English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Leipzig
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 26, 27, 28  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Banens Beste?
Hansen
80%
 80%  [ 50 ]
Hedenstad
0%
 0%  [ 0 ]
Hovland
8%
 8%  [ 5 ]
Reginiussen
0%
 0%  [ 0 ]
Gersbach
0%
 0%  [ 0 ]
Konradsen
0%
 0%  [ 0 ]
Jensen
3%
 3%  [ 2 ]
Denic
1%
 1%  [ 1 ]
Levi
3%
 3%  [ 2 ]
Søderlund
0%
 0%  [ 0 ]
de Lanlay
0%
 0%  [ 0 ]
Reitan
0%
 0%  [ 0 ]
Jebali
3%
 3%  [ 2 ]
Total Votes : 62

Author Message
Macha
Veteran

PostPosted: 03.10.2018 20:15    Post subject: Reply with quote

Noen med en kort gjengivelse av adressa-artikkelen om hva Leipzig-treneren sa om RBK?
Back to top
View user's profile Send private message
suruk
Rutinert

PostPosted: 03.10.2018 20:22    Post subject: Reply with quote

Quote:

– Vi har sett de siste kampene mot Molde, Celtic og Vålerenga. Vi har forberedt oss, som vi alltid gjør, og Rosenborg er et veldig teknisk lag. De prøver å spille seg ut bakfra. Med en nederlandsk trener er det bare logisk at de prøver å spille fotball og dominere kampene med en ballbesittende tilnærming, sa Rangnick om Rini Coolens lag, uten å si om han ble nevneverdig imponert over prestasjonen mot Molde sist.

– For oss er det viktig at vi er kompakte, og prøver å vinne ballen ut fra det – og at vi prøver å spille kontringsfotball. Det er vår tilnærming til kampen, fulgte han opp.
Back to top
EGA
Veteran

PostPosted: 03.10.2018 20:34    Post subject: Reply with quote

Voldsom til negativitet her inne. Vi skal være svært fornøyd med denne høsten. Med skadesituasjonen har resultatene vært over forventning. Styret tok affære og sparket Kåre og vi har blitt bedre etter det. Nå er snart lorden klar, Samuel er i trening. Vi fikk inn Denic og Jebali, samt at vår nye kjempe bak tar steget. Utgangspktet for neste år er bra. Ja, vinner vi serien er dette en kjempesesong ut fra forutsetninger.
Back to top
senador
Legende

PostPosted: 03.10.2018 20:58    Post subject: Reply with quote

Hva er det som er så fantastisk for tiden da?

Presise pasninger? nei
Godt angrepsspill? Nei
Gode Resultater? Mye flaks, og flere tap i det siste.
Fart? Nei
Aggressivitet og innsats? Nei
Gjennombruddskraft? Nei
God innleggskvalitet? Nei
Gode defensivt? Nei
Spillere son står frem? Ja, keeperen. Det sier jo egentlig alt....

I morgen blir vi gruset av et Bundesliga lag. Vi har ingenting å komme med og har ingenting i EL å gjøre per dags dato. Det mest spennende vi kan komme med er innlegg fra Gersbach som går over alle sammen til en nytt innkast.

Bjørnebye må ta på seg skyld for ikke ha noen virkelihetsoppfatning med tanke på stall og hvem vi konkurrerer mot. Vi er i en alvorlig situasjon hvor vi risikerer å bli EL-gruppespillets pinligste attraksjon!
Back to top
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 03.10.2018 21:00    Post subject: Reply with quote

Macha: Kodene er de samme som alltid, det er kun frekvensen STAut klarer å hente data som er redusert. Så vi er nok ikke langt fra sannheten, men jeg er på jobbfylla og tallene er ikke oppdatert siden 14 something i dag.

Jeg skal få til litt jevnere oppdatering i morgen og frem mot kamp.
EGA
Veteran

PostPosted: 03.10.2018 21:07    Post subject: Reply with quote

Jeg ser også at Kåre, Erik og SIB har satset på noen gale spillere og at disse må ut og erstattes. Skjer dette er grunnlaget bra til neste år. Nå i høst har man gjort det beste ut av situasjonen føler jeg. Vis meg den treneren som lager gull av dagens lag gitt skadesituasjonen.

Trenerspørsmålet som nå kommer er et vanskelig tema. Men det kan ikke bli dårligere enn det forrige regimet.
Back to top
EspN
Veteran

PostPosted: 03.10.2018 21:37    Post subject: Reply with quote

Er det noe leipzig er gode på så er det kontringer! Vi skal ikke få mange brudd i mot før vi blir kontret i senk.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Bananskrue
Veteran

PostPosted: 03.10.2018 21:58    Post subject: Reply with quote

EGA wrote:
Men det kan ikke bli dårligere enn det forrige regimet.

Eheheee ikke det? Rosenborgs suksess med treneransettelser etter eggen tilsier vel noe som 90% sjanse for at det blir dårligere enn forrige regime, men Koteng og Co skal selvfølgelig få vise at de har lært av tidligere feil.
Back to top
SHJINNJWÆST
Rutinert

PostPosted: 03.10.2018 22:18    Post subject: Reply with quote

EspN wrote:
Er det noe leipzig er gode på så er det kontringer! Vi skal ikke få mange brudd i mot før vi blir kontret i senk.

Vi kommer bare til å bli løpende etter ballen.Bare tull å snakke om dette som om vi kommer til å være med i kampen og at det er vi som kommer til å bli kontret på. lol. blir en ordentlig drittkamp der de spiller oss ut et par ganger og setter to enkle mål. Vi bør spare spillere til sandefjord. Seriener viktigst
Back to top
domis
Senior

PostPosted: 03.10.2018 22:42    Post subject: Reply with quote

Vi er i gruppespillet, det er dette som er morro. Embrace it. Håp på et mirakel eller at gutta leverer årsbeste. Uansett om vi har vært drit dårlig de siste ukene/mnd, er det muligheter. Så får vi deppe og grine hvis vi taper hardt. Men trua må vi ha, og støtte opp på stadion for de som kan.

Sandefjord? Pffft ... Det er Leipzig som gjelder nå.
Back to top
VTB
Proff

PostPosted: 04.10.2018 01:09    Post subject: Reply with quote

Ser for meg en klassisk mareritt-sjokkstart som vi er godt vante med, manglende fart offensivt og slitasje på troppen samt flere førstealternativer ute med skade fører til at vi får en tung kveld på Lerkendal. Sjelden vært så pessimistisk foran en RBK-kamp.

Nå er det heldigvis slik at min og mange andres mening her ikke teller, så får vi håpe på at spillerne overrasker de aller fleste av oss senere i dag! RBK
Brødsmula
Veteran

PostPosted: 04.10.2018 04:11    Post subject: Reply with quote

Med Trondsen, Denic og Jensen på midten har jeg brukbar troa. Avhengig av minst 2/3.
Back to top
senador
Legende

PostPosted: 04.10.2018 06:18    Post subject: Reply with quote

domis wrote:
Vi er i gruppespillet, det er dette som er morro. Embrace it. Håp på et mirakel eller at gutta leverer årsbeste. Uansett om vi har vært drit dårlig de siste ukene/mnd, er det muligheter. Så får vi deppe og grine hvis vi taper hardt. Men trua må vi ha, og støtte opp på stadion for de som kan.

Sandefjord? Pffft ... Det er Leipzig som gjelder nå.

Nei, det er ikke morro når samtlige vet at her har vi ingenting å stille opp med. Vi får satse på Sarpsborg. Sikker på at de kommer til å gjøre det bedre enn oss. De har en mer tilpasset stall for å skape trøbbel.

Det er ingen muligheter når De vet at vi ikke har fart og kan da støy høyt presse vår dårlige tekniske forsvarsspillere. Da får vi ikke til noe spill. De lanlay sin fart har vi ikke fått til å utnytte under kampene.

Gersbach mot Bundesliga.....
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 04.10.2018 06:42    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
Vi får satse på Sarpsborg.

Ja, kan du ikke bare gjøre det? Sats på Sarpsborg du, så fokuserer vi andre RBK-supportere på RBK.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Pappelg
Veteran

PostPosted: 04.10.2018 07:09    Post subject: Reply with quote

Genk kommer til å rulle over Sarpsborg. De spiller på en måte som ikke passer Sarpsborg i det hele tatt.

RBK kan komme bedre unna mot Leipzig hjemme. Leipzig mangler sannsynligvis Forsberg og Kampl. Vi hever oss ALLTID etter fadeser.

Nå synes jeg folk får vente med å dømme til kampen er spilt. Ja det var ræva mot Molde. Ja vi har mange skader. Men til og med negative meg klarer å hente litt optimisme og håp på kampdag Smile

Og til helga er kanskje Bendtner med igjen og snart er Adegbenro og Helland tilbake. Slutten av oktober + november og desember kan bli veldig morro faktisk.

Vi må kanskje slutte og sutre og heie litt mer alle mann. Fins lag i Norge som har det verre enn oss.. Europa Liga, CUP semi og 1. plass i serien liksom Wink Vet vi vil videre til gruppespillet og vinne 4-1 og 5-0 osv, men med skadesituasjonen så er vi vel på maks prestasjon hittil i sesongen.

Vi får satse på at Jebali og Denic serverer hver sin fantastiske lobb i dag Very Happy Kanskje et nytt synkronmål fra Hovbali? Very Happy
Back to top
Driblevækk
Veteran

PostPosted: 04.10.2018 08:11    Post subject: Reply with quote

Meldt store nedbørsmengder i kveld. Som vanlig.
Blikkontakt_m_Helland
Junior

PostPosted: 04.10.2018 08:21    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
Vi får satse på Sarpsborg.

Jeez. Enig i at det er fint, flott og bra om Sarpsborg klarer å møte europeisk motstand på en OK måte, men vi satser da virkelig på eget lag her inne?

Enig i at sesongen 2018 har vært under pari. Kjedelig defensivt spill under Kåre, skadeproblematikk, utenomsportslig fokus, underpresenterende enkeltspillere (særlig på topp) - men hallois; vi er i gruppespillet i Europa, og vinner etter alle solemerker serie og cupfinale! Coolen har pga tett kampprogram ikke hatt tid/arbeidsro til å utvikle noe annet enn neste dags kampplan. Forestående landslagspause blir bra. Og viktigere enn resultater; vi har et styre som har vist seg villig til å ta grep for å nå fremtidige ambisjoner.

Satser på Rosenborg jeg!
Back to top
Fusion
Veteran

PostPosted: 04.10.2018 08:22    Post subject: Reply with quote

Husker da vi dro over 13k mot Debrecen i kvalikk... Sad
Back to top
JohnTiger
Veteran

PostPosted: 04.10.2018 08:40    Post subject: Reply with quote

Fusion wrote:
Husker da vi dro over 13k mot Debrecen i kvalikk... Sad

150-200 kroner pr billett.
6 august
18 grader.

Man kan si hva man vil, men nå har det regnet i en evighet og det er meldt mye regn og 6 jævla grader i kveld. Skjønner godt at endel avstår fra å kjøpe en billett til 3-500 spenn.

Men jeg kommer! RBK RBK RBK

Twitter : @JohnTiger67
Back to top
Vector
Senior

PostPosted: 04.10.2018 09:02    Post subject: Reply with quote

6 grader og regn kan være en fordel mot RB Leipzig-spillere som kritiseres for å være umotiverte for EL.
Her øyner jeg en mulighet til å slå noe av det mest nedrige og ufyselige fotballen har å by på. Det kan bli en legendarisk kveld og drittvær gjør det bare mer legendarisk.
Back to top
Pirlo
Veteran

PostPosted: 04.10.2018 09:58    Post subject: Reply with quote

Har vært negativ til denne kampen lenge. Vi mangler jo egentlig alt for mange nøkkelspillere til å få med oss et resultat herfra. Synd vi mistet Bendtner i to EL-kamper. Han kunne fort utgjort forskjellen mot Celtic.

Men når kampen nærmer seg får man jo likevel et visst håp. Sykere ting har skjedd enn at vi får med oss 1-3 poeng her.
Back to top
Mustrum Ridcully
Legende

PostPosted: 04.10.2018 10:33    Post subject: Reply with quote

Steike nå er jeg klar for kamp! Blir seier i dag, har feelingen. RBK
JohnTiger
Veteran

PostPosted: 04.10.2018 10:52    Post subject: Reply with quote

Tre positive innlegg på rad her nå!! Jada!! Very Happy

Så da slenger jeg meg på bølgen! Har trua! Tror på seier og festkveld! Smile

RBK RBK RBK

Twitter : @JohnTiger67
Back to top
Zarm93
Veteran

PostPosted: 04.10.2018 11:05    Post subject: Reply with quote

JohnTiger wrote:
Tre positive innlegg på rad her nå!! Jada!! Very Happy

Det kan vi ikke ha noe av.
Tror det går til helvete.
Evt. så gå det bra.
50-50 på seier.
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 04.10.2018 11:11    Post subject: Reply with quote

Spørsmål:

Jeg ble oppringt om å kjøpe pakke til EL, og fikk sms som jeg skulle svare "OK" på for å få kjøpt pakke, som skulle legges på sesongkort. Jeg svarte ok på denne meldingen. Men har ikke fått noen som helst bekreftelse på kjøp.

Noen i samme situasjon? Er jeg all good?
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 26, 27, 28  Next
Page 6 of 28

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb