært å rullet med russen i går.Enste grunn til å vrake han. Ingen trener med sine fulle fem velger Søderbom over Bendter, selv Kåre forsto det. |
Han hadde 11 mål og 9 assist i fjor. |
Hvorfor står han oppført med fem mål og fem assist i alt av statistikker? Fire spillemål
http://www.altomfotball.n...lUrl=false |
Fordi du bare ser på eliteserien. |
|
Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4069 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 12.05.2019 01:47 Post subject: |
|
|
Synes faktisk dette er en skam. Nicklas har vist kvaliteter og ikke minst lojalitet til klubben den tiden han har vært her og viser faktisk at han er glad i både klubb, by og lag, mye takket være at klubben har vært 100% lojal til han igjennom alt. Han er eliteseriens beste spiss med en banelengde, men han må brukes riktig og nå i det siste, brukes... men vår eminente ubrukelige trener har bestemt seg før han kom at Nicklas skulle brukes som et eksempel slik at han fikk utnytte de "små" ressursene i klubben slik han er vant med. Det å fryse ut en spiller på denne måten gjør meg kvalm uansett hvem det skulle være. Samuel er nestemann ut da han ikke passer inn i Hornelands små tanker om enkle spillere som utfører oppgaver som aper uten mål og mening.
Jeg setter utrolig stor pris på de fra supporterne som møtte opp og viste sin støtte til laget på trening. Nå er det vel på tide at man viser sin avsky mot alt som skjer i klubben med tanke på styret og Horneland. Dette er ikke RBK verdig. Vi må få tilbake gleden i klubben. Der var Kåre god. Smil og positivitet for det meste, da kommer også supporterne på kamp. Horneland ser mest ut som en malplassert Ivo Caprino figur som styrer på gammeldagse hersketeknikker. FÅ DRITTEN BORT!
Sorry at jeg er negativ folkens, men dette går ikke lengre. Dette er faktisk LANGT forbi tøvet vi hadde med Perry.  _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
Posted: 12.05.2019 02:06 Post subject: |
|
|
Bart1 wrote: |
Du vet like godt som alle oss andre at Bendtner var den som totalt sett var involvert i flest mål blant spillerne våre i 2018.
https://www.rbkweb.no/for...;start=150
Dette har blitt fortalt til deg av flere brukere her flere ganger, likevel så fortsetter du å ignorere akkurat den statistikken der, fordi du vet at den går imot det som er hovedbudskapet ditt.
Bendtner-hatet ditt, som har vært der hele tiden, er så ensformig, repetitiv og unyansert at jeg knapt har sett maken - og jeg kan ikke fatte at du orker å bruke tiden din på det samme vaset dag ut og dag inn. _________________ Alle må gå. |
|
Back to top |
|
 |
Nidarosballklubb Rutinert
|
Posted: 12.05.2019 02:24 Post subject: |
|
|
Så er det altså avslørt:
«Etter det VG vet, ble hovedtrener Eirik Horneland, på et gitt tidspunkt i fjor vinter, lovet at Bendtner skulle selges før sesongen startet.»
Det betyr altså at Horneland har en spiller han aldri ønsket å ha der og prøver og bli kvitt han. |
|
Back to top |
|
 |
BBQsaus Rutinert

|
Posted: 12.05.2019 03:05 Post subject: |
|
|
Ganske spesielt at han ikke ønsker å ha Bendtner egentlig, allerede før han har sett han på trening |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 12.05.2019 03:31 Post subject: |
|
|
Idioti rett og slett. _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
Back to top |
|
 |
Robbaan Senior

|
Posted: 12.05.2019 04:22 Post subject: |
|
|
Det er så sykt at jeg f... ikke har ord. Få Horneland til helvette vekk |