English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Hvor er de nå?
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 417, 418, 419 ... 562, 563, 564  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
2mas
Sjef

PostPosted: 23.10.2018 22:46    Post subject: Reply with quote

«2 mot 1»: Trond Olsen : - Rosenborg betalte bilen for at jeg skulle gå fra dem

Har ikke giddet å se sjøl, så vet ikke om det er noe interessant.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
gollumLAD legend
Veteran

PostPosted: 24.10.2018 00:52    Post subject: Reply with quote

Er så gamle klipp relevant i denne tråden?
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
RÃ¥nny wrote:
JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet!

Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef

PostPosted: 24.10.2018 06:18    Post subject: Reply with quote

Godt og relevant spørsmål! Vidoen dukket opp i nyhetssøk hos meg. Stusset på at de to karene var tilbake på TV2, men så ikke at klippet var fire år gammelt.

Embarassed
Back to top
Hodor
Veteran

PostPosted: 24.10.2018 09:16    Post subject: Reply with quote

Vet ikke om jeg skal le eller gråte av Bille, burde kanskje hatt en verge. Dette uttalte han etter han dro fra oss :

Jeg må innrømme at jeg ble veldig lei av det.
Nicki Bille Nielsen (26) forsvant forrige uke fra Rosenborg og
norsk fotball. Nå forteller han at han var lei av medienes søkelys på utenomsportslige episoder.
Back to top
NilsArneEggenErKongen
Proff

PostPosted: 27.10.2018 16:08    Post subject: Reply with quote

Det er godt mulig at han ble lei av det, men når han river i stykker RBK-trøya si på Lerkendal og selveste 7.far i huset, Rune Bratseth antyder at det i seg selv er grunn god nok til å sende dansken over Skagerrak, da bør det ringe noen bjeller.

Han la vel opp til det sjøl?
Stubbelur
Veteran

PostPosted: 29.10.2018 14:07    Post subject: Reply with quote

Bakenga røk akilles:
https://www.adressa.no/10...3665b.html
Ute i et halvt år.
Back to top
vegran
Veteran

PostPosted: 29.10.2018 14:15    Post subject: Reply with quote

Var det ikke akillesen som røk da han gikk til Molde også? Eller var det korsbåndet?
Back to top
bolgebah
Veteran

PostPosted: 29.10.2018 14:56    Post subject: Reply with quote

Akilles da også, ja. Tore Reginiussen røk akilles omtrent samtidig og de to drev opptrening sammen.
Back to top
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 29.10.2018 16:43    Post subject: Reply with quote

Han sa vel sjøl at han nå hadde røket begge akillesene, så dette var jo en injury waiting to happen. Ganske vanlig å ryke den andre akillesen etter en stund hvis man allerede har røket én. Feilprodusert.
Back to top
hello
Veteran

PostPosted: 29.10.2018 17:55    Post subject: Reply with quote

Trond Sollied tar over Lokeren melder nrk.no.
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 29.10.2018 18:12    Post subject: Reply with quote

Hyggelig nyhet! Lykke til Trond. Gjør suksess der og kom tilbake til oss etterpå.
Back to top
PauloSilas
Veteran

PostPosted: 29.10.2018 18:14    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
Han sa vel sjøl at han nå hadde røket begge akillesene, så dette var jo en injury waiting to happen. Ganske vanlig å ryke den andre akillesen etter en stund hvis man allerede har røket én. Feilprodusert.

Tja, hører ikke så ofte om spillere som ryker begge akillesene så bare fordi en ryker betyr ikke det at man nødvendigvis er anlagt for å ryke den andre.

Uansett, kirurgisk inngrep gjør akillesen sterkere enn den var før så nå ryker det ganske sikkert ikke flere ganger.

Begynner å synes litt synd på Bakenga, det er liksom nok uflaks nå. Det har liksom gått jevnt nedover siden han først forlot RBK i 2012 og tror egentlig han er ferdi på toppnivå nå:

Fra fast plass i RBK til benk på Club Brugge,
fra toppklubben Club Brugge til bunnklubben Cercle Brugge,
fra Belgisk toppliga til Dansk toppliga,
fra Dansk toppliga til 2. Bundesliga,
fra 2. Bundesliga til Molde,
langtidsskadd,
fra tiltenkt 1. valg i Molde fryseboksen go deretter til superinnbytter i RBK,
fra superinnbytter til ikke fullt så superinnbytter i RBK,
fra toppklubben RBK til bunnklubben Tromsø,
fra 1. valg til 3. valg i Tromsø,
langtidsskadd
robbie
Veteran

PostPosted: 29.10.2018 18:44    Post subject: Reply with quote

hello wrote:
Trond Sollied tar over Lokeren melder nrk.no.

Å få ett bunnlag til å lære seg eggensk 4-3-3 og artig og angrepsvillig fotball er neppe verdens enkleste jobb. Men jeg håper virkelig dette kan være starten på en ny vår for den eneste Eggen-eleven som tydeligvis har plukket med seg noe.

Jeg registrerer at Lokeren spiller i gult. La oss håpe på Glimt v2 og at de har en Pony og en Runar Berg-type sovende i et tre.
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 29.10.2018 22:54    Post subject: Reply with quote

Det hadde vært glimrende om han kunne holdt på den jobben en viss periode.
O-Rex
Veteran

PostPosted: 29.10.2018 22:58    Post subject: Reply with quote

Veldig glad på TS vegne. Godt at han er tilbake i en trenerjobb igjen. Håper han lykkes.
Mustrum Ridcully
Legende

PostPosted: 30.10.2018 05:29    Post subject: Reply with quote

Blir spennende å følge med på dette.
JohnTiger
Veteran

PostPosted: 30.10.2018 11:12    Post subject: Reply with quote

Ideelt tidspunkt for TS å ta over på da!
De møter riktignok Anderlecht på torsdag, men han tar først over etter den kampen.
Så møter de Eupen (hjemme) og Waregem (bunnlaget borte). Så blir det 14 dager pause før de spiller to hjemmekamper mot Charleroi og Gent. Mao ikke alt for skremmende motstand.

Hadde vært hyggelig for TS om han fikk en skikkelig kickstart på karrieren igjen.

Twitter : @JohnTiger67
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 30.10.2018 12:19    Post subject: Reply with quote

Han har loka rundt i såpass mange år nå at det klubbvalget fremstår som helt riktig.
2mas
Sjef

PostPosted: 31.10.2018 00:04    Post subject: Reply with quote

Vi er glade for å kunne presentere Jan Halvor Halvorsen som ny Brynetrener. Jan Halvor tilfredsstiller alle kravene klubben har satt til ny hovedtrener, og har vært klubbens klare førstevalg. Han har lang erfaring som spiller og trener på nasjonalt og internasjonalt toppnivå. Videre har han oppnådd gode resultat som trener, hvor han blant annet kan vise til flere opprykk. Halvorsen har en klar og tydelig fotballfilosofi som harmonerer godt med det Bryne FK skal stå for.

Les mer: Jan Halvor Halvorsen blir klubbens nye hovedtrener

Jarstein om tida i Hertha:

- Der Klub hat sich enorm entwickelt. Als ich kam, gab es noch die alten Kabinen, es gab kein Frühstück, kein Essen, keinen Fitnesstrainer. Jetzt ist es wesentlich professioneller. Das sieht man auch an den Ergebnissen. In den vergangenen drei Saisons gab es kontinuierliche Entwicklungen.

Mehr lesen: Mit diesen Handschuhen will er die BVB-Torwalze stoppen

Bent-Inge Johnsen kom fra spill i Mosjøen, til å ta eliteserien med storm og score i cupfinalen.

Etter et spillemessig overtak, eksploderte den gule delen av Ullevaal da Johnsen elegant satte inn 1–0 etter en god pasning fra Runar Berg i det 65. minutt.

– Hele sesongen var en eventyropplevelse. Vi var et nyopprykket lag i eliteserien, entusiasmen var stor og alt var egentlig bare fantastisk. Vi spilte en type fotball, som folk likte, og som fungerte. VI ledet store deler av sesongen, helt til vi tapte mot Rosenborg tre serierunder før slutt. Det er litt uvirkelig å se tilbake på, og stort å ha vært med på. At vi avsluttet med å bli cupmester, og jeg fikk krone det hele med scoring gjorde alt til et eventyr, sier Bent-Inge Johnsen.

Han fikk en bra karriere, og tok flere titler i Rosenborg.

– Med både scoring og cupgull i min første sesong, så er det den jeg setter høyest. Jeg jobbet meg til fast plass i eliteserien det året, og vi var i toppen hele sesongen. Vi kronet alt med gull i cupen, som var meget fortjent, sier «Stjerno».

Les mer: Bent Inge ser tilbake på cupgullet for 25 år siden: – Et eneste langt eventyr

Ser forresten at Bjørdal sliter med spilletida i Belgia, mens at Hugdal gir seg som spillende Tiller-trener.
Back to top
larsarus
Legende

PostPosted: 31.10.2018 01:09    Post subject: Reply with quote

Bent Skammelsrud gjester ÆRBEKÅ-podcasten senere i dag (onsdag).
Back to top
JohnTiger
Veteran

PostPosted: 01.11.2018 17:27    Post subject: Reply with quote

Lokeren klarer 1-1 borte mot Anderlecht.
Kunne vært en grei start for Trond Sollied, men han starter ikke før i morgen Smile
Uansett er det er skritt på veien mot målet han og klubben har satt, holde seg i Jupiler League.

Back to top
Doves
Junior

PostPosted: 02.11.2018 17:07    Post subject: Reply with quote

– Jeg har stor tro på å klare det. Selv om jeg har vært på utsiden av fotballen noen år, har jeg fulgt godt med. Nå var plutselig timingen der, forteller Sollied, som bor i Gent med kona og sønnen - en halvtimes kjøretur unna sin nye arbeidsgiver.

Very Happy
Back to top
Brødsmula
Veteran

PostPosted: 02.11.2018 23:29    Post subject: Reply with quote

Rasmussen innledet sesongen på banen, men de siste par månedene har det utelukkende blitt benk. Empoli på nedykksplass.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 03.11.2018 19:48    Post subject: Reply with quote

Den meritterte mossingen Erland Johnsen (51) er ansatt som ny utviklingssjef i Sarpsborg 08.

Johnsen har vært landslagstrener for diverse aldersbestemte landslag de siste 5,5 årene.

- Jeg er stolt og ydmyk over at jeg skal få jobbe i en klubb som virkelig er i medgang. Jeg var aldri i tvil etter å ha snakket med Espen (Engebretsen) og Thomas (Berntsen), forteller Johnsen til Sarpsborg Arbeiderblad.

51-åringen er ansatt i en 100 prosent stilling. Han starter i jobben den 1. januar 2019 og partene har inngått en treårsavtale.

Les mer: Erland Johnsen blir ny utviklingssjef i Sarpsborg 08

Leonhardsen valgte å gå en annen vei da han la opp som spiller enn det flere av hans samtidige kolleger fra Drillo-perioden gjorde. Der andre gikk rett ut og ble hovedtrenere på seniornivå, lærte Leonhardsen seg det fra bunnen av. Han legger ikke skjul på at han har lært mye om trenerrollen gjennom mange år nå som trener i ungdomsakademier og i Stabæks yngresavdeling.

Summen av alt det, gjorde at han følte han var klar for å ta et steg videre da Mjøndalen ringte ham på nyåret, og tilbød ham jobb i MIF.

19. februar var han på plass. Som toppspillerutvikler og Vegard Hansens assistent.

– Det var først nå jeg var klar for å ta et steg videre, og det klaffet med at Mjøndalen ringte meg. Jeg var lysten på å være med og trene et A-lag, og jeg føler at jeg har masse kunnskap og kompetanse som jeg ønsker å bruke.

Leonhardsen er klar på at, på samme måte som spillerne, må trenere også utvikle seg til å bli litt bedre hver dag.

Han opplever at det er grobunn for det i MIF-teamet sammen med Vegard Hansen, Jan Remi Dalen og keepertrener Erlend Madsen.

– Det har vært fantastisk å være med på denne reisen, og det varmer meg veldig når jeg ser gode treninger og at det skjer en utvikling, sier Leonhardsen.

Som en av et team opplever han at hans hovedtese om å støtte, motivere og utfordre kan realiseres.

– Som assistent må jeg være ærlig, men samtidig utfordrende om vi skal utvikle oss. Vegard er en som hater å tape fotballkamper, og som ønsker så mye. Og så bryr han seg, og er inkluderende og åpen. I disse omgivelsene er det bare opp til meg selv om jeg også skal utvikle meg, sier Leonhardsen.

Utvikle seg nok til at han en dag står der som hovedtrener selv.

– Kanskje er jeg på topp som 50-åring, ler 48-åringen.

Les mer: Leo om MIF-forventningene før serieavslutningen:- Jeg er en type som tror alt er mulig
Back to top
JohnTiger
Veteran

PostPosted: 04.11.2018 21:17    Post subject: Reply with quote

Lokeren leder 2-0 etter 15 min i Sollied sin første kamp.
Her går der unna!

Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 417, 418, 419 ... 562, 563, 564  Next
Page 418 of 564

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb