English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nicklas Bendtner
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 220, 221, 222 ... 297, 298, 299  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
JohnTiger
Veteran

PostPosted: 02.12.2018 22:01    Post subject: Reply with quote

Willoch wrote:
Bjørnebye har vært i dialog med bendtner og Forren de siste dagene. Her snakker vi toppidrett. Fullfører han denne 3 års kontrakten skal jeg spise trusa mi. Men oppsiden er enorm her.

1 år igjen nå. Begynt å tenke på hvordan du vil ha den servert? Razz

Twitter : @JohnTiger67
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 02.12.2018 22:28    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
Cuck, et uttrykk som var kult blant memefolk på internett i 2016. Ikke sett siden høsten 2017, før Kul Kulerud aka Skinnvest dro det frem fra glemselen. Betyr vel egentlig det motsatte av det han tror.

"Cuck", kortform av "cuckold", det samme som 'hanrei' på norsk. Er vel ganske gammelt.
Bart1
Veteran

PostPosted: 03.12.2018 11:17    Post subject: Reply with quote

gollumLAD legend wrote:
2 mål og 1 assist. Pur klasse. Blir himmelsk å se Bendtner under en kompetent trener, forhåpentligvis.

Førstemålet, så prøvde han å unngå å bli truffet - et andre målet ville vel du også truffet på...

Mens Meling, som gjorde alle jobben og har spillt bedre enn Bendtner i samtlige kamper, inkludert denne - får ingen hyllest...
Back to top
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 03.12.2018 11:33    Post subject: Reply with quote

Ingen hyllest? Meling er vel banens beste på de fleste sine børser, inkludert alle media, og var nominert til årets spiller i serien? Mener du han burde fått sin fortjente hyllest i Bendtner-tråden også?

Målene til Bendtner er jo ikke noe sånn spektakulære greier, men mer scoringer av den typen en målscorer får noen av i løpet av sesongen når det blir litt action i boksen. Bevegelsen på 4-1 er dog bra (det er i det hele tatt en super overgang).

Ikke veldig overraskende mot defensivt svake Godset, men vi lager mye mer situasjoner i denne kampen enn vi har pleid å gjøre, og da er det ikke noe sjokk at Bendtner også kommer til flere avslutninger, og scorer mål.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 03.12.2018 11:44    Post subject: Reply with quote

Bart1 wrote:
Mens Meling, som gjorde alle jobben og har spillt bedre enn Bendtner i samtlige kamper, inkludert denne - får ingen hyllest...

Ingen hyllest, faktisk. Bortsett fra Hansen er vel Meling den som har fått desidert mest hyllest i år. Også etter kampen i går.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Bart1
Veteran

PostPosted: 03.12.2018 14:04    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
Bart1 wrote:

Ingen hyllest, faktisk. Bortsett fra Hansen er vel Meling den som har fått desidert mest hyllest i år. Også etter kampen i går.

Jeg reagerte på at hver gang Bendtner leverer i nærheten av hva en vanlig spiller leverer - så blir det genierklært. Målene som ble laget av Bendtner var Meling sin fortjeneste, slik jeg ser det. Her var det vel snakk om en ekstrem klasse, på det Bendtner leverte.Når man scorer når man prøver å komme seg unna ballen, er det etter min mening ikke så veldig imponerende.
Back to top
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 03.12.2018 14:34    Post subject: Reply with quote

Åja, så du så så rødt når noen tok litt i overkant hardt i når de roste Bendtners cupfinale at du øyeblikkelig innbilte deg at ingen noensinne roser Meling? Det er jo forståelig.

Jeg har det litt på samme måte. Her om dagen var det tomt for marsipanbrød på Bunnpris, og da klarte jeg ikke å stagge raseriet, og ringte sporenstreks kundeservicen til Telenor og kjeftet dem huden full fordi kinokortet mitt var utløpt da jeg skulle bruke det.

...eller du kan bare innse at Bendtner er en litt sånn splittende type, der noen får stjerner i øynene når han putter et enkelt mål, mens andre brenner eiendelene til sine egne barn når han ikke gjør det. Kanskje ikke Meling inspirerer de helt euforiske hyllestene når han er god, som nå, men så slipper han også å bli korsfestet og pisket offentlig når han er dårlig, slik han var i fjor høst.
Back to top
kristobal
Legende

PostPosted: 03.12.2018 14:38    Post subject: Reply with quote

De enkle målene er uansett viktige, og gjør det mer sannsynlig at han også scorer noen av de mer lekre i løpet av sesongen - som et par av de i fjor som få gjør etter ham i eliteserien.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 03.12.2018 14:39    Post subject: Reply with quote

Quote:
Her om dagen var det tomt for marsipanbrød på Bunnpris, og da klarte jeg ikke å stagge raseriet, og ringte sporenstreks kundeservicen til Telenor og kjeftet dem huden full fordi kinokortet mitt var utløpt da jeg skulle bruke det.

Very Happy
Back to top
LarsG
Veteran

PostPosted: 03.12.2018 14:55    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:

Jeg har det litt på samme måte. Her om dagen var det tomt for marsipanbrød på Bunnpris, og da klarte jeg ikke å stagge raseriet, og ringte sporenstreks kundeservicen til Telenor og kjeftet dem huden full fordi kinokortet mitt var utløpt da jeg skulle bruke det.

Klasse Tommel'n opp!
Back to top
Bart1
Veteran

PostPosted: 03.12.2018 15:35    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
Åja, så du så så rødt når noen tok litt i overkant hardt i når de roste Bendtners cupfinale at du øyeblikkelig innbilte deg at ingen noensinne roser Meling? Det er jo forståelig.

...eller du kan bare innse at Bendtner er en litt sånn splittende type, der noen får stjerner i øynene når han putter et enkelt mål, mens andre brenner eiendelene til sine egne barn når han ikke gjør det. Kanskje ikke Meling inspirerer de helt euforiske hyllestene når han er god, som nå, men så slipper han også å bli korsfestet og pisket offentlig når han er dårlig, slik han var i fjor høst.

Hvordan klarer du å trekke slutningen om at jeg mener ingen noensinne roser Meling?

Er forøvrig enig i alt det andre du skriver - det er jo selvfølgeligheter....

Spesiell måte å argumentere på; Finn på noen vanvittige meninger til den som skriver innlegget - løst basert på hva han/hun har skrevet, for så å skrive noe alle er enige i....

Nå foreslår jeg at Bendtner får seg en lang ferie med dama si, så fengsel. Begge deler er vel godt fortjent...
Back to top
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 03.12.2018 15:38    Post subject: Reply with quote

Bart1 wrote:

Bart1 wrote:
Hvordan klarer du å trekke slutningen om at jeg mener ingen noensinne roser Meling?

Neutral

Låner du bort rbkweb-brukeren din, samtidig som scrolleknappen på musa er ødelagt?
Back to top
Macha
Veteran

PostPosted: 03.12.2018 17:56    Post subject: Reply with quote

Bart1, ka føle du nå?
https://goo.gl/images/MH1BFZ
Back to top
Zarm93
Veteran

PostPosted: 04.12.2018 09:52    Post subject: Reply with quote

Bart1 har vært konsekvent negativ til Bendtner hele veien, så at han finner på noe oppgulp når Bendtner gjør en OK kamp, er ikke spesielt overraskende.
Back to top
Der Kaiser
Veteran

PostPosted: 04.12.2018 18:24    Post subject: Reply with quote

https://www.tv2.no/sport/10258355/

"– For min egen del, om jeg hadde brent mye sjanser og ikke scoret, så kunne jeg sett på meg selv og sagt at det ikke var godt nok. Men når du sliter med å skape sjanser fordi laget ikke fungerer, og spesielt i den posisjonen jeg spiller i der jeg er avhengig av at resten av laget lykkes"

Håper vi finner ut at det ikke nytter å fylle diesel på en bensinmotor og at Nicklas virkelig kommer til sin rett under ny trener. Når kollektivet fikk Søderlund til å score 22 mål i 2015, så blir jeg nesten skremt av tanken på hva en Nicklas Bendtner med bevegelser rundt seg og gode innlegg kan finne på. At vi ikke har fått utnyttet hans kvaliteter som både avslutter og oppspillspunkt til det fulle er en fiasko uten sidestykke.
Back to top
JohnTiger
Veteran

PostPosted: 04.12.2018 19:32    Post subject: Reply with quote

Søder burde faktisk scoret 35-40 den sesongen. Husker vi var noen på jobben som gikk igjennom kampene på høsten og vi mente nøkternt at han bare den høsten burde hatt 10 mål til.
For noen sjanser han brente... (til gjengjeld satte han noen sjanser som var langt unna ferdigscoret også)

Twitter : @JohnTiger67
Back to top
Hentesveits (ikke sveis)
Junior

PostPosted: 08.12.2018 22:05    Post subject: Reply with quote

SHJINNJWÆST wrote:

Bendtner ferdig i rosenborg.

Bare for å understreke de gode kildene enkelte her på forumet her. Nå er det faktisk to måneder siden Bendtner var ferdig i klubben.
Samme kilde du støtter deg til i trenerspørsmålet?
Back to top
Huber
Veteran

PostPosted: 09.12.2018 15:23    Post subject: Reply with quote

Med mindre RBK bestemmer seg for å kansellere kontrakten, noe jeg neppe tror de har mulighet til, så må de vel uansett vente til Januar før de kan kvitte seg med Bendtner.
Back to top
Bart1
Veteran

PostPosted: 10.12.2018 17:28    Post subject: Reply with quote

Zarm93 wrote:
Bart1 har vært konsekvent negativ til Bendtner hele veien, så at han finner på noe oppgulp når Bendtner gjør en OK kamp, er ikke spesielt overraskende.

Ja - jeg var særdeles negativ til Bendtner når han kom. Jeg tok feil første sesongen og la meg langflat. Det er ingenting jeg heller vil, enn å måtte legge meg langflat igjen etter sesongen 2019.

Nå mener jeg at Bendtner bør få en lang pause og ferie - så får vi ta opp tråden til våren Smile
Back to top
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 10.12.2018 17:32    Post subject: Reply with quote

Han bør vel strengt tatt heller sørge for å få den dommen sonet før oppkjøringen starter. Sikkert kurrant cellekvalitet i Danmark, så det blir jo nesten som noen uker på hotell det også.
Back to top
Mustrum Ridcully
Legende

PostPosted: 10.12.2018 19:47    Post subject: Reply with quote

Når man begynner å sammenligne hotell og fengsel så er man lovlig beskyttet i sin egen lille tilværelse.

"NesTeN soM nOen uKer pÃ… hoTell".
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 10.12.2018 20:28    Post subject: Reply with quote

Hotellsammenlikningen var en fleip da. Det håper jeg du også skjønner Smile

Når det gjelder tid for soningen, så var det alvorlig ment dog. Tror ikke Bendtner har vondt av å være med på oppkjøringen for å si det slik. Det blir for dumt om han trenger halve 2019 til å komme i form.
Back to top
Mustrum Ridcully
Legende

PostPosted: 10.12.2018 22:52    Post subject: Reply with quote

Pjuh! Det var enda godt, jeg trodde et lite øyeblikk at du tilhørte galemattias-falangen her inne. Smile
Huber
Veteran

PostPosted: 11.12.2018 08:11    Post subject: Reply with quote

Kommer vel litt an på hva slags hoteller en er vant med.

https://www.dailymail.co....llege.html

Men for en person som Bendtner er det nok ett godt steg ned ja.
Back to top
NilsArneEggenErKongen
Proff

PostPosted: 11.12.2018 08:26    Post subject: Reply with quote

Spillet til Bendtner har ikke akkurat vært fengslende i år. Kanskje fotlenkeperioden gjør at han kan fange til seg goalgetterskills...
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 220, 221, 222 ... 297, 298, 299  Next
Page 221 of 299

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb