English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nye spillere 2019
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 51, 52, 53 ... 158, 159, 160  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 19.01.2019 22:18    Post subject: Reply with quote

Bra nivå her inne ja. Ser ut som om forumet brukes for folk som trenger å tømme seg for all mulig eder og galle primært, og å faktisk diskutere ball sekundært.
Back to top
View user's profile Send private message
Yv89
Veteran

PostPosted: 19.01.2019 23:38    Post subject: Reply with quote

En på fb som melder at Sten Grytebust og Mats Møller Dæhli er observert på brakka ikveld. Noe hold i det?
Thulian
Veteran

PostPosted: 19.01.2019 23:44    Post subject: Reply with quote

Grytebust?
HÃ¥per da inderlig ikke det.
MMD derimot Tommel'n opp!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 19.01.2019 23:47    Post subject: Reply with quote

Skal tilfeldige folks kommentarer på FB være legitime kilder nå? I så fall syntes jeg du må linke, i hvert fall.
Back to top
Undergangen er nær
Veteran

PostPosted: 19.01.2019 23:51    Post subject: Reply with quote

Målvaktene på nivå 1 og 2 i Danmark stemte Grytebust fram som årets keeper både i 2017 og 2018. Så dårlig kan han vel ikke være?
Back to top
Bon Scout jr.
Veteran

PostPosted: 19.01.2019 23:53    Post subject: Reply with quote

Grytebust kan fort være aktuell hvis vi må selge André Hansen.
Back to top
Lord Oakley
Veteran

PostPosted: 19.01.2019 23:53    Post subject: Reply with quote

Fantastisk om det stemmer, men tviler! Skal Hansen bort for store penger så er Grytebust det desidert beste norske som er aktuell! Tar gjerne Jarstein også, men det skjer ikke! De som snakker ned Grytebust kan ikke ha sett særlig av han de siste par årene... MMD vet vi alle kan prestere meget bra når han er skadefri og i form, men merkelig om han skulle ville komme hit nå.
Back to top
Yv89
Veteran

PostPosted: 19.01.2019 23:57    Post subject: Reply with quote

Kamerat Ola wrote:
Skal tilfeldige folks kommentarer på FB være legitime kilder nå? I så fall syntes jeg du må linke, i hvert fall.

Jeg sa at det er en som melder, så spurte jeg her om det var noe hold i det. Da mente jeg, er det noen flere som har hørt snakk i det. Så jævlig lei av negative folk som er ute etter dårlig stemning her inne.

Men, uansett. Hadde ikke takket nei til noen av de. Grytebust har utviklet seg betraktelig etter han var i aafk.
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 20.01.2019 00:01    Post subject: Reply with quote

Jeg er all for mindre agg og kronisk negativitet her inne, det begynner å bli i overkant nå. Det jeg mente var bare at det at en type på Facebook meldte det fikk det til å virke som et lite troverdig rykte. Jeg tar gjerne begge to, spesielt MMD.
Back to top
wikivic
Proff

PostPosted: 20.01.2019 00:15    Post subject: Reply with quote

https://www.tv2.no/a/10336521/

Håper vi er på ballen her! Om Øst-Trøndelag er aktuelt, bør i hvert fall vi være det!
Back to top
waterfalls
Veteran

PostPosted: 20.01.2019 00:23    Post subject: Reply with quote

Har inntrykk av at han er litt ustabil i prestasjonene og kanskje ikke har verdens beste holdninger. Får litt sånn Muhamed Keita-vibber, men kanskje er jeg helt på jordet?
Back to top
Standarn og Crick
Veteran

PostPosted: 20.01.2019 00:59    Post subject: Reply with quote

Tokki er Keita jr. Nei takk, med andre ord.

Grytebust? Dersom Hansen blir solgt er vel han den beste erstatteren vi kan få tak i som også er norsk. MMD? Gjerne! Men, ser egentlig på det som lite sannsynlig at vi får tak i noen av dem.

MMD har vel en brukbar stjerne i Tyskland og tjener vel ganske bra, så ser ikke helt hvorfor han skal ønske seg hit nå. Litt det samme med Grytebust. Han har vel gjort det såpass bra i Danmark at det ikke er umulig å tenke seg at større klubber enn Rosenborg er interessert.
Back to top
KitWalker
Veteran

PostPosted: 20.01.2019 01:28    Post subject: Reply with quote

Dew wrote:
Boli er ikke god nok til at han forsvarer å ta opp en plass på kvota. Middelmådigheten fortsetter på Lerkendal.

Bjørnebye ut!

Og du har faan ikke peiling på noe som helst ...
Back to top
Cyrilp
Veteran

Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.

PostPosted: 20.01.2019 01:55    Post subject: Reply with quote

Må si det har tatt fyr de siste dagene med spillere som flyr ut og mange ryktes inn... spennende, men nå begynner det å se mer ut som vi omtrent skal stille nytt lag til årets sesong... blir mange å spille inn i laget så jeg håper Horneland vet hva han driver med. (Nå var vel kanskje ikke laget så himla samspilte i fjor heller da, men de vet forhåpentligvis omtrent hvor de har hverandre. Smile)
hello
Veteran

PostPosted: 20.01.2019 01:59    Post subject: Reply with quote

Vi har fortsatt ikke handlet eller solgt en eneste spiller fra kjernetroppen på de 13-14 som spiller mest. Det er stort sett andre/tredjevalg og breddespillere som har blitt byttet ut hittil. Horneland arver et lag med utrolig kontinuitet, som vant to titler og spilte i Europa og LIKEVEL har et ganske stort ubenyttet potensiale. Her er det muligheter.
Back to top
Brødsmula
Veteran

PostPosted: 20.01.2019 02:41    Post subject: Reply with quote

Under to uker igjen av vinduet i de største ligaene. Her er det faktisk seriøse muligheter for at vi får beholde samtlige av Hansen, Meling og Trondsen. Det hadde jeg ikke trodd.
Back to top
Slartibartfast
Proff

PostPosted: 20.01.2019 02:49    Post subject: Reply with quote

Ikke jinx..
Yv89
Veteran

PostPosted: 20.01.2019 10:59    Post subject: Reply with quote

Kan skje sykt mye på 2 uker i et overgangsvindu!
nilsern
Junior

PostPosted: 20.01.2019 12:07    Post subject: Nye spillere Reply with quote

Jeg er enig med "kamerat Ola" ovenfor.. Makan til negativitet og sure oppgulp som folk skriver her inne, det skal man lete lenge etter. Jeg har fulgt Rosenborg i over 40 år, så litt peiling på Rosenborg og generelt på norsk fotball har jeg. Når jeg leser div innlegg innpå her, så virker det som om at det er for å rakke ned på spillere, eller styre og stell for den saks skyld. De som mener Frank Boli ikke er rask, kan umulig ha sett samme Frank Boli som meg.. uten at jeg har tall på det, så tipper jeg han er topp 3 i hastighet av de spissene som er i eliteserien.
Forumet her er desverre gjennomsyret av konstant negativit, det taper dette forumet på. Men hvordan man skal få til å endre holdning til div brukere her inne, det vet ikke jeg..
Jeg kunne diskutere fotball i 16 timer hver dag, men ikke her på dette forumet. Grunnen til det håper jeg at er beskrevet ovenfor.
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
Aristoteles
Veteran

PostPosted: 20.01.2019 13:00    Post subject: Reply with quote

Håper vi låner ut Botheim og Ogbu og henter en back. Om vi finner en som kan spille på begge sider kan Gers selges. Så kunne jeg tenkt meg en midtbanespiller til. Åsen hadde vært en fin forsterking. Da står man igjen med spissplassen som et spørsmålstegn vil jeg si. Soder og Bentner begynner begge å bli eldre og så er det et spørsmål om de er gode nok. Begge kan være det om de finner tilbake til gamle høyder, men begge mangler fart. Glad for at vi rydder i stallen ihvertfall. Ingen vits i å ha spillere som vi ikke bruker. Boli ville vært en fin forsterkning på spissplassen med fart og styrke.
Back to top
JB
Veteran

PostPosted: 20.01.2019 13:18    Post subject: Re: Nye spillere Reply with quote

nilsern wrote:
Jeg er enig med "kamerat Ola" ovenfor.. Makan til negativitet og sure oppgulp som folk skriver her inne, det skal man lete lenge etter. Jeg har fulgt Rosenborg i over 40 år, så litt peiling på Rosenborg og generelt på norsk fotball har jeg. Når jeg leser div innlegg innpå her, så virker det som om at det er for å rakke ned på spillere, eller styre og stell for den saks skyld. De som mener Frank Boli ikke er rask, kan umulig ha sett samme Frank Boli som meg.. uten at jeg har tall på det, så tipper jeg han er topp 3 i hastighet av de spissene som er i eliteserien.
Forumet her er desverre gjennomsyret av konstant negativit, det taper dette forumet på. Men hvordan man skal få til å endre holdning til div brukere her inne, det vet ikke jeg..
Jeg kunne diskutere fotball i 16 timer hver dag, men ikke her på dette forumet. Grunnen til det håper jeg at er beskrevet ovenfor.

Du vet at en del av de som skriver her inne er ensomme mennesker som sitter hjemme bak pc'n og troller. Et forum som dette er som en magnet på denne type folk. Her kan de skjule seg under påskudd av å være supportere, samtidig som de kan få spy ut sine negative holdninger, og samtidig provosere.
Heldigvis er majoriteten ekte supportere med genuin kjærlighet og engasjement for klubben vår.
Vi får bare bære oss over med disse andre stakkarne.
moomoo
Veteran

PostPosted: 20.01.2019 15:56    Post subject: Reply with quote

Optimalt sett så hadde det ikke blitt så aller verst om det så omtrendt sånn ut:

UT: Gersbach, Søder, Botheim (lån), Besim (Lån).

Inn: Linnes (HB/VB og Williams i bakhånd), Boli, Åsen.

Da har vi fått lånt ut talentene som får en god del spilletid (forhåpentligvis), har mer eller mindre dobbel dekning og Ogbu i bakhånd samt Lundemo kan spille stopper ved knipe.

Det eneste spørsmålstegnet jeg ser her er hvordan Bendtner vil respondere på kanskje bli benket eller hvordan Boli ser for seg fair konkurranse med Lorden om den ene spissplassen. Ideelt sett hadde vi kanskje fått solgt Bendtner og hatt Botheim som backup med Adegbendro/Jebali ved krise inn som spiss.

I tillegg er vi linket til Berget og Dæhli, noe som også vil heve kvaliteten i troppen om vi får grep om en av de.

Spennende tider Smile
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 20.01.2019 16:17    Post subject: Reply with quote

Vi kan prøve oss på en liten vareopptelling, i hvert fall. Amundsen, Gersbach (?), Ogbu, Søderlund, Matti, Skarsem, Helmersen er alle enten allerede solgt/lånt ut/ryktes bort. Horneland har sagt at han ønsker seg en mindre tropp enn det vi har operert med tidligere, og vi kan dermed anta at vi ikke kommer til å hente en ny 11-er, men jeg tror også at vi prøver å dekke de mest prekære behovene (høyreback), og at vi tilsynelatende lander Åsen og antageligvis en spiss til om Søderlund også forsvinner. ToRe gir seg etter sesongen, og 4 stoppere i en back-firer er vel minimumskravet for å kunne rotere om plassene og skape reel konkurranse.

Jeg tror (håper) at ett vesentlig bedre treningsgrunnlag før sesongen betyr bedre skadeforebygging for kantspillerne våre, hvis ikke bør vi utvide/endre på porselensamlinga vår. Levi og YeDL er vel de to som ligger 'verst' an om vi skulle se et behov for å oppgradere på den plassen. De vurderingene tror jeg derimot ikke blir gjort før Horne-/Emberland får sett gjengen over noen treninger. Jeg gleder meg altså flaut mye til at de kommer i gang i morra. Jeg forventer masse intervjuer og uttalelser som omhandler hvor forbanna hardt de trener og at de aldri har vært borti lignende. Da tror jeg alt i alt ting skal begynne å se bedre ut.
Back to top
hello
Veteran

PostPosted: 20.01.2019 18:58    Post subject: Reply with quote

Jeg tror du skal forvente deg at mediabildet blir preget av Rosenborg i morgen, men ikke fordi de har begynt å trene, dessverre. Adressa har nok alle reportere på tinghuset.
Back to top
puckno
Veteran

PostPosted: 20.01.2019 20:42    Post subject: Reply with quote

Kai88 wrote:
Neppe en billig mann om vi går for han. Ballpark >10 mill?

Som kjøper ville jeg glist hele veien til banken om jeg fikk Boli til 10 mill.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 51, 52, 53 ... 158, 159, 160  Next
Page 52 of 160

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb