View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Doves Junior
|
Posted: 08.01.2019 02:40 Post subject: |
|
|
Trondhjemsen wrote: |
"Boligtypene jeg selger mest av er enebolig, rekkehus, leilighet, tomannsbolig, fritidsbolig og tomt"
Lurer på hvilke typer boliger han selger lite av. Må være kjedet enebolig. |
Denne fortjener litt oppmerksomhet  |
|
Back to top |
|
 |
Stubbelur Veteran

|
Posted: 08.01.2019 02:42 Post subject: |
|
|
Er bare så sykt lettet over at Horneland ikke ble sendt tilbake til Haugesund og Ingebrigsten ikke ble gjeninnsatt. Det var sykt close. /s |
|
Back to top |
|
 |
orkdal,n Rutinert

|
Posted: 08.01.2019 02:46 Post subject: |
|
|
Bra at ting er kommet "på stell igjen". Da er straks jobben mot en ny sesong i gang. Det blir spennende å se om Horneland trekker noen nye spillere opp av hatten etter hvert, og hvilke spillertyper han ser etter. |
|
Back to top |
|
 |
LarsG Veteran
|
Posted: 08.01.2019 03:05 Post subject: |
|
|
Dette var en lettelse! Glad dette er over og at vi får en trener med en gang også. Jeg kan ikke skjønne annet enn at FKH innså at de hadde en dårlig sak her og dermed har inngått et forlik nærmere 1,5 millioner slik opprinnelig foreslått fra RBK. Hadde det vært Kotengs ord mot Kaldheim hadde det virkelig vært pest eller kolera og jeg hadde vært usikker på hvem som virkelig talte sant. Tungen på vektskåla for min del har vært den sympatiske treneren Horneland. Jeg tror ikke fyren ønsker FKH noe vondt, og bare måten han fremstår på og de gode ordene alle sier om han får meg til å kjøpe det han sier om at han ikke kjente til noen terminering av den nye kontrakten sin. Jeg tror eiendomsmegleren har gjort et mislykket forsøk på å leke jurist. Men, time vill shåv, som Solan sier. Om det kommer frem en slags endelig løsning på hvem som 'hadde rett' så håper jeg det kommer frem i lyset. RBK har fått et utrolig negativt fokus på seg i media enda jeg synes det i denne saken var vi som helt klart holdt de sterkeste kortene. |
|
Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 08.01.2019 05:26 Post subject: |
|
|
Enter Horneland!
Hvem behøver krimromaner når man har denne tråden på RBKweb?  |
|
Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 08.01.2019 06:03 Post subject: |
|
|
Endelig Begynte og bli lei. |
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7265 Location: South-west coast exile
|
Posted: 08.01.2019 08:11 Post subject: |
|
|
Sliter med å se for meg at Koteng strakk seg langt over 1,5 millioner her, så jeg gjetter at det er FKH som har firet på krava. Så syntes jeg Horneland & Emberland framstår som folk med skikkelig gode og sunne verdier. Syntes de har kommer svært godt ut av det hele, saken tatt i betraktning. |
|
Back to top |
|
 |
Captain Veteran
|
Posted: 08.01.2019 08:14 Post subject: |
|
|
Endelig er saken løst. Gledelig å våkne til slike nyheter, så da får vi håpe det roer seg fremover. Lykke til! _________________ Stolt fortid, stor fremtid |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 08.01.2019 08:24 Post subject: |
|
|
Stubbelur wrote: | Er bare så sykt lettet over at Horneland ikke ble sendt tilbake til Haugesund og Ingebrigsten ikke ble gjeninnsatt. Det var sykt close. /s |
Om et par uker er det heldigvis en rettssak, da får vi nok tilbake Kåre og Erik skal du se! _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
Yv89 Veteran
|
Posted: 08.01.2019 08:35 Post subject: |
|
|
Vi betaler 3 millioner erfarer VG _________________ Rosenborg. Min lidenskap, andres hat! Reise rundt å bare pisse på! |
|
Back to top |
|
 |
BalleK Veteran

|
Posted: 08.01.2019 08:40 Post subject: |
|
|
Velkommen - dette blir spennende å følge _________________ RBK fjepper
Toillat folk e folk det å |
|
Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 08.01.2019 08:43 Post subject: |
|
|
Yv89 wrote: | Vi betaler 3 millioner erfarer VG |
Halv million per arbeidsdag. Jammen sterke i forhandlinger... |
|
Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 08.01.2019 08:51 Post subject: |
|
|
da hadde Rosenborg rett hele tiden og dramaqueen/ dommedag folk kan logge av |
|
Back to top |
|
 |
enojado Veteran
|
Posted: 08.01.2019 08:54 Post subject: |
|
|
Tipper RBK ble rådet å gå for et forlik i stedet for å stå på datoen 1.feb. som sannsynligvis har endt med 1. mars. Likevel langt bedre enn Haugesunds påstand om november. 3 mill er likevel steindyrt for to umeriterte trenere som ikke har vist noen ting. Synes klubben har vært veike i forhandlingene.
Uansett fint å bli ferdig med saken og begynne å se fremover! |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 08.01.2019 08:57 Post subject: |
|
|
Upside: de skal sannsynligvis ha mye mindre i lønn enn f.eks. Hjulmand, for å ikke snakke om Bosz. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
Posted: 08.01.2019 08:58 Post subject: |
|
|
Veldig viktig med hovedtrener på plass før overgangsvinduet åpner. Velkommen til Horne- og Emberland. |
|
Back to top |
|
 |
Eru Veteran
|
Posted: 08.01.2019 09:00 Post subject: |
|
|
Har de virkelig betalt tre millioner til FKH så har de demonstrert at det lønner seg å sette hardt mot hardt i forhandlinger mot RBK. FKH hadde ingen sak her.
Vel. Det bør gi resultater, dette. Vi har ikke råd til en ny feilansettelse. |
|
Back to top |
|
 |
Brakkebirger Rutinert

|
Posted: 08.01.2019 09:02 Post subject: |
|
|
Syns det er rart at folk er så positive til at klubben bruker 3 millioner kroner på 9 arbeidsdager for to ansatte. Det er på grensen til hodeløst. Vi har vært uten de i ett halvt år, vi hadde klart oss uten de e i 9 dager. Jeg er tilbøyelig til å påstå at fremtil Mars også hadde gått fint. _________________ Hjemme, Borte, Overalt |
|
Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
Posted: 08.01.2019 09:04 Post subject: |
|
|
Eru:
Hvis de tok til fornuft og holdt seg til den nye kontrakten, så hadde de et punkt med sterk tvil, nemlig om det var 1. februar eller 1. mars. Der er det delte meninger blant jurister, og antagelig ingen rettspraksis å forholde seg til.
Da er det vel slik at 3 mill med visse suksessklausuler er bedre enn å vente. |
|
Back to top |
|
 |
Pappelg Veteran

|
Posted: 08.01.2019 09:15 Post subject: |
|
|
3 millioner vekk, men det er i dag 8. Januar og vi skal forberede sesong. Jeg tror de ekstra ukene trenerne får nå kan bli meget viktige, mye pga at vi har en jobb å gjøre om vi skal tilbake på nivået vi bør ligge på. Er bare 2,5 mnd til ses.start =)
Ønsker Eirik & Oskar lykke til.
Var skeptisk, er fortsatt litt skeptisk, men trenerne har gitt et sympatisk og stødig inntrykk. Får håpe og tro dette blir bra  |
|
Back to top |
|
 |
Kai88 Veteran
|
Posted: 08.01.2019 09:17 Post subject: |
|
|
Hvor har folk 3 mill fra? "Det er foreløpig ikke kjent hvilken sum man endte opp med som endelig kompensasjon." - adressa.no |
|
Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 08.01.2019 09:21 Post subject: |
|
|
haavarl wrote: | Upside: de skal sannsynligvis ha mye mindre i lønn enn f.eks. Hjulmand, for å ikke snakke om Bosz. |
Downside: klubben er per nå på sportslig nivå under tallerken som koster titalls millioner. |
|
Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 08.01.2019 09:24 Post subject: |
|
|
Eru wrote: |
Vel. Det bør gi resultater, dette. Vi har ikke råd til en ny feilansettelse. |
Gir man en pengemaskin sparken sier man samtidig at man hår råd til en feilansettelse. |
|
Back to top |
|
 |
HOFFA Veteran
|
Posted: 08.01.2019 09:27 Post subject: |
|
|
Var skeptisk før ansettelse og er det fremdeles, men ønsker Eirik og Oskar lykke til i den nye jobben. "Ung" og meget lovende trener, så blir det spennende å se om han har en fotballfilosofi som passer med grunnverdiene i klubben  _________________ D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 08.01.2019 09:32 Post subject: |
|
|
Kaldheim forsøker, ikke overraskende, å lure til seg til siste stikk. "Vi har strukket oss langt, noe Rosenborg helt sikkert kan bekrefte", sier han. Til tross for at RBK altså har behandlet stakkars lille FK Haugesund som dyr har sistnevnte vist såpass solidaritet og raushet at de har vært snille med store stygge Koteng og co. Og sier Rosenborg noe annet, så ljuger de. Hesten på haugalandet har blitt så høy at ikke en gang Perry ville turt forsøke bestigningen.
Nuvel. Jeg tror Haugesund har kommet relativt sett godt ut av dette - sannsynligvis bedre enn de fortjener. Det er tross alt de som har utformet kontraktene og har forsøkt å dekke over egne feil med noe som i det minste må være i grenseland til direkte lovbrudd.
Samme kan det være. Kan vi begynne med fotball nå? _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
|