View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
2mas Sjef

|
|
Back to top |
|
 |
gollumLAD legend Veteran

|
Posted: 24.10.2018 00:52 Post subject: |
|
|
Er så gamle klipp relevant i denne tråden? _________________ "Ikke ta den."
RBKweb Banter Crew
Party Læven Crew(PLC)
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
RÃ¥nny wrote: | JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet! |
Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174 |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 24.10.2018 06:18 Post subject: |
|
|
Godt og relevant spørsmål! Vidoen dukket opp i nyhetssøk hos meg. Stusset på at de to karene var tilbake på TV2, men så ikke at klippet var fire år gammelt.
 |
|
Back to top |
|
 |
Hodor Veteran

Joined: 23 Aug 2013 Posts: 3653 Location: Sunnmøre's hovedstad
|
Posted: 24.10.2018 09:16 Post subject: |
|
|
Vet ikke om jeg skal le eller gråte av Bille, burde kanskje hatt en verge. Dette uttalte han etter han dro fra oss :
Jeg må innrømme at jeg ble veldig lei av det.
Nicki Bille Nielsen (26) forsvant forrige uke fra Rosenborg og
norsk fotball. Nå forteller han at han var lei av medienes søkelys på utenomsportslige episoder. |
|
Back to top |
|
 |
NilsArneEggenErKongen Proff
|
Posted: 27.10.2018 16:08 Post subject: |
|
|
Det er godt mulig at han ble lei av det, men når han river i stykker RBK-trøya si på Lerkendal og selveste 7.far i huset, Rune Bratseth antyder at det i seg selv er grunn god nok til å sende dansken over Skagerrak, da bør det ringe noen bjeller.
Han la vel opp til det sjøl? _________________ Nils Arne Eggen bygget opp et av Europas beste lag med offensiv samhandling som viktig x-faktor. |
|
Back to top |
|
 |
Stubbelur Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 29.10.2018 14:15 Post subject: |
|
|
Var det ikke akillesen som røk da han gikk til Molde også? Eller var det korsbåndet? |
|
Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 29.10.2018 14:56 Post subject: |
|
|
Akilles da også, ja. Tore Reginiussen røk akilles omtrent samtidig og de to drev opptrening sammen. |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 29.10.2018 16:43 Post subject: |
|
|
Han sa vel sjøl at han nå hadde røket begge akillesene, så dette var jo en injury waiting to happen. Ganske vanlig å ryke den andre akillesen etter en stund hvis man allerede har røket én. Feilprodusert. |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 29.10.2018 17:55 Post subject: |
|
|
Trond Sollied tar over Lokeren melder nrk.no. |
|
Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 29.10.2018 18:12 Post subject: |
|
|
Hyggelig nyhet! Lykke til Trond. Gjør suksess der og kom tilbake til oss etterpå. |
|
Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 29.10.2018 18:14 Post subject: |
|
|
zaphod81 wrote: | Han sa vel sjøl at han nå hadde røket begge akillesene, så dette var jo en injury waiting to happen. Ganske vanlig å ryke den andre akillesen etter en stund hvis man allerede har røket én. Feilprodusert. |
Tja, hører ikke så ofte om spillere som ryker begge akillesene så bare fordi en ryker betyr ikke det at man nødvendigvis er anlagt for å ryke den andre.
Uansett, kirurgisk inngrep gjør akillesen sterkere enn den var før så nå ryker det ganske sikkert ikke flere ganger.
Begynner å synes litt synd på Bakenga, det er liksom nok uflaks nå. Det har liksom gått jevnt nedover siden han først forlot RBK i 2012 og tror egentlig han er ferdi på toppnivå nå:
Fra fast plass i RBK til benk på Club Brugge,
fra toppklubben Club Brugge til bunnklubben Cercle Brugge,
fra Belgisk toppliga til Dansk toppliga,
fra Dansk toppliga til 2. Bundesliga,
fra 2. Bundesliga til Molde,
langtidsskadd,
fra tiltenkt 1. valg i Molde fryseboksen go deretter til superinnbytter i RBK,
fra superinnbytter til ikke fullt så superinnbytter i RBK,
fra toppklubben RBK til bunnklubben Tromsø,
fra 1. valg til 3. valg i Tromsø,
langtidsskadd _________________
Peter Storey wrote: | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 29.10.2018 18:44 Post subject: |
|
|
hello wrote: | Trond Sollied tar over Lokeren melder nrk.no. |
Å få ett bunnlag til å lære seg eggensk 4-3-3 og artig og angrepsvillig fotball er neppe verdens enkleste jobb. Men jeg håper virkelig dette kan være starten på en ny vår for den eneste Eggen-eleven som tydeligvis har plukket med seg noe.
Jeg registrerer at Lokeren spiller i gult. La oss håpe på Glimt v2 og at de har en Pony og en Runar Berg-type sovende i et tre. |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 29.10.2018 22:54 Post subject: |
|
|
Det hadde vært glimrende om han kunne holdt på den jobben en viss periode. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
O-Rex Veteran

Joined: 30 Aug 2005 Posts: 2154 Location: Oslo, 54 mil fra Mekka
|
Posted: 29.10.2018 22:58 Post subject: |
|
|
Veldig glad på TS vegne. Godt at han er tilbake i en trenerjobb igjen. Håper han lykkes. _________________ Her burde det stått noe kult. |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 30.10.2018 05:29 Post subject: |
|
|
Blir spennende å følge med på dette. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
JohnTiger Veteran
|
Posted: 30.10.2018 11:12 Post subject: |
|
|
Ideelt tidspunkt for TS å ta over på da!
De møter riktignok Anderlecht på torsdag, men han tar først over etter den kampen.
Så møter de Eupen (hjemme) og Waregem (bunnlaget borte). Så blir det 14 dager pause før de spiller to hjemmekamper mot Charleroi og Gent. Mao ikke alt for skremmende motstand.
Hadde vært hyggelig for TS om han fikk en skikkelig kickstart på karrieren igjen. _________________ Rosenborg e laget!
Twitter : @JohnTiger67 |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 30.10.2018 12:19 Post subject: |
|
|
Han har loka rundt i såpass mange år nå at det klubbvalget fremstår som helt riktig. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 31.10.2018 00:04 Post subject: |
|
|
Vi er glade for å kunne presentere Jan Halvor Halvorsen som ny Brynetrener. Jan Halvor tilfredsstiller alle kravene klubben har satt til ny hovedtrener, og har vært klubbens klare førstevalg. Han har lang erfaring som spiller og trener på nasjonalt og internasjonalt toppnivå. Videre har han oppnådd gode resultat som trener, hvor han blant annet kan vise til flere opprykk. Halvorsen har en klar og tydelig fotballfilosofi som harmonerer godt med det Bryne FK skal stå for.
Les mer: Jan Halvor Halvorsen blir klubbens nye hovedtrener
Jarstein om tida i Hertha:
- Der Klub hat sich enorm entwickelt. Als ich kam, gab es noch die alten Kabinen, es gab kein Frühstück, kein Essen, keinen Fitnesstrainer. Jetzt ist es wesentlich professioneller. Das sieht man auch an den Ergebnissen. In den vergangenen drei Saisons gab es kontinuierliche Entwicklungen.
Mehr lesen: Mit diesen Handschuhen will er die BVB-Torwalze stoppen
Bent-Inge Johnsen kom fra spill i Mosjøen, til å ta eliteserien med storm og score i cupfinalen.
Etter et spillemessig overtak, eksploderte den gule delen av Ullevaal da Johnsen elegant satte inn 1–0 etter en god pasning fra Runar Berg i det 65. minutt.
– Hele sesongen var en eventyropplevelse. Vi var et nyopprykket lag i eliteserien, entusiasmen var stor og alt var egentlig bare fantastisk. Vi spilte en type fotball, som folk likte, og som fungerte. VI ledet store deler av sesongen, helt til vi tapte mot Rosenborg tre serierunder før slutt. Det er litt uvirkelig å se tilbake på, og stort å ha vært med på. At vi avsluttet med å bli cupmester, og jeg fikk krone det hele med scoring gjorde alt til et eventyr, sier Bent-Inge Johnsen.
Han fikk en bra karriere, og tok flere titler i Rosenborg.
– Med både scoring og cupgull i min første sesong, så er det den jeg setter høyest. Jeg jobbet meg til fast plass i eliteserien det året, og vi var i toppen hele sesongen. Vi kronet alt med gull i cupen, som var meget fortjent, sier «Stjerno».
Les mer: Bent Inge ser tilbake på cupgullet for 25 år siden: – Et eneste langt eventyr
Ser forresten at Bjørdal sliter med spilletida i Belgia, mens at Hugdal gir seg som spillende Tiller-trener. |
|
Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
|
Back to top |
|
 |
JohnTiger Veteran
|
Posted: 01.11.2018 17:27 Post subject: |
|
|
Lokeren klarer 1-1 borte mot Anderlecht.
Kunne vært en grei start for Trond Sollied, men han starter ikke før i morgen
Uansett er det er skritt på veien mot målet han og klubben har satt, holde seg i Jupiler League. _________________ Rosenborg e laget!
|
Back to top |
|
 |
Doves Junior
|
Posted: 02.11.2018 17:07 Post subject: |
|
|
– Jeg har stor tro på å klare det. Selv om jeg har vært på utsiden av fotballen noen år, har jeg fulgt godt med. Nå var plutselig timingen der, forteller Sollied, som bor i Gent med kona og sønnen - en halvtimes kjøretur unna sin nye arbeidsgiver.
 |
|
Back to top |
|
 |
Brødsmula Veteran
|
Posted: 02.11.2018 23:29 Post subject: |
|
|
Rasmussen innledet sesongen på banen, men de siste par månedene har det utelukkende blitt benk. Empoli på nedykksplass. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 03.11.2018 19:48 Post subject: |
|
|
Den meritterte mossingen Erland Johnsen (51) er ansatt som ny utviklingssjef i Sarpsborg 08.
Johnsen har vært landslagstrener for diverse aldersbestemte landslag de siste 5,5 årene.
- Jeg er stolt og ydmyk over at jeg skal få jobbe i en klubb som virkelig er i medgang. Jeg var aldri i tvil etter å ha snakket med Espen (Engebretsen) og Thomas (Berntsen), forteller Johnsen til Sarpsborg Arbeiderblad.
51-åringen er ansatt i en 100 prosent stilling. Han starter i jobben den 1. januar 2019 og partene har inngått en treårsavtale.
Les mer: Erland Johnsen blir ny utviklingssjef i Sarpsborg 08
Leonhardsen valgte å gå en annen vei da han la opp som spiller enn det flere av hans samtidige kolleger fra Drillo-perioden gjorde. Der andre gikk rett ut og ble hovedtrenere på seniornivå, lærte Leonhardsen seg det fra bunnen av. Han legger ikke skjul på at han har lært mye om trenerrollen gjennom mange år nå som trener i ungdomsakademier og i Stabæks yngresavdeling.
Summen av alt det, gjorde at han følte han var klar for å ta et steg videre da Mjøndalen ringte ham på nyåret, og tilbød ham jobb i MIF.
19. februar var han på plass. Som toppspillerutvikler og Vegard Hansens assistent.
– Det var først nå jeg var klar for å ta et steg videre, og det klaffet med at Mjøndalen ringte meg. Jeg var lysten på å være med og trene et A-lag, og jeg føler at jeg har masse kunnskap og kompetanse som jeg ønsker å bruke.
Leonhardsen er klar på at, på samme måte som spillerne, må trenere også utvikle seg til å bli litt bedre hver dag.
Han opplever at det er grobunn for det i MIF-teamet sammen med Vegard Hansen, Jan Remi Dalen og keepertrener Erlend Madsen.
– Det har vært fantastisk å være med på denne reisen, og det varmer meg veldig når jeg ser gode treninger og at det skjer en utvikling, sier Leonhardsen.
Som en av et team opplever han at hans hovedtese om å støtte, motivere og utfordre kan realiseres.
– Som assistent må jeg være ærlig, men samtidig utfordrende om vi skal utvikle oss. Vegard er en som hater å tape fotballkamper, og som ønsker så mye. Og så bryr han seg, og er inkluderende og åpen. I disse omgivelsene er det bare opp til meg selv om jeg også skal utvikle meg, sier Leonhardsen.
Utvikle seg nok til at han en dag står der som hovedtrener selv.
– Kanskje er jeg på topp som 50-åring, ler 48-åringen.
Les mer: Leo om MIF-forventningene før serieavslutningen:- Jeg er en type som tror alt er mulig |
|
Back to top |
|
 |
JohnTiger Veteran
|
Posted: 04.11.2018 21:17 Post subject: |
|
|
Lokeren leder 2-0 etter 15 min i Sollied sin første kamp.
Her går der unna! _________________ Rosenborg e laget!
|
Back to top |
|
 |
|