Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene. Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
Sønnen til ei på jobb er RBK-tilhenger. Han har observert at vi taper når moren ser kamp. Så nå får hun ikke lov til å se flere kamper. _________________ Embrace science - resist ignorance
Apropos ritualer og overtro i forbindelse med kamper. Jeg har en greie med at jeg må "drikke opp" ølet til motstanderen i forbindelse med kamp. eks: mot Strømsgodset blir det Aas og Mack mot Tromsø. Det ultimate ølet i så måte tror jeg blir Hansa gulløl....
Mot Molde har jeg ikke helt peiling på hvilket øl de serverer der. Det nærmeste jeg kommer (uten noen form for bakgrunnsarbeid) er Annanasbrus fra Oscar Sylte, og det skvipet drikker jeg ikke.... Alt blir opp til gjengen i svart og hvitt på matta i dag.
Finn frem drakt og skjerf.
Tid til disp to minutter. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
_________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
Posted: 30.09.2018 17:58 Post subject:
Med Lundemo så regner han med at vi skal ha en del ball..Får håpe han får rett! Lundemo langt bedre når han kan slå baller, fremfor når han må vinne ball...
En av Lundemo sine fremste egenskaper er jo å miste ball. Antakeligvis bedre å miste ball når man har den mye kontra når man har den lite da kanskje?