| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
WanAn Proff
|
Posted: 16.12.2018 14:14 Post subject: |
|
|
| Hovedtrener skal vel være klar i følge en del her inne som sitter på insideinfo. Stemmer ikke dette Trollmannen? Tenker at hvis ting begynner å bli klart, så bør det da være vanskelig å holde tett om det særlig mye lengre? Noen må da vite noe i systemet og lekker info til media og eller kjente? Så lite som kommer ut tyder på at enten er RBK blitt veldig gode på å holde ting internt eller så er de ikke i nærheten av å komme i mål med verken hovedtrener eller assistent eller noe som helst i grunnen. Engster meg litt for at det er det siste alternativet som er reelt. |
|
| Back to top |
|
 |
Talentløs Senior
|
Posted: 16.12.2018 14:56 Post subject: |
|
|
Om RBK har klart å holde dette tett uten lekkasje, og uten de tidligere nevnte kandidatene som er omtalt den siste tiden, så kan det jo love noe bra.
Men denne hemmeligholdingen kan virke pinlig om det ikke går i boks. Sansynligvis må det være avklart hvordan denne ansettelsen vil forekomme den kommende uken.
Hvordan kommunikasjonen utveksles mellom RBK og den/de involverte har fungert,så må det jo være nøye planlagt. Mer profesjonelt enn Cappelen og Jensen, får jeg håpe
På tide å løsne på snippen  _________________ Først kaffe, så Cola. |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 16.12.2018 15:45 Post subject: |
|
|
| Talentløs wrote: | Hvordan kommunikasjonen utveksles mellom RBK og den/de involverte har fungert,så må det jo være nøye planlagt. Mer profesjonelt enn Cappelen og Jensen, får jeg håpe |
Koteng sendte "Mødes?" på sms til Hjulmand, er det jeg har hørt. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 16.12.2018 15:52 Post subject: |
|
|
Eventuellt en "Rendez-vous?" til Wenger. Snart jul, må ha trua  _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
Torgeir Rutinert
|
Posted: 16.12.2018 15:54 Post subject: |
|
|
| Mustrum Ridcully wrote: | Eventuellt en "Rendez-vous?" til Wenger. Snart jul, må ha trua  |
"Look, I'd be delighted to come to Trondheim and manage this wonderful team!" |
|
| Back to top |
|
 |
Ingeman Veteran

|
Posted: 16.12.2018 16:03 Post subject: |
|
|
Han har kontraktudløb til sommer, og der er endnu ingen afklaring på, om han forlænger med FC Nordsjælland, fortæller han.
- Jeg er træner i det nye år, og så må tiden vise, hvad der sker, siger han.
Kilde: https://www.bold.dk/fodbo...naturligt/
Ser ikke ut til at det blir Hjulmand... |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 16.12.2018 16:03 Post subject: |
|
|
| BalleK wrote: | Endelig noen svært løse rykter og noen vage avisklipp i sakens anledning. Var blitt litt stille nå. Men hva betyr dette? Solbakken til RBK og Hjulmand til FCK?
|
Blir det Solbakken så gir jeg opp. Det eneste positive med den mannen som trener er at han holder seg i Danmark hvor han i det minste får folk til å le _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
Huber Veteran
|
Posted: 16.12.2018 16:09 Post subject: |
|
|
| LanoX wrote: | Ok, folk! Har fasit i hånd. Andrehåndsinformasjon.
Assistent er spikret. Vi har en på plass. Hovedtrener er ikke klar.
Stikk motsatt av hva jeg trodde tidligere. |
KI som assistent, og Hoftun muller over tilbudet som hovedtrener da tenker jeg... |
|
| Back to top |
|
 |
angvik Rutinert

|
Posted: 16.12.2018 20:29 Post subject: |
|
|
| Hvordan klubben kan spikre assistent før hovedtreneren er på plass er for meg helt uforståelig... |
|
| Back to top |
|
 |
acson Veteran
|
Posted: 16.12.2018 20:32 Post subject: |
|
|
Ja, nå er det bare 208 minutter igjen av det siste døgnet, før døgnet coolen skal fortelle hva han gjør i 2019, begynner.  |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7265 Location: South-west coast exile
|
Posted: 16.12.2018 20:42 Post subject: |
|
|
| + Minst en 12-14 timer, vel. |
|
| Back to top |
|
 |
SHJINNJWÆST Rutinert
|
Posted: 16.12.2018 20:46 Post subject: |
|
|
| Coolen kommer ikke til å si en dritt. Det er styret som skal presentere treneren |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7265 Location: South-west coast exile
|
Posted: 16.12.2018 20:50 Post subject: |
|
|
| Ja jøss, har du klart å surne enda mer? |
|
| Back to top |
|
 |
acson Veteran
|
Posted: 16.12.2018 20:51 Post subject: |
|
|
| Han skal vel bare fortelle adressa hva han skal gjøre neste år. Har vel ingenting med trenerspørsmålet å gjøre..... |
|
| Back to top |
|
 |
SHJINNJWÆST Rutinert
|
Posted: 16.12.2018 21:12 Post subject: |
|
|
| Coolen har fått munnkurv. Han skal ikke fortelle en dritt |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 16.12.2018 21:17 Post subject: |
|
|
Men blir det Coolen? _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 16.12.2018 21:17 Post subject: |
|
|
| SHJINNJWÆST wrote: | | Coolen har fått munnkurv. Han skal ikke fortelle en dritt |
Siste dag på forumet. Nyt det. _________________ Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveits (ikke sveis) Junior
|
Posted: 16.12.2018 21:48 Post subject: |
|
|
| SHJINNJWÆST wrote: | | Coolen har fått munnkurv. Han skal ikke fortelle en dritt |
Nettopp. Defor han sier han skal fortelle hva han skal gjøre i 2019 i morgen da ja. Haha du blir bedre og bedre😁 |
|
| Back to top |
|
 |
SHJINNJWÆST Rutinert
|
Posted: 16.12.2018 21:50 Post subject: |
|
|
| Hentesveits wrote: | | SHJINNJWÆST wrote: | | Coolen har fått munnkurv. Han skal ikke fortelle en dritt |
Nettopp. Defor han sier han skal fortelle hva han skal gjøre i 2019 i morgen da ja. Haha du blir bedre og bedre😁 |
Ja, dere må gjerne tro på en avklaring i morgen, men den kommer ikke. |
|
| Back to top |
|
 |
Standarn og Crick Veteran

|
Posted: 16.12.2018 21:53 Post subject: |
|
|
Siste serierunde før vinterpausen i Danmark var i dag (selv om det er en kamp i morgen). At Coolen sier vi får svaret på fremtiden hans (og Rosenborg sin) dagen etter FCN har spilt sin siste kamp på noen måneder, er kanskje ikke helt tilfeldig?
Blir spennende å se om det skjer noe i morgen, men sitter med en liten følelse at vi må vente litt til før noe er avklart. |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 16.12.2018 21:57 Post subject: |
|
|
| SHJINNJWÆST wrote: | | Ja, dere må gjerne tro på en avklaring i morgen, men den kommer ikke. |
Det må jo bli avklaring i morra. Coolen skal fortelle hva han gjør i morra. Du har hele tiden sagt at Coolen er og blir trener. Ergo Coolen kommer til å annonsere i morgen at han er trener.
Jeg stoler fullt og helt på hva du har skrevet og forventer at morgendagen bringer fakta og bordet og viser at du har hatt rett hele tiden. |
|
| Back to top |
|
 |
SHJINNJWÆST Rutinert
|
Posted: 16.12.2018 22:02 Post subject: |
|
|
| Rosalind standarn wrote: | Siste serierunde før vinterpausen i Danmark var i dag (selv om det er en kamp i morgen). At Coolen sier vi får svaret på fremtiden hans (og Rosenborg sin) dagen etter FCN har spilt sin siste kamp på noen måneder, er kanskje ikke helt tilfeldig?
Blir spennende å se om det skjer noe i morgen, men sitter med en liten følelse at vi må vente litt til før noe er avklart. |
Hjulmand er ingen aktuell kandidat. Slutt med dette tullet.
Det hadde vært NULL problem og hentet hjulmand om han var interessert. FCN har ingen grunn til å holde på han som trener så lenge det ikke står på pæng, da han ikke oppnår noe med fcn som ingen andre kunne ha gjort. Faktisk ser det ut som om fcn kan ha godt av et trenerbytte. Hjulmand er heller ikke noen forkjemper for underholdende fotball. Han er hovedsaklig en strateg, og tilpasser spill etter motstandere, og lyktes en eneste sesong med ganske direkte spill i en liga bestående av lag som i høyeste grad er vant med balltrillende og tolmodige lag.
Hjulmand er fullstendig uaktuell i den grad vi kan håpe vi har edruelige folk i styret. Og da mener jeg edruelig, og ikke nødvendigvis kompetent eller fornuft. Det har snart 20 år lang historikk bevist at vi ikke sitter på. |
|
| Back to top |
|
 |
cbas10an Senior
|
Posted: 16.12.2018 22:47 Post subject: |
|
|
SÃ¥ satt jeg her da, etter en travel helg.
Tenkte jeg skulle lese gjennom rbkweb for å se om det var noen nye rykter på gang. Det er da det plutselig går opp for meg. Skinnvesten er Kjetil Rekdal.
Og dette er hans eneste håp for å så tvil rundt kandidater til RBK sin neste hovedtrener.
Jeg mener, det kan jo ikke være noe annet.
Kunne selvfølgelig vært en sinnsforvirret Ivar Koteng også, men det ser jeg utrolig nok på som enda mer usannsynlig. |
|
| Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 16.12.2018 22:50 Post subject: |
|
|
| robbie wrote: | | SHJINNJWÆST wrote: | | Ja, dere må gjerne tro på en avklaring i morgen, men den kommer ikke. |
Det må jo bli avklaring i morra. Coolen skal fortelle hva han gjør i morra. Du har hele tiden sagt at Coolen er og blir trener. Ergo Coolen kommer til å annonsere i morgen at han er trener.
Jeg stoler fullt og helt på hva du har skrevet og forventer at morgendagen bringer fakta og bordet og viser at du har hatt rett hele tiden. |
MÃ¥ det det? Var ikke det bare en typisk Coolen forsnakkelse da? _________________
| Peter Storey wrote: | | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
| Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 16.12.2018 22:52 Post subject: |
|
|
| WanAn wrote: | | Hovedtrener skal vel være klar i følge en del her inne som sitter på insideinfo. Stemmer ikke dette Trollmannen? Tenker at hvis ting begynner å bli klart, så bør det da være vanskelig å holde tett om det særlig mye lengre? Noen må da vite noe i systemet og lekker info til media og eller kjente? Så lite som kommer ut tyder på at enten er RBK blitt veldig gode på å holde ting internt eller så er de ikke i nærheten av å komme i mål med verken hovedtrener eller assistent eller noe som helst i grunnen. Engster meg litt for at det er det siste alternativet som er reelt. |
Tja de siste ryktene var jo at assistenttrener er klar men ikke hovedtrener. IÃ¥sfall betyr jo det at Horneland, dersom han fremdeles vurderer et tilbud, er tilbudt hovedtrenerrollen.
Men men, dette er jo 100% synsing _________________
| Peter Storey wrote: | | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
| Back to top |
|
 |
|