View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
dags Veteran
|
Posted: 15.10.2006 06:56 Post subject: |
|
|
tobias_1989.
Ingenting av det Gislefoss jr. skriver er mer lavmål enn det meste av dine innlegg, so get off your high horse. Den du fikk der var (etter min mening, og jeg gidder å skrive det) helt på sin plass. Du kunne heller ta deg litt tid til å lese gjennom en del innlegg på forumet her sjøl, inkludert de du skriver. Streng, men vennlig hilsen Dag.
Tilbake til topic, så tror jeg nok ikke at det er særlig realistisk med Edu. Både på grunn av prisen Lyn forlanger og at spilleren helst vil til England. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 15.10.2006 11:13 Post subject: |
|
|
Edu vil til England, og helst Chelsea eller Arsenal.. Jeg forventer at Lyn selger han 1.1.2007... Jeg tror at en av grunnene Edu kom tilbake til Lyn var at de var enig om salg i neste overgangsvindu (1.1. -31.1.07)... _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
WegHard Veteran

|
Posted: 15.10.2006 11:34 Post subject: |
|
|
tobias_1989 wrote: | Jeg sier at Fredheim Holm er jævli dårlig fordi jeg mener han er jævli dårlig! |
Jasså gitt?
Problemet er at du effektivt drar diskusjonen ned på barnehagenivå når du ikke klarer å begrunne det du sier. Posten er fullstendig intetsigende for folk som ikke er spesielt interessert i hva akkurat du mener om DFH. Jeg registerer at du "ikke gidder å begrunne hvorfor spillere er gode". Hva gjør du på et diskusjonsforum om fotball da?
PS: husk å bruk mye banning og store bokstaver når du skal svare på dette innlegget, slik som sist. _________________ Sparken så'n bli still. |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 15.10.2006 12:17 Post subject: |
|
|
Chinedu Ogbuke (Skjønner ikke hvorfor norske journalister alltid skal lage "egne" navn på afrikanere, når de egentlig navnene slett ikke alltid er så jævla vanskelige. Og i hvert fall ikke gi dem brassiliansk-klingende navn) er nok ikke realistisk, desverre.
Tror han kunne blitt en ving av dimensjoner (Ja, ving, ja. I RBK-systemet hadde han nok passet bedre der enn som midtspiss.)
Ezekiel Bala er nok kanskje litt mer realistisk (om ikke veldig), og er nok minst like god. forsvinner Ogbuke nå, vil nok Bala bliden tsore neste år, akkurat som Ogbuke ble da Mikel forsvant. Da vil også Bala relativt raskt bli urealistsik for oss, så skal vi skaffe han, må vi gjøre det nå.
Bala vil jo gi ordet "lynving" en helt ny betydning, Mini kan bare gå å legge seg!
Når det er sagt, er det nok de bakre ledd som trenger forsterkninger mest, og ikke de fremste. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 15.10.2006 12:28 Post subject: |
|
|
Skjønner ikke hvorfor dere begynner å krangle om å skaffe nye vinger, å spesielt Daniel Fredheim Holm!!!!!!!!!! Vi trenger forsvarere, spesielt en ny høyreback og en midtsopper. Det bør være tema akkurat nå!! |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 15.10.2006 13:46 Post subject: |
|
|
VerneTroyer: Det er vel han sjøl/Lyn som helt fra begynnelsen har brukt "Edu". |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 15.10.2006 14:45 Post subject: |
|
|
Vi trenger dette:
* en ny ving
* en ny midtstopper
* en ny høyreback |
|
Back to top |
|
 |
tobias_1989 Proff
|
Posted: 15.10.2006 15:17 Post subject: |
|
|
Dags wrote: | tobias_1989.
Ingenting av det Gislefoss jr. skriver er mer lavmål enn det meste av dine innlegg, so get off your high horse. |
Dårlig gjort å si. Kan innrømme at det var en dårlig irettesettelse jeg kom med av Gislefoss jr., men jeg sitter ikke på en høy hest, og det er rart at du syns at jeg bare skriver lavmål...
WegHard wrote: | tobias_1989 wrote: | Jeg sier at Fredheim Holm er jævli dårlig fordi jeg mener han er jævli dårlig! |
Jasså gitt?
Problemet er at du effektivt drar diskusjonen ned på barnehagenivå når du ikke klarer å begrunne det du sier. Posten er fullstendig intetsigende for folk som ikke er spesielt interessert i hva akkurat du mener om DFH. Jeg registerer at du "ikke gidder å begrunne hvorfor spillere er gode". Hva gjør du på et diskusjonsforum om fotball da?
PS: husk å bruk mye banning og store bokstaver når du skal svare på dette innlegget, slik som sist. |
Beklager... Det var et utrolig umodent innlegg. Ble bare så irritert, når det var en slags bevisst feiltolkning av innlegget mitt. Konstruktiv irettesettelse til motsetning av min irettesettelse  _________________ Tobias Dahle |
|
Back to top |
|
 |
dreast Junior
|
Posted: 15.10.2006 15:26 Post subject: |
|
|
Tarik, Tore Reginiussen og en høyreback er vel det første vi trenger nå. |
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 15.10.2006 15:45 Post subject: |
|
|
tobias_1989 wrote: | Dags wrote: | tobias_1989.
Ingenting av det Gislefoss jr. skriver er mer lavmål enn det meste av dine innlegg, so get off your high horse. |
Dårlig gjort å si. Kan innrømme at det var en dårlig irettesettelse jeg kom med av Gislefoss jr., men jeg sitter ikke på en høy hest, og det er rart at du syns at jeg bare skriver lavmål...
|
Du tolker det jeg skriver feil. Jeg skriver ikke at alle dine innlegg er lavmål, men det var ikke mer lavmål av Gislefoss jr. å dra fram de sitatene der enn det var å skrive dem. Svaret ditt til Gislefoss jr. var dog av den meget arrogante typen, noe du har et par før; derav "kom deg ned fra den engelske hesten din". Uansett, det er ikke noe å krangle om egentlig. Jeg bare følte for å kommentere det. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |
mirar Veteran
|
Posted: 15.10.2006 16:09 Post subject: |
|
|
Storm i vannglass? |
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 15.10.2006 16:10 Post subject: |
|
|
dreast wrote: | Tarik, Tore Reginiussen og en høyreback er vel det første vi trenger nå. |
Reginiussen burde være høyaktuell om Tromsø rykker ned, og RBK kunne prøve et bytte med Essediri eller Koppinen..... _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 15.10.2006 16:12 Post subject: |
|
|
Greier Bratseth å bytte Reginiussen med Essediri uten mellomlegg, tror jeg fyren har begynt å gå på vannet. |
|
Back to top |
|
 |
goalie Junior
|
Posted: 15.10.2006 16:23 Post subject: |
|
|
Hvorfor skulle han en gang tenke på å bytte Reginiussen mot Koppinen? Finnen har jo spilt konge i hele år! _________________ Nardo Fotball e lænt;) |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 15.10.2006 16:33 Post subject: |
|
|
Det vil uansett være dumt å kvitte seg med den yngste stopperen vi har nå som vi leter etter forsterkninger i akkurat den posisjonen. |
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 15.10.2006 17:33 Post subject: |
|
|
goalie wrote: | Hvorfor skulle han en gang tenke på å bytte Reginiussen mot Koppinen? Finnen har jo spilt konge i hele år! |
Konge og konge fru blom... Kanskje litt drøyt å bytte bort koppinen, men Essediri er sikkert ønsket tilbake..
Har du snakket med Bratseth om Tore R. 2mas? _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
GoldFish Veteran
|
Posted: 15.10.2006 20:56 Post subject: |
|
|
Med denne tabellen ved sesongslutt kan vi sikre oss både Tore og Tarik
Men ser ikke bort fra at det kan komme utenlandsk interesse for Elyounoussi. |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 15.10.2006 20:58 Post subject: |
|
|
Er jo også et spørsmål om Rosenborg har han på blokka si! Håper det! |
|
Back to top |
|
 |
olaola80 Senior
|
Posted: 15.10.2006 21:03 Post subject: |
|
|
Har sett andre omgangen av Aalesund - Bryne i dag og må si at Amund Skiri imponerte meg da han ble høyreback i jakt på mål. Ivrig etter å komme fram på banen, god til å kombinere med andre spillere og ikke minst hadde han en del fine innlegg som bare Basma kan drømme om! Høyrebackrollen i RBK kan gi Skiri en ny høst i toppfotballen hvis Aalesund misser opprykket i siste liten?
Mine ønsker om spillerkjøp før ses.2007:
* Amund Skiri, høyre back
* Per Nilsson, midtstopper
* Robert Koren, indreløper |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 15.10.2006 21:19 Post subject: |
|
|
joko- wrote: | Vi trenger dette:
* en ny ving |
Sånn at Hyka og Jamtfall skal få enda mer spilletid, mener du? |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 15.10.2006 22:08 Post subject: |
|
|
Vi er ute etter og ha det beste laget til enhver tid, eller er det om å gjøre at alle skal få spille? |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 15.10.2006 22:10 Post subject: |
|
|
I alle gode lag bør det være en stamme med folk som føler ekstra tilhørighet til klubben. Å kjøpe inn en ving som ikke er ekstremt mye bedre enn Jamtfall vil være feil etter min mening. |
|
Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 15.10.2006 22:13 Post subject: |
|
|
Hva med Espen Hoff og Thomas Sokolowski fra Lyn. Jeg vet ikke hva det er men de gir meg gode vibrasjoner de spillerne der. |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 15.10.2006 22:13 Post subject: |
|
|
Tarik er vesentlig bedre enn Jamtfall. |
|
Back to top |