English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Framtidige trenerkandidater
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 308, 309, 310 ... 781, 782, 783  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
KitWalker
Veteran

PostPosted: 08.12.2018 21:16    Post subject: Reply with quote

Konesseur wrote:
At vi får vente det er jammen sikkert.

Er nok det beste pr. i dag ja Smile
Back to top
View user's profile Send private message
SHJINNJWÆST
Rutinert

PostPosted: 08.12.2018 21:22    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
SHJINNJWÆST wrote:

Det er bevis på det rake motsatte.

Dette er jo fullstendig ulogisk. Du har hele tiden hevdet skråsikkert at vi ikke jobber med andre kandidater og at det er avgjort for lenge siden at Coolen fortsetter. Har vi vært i kontakt med Bakke, betyr det at du tar feil. Enkelt og greit.

Om vi ender opp med Coolen som trener også i 2019 vil det neppe sjokkere mange, men det er jo isåfall fordi vi har feilet totalt i trenerjakten - ikke fordi det hele tiden var planen at Coolen skulle få jobben.

Jeg har sagt det har vært kandidater inn i bildet. Kandidater som ikke ville hit, og at de den siste tiden Nnovember/desember har vært på desperat jakt etter noen å få kontakt med, uten å lykkes. Det har aldri vært noen aktuelle kandidater på en liste de har hatt en prosess med, dette har vært regelrett løgn.

At du kaller det å ende opp med å forhøre seg med langballbakke som en reel kandidat i en seriøs trenerprosess, og dermed konkludere med at jeg tar fullstendig feil, lever jeg veldig godt med haha.

Da er vi tilbake på det jeg hele tiden har hisset meg opp over. Mangel på realisme og trenerønsker som står i tråd med kriteriene og begrunnelsen for å sparke kåre. Mangel på god fotball, og et flertall har har ønsket seg rævvafotball fra både Hamren, Hareide, Solbakken, som igjen bare indikerer mangelen på forståelse for noe som helst. At jeg da ikke klarer å overbevise om at jeg har hatt rett hele tiden, faller på urimeligheten til de drømmerne jeg stadig bestrider.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 08.12.2018 21:31    Post subject: Reply with quote

SHJINNJWÆST wrote:
Jeg har sagt det har vært kandidater inn i bildet.

Hadde det ikke vært så åpenbart at dette var feil, så skulle jeg kommet med flere eksempler på innlegg der du har skrevet at vi ikke har andre kandidater og at det er bestemt at det blir Coolen. Det finnes en mengde innlegg å velge mellom. Du er jo helt desillusjonert.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
puckno
Veteran

PostPosted: 08.12.2018 21:31    Post subject: Reply with quote

Bakke er en strålende fyr og en knakende god trener. MEN: han er ikke en 4-3-3-trener. Derfor er dette sjokkerende nyheter. Trodde vi var ferdig med ørkengangen i 4-4-2. Når det er sagt så er han nok en seriegull-garantist.

Last edited by puckno on 08.12.2018 21:33; edited 1 time in total
Back to top
Mustrum Ridcully
Legende

PostPosted: 08.12.2018 21:32    Post subject: Reply with quote

Hakkespett, Macha og en håndfull andre har fortsatt vettet i behold ihvertfall. Resten bør ta seg en pille.
SHJINNJWÆST
Rutinert

PostPosted: 08.12.2018 21:39    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
SHJINNJWÆST wrote:
Jeg har sagt det har vært kandidater inn i bildet.

Hadde det ikke vært så åpenbart at dette var feil, så skulle jeg kommet med flere eksempler på innlegg der du har skrevet at vi ikke har andre kandidater og at det er bestemt at det blir Coolen. Det finnes en mengde innlegg å velge mellom. Du er jo helt desillusjonert.

Dette er beviselig feil.

Jeg har hele tiden sagt at de har fått avslag fra kandidater. Du får ta å lete da hvis du betviler dette. Det har aldri vært noen reell trenerprosess annet enn noen håpefulle telefoner i blinde.

Det har ikke vært noen reell prosess, de de etterhvert har forhørt seg med har aldri vært på noen liste, og de har prøvd seg på kandidater pekt ut via media.

Status er fortsatt at eneste aktuelel kandidat er Coolen. Sorry, det er realiteten, selv om du tror et avslag fra en useriøs kandidat som bakke er bevis på at jeg tar feil.
Back to top
ola.
Veteran

PostPosted: 08.12.2018 21:48    Post subject: Reply with quote

Åja, så det er sånn du har tenkt til å fortsette din forumtilværelse etter beviselig å ha tatt feil. Javel. Da er det vel bare å grave seg dypere og dypere da, skinnvest.
Back to top
Bensto
Junior

PostPosted: 08.12.2018 21:50    Post subject: Reply with quote

Bakke er vel en 4-4-2 mann, som har levert elendige resultater med S08 i serien. Han kan umulig ha fått tilbud om hovedtrener jobben. Jeg tror det dreier seg om en assistenttrener jobb. Skjønner at han ikke vil gå fra hovedtrener til assistent, men det må da være lov å prøve seg?
Back to top
Mustrum Ridcully
Legende

PostPosted: 08.12.2018 21:52    Post subject: Reply with quote

@ SHJINNJWÆST

Hvis du tror at du bestemmer premissene for debatten stenger du jo alle andre ut av den ettersom det da blir helt meningsløst for en mentalt friskt menneske å delta.
SHJINNJWÆST
Rutinert

PostPosted: 08.12.2018 21:54    Post subject: Reply with quote

Hehe, vi har nettopp fått avslag fra forsøk som oser desperasjon, mens Coolen fortsatt sitter ved roret, og jeg har beviselig tatt feil. Forstå det den som kan.
Back to top
ola.
Veteran

PostPosted: 08.12.2018 21:56    Post subject: Reply with quote

Jeg sier bare at du har tatt feil. Og det allerede før vi får vite hvem som tar over neste år. Selv om det blir Coolen.
Back to top
Aristoteles
Veteran

PostPosted: 08.12.2018 21:56    Post subject: Reply with quote

Geir Bakke. Nå ble jeg usansynlig stresset over hvor vi legger lista. Om det er på det nivået kunne vi like gjerne beholdt Kåre.
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 08.12.2018 22:00    Post subject: Reply with quote

SHJINNJWÆST wrote:
Jeg gjentar meg selv.

QFT
JW
Rutinert

PostPosted: 08.12.2018 22:04    Post subject: Reply with quote

Regner med styret har startet på å lage en liste B og C nå. Onsdag i neste uke får vi lese at Maalen har takket nei, han ønker å videreutvikle prosjekt Ranheim. Nardo trekker kanskje sitt A-lag, de har en dyktig trener.
Back to top
Lomaxx
Veteran

PostPosted: 08.12.2018 22:06    Post subject: Reply with quote

Fatter ikke at folk hisser seg opp her. Vi veit ikke en dritt. Vi har kontakta Sarp for å snakke med Bakke. For alt vi veit så er det for å bli enige om å be puddelen i dagbladet unisont om å suger en sto brun en.

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
SHJINNJWÆST
Rutinert

PostPosted: 08.12.2018 22:12    Post subject: Reply with quote

ola. wrote:
Jeg sier bare at du har tatt feil. Og det allerede før vi får vite hvem som tar over neste år. Selv om det blir Coolen.

Side 283 i denne tråden om du vil se etter selv.

Quote:
Han er frustrert over at han ikke har fått jobben og at det jobbes med andre trenere i kulissene, men det er ingenting som tyder på at de har landet noen annen. Prosessen med å få inn en ny trener for Coolen startet alt for sent, og alle potensielle kandidater føler seg som en nødløsning for en liten attraktiv arbeidsgiver. Det er derfor jeg sier det blir Coolen, for selv om styret etterhvert har skjønt at de ikke løser problemene sine med å ansette en akademitrener, så har de veldig få alternativer og de startet veldig sent med å få inn en ny en.

At de tok en risk var ikke en underdrivelse. De tok en risiko på at Coolen kunne være det de lette etter. Coolen stakkar har gjort det han kan få til med denne udugelige troppen, og mener han ikke blir gitt en fair sjanse. Fordi det er tross alt ingen som kan få noe offensivt ut av et lag som ikke har rammeverket på plass for å få til noe framover på banen. Men uansett så ender det med Coolen, selv om klubben idiotisk nok har klart å gjøre det tydelig at de sitter igjen med 2.valget sitt.

At jeg gidder.
Back to top
Eru
Veteran

PostPosted: 08.12.2018 22:19    Post subject: Reply with quote

KitWalker wrote:

Er nok ikke dumt å ønske seg en norsk assistent som kjenner norsk fotball, er det vel?

Merkelig om en eventuell utenlandsk "kanon" ikke ville ha med seg en assistent han har jobbet med tidligere.

Jeg er stygt redd for at man har fått nei fra både første- og andrevalg og har begynt å jobbe seg nedover på lista.
Back to top
ola.
Veteran

PostPosted: 08.12.2018 22:21    Post subject: Reply with quote

Ja. At du gidder.
Back to top
SHJINNJWÆST
Rutinert

PostPosted: 08.12.2018 22:26    Post subject: Reply with quote

ola. wrote:
Ja. At du gidder.

Er vel fordi jeg har rett.

Og jeg har rett, fordi jeg gidder. Gidder å forholde meg til fakta, i motsetning til drømmerne her inne som trodde det var en reell trenerprosess på gang.
Back to top
KitWalker
Veteran

PostPosted: 08.12.2018 22:32    Post subject: Reply with quote

Skulle ikke du slette kontoen din her inne SHINNWÆST?
Syns det er uredelig å ikke holde det du lover.
Back to top
Flabbergast
Veteran

PostPosted: 08.12.2018 22:34    Post subject: Reply with quote

6Strand wrote:
Evt. om vi har en Manager klar og trenger en førstelagstrener ute på feltet?

denne teorien er den eneste som gir noe mening
Back to top
KitWalker
Veteran

PostPosted: 08.12.2018 22:38    Post subject: Reply with quote

libido wrote:
6Strand wrote:
Evt. om vi har en Manager klar og trenger en førstelagstrener ute på feltet?

denne teorien er den eneste som gir noe mening

Enig. Den nye treneren mangler en høyre hånd. Sånn sett hadde Bakke passet som hånd i hanske.
Back to top
Pappelg
Veteran

PostPosted: 08.12.2018 22:43    Post subject: Reply with quote

Næi. Æ går og sjer litt Netflix. Får vel mareritt om at Kjetil Rekdal bli manager og Ivar Hoff hovedtrener eller nå sånt i natt Smile

Troll får vi vel forsøk å oversjå meir så ikke forumservern bli stappfoill lol Smile

Go natt, vi får håp det kjæm nå gudd news neste uke og forsøk å tenk litt meir positivt.
Back to top
SHJINNJWÆST
Rutinert

PostPosted: 08.12.2018 22:44    Post subject: Reply with quote

KitWalker wrote:
Skulle ikke du slette kontoen din her inne SHINNWÆST?
Syns det er uredelig å ikke holde det du lover.

har ingen grunn til å slette kontoen min. Alt jeg har sagt har faktisk skjedd, og det at jeg vist nok skal slette kontoen min om det var sånn at jeg liksom tok feil, er vistnok også noe du og andre har fått for seg at jeg har lovt, selv om dette bare er et forslag fra en annen bruker, som regelrett har sagt at han syns jeg bør slette kontoen min om jeg liksom skulle ta feil.

Så ikke nok med at dere feilaktig hevder jeg tar feil her, dere tror feilaktig at jeg har lovt å slette kontoen min også, noe som betyr at problemet ikke ligger hos meg, men i manglende leseoppfattelse blant flere av dere. Det skulle kanksje også henge sammen med noe annet, som resulterer i så urealistiske og dumme håp om ny trener
Back to top
KitWalker
Veteran

PostPosted: 08.12.2018 22:47    Post subject: Reply with quote

Så du holder ikke det du lover altså ...
Bombe ...
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 308, 309, 310 ... 781, 782, 783  Next
Page 309 of 783

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb