English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Framtidige trenerkandidater
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 337, 338, 339 ... 779, 780, 781  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
NilsArneEggenErKongen
Proff

PostPosted: 11.12.2018 21:00    Post subject: Reply with quote

Jonas wrote:
Underholdningsverdien fortsetter å være utenfor og ikke på banen ser jeg, ja.

Ja, dessverre. Rart det er blitt sånn. Norges rikeste klubb. Alt ligger til rette.
WanAn
Proff

PostPosted: 11.12.2018 21:01    Post subject: Reply with quote

Horneland er i det minste tøff og stiller krav til spillere, både kostmessig og holdningsmessig. En kar som stiller krav til spillergruppen uten å nøle eller være kompis. Men det er dette med å få RBK til å spille underholdende da med god offensiv fotball.
Back to top
View user's profile Send private message
JohnTiger
Veteran

PostPosted: 11.12.2018 21:02    Post subject: Reply with quote

KitWalker wrote:
orkdal,n wrote:
KitWalker wrote:
orkdal,n wrote:
Bakke var tiltenkt hovedtrenerjobben i RBK. Dette forteller han til Tidens Krav:

Quote:
For første gang forteller Geir Bakke hvorfor han ikke lot seg friste av hovedtrenerjobben i Rosenborg: – Vi er på en lang reise her i Sarpsborg, og det er en reise jeg vil være med på videre.

Igjen er det avisen som skriver at han ble tilbudt hovedtrenerjobben. Ikke Bakke selv.

I og med at de har pratet med ham vil jeg tro han hadde korrigert dette overfor avisen dersom det ikke var hovedtrenerjobben.

Har du artikkelen foran deg slik at du kan gjengi den.
Artikkelen er bak betalingsmur.

Bakke blir videorintervjuet av Sarpsborg Arbeiderblad. Vil ikke si så mye, annet enn at når Norges største klubb tar kontakt så lytter man. Sier aldri noe om at det er hovedtrenerjobben.

Om han har sagt det til de "off kamera" som skal godtgjøre at de kan ha det i overskriften vet jeg ikke. Men så lite som han ville si om den saken så tviler jeg.

Twitter : @JohnTiger67
Back to top
PauloSilas
Veteran

PostPosted: 11.12.2018 21:02    Post subject: Reply with quote

Kamerat Ola wrote:
Pust med magen nå, jeg skrev ordet åpenbart ironisk. Poenget er uansett at slik jeg ser det er sjansen stor for at vi har en hovedtrener klar, og at den nye hovedtreneren ønsker seg en norsk, profilert trener med erfaring. Gitt at det stemmer er det interessant at Horneland i det hele tatt er observert på Værnes. Det betyr fort at det frister såpass å jobbe under den hypotetiske hovedtreneren at han er villig til å gå fra jobben i Haugesund, hvor han har gjort det sterkt forutsetningene tatt i betraktning (Nei, jeg vil så klart ikke ha Horneland som hovedtrener). Jeg velger i hvert fall å holde meg rolig enn så lenge, så får jeg heller grine meg selv til søvn når ting er offentliggjort.

Hehe jeg stoler faktisk mer på Jesper Mathisen's negative "innside info" enn på dine positive hypoteser. Her er det viktig å være kildekritisk Razz
moomoo
Veteran

PostPosted: 11.12.2018 21:03    Post subject: Reply with quote

Sports direktør: Arsene Wenger
Sportslig leder/assistent: Stig Inge
Manager: Peter Bosz
Hovedtrener A: Hjulmanden
Hovedtrener B: Horneland
Assistent: Henriksen (kjegleflytter)

lov å dramme/drømme Idea
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
Thulian
Veteran

PostPosted: 11.12.2018 21:05    Post subject: Reply with quote

Ikke glem
Sjefstraktør: Hoftun
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
jojojo
Senior

PostPosted: 11.12.2018 21:05    Post subject: Reply with quote

Horneland er tiltenkt hovedtrenerjobben, og jeg kan ikke skjønne annet enn at han takker ja. De med snekkerfirma og Skanska-assosiasjoner er en smule høye på seg selv etter min mening. Jeg tror faktisk dette kan bli bra, Horneland virker reflektert og faglig sterk, løftet Haugesund umiddelbart da han kom, er dyktig på overgangsmarkedet og i «riktig» alder. Hvorfor en fra en middels dansk klubb skal være bedre enn en fra en middels norsk klubb skjønner jeg ikke.

Lykke til, Erik, jeg har troa!
kristobal
Legende

PostPosted: 11.12.2018 21:07    Post subject: Reply with quote

Tar gjerne feil, men å tro at RBK er på assistentjakt med Bakke- og Horneland-henvendelser tror jeg er fryktelig naivt.

Horneland er slett ingen 4-3-3-mann i hvert fall, og da er det på huet og ræva ut med typer som Dølle, Helland, Levi og Konradsen.

Mike og Trondsen vil vel kunne funke sentralt, Adegbenro vil måtte spille spiss, og RBK må ut på jakt etter typiske kantspillere i 4-4-2. Jebali vil sikkert kunne spille offensiv midtbane i 4-4-1-1.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
SHJINNJWÆST
Rutinert

PostPosted: 11.12.2018 21:07    Post subject: Reply with quote

Horneland er et typisk bratseth forslag. For han liker han fordi han er så "unorsk". Han er selvfølgelig tiltenkt hovedtrenerjobben
Back to top
Willoch
Veteran

PostPosted: 11.12.2018 21:10    Post subject: Reply with quote

Han og Bjørnebye kjenner vel hverandre fra NFF. Han hadde vel også et godt navn i NFF. Men om det fenger Trøndelag.......
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 11.12.2018 21:12    Post subject: Reply with quote

Sjt. Wiseth: Rambo har jeg inntrykk av er en slags kakerlakk (med positivt fortegn) i RBK - han overlever alt, uansett. Man tror han er borte og så dukker han plutselig opp igjen. Smile
Barney
Veteran

PostPosted: 11.12.2018 21:13    Post subject: Reply with quote

Willoch wrote:
Han og Bjørnebye kjenner vel hverandre fra NFF. Han hadde vel også et godt navn i NFF. Men om det fenger Trøndelag.......

Det fenger ikke Trøndelag.
Back to top
KitWalker
Veteran

PostPosted: 11.12.2018 21:13    Post subject: Reply with quote

JohnTiger wrote:

Bakke blir videorintervjuet av Sarpsborg Arbeiderblad. Vil ikke si så mye, annet enn at når Norges største klubb tar kontakt så lytter man. Sier aldri noe om at det er hovedtrenerjobben.

Om han har sagt det til de "off kamera" som skal godtgjøre at de kan ha det i overskriften vet jeg ikke. Men så lite som han ville si om den saken så tviler jeg.

Det jeg tenkte ja.
Takk.
Back to top
kristobal
Legende

PostPosted: 11.12.2018 21:15    Post subject: Reply with quote

OrionPax wrote:
Sjt. Wiseth: Rambo har jeg inntrykk av er en slags kakerlakk (med positivt fortegn) i RBK - han overlever alt, uansett. Man tror han er borte og så dukker han plutselig opp igjen. Smile

Hahaha, men nesten bedre enn hesten som er borte i sju år og plutselig er på jordet igjen.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
VÃ¥r Herre
Proff

PostPosted: 11.12.2018 21:16    Post subject: Reply with quote

Ikke verst for en som fikk trenerutdannelsen sin i Posten.
KitWalker
Veteran

PostPosted: 11.12.2018 21:17    Post subject: Reply with quote

SHJINNJWÆST wrote:
Horneland er et typisk bratseth forslag. For han liker han fordi han er så "unorsk". Han er selvfølgelig tiltenkt hovedtrenerjobben

Å det vet du så bastant så ...
Back to top
WanAn
Proff

PostPosted: 11.12.2018 21:18    Post subject: Reply with quote

https://www.h-avis.no/spo...-62-734233

Det er ennå ikke kjent om Horneland har fått tilbud om trenerjobben i Rosenborg eller ikke. Og ikke minst om han eventuelt vil ha jobben. Det som derimot er sikkert er at FKH-treneren kommer til å bli en kostbar mann for trønderklubben.

Etter det Haugesunds Avis forstår fikk FKH en henvendelse fra de nybakte seriemestrene så sent som mandag. Det betyr at Rosenborg vendte blikket mot Haugesund etter at det lørdag ble kjent Sarpsborg-trener Geir Bakke hadde takket nei til å bli ny RBK-trener.
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 11.12.2018 21:18    Post subject: Reply with quote

Hvorfor Horneland fremfor KÃ¥re?
Back to top
SHJINNJWÆST
Rutinert

PostPosted: 11.12.2018 21:19    Post subject: Reply with quote

KitWalker wrote:
SHJINNJWÆST wrote:

ja. jeg vet det så bastant
Back to top
KitWalker
Veteran

PostPosted: 11.12.2018 21:19    Post subject: Reply with quote

Konesseur wrote:
Hvorfor Horneland fremfor KÃ¥re?

Kåre vil ikke være assistenttrener.
Back to top
KitWalker
Veteran

PostPosted: 11.12.2018 21:21    Post subject: Reply with quote

SHJINNJWÆST wrote:
KitWalker wrote:
SHJINNJWÆST wrote:

Ja. Det gjør du nok. Du bommer jo helt på Horneland også. Noe mer "norsk" en han skal man vanskelig finne.
Prototypen på "norsk".
Back to top
6strand6
Junior

PostPosted: 11.12.2018 21:22    Post subject: Reply with quote

Dette er ikke bra for nervene mine.

Jeg står på toppen av en smal fjellrygg.

Faller jeg til venstre, venter ett langt svev ned i mørket der Horneland og Koteng sitter klar for å ta meg i mot med en høygaffel.

Faller jeg til høyre, blir jeg spent på strikk av Koteng før jeg spretter opp og ned i endorfinrus mens Åge synger Bilde Tå'n Ivers før CL-hymnen tar over, og flomlysene slås på.
Back to top
vegran
Veteran

PostPosted: 11.12.2018 21:22    Post subject: Reply with quote

SHJINNJWÆST wrote:

Hæ???
NÃ¥ er jeg forvirret. Har de ikke bestemt seg for lenge siden for at Coolen blir hoedtrener da?
Back to top
dags
Veteran

PostPosted: 11.12.2018 21:23    Post subject: Reply with quote

Jeg forstår ikke helt denne assistenttrenerteorien med Horneland og Bakke. Begge har vært assistenttrener og/eller juniortrener tidligere i karrieren. Når de først har fått hovedtrenerrollen i klubber som i tillegg hevder seg bra i Eliteserien kan jeg ikke skjønne at jobben som assistenttrener i Rosenborg skal henge så veldig høyt.

En annen ting er at hvis vi nå skulle ha ansatt denne ukjente utenlandske storfisken er det vel overveiende sannsynlig at han ville ønsket å bestemme sin egen assistent, fortrinnsvis noen han kjenner framfor en norsk trener han aldri har hørt om.

Dettte lukter Horneland som hovedtrener lang vei, uten at jeg kan skjønne at det skal passe inn i hverken 4-3-3 eller god, offensiv fotball.

P.S. HÃ¥per jeg tar skammelig feil.

Last edited by dags on 11.12.2018 21:24; edited 1 time in total
Back to top
KitWalker
Veteran

PostPosted: 11.12.2018 21:24    Post subject: Reply with quote

SHJINNJWÆST wrote:
KitWalker wrote:
SHJINNJWÆST wrote:

Bastant på at de ble Coolen var du også. Skal vi ha to hovedtrenere?
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 337, 338, 339 ... 779, 780, 781  Next
Page 338 of 781

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb