| View previous topic :: View next topic   | 

| Author | 
		Message | 

Yv89 Veteran

| 

Posted: 06.11.2018 18:33    Post subject:  | 
				     | 

| 

Niccolai: jau, han hadde ingen kommentar til saken, og begynte å rose Jallakari i stede _________________ Rosenborg. Min lidenskap, andres hat! Reise rundt å bare pisse på! | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Undergangen er nær Veteran

| 

Posted: 06.11.2018 18:33    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Yv89 wrote: | 	 		  | Hvorfor avfeier ikke Solskjær det, hvis han IKKE er aktuell? | 	  

Han holder jo på å forhandle med Molde om forlengelse, så å virke interessant for andre er positivt for ham. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

eksil Veteran

| 

Posted: 06.11.2018 18:40    Post subject:  | 
				     | 

| 

For å lete etter noe positivt ved å ansette Solskjær: Molde kommer til å hate oss enda mer. _________________ Du och jag Alfred? …..mmmmmjaannjoo... | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

niccolai Veteran

| 

Posted: 06.11.2018 18:41    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Yv89 wrote: | 	 		  | Niccolai: jau, han hadde ingen kommentar til saken, og begynte å rose Jallakari i stede | 	  

Det var vel i forhold til Valakari? Han komenterte vel bare at han er en god trener. De spurte vel ingenting om RBK jobben er aktuell for Solskjær ovenfor Solskjær.. 

Eller tar jeg feil? _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"

Sitat fra Ivar Hoff.. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

haavarl Forumsjef

| 

Posted: 06.11.2018 18:41    Post subject:  | 
				     | 

| 

Nå må jeg nesten tenke litt på preseason 2018. Om vi har hatt noen prosents håp om Bosz og så ender opp med Solskjær ... Det blir som om vi hadde hatt med oss Bendtner på treningsleir i syden, men så hoppa han av og Forren kom istedenfor.

Å nei. Hva om Solskjær kommer og tar med seg Forren? _________________ Embrace science - resist ignorance | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Hentesveits (ikke sveis) Junior

| 

Posted: 06.11.2018 18:45    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Tar sikkert med deg Forren og Sarr om han signerer🤓 | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Hedon Forumsjef

| 

Posted: 06.11.2018 18:46    Post subject:  | 
				     | 

| 

| eksil wrote: | 	 		  | For å lete etter noe positivt ved å ansette Solskjær: Molde kommer til å hate oss enda mer. | 	  

Er du klar over hvor upopulær han er i Molde? Det er ikke mer enn et par måneder siden supporterne, iallefall de som var synlige på forum og sosiale medier, var enstemmig enig i at Solskjær måtte få fyken. Laget spilte kjedelig, hadde rotet bort altfor mye poeng og rotasjonstaktikken til Solskjær har irritert mange grønn. 

Nå er det stille i båten der siden de har vunnet en del kamper i det siste, men om Solskjær blir ny trener for oss, kommer de til å klype seg i armen og tro de drømmer. Han er ikke i nærheten av å ha den samme statusen som før han dro til Cardiff etter to seriegull i Tippeligaen. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

doffen Veteran

| 

Posted: 06.11.2018 18:49    Post subject:  | 
				     | 

| 

Da er det nesten så en kan melde seg ut. 

Ole Gunnar? Hvor er det blitt av 433? RBK stilen? Store navn som kan dra folk? Nekter å høre at Ole er mer aktuell enn Sollied

Vel. Eneste måten Ole kan vinne noe som trener fremover er vel å få jobben i RBK.
  Last edited by doffen on 06.11.2018 18:54; edited 1 time in total | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Brødsmula Veteran

| 

Posted: 06.11.2018 18:50    Post subject:  | 
				     | 

| 

Jeg satser på at det ryktes om Solskjær, så jobbes det med Bosz.

Minner meg om da Forren forlot RBKs treningsleir, og istede fikk vi spilt inn verdens raskeste midtstopper med gjennombruddspasninger: Jørgen Skjelvik! | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

senador Legende

| 

Posted: 06.11.2018 18:55    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Vi må huske på at de som skal ansette er omtrent verdensmestere i å ansette feil folk. Det har de vist. Om det blir Solskjær eller Knut Tørum overrasker ikke . | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Søtvatten Veteran

| 

Posted: 06.11.2018 19:04    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Solskjær er nok ikke aktuell, fyren hater Rosenborg. Heldigvis. Mulig han bruker oss for en bedre kontrakt i Molde. Men bare det at vi eventuelt har henvendt oss dit er jo helt på trynet. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Jonas Veteran

| 

Posted: 06.11.2018 19:07    Post subject:  | 
				     | 

| 

Om Solskjær virkelig blir ansatt - ja, da går jeg i dvale som RBK-supporter til han er fjernet fra rollen. _________________ No al calcio moderno | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Undergangen er nær Veteran

| 

Posted: 06.11.2018 19:11    Post subject:  | 
				     | 

| 

Sagbakken sier i podcasten at Koteng personlig har vært på utenlandstur i forbindelse med trenerjakten, sammen med "et par innenfor fotballmanesjen". Sier også at så vidt han vet er Solskjær uaktuell (om jeg forstår ham riktig): "Så har vi delvis avkreftet det [ryktet om Solskjær]".
  Last edited by Undergangen er nær on 06.11.2018 19:35; edited 1 time in total | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Cyrilp Veteran

Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4075 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
  | 

Posted: 06.11.2018 19:12    Post subject:  | 
				     | 

| 

Kan ikke forklare dette ryktet med annet enn at styret ikke har fått ja fra en eneste av de forespurte trenerne og derfor sprer ryktet om Solskjær slik at alle blir lettet når Coolen blir valgt til å fortsette.   

Kjenner jeg får brekningsfornemmelser...

(Kommer til å ha mareritt i natt om at nye trenere blir Solskjær med Wiggen som assistent og Krim-Jim som sportslig leder...)    _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

puckno Veteran

| 

Posted: 06.11.2018 19:16    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Dette er trolling fra troms. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

SHJINNJWÆST Rutinert

| 

Posted: 06.11.2018 19:59    Post subject:  | 
				     | 

| 

Ser for meg SIB og Koteng gni seg i hendene over at media framstiller det som om det er en reell trenerprossess på gang. 

Det har ikke vært et reelt navn på den lista utenom Coolen. De hadde et par internasjonale småfisker for store for den norske ligaen på lista, og fikk noen lattermilde avslag i september. Siden den gang har de bare sittet og håpet på et godt nok grunnlag for å ansette Coolen uten for store reaksjoner fra supporterne | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

haavarl Forumsjef

| 

Posted: 06.11.2018 20:07    Post subject:  | 
				     | 

| 

"Vi visste ikke at det var så sterke reaksjoner mot Ole Gunnar Solskjær, men nå skjønner vi at det kanskje ikke var en god ide allikevel. Ja ja, vi kan alltids fortsette med Coolen." _________________ Embrace science - resist ignorance | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Kamerat Ola Veteran

Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7265 Location: South-west coast exile
  | 

Posted: 06.11.2018 20:14    Post subject:  | 
				     | 

| 

Syntes Petter Rasmus hadde et svakt resonnement i forhold til Bosz's eventuelle lønn som han mente måtte matche det lønnsnivået han hadde i BVB. Ganske åpenbart at vi ikke betaler 20 mill i året for hovedtrener alene. Folk her inne fant vel ut at han lå på ca. 800k Euro + bonus i Ajax, hvilket framstår som langt mer edruelig for oss. Som med spillerne våre vil nok en slik ansettelse innebære vesentlige bonuser om avansement til CL/EL etc. Argumentet om at et 'ikke-norsk' regime på Brakka ville endre på åpenhets-policien er det nok mer eller mindre bare han og hans media-kjepphest som er bekymra over. Kanskje er jeg i overkant optimistisk, men om vi lander Bosz eller en trener på tilsvarende nivå vil jeg påstå at signeringa av Bendtner har gjort noe med innstillinga vår ovenfor rekruttering. Chirivella i sommer i tillegg, hvor vi klaska en 30-40 mill i bordet for en enkeltspiller. Jeg velger å dagdrømme om Peter Bosz ved roret per 01.01.2019, i hvert fall    | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

digre Proff

| 

Posted: 06.11.2018 20:15    Post subject:  | 
				     | 

| 

Jeg er ikke så negativ til Solskjær som så mange andre her på forumet. Det eneste jeg har som er absolutt krav, er at unge Solbakken ikke følger med.

Solskjær har et navn som kan dra talenter til oss. Han har erfaring fra lag som skal prestere på mange arena samtidig. Med riktige assistenter har han levert lag med gode resultater og underholdende fotball. 

Når det i tillegg kommer til å gjøre vondt fra rosebyen til hovedkontoret til Aker, er det bare en bonus. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Ratatosk Veteran

| 

Posted: 06.11.2018 20:26    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Kan ikke se for meg at Solskjær har noen som helst intensjon om å trene RBK. Akkurat nå sitter han på den mest komplimentære og formsterke troppen i Elisteserien, dessverre.  Har i tillegg friske midler fra Haalandsalg på vei inn. Solskjær vil slå RBK, ikke slå seg sammen med RBK. Frykter at drømmen om Bosz, forblir en drøm, og at han signerer for en større klubb enn RBK. Kjenner optimismen fra tidligere i år, holder på bli spist opp av realistisk pessimisme. Kan fort ende med tidenes buklanding. Dersom Coolen er mannen som skal ta laget videre, er satsningsområdet  langt under det som var forespeilet. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

50prosenNT Rutinert

| 

Posted: 06.11.2018 20:33    Post subject:  | 
				     | 

| 

Først Bosz, så Solskjær?    _________________ but but | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Altitude Rutinert

| 

Posted: 06.11.2018 21:01    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Hvis vi lar Sollied glippe for så å ansette Solskjær har jeg fornyet sesongkortet for siste gang. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

2mas Sjef

| 

Posted: 06.11.2018 21:26    Post subject:  | 
				     | 

| 

Dessverre har det vært en del rykter om Solskjær de siste dagene før Nordlys kom med sin sak.

Håper at vi kan få saken ut av verden. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

skrukken Rutinert

| 

Posted: 06.11.2018 21:26    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Spørsmålet man burde stille seg her er: På hvilken måte er avisa nordlys en troverdig kilde angående trenerspørsmål i Rosenborg? | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

digre Proff

| 

Posted: 06.11.2018 21:29    Post subject:  | 
				     | 

| 

Med fare for å gjenta meg selv, og det gjør jeg gjerne, så minner jeg om ar Sollied forsvarte Stoltidis etter at han kvestet Ciljan. Da drepte han enhver framtid som en trener jeg skal ha tillit til.

Samtidig er jeg også klar over at jeg har meget liten påvirkningskraft på både ansettelser og avganger til både trenere og spillere. Jeg kommer nok til å elske laget uansett. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

|