English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Framtidige trenerkandidater
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 399, 400, 401 ... 784, 785, 786  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
FanFraSør
Rutinert

PostPosted: 01.01.2019 17:12    Post subject: Reply with quote

Dette har vært en eneste lang nedtur fra ende til annen. Blir det H&E så har det vært mye venting for noe som føles som ingenting. Jeg er av de som velger å være positiv innstilt og gi dem en sjanse om det blir dem, men alt dette føles som en eneste enorm skuffelse, mye venting for å ende med noe som virker en særdeles dårlig løsning i forhold til forventningene vi hadde når styret gikk så høyt ut og attpåtil så igjen går vi for dårlige løsninger som blir dyre fordi vi selvfølgelig venter til de nettop har skrevet ny kontrakt med sin gammel klubb. Føler RBK har en egen evne til å kaste bort mye penger på dette, ikke minst flere slike tilfeller med spillere. Finner ut at de plutselig er gode nok 6 - 12 mnd da prisen er 10x av hva den kunne vært. Nå gjør vi det samme ser det ut til med trenere.

Jeg ville faktisk heller gått for Coolen enn H&E, men blir det dem så er det bare å håpe på det beste. Uansett så er det sannelig på høytid med en avklaring og offentliggjøring av nye trenerduoen. Virkelig hope in a hanging snore og høyst usannsynlig men om ikke dette skal ende i total skuffelse så bør styret dra fram en kanin av hatten som ingen så komme men det er vel 1 til 10 milliarder for at det nå kommer til å skje.
hhem
Proff

PostPosted: 01.01.2019 19:12    Post subject: Reply with quote

FanFraSør wrote:

Jeg ville faktisk heller gått for Coolen enn H&E.

Etter det jeg hørt var det enkelte spillere som satte ned foten for forlengelse med Coolen. Men det er bare rykter.
Back to top
View user's profile Send private message
Trondhjemsen
Proff

PostPosted: 01.01.2019 19:37    Post subject: Reply with quote

Det var Skinnvesten som sørga for at vi ikke endte opp med Coolen.
Back to top
FanFraSør
Rutinert

PostPosted: 01.01.2019 20:04    Post subject: Reply with quote

Hvor lenge blir han borte egentlig? Er det soning like lenge som Bendtner eller enda lenger? Saver han litt egentlig. Er litt nostalgisk av meg. Litt på samme måten som når man bor i en liten skitten leilighet av et høl som man hater over alt på jord og ikke kan vente med å flytte ut av. Når dagen kommer så er det likevel litt vedmodig fordi det har vært en del av livet ditt en stund. Så SHJINNJWÆST, håper du har hatt en riktig fin jul og ønsker deg et godt nytt år. Lurer på om du mener det var verdt det at du forhindret videre Coolen dersom vi ender opp med H&E. Mulig H&E er ett lite hakk opp fra Coolen men med tanke på at de sikkert er en del dyrere løsning som kanskje ikke står helt i stil til kvaliteten så spørs om det egentlig er noen vits. Mulig de fleste av oss er alt for skeptiske og det faktisk viser seg at de blir en knall duo. Den som lever for se, så vi får bare holde oss flytende en stund til.
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 01.01.2019 20:10    Post subject: Reply with quote

Jeg veit at minst en spiller skal ha sagt at Coolen var en av «de verste» trenerne han har hatt i løpet av sin karriere.
Back to top
hello
Veteran

PostPosted: 01.01.2019 20:18    Post subject: Reply with quote

Det er i såfall betryggende. Hvis en av de verste trenerne en spiller har hatt klarer å dra hjem seriegull, NM gull og e-cup så er det håp for de fleste.

Noe sier meg dog at det fort kommer fra en av spillerne med lite tillitt. Skulle ikke forundre meg om det kom fra en med litt skarrende araber-dialekt heller.
Back to top
hhem
Proff

PostPosted: 01.01.2019 20:22    Post subject: Reply with quote

hello wrote:
Det er i såfall betryggende. Hvis en av de verste trenerne en spiller har hatt klarer å dra hjem seriegull, NM gull og e-cup så er det håp for de fleste.

Noe sier meg dog at det fort kommer fra en av spillerne med lite tillitt. Skulle ikke forundre meg om det kom fra en med litt skarrende araber-dialekt heller.

Etter det jeg har hørt er det snakk om en av våre beste spillere som ba om å bli solgt hvis Coolen fortsatte.
Back to top
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 01.01.2019 20:39    Post subject: Reply with quote

Da tenker jeg vi bare burde selge vedkommende ved første korsvei uansett. Det fins åpenbart noen holdninger i spillergruppa vi trenger å luke ut, så vi får inderlig håpe at de nye trenerne har tyngden til å gjøre noe med det.

Vi trenger ikke spillere som føler seg større enn trenere og klubb, spesielt ikke etter en sånn sesong. Det er kun Hansen og Meling som kan være bekjent av året som gikk, og der forsøker førstnevnte allerede å bli solgt, mens sistnevnte fikk vesentlig bedre arbeidsvilkår under Coolen. Ergo er det exit.
Back to top
h b
Veteran

PostPosted: 01.01.2019 21:24    Post subject: Reply with quote

Kjempefint at spillergruppa sier i fra så man unngår feilansettelser, slik at styret tar deres vurdering med før beslutningen tas. At han vinner mer enn kåre skyldes nok at man trengte forandring.

Er vel ingen som mener at solskjær er en bedre trener enn Maurinho, selv om United fungerer mye bedre med solskjær nå.
hello
Veteran

PostPosted: 01.01.2019 21:39    Post subject: Reply with quote

Men spillergruppa har vist at de ikke har et veldig godt selvbilde på slike ting, eksemplifisert med pressemeldingen hvor de var monumentalt uenige i sparkingen av Kåre. De har også flere ganger i løpet av høsten utvist en "oss mot dem"-holdning i retning styre og administrasjon i klubben. Jeg tror det viktigste en ny trener gjør er å starte jobben med å bygge en sunn toppidrettskultur innad og da kan det være det ryker noen spillere som ellers ikke ville røket.
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 01.01.2019 21:53    Post subject: Reply with quote

At det er en brodd mellom styret og spillergruppa er det liten tvil om, men kan ikke forstå at administrasjonen er involvert. Har ikke de klokelig holdt seg nøytrale Da?

Tror ikke det er så lurt å gå til angrep på spillergruppa. Da har man ikke helt skjønt hva styrearbeid handler om.
Back to top
NÃ¥erdetnok
Veteran

PostPosted: 01.01.2019 21:55    Post subject: Re: Tafatt! Reply with quote

Lamagu wrote:
Det virker fortsatt som sentrale personer i RBK tror at det som var godt nok (?) i fjor, fortsatt vil være godt nok i årene som kommer.
I så fall hadde vi vel fortsatt hatt Kåre?
Back to top
Lamagu
Senior

PostPosted: 01.01.2019 22:03    Post subject: Vedrørende ny trener Reply with quote

Kåre utviklet ikke laget de siste 2 årene, det var omtrent det samme som skjedde i Bodø for noen år siden. Derfor er det riktig av Styret å gå for en ny trener. Men da bør ambisjonsnivået heves, ikke ligge på samme nivå som Kåre var på.
Back to top
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 02.01.2019 00:07    Post subject: Reply with quote

hello wrote:

Kom fra en som var fast på laget.
Back to top
Frøken Fransen
Senior

PostPosted: 02.01.2019 00:39    Post subject: Reply with quote

hhem wrote:
Etter det jeg har hørt er det snakk om en av våre beste spillere som ba om å bli solgt hvis Coolen fortsatte.

Kamerat Ola wrote:
[Kom fra en som var fast på laget.

Forundrer meg ikke om det kom fra en av de som ytret seg i media om at ting var for dårlig både i vår og i høst..
Back to top
niccolai
Veteran

PostPosted: 02.01.2019 06:02    Post subject: Reply with quote

Hva var det som var galt under Coolen? Sies det noe mer spesifikt?

Skal ikke se bort i fra at de i bunn og grunn hadde Coolen som en plan, men etter en del klaging, måtte iverksettr planen om å vandre fra dør til dør i ES

Sitat fra Ivar Hoff..
Back to top
PauloSilas
Veteran

PostPosted: 02.01.2019 10:15    Post subject: Reply with quote

FanFraSør wrote:
Hvor lenge blir han borte egentlig? Er det soning like lenge som Bendtner eller enda lenger? Saver han litt egentlig. Er litt nostalgisk av meg. Litt på samme måten som når man bor i en liten skitten leilighet av et høl som man hater over alt på jord og ikke kan vente med å flytte ut av. Når dagen kommer så er det likevel litt vedmodig fordi det har vært en del av livet ditt en stund. Så SHJINNJWÆST, håper du har hatt en riktig fin jul og ønsker deg et godt nytt år. Lurer på om du mener det var verdt det at du forhindret videre Coolen dersom vi ender opp med H&E. Mulig H&E er ett lite hakk opp fra Coolen men med tanke på at de sikkert er en del dyrere løsning som kanskje ikke står helt i stil til kvaliteten så spørs om det egentlig er noen vits. Mulig de fleste av oss er alt for skeptiske og det faktisk viser seg at de blir en knall duo. Den som lever for se, så vi får bare holde oss flytende en stund til.

SHJINNJWÆST har vel opprettet både en og to nye brukere siden han ble utestengt så dersom du er en ekte fan av vedkommende så skal du nok ha få problemer med å finne din daglige SHJINNJWÆST-dose
Zarm93
Veteran

PostPosted: 02.01.2019 12:31    Post subject: Reply with quote

Kamerat Ola wrote:
Jeg veit at minst en spiller skal ha sagt at Coolen var en av «de verste» trenerne han har hatt i løpet av sin karriere.

Jøss.
Det var egentlig litt overraskende. Satt med et inntrykk av at de fleste synes Coolen i hvert fall var sånn passe flink.
Back to top
Bye
Veteran

PostPosted: 02.01.2019 12:36    Post subject: Reply with quote

Jeg sitter med et inntrykk av at mange har holdt kjeft/jugd/hatt munnkurv etter sparkingen av Kåre, jamfør spillernes krav om å reinnsette Kåre, ikke bare én, men to ganger. (Det siste der er et tynt rykte via/via uten kilde, dog).

Det Søderlund-intervjuet om styret som bare har holdt på med "vas og skit" er for meg helt utrolig, og et eksempel på at det glipper i sprekkene om stemninga på Lerkendal. Mange rare situasjoner ellers også, som div. Intervju med SIB.
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 02.01.2019 12:51    Post subject: Reply with quote

Kamerat Ola wrote:

Fyr i 20-åra med mindre enn 200 følgere på Twitter?

Thank you, next!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
RBKSandvika
Veteran

PostPosted: 02.01.2019 12:54    Post subject: Reply with quote

Vet ikke noe om prosessen i styret, men Alex har vært helt grusom siden han kom, både på og av banen..
Back to top
Bananskrue
Veteran

PostPosted: 02.01.2019 13:10    Post subject: Reply with quote

Bye wrote:

Det Søderlund-intervjuet om styret som bare har holdt på med "vas og skit" er for meg helt utrolig.

Hvis vi ender opp med Horneland og assistenten etter 7 måneder med trenersøk vil jeg nesten si meg enig med han...
Back to top
niccolai
Veteran

PostPosted: 02.01.2019 13:28    Post subject: Reply with quote

Undrer meg på;
Hva var det som var galt under Coolen?
Hvorfor var han så ille (i følge spillere)?

Fant det merkelig at Coolen ikke fikk fortsette når vi nå ser etter trenere fra Haugesund osv.. Tydelig at noe har skjedd.

Sitat fra Ivar Hoff..
Back to top
larsarus
Legende

PostPosted: 02.01.2019 14:12    Post subject: Reply with quote

Noe sier meg at det er bortkastet tid å henge her og vente på annonsering av pressekonferanse denne uken... :-/

Edit: blir vel hengende her læll...

https://twitter.com/Ole_S...3288803328
Back to top
Thulian
Veteran

PostPosted: 02.01.2019 14:38    Post subject: Reply with quote

Om det er kun de to som skal presenteres så kan de spare seg bryet for min del
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 399, 400, 401 ... 784, 785, 786  Next
Page 400 of 786

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb