View previous topic :: View next topic |
Banens Beste? |
Hansen |
|
30% |
[ 15 ] |
Hedenstad |
|
0% |
[ 0 ] |
Hovland |
|
0% |
[ 0 ] |
Reginiussen |
|
24% |
[ 12 ] |
Trondsen |
|
10% |
[ 5 ] |
Jensen |
|
2% |
[ 1 ] |
Konradsen |
|
6% |
[ 3 ] |
Helland |
|
2% |
[ 1 ] |
Adegbenro |
|
10% |
[ 5 ] |
Bendtner |
|
16% |
[ 8 ] |
Akintola |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Total Votes : 50 |
|
Author |
Message |
Konesseur Veteran
|
Posted: 27.04.2019 12:07 Post subject: |
|
|
Ja, du virker å være fornøyd med Tore og Serbesic. Hvor ille Adegbenro, Bendtner og de andre er trenger vi ikke være enig om. Andre Hansen i mål er de fleste fornøyd med. |
|
Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 27.04.2019 12:13 Post subject: |
|
|
RbkUrge wrote: | Bendtner fra start ja! Da er det mulig å håpe på noen mål i hvert fall. |
Sarkasme? |
|
Back to top |
|
 |
Standarn og Crick Veteran

|
Posted: 27.04.2019 16:31 Post subject: |
|
|
Fremdeles ingen Besim i troppen... Dette var det jeg fryktet med kjøpet av Valsvik. Det er trist hvordan unge, lovende spillere ikke engang sitter på benken på grunn av eldre og avdankede spillere som ikke engang er bedre.
Regner med at Helland spiller igjen, til tross for begredelig spill (han er ikke alene, men det er så tydelig når han ikke får til ting), sammen med fler som godt kunne smake litt på benken (selv Mike kunne gjort det). Hornelands bruk av troppen har virkelig ikke imponert meg hittil. |
|
Back to top |
|
 |
Number10 Veteran
|
Posted: 27.04.2019 17:36 Post subject: |
|
|
Grunnen til at Valsvik er med og ikke Besim er nok fordi Valsvik kan gå inn på venstrebacken, grunnet sin venstrefot😱
Men utrolig synd om Serbesic pakke kofferten og drar i sommer. Det burde han i såfall gjøre visst det er som nå. _________________ «Koteng: Jo dårligere og dårligere det gikk, jo tryggere var vi på at Horneland var rett mann.» |
|
Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 27.04.2019 17:54 Post subject: |
|
|
Alle spillerne er tjent med å dra slik det er nå. Kanskje bortsett fra Søder. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 27.04.2019 22:06 Post subject: |
|
|
Det er tilløp til litt ordkrig før Molde tar imot Rosenborg på Aker Stadion søndag.
Les mer: Rosenborg-spillerne mener Molde må jekkes ned
Klokken halv tolv fredag formiddag var to mål plassert på hver sin sekstenmeter på Ranheim. Spillerne ble delt opp i to lag, med ti mann på hvert. På det som så ut som et førstelag besto angrepsrekka av Samuel Adegbenro, Pål André Helland og Nicklas Bendtner.
Er det Bendtner tilbake i startelleveren som skal sørge for at Rosenborgs marerittstart får en ende i Molde søndag kveld?
Det ville ha vært det perfekte vendepunktet.
Les mer: Det er 3168 dager siden like mye sto på spill
Horneland:
- Hvilke framsteg har Bendtner hatt de siste ukene?
- Jeg syns han ser lettere og lettere ut for hver dag som går.
- Hva kan han bidra med?
- Kvalitet! Kvalitet i fotballspillet, kvalitet i å se medspillerne og kvalitet i å ta ned ballen og spille andre fri. Også er han en røslig kar i boksen.
- Det er ei kjensgjerning at dere har slitt med å score. Kan han være en forløsende faktor?
- Ja, det kan han være. Men det handler om samhandlingen i laget.
Les mer: - Vi kan ikke gi Molde fred
Adressa tullet sannelig en del i går. Det er sykdom som har plaget Søderlund. Og rart ikke å nevne i saken at Adegbenro ser ut til å starte på bekostning av Akintola. |
|
Back to top |
|
 |
Captain Veteran
|
Posted: 27.04.2019 22:26 Post subject: |
|
|
Får ikke tatt turen til Molde i morgen for å se kampen, dessverre. Er det noen som vet om en plass der folk samles i Oslo for å se kampen? Hadde vært artig hvis man fikk se den med flere Rosenborgsupportere  _________________ Stolt fortid, stor fremtid |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 27.04.2019 23:14 Post subject: |
|
|
2mas wrote: | Horneland:
- Hvilke framsteg har Bendtner hatt de siste ukene?
- Jeg syns han ser lettere og lettere ut for hver dag som går.
- Hva kan han bidra med?
- Kvalitet! Kvalitet i fotballspillet, kvalitet i å se medspillerne og kvalitet i å ta ned ballen og spille andre fri. Også er han en røslig kar i boksen. |
Leste artikkelen med interesse og stigende optimisme helt på slutten.
Bendtner i startelleveren og på benken er jo kjempefremgang fra forrige uke.
To gode treningsuker til så har vi en ekstra Meling og Trondsen på benken også. Team Hornelands revolusjonerende metoder bør nok ikke avskrives for tidlig.  _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
håpløs Veteran
|
Posted: 27.04.2019 23:28 Post subject: |
|
|
2mas wrote: | Klokken halv tolv fredag formiddag var to mål plassert på hver sin sekstenmeter på Ranheim. Spillerne ble delt opp i to lag, med ti mann på hvert.
|
Blir ikke mye øvels på bakrom når en kutter banen med 30m.
Evt 3stk spillere med liten kamptrening blir spennende å se i 2.omg.
Håper vi unngår skader på andre plasser.
AT bør uansett stå hele å slå stikkere på flanken.
Dårlig timing med NB inn mot to 'topplag' nå.
Jeg har ikke mye pæng, men det blir toppris- og peanøttkubbe.
Og de går rEtt ned! |
|
Back to top |
|
 |
rail Rutinert
|
Posted: 28.04.2019 04:41 Post subject: |
|
|
senador wrote: | Klubben må begynne å spille fantastisk fotball nå. Vi har ikke tid til flere feilskjær og ørkenvandringer. |
Fader at vi ikke har tenkt på dette før. Bare å begynne å spille fantastisk fotball, først som sist. |
|
Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 28.04.2019 07:48 Post subject: |
|
|
Veldig positiv til det antatte laguttaket. Synes Adegbenro var positiv sist. Har trua! _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
Back to top |
|
 |
Number10 Veteran
|
Posted: 28.04.2019 09:10 Post subject: |
|
|
Hadde heller ønsket å sett Akintola og Adegebenro på vingene.
Helland spiller på grunn av dialekta og ikke grunnet kvalitet i værtfall😱
Men som Horneland antydet på podcast med Ramus & Saga, har han vært feig med tanke på bruken av juniorene.
En som absolutt burde fått spille i stedet for Konradsen, er talenten Johnsen.
Han er kjappere, mye bedre med ball og ett stort trøndersk talent. Bare denne ene tingen hadde skapt glede og flere tilskuere på Lerkendal.
Og ikke minst ett mye bedre RBK.
Men med Åsen tilbake, så er spilletid vanskeligere. Så Horneland må nok ta ett valg der. Selge Konradsen til sommeren, så han ikke mister juniorene.
 _________________ «Koteng: Jo dårligere og dårligere det gikk, jo tryggere var vi på at Horneland var rett mann.»
Last edited by Number10 on 28.04.2019 10:18; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 28.04.2019 10:15 Post subject: |
|
|
Den oppstillinga gir meg litt mer tro. 4-3-3 og noen av våre antatt beste på topp.
Helland er litt ugh, men det vi vet er jo at han her 100% motivert til denne kampen og kommer til å gi alt. |
|
Back to top |
|
 |
Dr.Ible Proff
|
Posted: 28.04.2019 11:39 Post subject: |
|
|
Helt enig i ugh Helland, han bruker mer energi i intervjuer etter kampen enn i alt han gjør i 2.omgang.....
Vil se Johnsen heller! _________________ Fa(a)n siden ca 1976 |
|
Back to top |
|
 |
BBQsaus Rutinert

|
Posted: 28.04.2019 13:02 Post subject: |
|
|
Kan vel nesten bare begynne å glede seg til Helland i fotballstudio når han har lagt opp. Blir vel en slags Mini, bare enda større klovn.
Så ellers, hvordan er stemningen før kamp? Har folket resignert her? Synd at denne kampen kommer så tidlig. Morsommere med Molde-kamp når man ikke bare må fokusere på klubbens interne problemer |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 28.04.2019 13:08 Post subject: |
|
|
Det er vel en litt sånn klassisk greie, godt for supporterne å få fokusere på en ekstern fiende istedenfor (det som oppfattes som) en intern. Jeg gruer meg noe infernalsk for egen del, og tror det kommer til å bli stygt. Klart, sånn er det her hver gang bortsett fra tidlige runder i NM og når vi møter dumpekandidater på høstsesongen. Ser for meg en trist uke med mye grimhet.
Og håper noe så vanvittig at klubben klarer å overgå mine dystre utsikter... _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
theftgun Junior
|
Posted: 28.04.2019 15:25 Post subject: I have a dream... |
|
|
Hansen
De Lanlay - Reginiussen - Hovland - Meling
Jensen - Trondsen - Ã…sen
Akintola - Bendtner - Adegbenro
Bare selg PÃ¥l til Ranheim. _________________ Lord |
|
Back to top |
|
 |
SverreTrd Senior
|
Posted: 28.04.2019 15:38 Post subject: |
|
|
Bytte til 4-3-3, form som er i anmarsj, skadesituasjon i bedring...
Tross en ræva start på sesongen, og bange anelser for Moldekampen, så lever håpet og troen overraskende nok i mitt RBK hjerte!!
Mange gode lagoppstillinger foreslått ser jeg, intet å tilføye
Heia RBK og måtte vi møtes her på forum etter seier idag!!! |
|
Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 28.04.2019 15:49 Post subject: |
|
|
Merkelig nok så har jeg litt trua foran denne. Har en følelse av at vi løfter oss veldig. |
|
Back to top |
|
 |
Vakker Blomst Proff
|
Posted: 28.04.2019 15:51 Post subject: |
|
|
Svært så negative folk er til Helland om dagen?
Selvsagt skal en uskadet Helland starte mot Molde! Pål Andre gir alltid full pinne i disse oppgjørene og det er smittsomt. Akintola/Bendtner/Adegbenro bryr seg katta om hvem Molde er og rivaliseringen klubbene i mellom.
Dum som jeg er tror jeg faktisk på seier ikveld
Men enig i dem som sier Konrad ut, Johnsen inn. Den gutten har talent og vet at smurfer skal denges!  |
|
Back to top |
|
 |
Krokodil Dundee Veteran
|
Posted: 28.04.2019 15:57 Post subject: |
|
|
Vakker Blomst wrote: | Selvsagt skal en uskadet Helland starte mot Molde! Pål Andre gir alltid full pinne i disse oppgjørene og det er smittsomt. Akintola/Bendtner/Adegbenro bryr seg katta om hvem Molde er og rivaliseringen klubbene i mellom |
Likevel klarer de å utrette 20 ganger mer. |
|
Back to top |
|
 |
Vakker Blomst Proff
|
Posted: 28.04.2019 16:05 Post subject: |
|
|
Nu vel.. Akintola har ikke overbevist meg helt enda. Bendtner sitter vi alle å venter på, uten at det har skjedd mye positivt derfra på over et år. Benro er god, og i stigende form - jatakk mer jesus i monitor. Men liker angrepsrekka idag, altså: Helland-Lord-Jeebus.
Nå har forøvrig Helland en tendens til å overtenne og løpe på seg skade i slike oppgjør, så vi får nok se Akintola også iløpet av kvelden  |
|
Back to top |
|
 |
VTB Proff

|
Posted: 28.04.2019 16:13 Post subject: |
|
|
De kaller dette oppgjøret Supersøndag, men finner ingenting "Før-kampen"-program? Noen som vet om det sendes Før-reportasjer på noen TV-kanaler eller på nett? _________________ To stjærna ska bli tre - vi får aldri nok! |
|
Back to top |
|
 |
håpløs Veteran
|
Posted: 28.04.2019 16:35 Post subject: |
|
|
Kampen burde ja gått på Max med en halvtimes vors.
'Eurosport direkte' på player kl.18 vil vel inneholde noe, samme med 'Fotballxtra' på Tv2 sport2. |
|
Back to top |
|
 |
theftgun Junior
|
Posted: 28.04.2019 17:03 Post subject: |
|
|
Vakker Blomst wrote: | Svært så negative folk er til Helland om dagen?
Selvsagt skal en uskadet Helland starte mot Molde! Pål Andre gir alltid full pinne i disse oppgjørene og det er smittsomt. Akintola/Bendtner/Adegbenro bryr seg katta om hvem Molde er og rivaliseringen klubbene i mellom.
Dum som jeg er tror jeg faktisk på seier ikveld
Men enig i dem som sier Konrad ut, Johnsen inn. Den gutten har talent og vet at smurfer skal denges!  |
Har du ikke sett hvordan Helland spilte de siste kamper? mistet mistet mistet, bommet, bommet. Gi alt ja, men for mye feil. På tide å legge skoene på hylla. _________________ Lord |
|
Back to top |
|
 |
|