| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Montana Veteran

|
Posted: 21.01.2019 14:26 Post subject: |
|
|
| "Kem faen trur dem at dem e" (om styret) "ska få velta det jævla styret og få dokker gjenninnsatt" etc. |
|
| Back to top |
|
 |
Standarn og Crick Veteran

|
Posted: 21.01.2019 14:26 Post subject: |
|
|
"Vi i spillergruppen skal velte det hele jævla styret..." - Helland (i sms til Hoftun eller Kåre).
Sorry Helland, men det her var ganske tullete. |
|
| Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 21.01.2019 14:28 Post subject: |
|
|
Lurer på om Helland må be om unnskyldning for de sms´ene til Kåre.
Rakker jo ned på de som styrer og starter mytteri. _________________ You`ll never walk alone!! |
|
| Back to top |
|
 |
Kings Senior
|
Posted: 21.01.2019 14:28 Post subject: |
|
|
| Brooklynlol wrote: | Er helt uforståelig hvordan mange her støtter Koteng UANSETT hva som kommer frem i saken. Minner meg om situasjonen i Sporting Lisboa med presidenten der.
Har dere mer lojalitet mot Koteng enn klubben selv? |
Forskjell på å støtte styret kontra å støtte Koteng. Styret er valgt av medlemmene, medlemsstyrt klubb. Støtter da altså klubben. Har du innsigelser på det er du fritt stilt til å delta på medlemsmøter. _________________ Kjernen - Pyro is not a crime |
|
| Back to top |
|
 |
Iziba Jaja Veteran
|
Posted: 21.01.2019 14:29 Post subject: |
|
|
| Helland "Vi i gruppa ska få velta dette jævla styret og få gjeninnsatt dokk" "Trur styret dæm spille FM" |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 21.01.2019 14:30 Post subject: |
|
|
Ja, det er enda mer utrolig at dette har blitt Koteng mot fornærmede. Det var et samlet styre som sto bak dette. Koteng er kun et medlem og "talsmann" for styret. Han får ikke gjort rare greiene på egenhånd. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
|
|
| De sms-ene er ihvertfall oppsigelsesgrunn for mangel på lojalitet fra Helland. Flaue greier. |
|
| Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
|
|
| Brooklynlol wrote: | Er helt uforståelig hvordan mange her støtter Koteng UANSETT hva som kommer frem i saken. Minner meg om situasjonen i Sporting Lisboa med presidenten der.
Koteng har vel sagt ganske tydelig at det var de med sportslig erfaring som ville sparke Kåre, og at han var enig når de la det frem.
Husk at det aldri er lurt å skyte talsmannen (Koteng) |
|
| Back to top |
|
 |
WanAn Proff
|
Posted: 21.01.2019 14:31 Post subject: |
|
|
| Huff Helland... Dette var vel neppe særlig lurt. |
|
| Back to top |
|
 |
larenim Veteran
|
Posted: 21.01.2019 14:31 Post subject: |
|
|
I helvete... synd at Helland er eneste trønderen i troppen for den der er så drøy at jeg ville sett ham ut av klubben uavhengig av sportslig nivå. Det er i mine øyne værre enn å dra til en ufyselig taxisjåfør sånn halvveis i selvforsvar. _________________ / Slapp av folkens, det her ordner seg. |
|
| Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 21.01.2019 14:32 Post subject: |
|
|
| Hedning wrote: | | De sms-ene er ihvertfall oppsigelsesgrunn for mangel på lojalitet fra Helland. Flaue greier. |
Ja, med mindre de har snakket ut om det og lagt det bak seg. Det er lov å være sint og uenig i Rosenborg. |
|
| Back to top |
|
 |
Brooklynlol Proff
|
Posted: 21.01.2019 14:33 Post subject: |
|
|
Zorac, Trondheim er en liten by. Kanskje vanskelig for deg å vite som sitter i Lillestrøm, men hvis noen innad i RBK snakker så vil man få vite det dersom man kjenner folk med tilknytning til klubben. La oss bare si at det er Koteng, Bratseth og Alstad som har kjørt showet. Alstad har hatt et horn i siden til Kåre siden 2016, da Kåre stilte spørsmålstegn ved arbeidet Alstad hadde gjort tidligere.
Og la meg minne om at Bratseth har vært pådriveren for å nekte Eggen innpass i klubben. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 21.01.2019 14:34 Post subject: |
|
|
| Montana wrote: |
Ja, med mindre de har snakket ut om det og lagt det bak seg. Det er lov å være sint og uenig i Rosenborg. |
Ja, tenkte bare juridisk. Hvis de har ordna opp så får det vel bare være, men det er jo helt latterlig at spilleren som selv uttaler til media at det var for snilt og slapt på trening uttaler seg på den måten der. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 21.01.2019 14:34 Post subject: |
|
|
| Merkverdig nedlatende post brooklynlol, har du noe å underbygge påstandene dine med? |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 21.01.2019 14:36 Post subject: |
|
|
| Brooklynlol wrote: | | Zorac, Trondheim er en liten by. Kanskje vanskelig for deg å vite som sitter i Lillestrøm, men hvis noen innad i RBK snakker så vil man få vite det dersom man kjenner folk med tilknytning til klubben. |
Du kan spare deg for hersketeknikkene. Jeg har faktisk brukbare kilder på en del Rosenborg-stoff selv, til tross for mine geografiske utfordringer, og utifra det jeg har hørt - fra solid hold - var styret enstemmig. Og sparkingen støttet av andre personer i og rundt RBK.
At du er nærmere Lerkendal enn meg er ikke ensbetydende med at du er nærmere sannheten. _________________ Influencer™
Last edited by Zorac on 21.01.2019 14:37; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 21.01.2019 14:37 Post subject: |
|
|
 |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
|
|
| Brooklynlol wrote: | Zorac, Trondheim er en liten by. Kanskje vanskelig for deg å vite som sitter i Lillestrøm, men hvis noen innad i RBK snakker så vil man få vite det dersom man kjenner folk med tilknytning til klubben. La oss bare si at det er Koteng, Bratseth og Alstad som har kjørt showet. Alstad har hatt et horn i siden til Kåre siden 2016, da Kåre stilte spørsmålstegn ved arbeidet Alstad hadde gjort tidligere.
Og la meg minne om at Bratseth har vært pådriveren for å nekte Eggen innpass i klubben. |
Aøstad sitter ikke i styret engang, så hva slags refersne skulle det ha? _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Kokeplate Rutinert

|
|
|
Flaut av Helland, men mye verre av Kåre. Kåre vet utmerket godt at å vise disse støttemeldingene i retten kan koste Helland dyrt, likevel velger han å bruke de og kaste sin tidligere elev under bussen for å fremme sitt eget pengekrav.
Der forsvant siste rest av respekt for Kåre Ingebrigtsen. Grådig faen. |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 21.01.2019 14:39 Post subject: |
|
|
Det handler om å støtte klubben, og ikke enkeltpersoner som ser sitt snitt til å fylle på egen lommebok på bekostning av den.
Når det gjelder Koteng så er han demokratisk valgt av klubbens medlemmer på årsmøtet, og kan demokratisk avsettes av de samme medlemmene dersom de mener han ikke gjør en tilstrekkelig jobb. Det er bare å melde seg inn og stille på årsmøtet som er like rundt hjørnet. Forøvrig er ikke Koteng noen enerådig hersker i RBK. Han kan faktisk ikke gjøre noen verdens ting uten at han har styret i ryggen.
Gjør forøvrig også oppmerksom på at Nils Arne Eggen støttet styrets beslutning i denne saken. Og han har jo som kjent en viss faglig kompetanse.
Last edited by Sløvsekken on 21.01.2019 14:40; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 21.01.2019 14:39 Post subject: |
|
|
Siste respekt for KI har vel for flere av oss forsvunnet for lenge siden nå.
Stakkarslig av Helland, men er jo lov i RBK (og det skal det også være) å reagere.
Tror nok denne 'øksa' blir liggende begravd selv etter rettssaken. |
|
| Back to top |
|
 |
Brooklynlol Proff
|
Posted: 21.01.2019 14:40 Post subject: |
|
|
| Zorac wrote: | | Brooklynlol wrote: | | Zorac, Trondheim er en liten by. Kanskje vanskelig for deg å vite som sitter i Lillestrøm, men hvis noen innad i RBK snakker så vil man få vite det dersom man kjenner folk med tilknytning til klubben. |
Du kan spare deg for hersketeknikkene. Jeg har faktisk brukbare kilder på en del Rosenborg-stoff selv, til tross for mine geografiske utfordringer, og utifra det jeg har hørt - fra solid hold - var styret enstemmig. Og sparkingen støttet av andre personer i og rundt RBK.
At du er nærmere Lerkendal enn meg er ikke ensbetydende med at du er nærmere sannheten. |
Det var absolutt ikke ment nedlatende, da jeg oppriktig mente at det kunne være vanskeligere for deg å vite hvordan det fungerer i Trondheim der det er mange som har familie i og rundt klubben.
Hvorvidt folk fra andre steder i landet skjønner den kulturelle betydningen Rosenborg har i Trøndelag er en annen sak, men den skal vi la ligge i denne saken. |
|
| Back to top |
|
 |
krist2 Rutinert
|
|
|
Helland, Helland, hadde vært oppsigelsesgrunn i en vanlig bedrift det..
Lurer på om Helland fortsatt liker Kåre like godt etter dette... |
|
| Back to top |
|
 |
oyvindh Rutinert

|
|
|
| 1972 Miami Dolphins wrote: | | Merkverdig nedlatende post brooklynlol, har du noe å underbygge påstandene dine med? |
1972 Miami Dolphins, Trondheim er en liten by. Alle som henger på Kafé Larssen vet automatisk alt som skjer på Brakka m/omland. Behøver ikke underbygges noe mer. |
|
| Back to top |
|
 |
larenim Veteran
|
Posted: 21.01.2019 14:42 Post subject: |
|
|
Har noen fått med seg om Kåre Ingebrigtsen har spurt Helland om lov til å legge frem sms-ene eller om han har valgt å gjøre det for å styrke egen sak uten å tenke på konsekvensene for Helland? _________________ / Slapp av folkens, det her ordner seg. |
|
| Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 21.01.2019 14:43 Post subject: |
|
|
| Vil anta at han har spurt Helland om det er greit. Helland og Rosenborg har nok uansett snakket om dette for lenge siden. |
|
| Back to top |
|
 |
|